Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4824027 ganger)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17500 på: 18. jun, 2014, 13:50 »
vaske og gjøre rent dag + hvile resten av kvelden til Dax kommer hjem... <3

*fluff rydde, fluff støvsuge, fluff vaske* noen må jo gjøre rent huset ellers blir det ille å bo her... O.O og når man bor sammen med noen så er det sånn. jeg har ikke noe annet å gjøre så hvorfor ikke meg? =D liker å gjøre rent jeg...

ÅSSÅ ønsker jeg veldig å bade til helgen... <3

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17501 på: 18. jun, 2014, 14:43 »
Avsluttning i dag. gruer meg litt egentlig. Det er rart å tenke på at dette er siste gang jeg går med denne klassen. I motsettning til syvende klasse, hvor jeg så på ungdomsskole som en mulighet for ett bedre liv, gruer meg jeg helt sykt til vgs. Huff ):
Kamilrazee

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17502 på: 18. jun, 2014, 15:01 »
var en tur på stranda med skolen =^.^= Sætre i Hurum :P
koselig plass. men veldig kjedelig etter 3 timer + brukte hele budsjettet mitt på en 4pack med gode leskedrikker så det ble ikke noe IS D:

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17503 på: 18. jun, 2014, 15:11 »
Da var 13 års skolegang fullført. Det er veldig merkelig, og jeg tror ikke det har helt gått opp for meg at jeg aldri skal vandre rundt i de gangene igjen eller se de samme menneskene igjen. Det skal bli spennende å se hvordan høyere utdannelse fungerer, men jeg merker jeg kommer til å savne så bred undervisning man får på grunnskolen og vgs. Har lært mye om mange temaer jeg ikke ville valgt å lære om frivillig, men som har vist seg å være både spennende og interessant.

Gled deg :D
Selv elsket jeg mulighet til å kunne forske/sette meg inn i ting jeg hadde interesse for.
Hvor lærere sa "Frihet under eget ansvar" og faktisk mente det.
Tok selv IT. Gjorde analyser av sikkerhet på trådløse nettverk i hjembyen min, og skrev rapport på det.
Kodet kryptoløsninger for å så utføre statistiske analysere på sikkerheten deres.
På videregående hadde jeg aldri fått lov til sånt. Hadde fått krav om å gulpe opp gammel fakta fra IT bøker.

Beste minnet var når jeg droppet en 2 timers forelesning pga. lokal med helt elendig luft.
Tok 1 time i kantinen og dro fra hele klassen på pensumet. Fravær og nedsatt ordenskarakter? Nope!
Vi stod helt frie til å velge om vi ville høre på forelesning, eller studere pensumet selv :)

Savner høyere utdannelse, men savner ikke studentbudsjettet.
Jeg er veldig spent! Håper jeg takler all selvstendigheten da. Også går jeg inn i det her mer eller mindre alene, det har jeg aldri gjort før. Det skal bli interessant. C:

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17504 på: 18. jun, 2014, 16:06 »
Avsluttning i dag. gruer meg litt egentlig. Det er rart å tenke på at dette er siste gang jeg går med denne klassen. I motsettning til syvende klasse, hvor jeg så på ungdomsskole som en mulighet for ett bedre liv, gruer meg jeg helt sykt til vgs. Huff ):

VGS er egentlig ikke så veldig ille. Som Dax sa over, "frihet under eget ansvar", må ta mer ansvar du nå! :p heuheu.

-----

Jeg er sjuk og jeg blir kjefta ned av alt og alle som vil prate med meg i dag... why..? hva har jeg gjort :S

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17505 på: 18. jun, 2014, 16:11 »
Folk som sier Whey Tech smaker godt kan gå og dø.

Jeg har aldri forstått pointet med proteinpulver.
Jo mer jeg finner ut om forbrenning og muskelbygning, jo mer virker det som vanlig mat i pulverform.
Jeg tar en matbit før trening for å holde blodsukkeret oppe, og etterfyller med en god middag når jeg kommer hjem :)

Proteinpulver bruker som en erstatning når du ikke får i deg nok proteiner gjennom vanlig kosthold.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17506 på: 18. jun, 2014, 16:13 »
Siste skoledag i morgen på ungdomskolen :o vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg til vgs, nå gleder jeg meg litt men jeg vet at rett før det starter kommer jeg til og grue meg helt sykt! Selv om det kanskje ikke er no grunn til det. Vi har avsluttning i morgen og jentene må nesten komme i kjole sa læreren, har ikke serlig lyst...
*drikker sin 5. Capri sonne og fortsetter og tegne etter og ha tatt en ufrivillig lur på nesten 3 timer*

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17507 på: 18. jun, 2014, 16:28 »
Husker for lenge siden i barnehagen, det var en gutt med navnet Espen som hadde en trist tendens til å sparke meg i ryggen repentantly mens jeg lagde sandslott i sandkassen.

Etter en måned med dette pisset hvor barnehagetantene ikke tok afære, knakk jeg nesa hans.

Jeg ble kasta ut av barnehagen xP Klart ble Espen "victimized". Jeg hadde jo absolutt ikke blåmærker på ryggen etter at den litte snørrungen hadde drevet å sparka meg. Glemmer aldri hvor mye kjeft jeg fikk. Fikk ros av fattern though.


Sier jo litt om de fleste som jobber med for eksempel skole eller barnehage. De gjør absolutt NULL for å endre på det. Ikke så rart at mobbing enda er en ting som skjer.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17508 på: 19. jun, 2014, 00:25 »
Har så intens kjærlighetssorg at jeg har fysisk vondt og greier såvidt å puste.

Jeg er så glad for at han har det bra og jeg unner ikke noe menneske mer lykke og kjærlighet enn ham. Hjertet mitt går bare i stykker av å tenke på at jeg ikke kan være en del av hans lykke, av hans liv.

Lurer på om han tenker på meg av og til.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17509 på: 19. jun, 2014, 01:42 »
Ser på Boondocks og drikker kaffe.

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17510 på: 19. jun, 2014, 08:46 »
Skal snart på trening :=) Til helgen så er det til sverige for å kjøpe mat og Mutant produkter sammen med noen kamerater :=)
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17511 på: 19. jun, 2014, 09:03 »
Har kjørt bil i tre dager nå. Det er chill. Jobb idag, Haugesund i morgen. Woop! Gleder meg til å møte masse Rogalandsfurs. c:

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17512 på: 19. jun, 2014, 13:42 »
første dag av sommerferie starter med regn, hhhhh.
Men joa, straks skal jeg på infokurs om kjøretimer, så begynner jeg straks å øvelseskjøre. Gleder meg c:
Kamilrazee

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17513 på: 19. jun, 2014, 14:34 »
Sliter med senebetennelse i dag, men har nå fått lån til skole, og har fri..Jau, grei nok dag det XD

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17514 på: 19. jun, 2014, 16:02 »
Klar for å flytte vekk fra byen for en gangs skyld.
Om 2 månder els. er jeg i Kristiandsund.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17515 på: 19. jun, 2014, 16:17 »
Skal se The fault in our stars i dag. Blir sikkert fint det altså

John green pls

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17516 på: 19. jun, 2014, 16:54 »
Jeg fikk bestått på (Windows Operating System Fundamentals) så nå er jeg Microsoft sertifisert  [cool]

Siste skole dag i morgen også D: begynne å tenke sånn smått på å få seg lærlingeplass ? burde vel egentlig gjort det for lenge siden. men har vel egentlig ikke vært helt i form til å begynne å søke på jobber og gå på.. urgh...jobbintervju, uansett ! er nokk litt mer attraktiv lærling nå som jeg er Microsoft sertifisert i tillegg til mine allerede gode karakterer og få fraværsdager

Hadde vært fint å funnet noe i Drammen selv om jeg regner med at alt er tatt -.- er litt billigere å bo i drammen enn det er å bo i Oslo også

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17517 på: 19. jun, 2014, 19:39 »
Kniver med et annet par om en leilighet i Trondheim. Får høre om vi får den i kveld. *krysse fingrene*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #17518 på: 19. jun, 2014, 20:00 »
STEAM SUMMER SAAAALE! Da har jeg handlet litt i dag også XD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17519 på: 19. jun, 2014, 21:51 »
Skal se The fault in our stars i dag. Blir sikkert fint det altså

John green pls

I... I... the feels ;___;

I swear to god jeg brukte opp en hel del papir på kinoen.

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17520 på: 19. jun, 2014, 23:41 »
Kan sove godt nå, med å vite at hele grunnskolen er unnagjort. :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17521 på: 20. jun, 2014, 00:29 »
VI FIKK LEILIGHETEN!!! Så glad ^_^

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17522 på: 20. jun, 2014, 00:33 »
^Gratulerer, Spicey! :D

Psst, om noen vil hjelpe meg med det her enten med wisdom eller bare en upvote hadde det vært kos: http://www.reddit.com/r/NoStupidQuestions/comments/28lbm6/could_someone_verify_if_my_new_converse_are_real/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17523 på: 20. jun, 2014, 02:18 »
^Gratulerer, Spicey! :D

Psst, om noen vil hjelpe meg med det her enten med wisdom eller bare en upvote hadde det vært kos: http://www.reddit.com/r/NoStupidQuestions/comments/28lbm6/could_someone_verify_if_my_new_converse_are_real/

Jeg har converse i samme farge :p Fake converse har som regel ikke All star logoen på seg, fordi det er ganske ulovelig tipper jeg?

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17524 på: 20. jun, 2014, 02:31 »
^Gratulerer, Spicey! :D

Psst, om noen vil hjelpe meg med det her enten med wisdom eller bare en upvote hadde det vært kos: http://www.reddit.com/r/NoStupidQuestions/comments/28lbm6/could_someone_verify_if_my_new_converse_are_real/

Jeg har converse i samme farge :p Fake converse har som regel ikke All star logoen på seg, fordi det er ganske ulovelig tipper jeg?

Oh? Og alt er likt? Merkelappen under tunga, tykkere skolisser og den tingen til å tre skolissene gjennom? converse.com er uenig i hvordan den modellen skal se ut skjønner du. :C