Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4823868 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18825 på: 10. nov, 2014, 11:35 »
Måtte vaske kontoret mitt med citrus rens i dag fordi andre ting fikk ikke vekk det jeg ville ha vekk

og jeg tåler egentlig ikke sitrus

jeg brenner ahahsdghdgfh hjelp

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18826 på: 10. nov, 2014, 17:00 »
Dagen i dag har i bunn og grunn vært god.

Ellers venter jeg på svar fra steder jeg har søkt praksis. Får muligens svar fra et sted på onsdag, og jeg krysser alt jeg har for at de sier ja.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18827 på: 10. nov, 2014, 17:54 »
Jeg var spontan i går og søkte studenthybel. Det grøsser inni meg bare jeg tenker på de små triste rommene, men det er billigere enn privatmarkedet så jeg har ikke noe valg. Fuck Oslos priser seriøst. :(

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18828 på: 10. nov, 2014, 20:25 »
Synes nesten litt synd på telefonselskapet. De har sendt meg "Lever du?"-mail og nå har de sendt en "Hva var det vi gjorde galt?"-mail hvor de lurer på hvorfor jeg ikke har ringt noen på en måned. Det er bare den her drittelefonen sin skyld. Synes den snart kan shippes ut fordi jeg klikker av å være så utilgjengelig.

Avatar by Fujoshiprincess <3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18829 på: 11. nov, 2014, 01:23 »
Jeg var spontan i går og søkte studenthybel. Det grøsser inni meg bare jeg tenker på de små triste rommene, men det er billigere enn privatmarkedet så jeg har ikke noe valg. Fuck Oslos priser seriøst. :(

Vet ikke hvordan du bor nå, men det blir fort billigere å flytte sammen med en annen på privatmarkedet. Og så får du mye mer for pengene enn en studenthybel. Mange jeg kjenner som betaler 5000kr+ i måneden for 12kvm ._. Jeg bor med kjæresten min, og vi betaler ca det det samme for over 50kvm, og det er en helt ny leilighet som ser bedre ut enn en studenthybel :p 50kvm er egentlig mer enn hva vi faktisk trenger, så er nok mulig å finne noe billigere også. Men ja, Oslo er dyyyyyyrt!

---

Føler at eksamen begynner å nærme seg >.> Faktisk bare 2 uker til første eksamen og jeg har ikke akkurat slitt ut bøkene for å si det sånn!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18830 på: 11. nov, 2014, 03:36 »
Skjønner ikke hvorfor jeg er så ulykkesfugl. Nevnte i går her at dataen er død. Den dataen som er død er selvsagt den dataen jeg har mitt halvskrevne essay lagret på. Det er midt på natten og det går sakte opp for meg at det eneste jeg kan gjøre er vel egentlig å starte helt på nytt.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #18831 på: 11. nov, 2014, 09:59 »
Phew. De siste halvåret har vært bare stress. Vi har vært kraftige underbemannet på jobb denne perioden.
For å gjøre vondt verre har jeg samtidig måtte ordne opp i flytting og en svær tvist relatert til den gamle leilligheten.
"Kjempekult"...

Heldigvis har vi endelig fått en avløser i avdelingen (jobber med å trene opp personen), og tvisten ligger nå hos husleietvistutvalget for utredning.
Håper det ikke blir alt for lenge til jeg får roligere hverdag igjen, og at jeg får tilbake så mye som mulig av pengene som ligger låst på en gammel depositumskonto.
Siste er litt ekstra viktig siden jeg fortsatt har uteliggende regninger jeg må få betalt innen utgangen av året.

Kort legesjekk i morgen for å sjekke noe jeg mistenker (og håper) bare er koblet til alder og høyt stress.
Men ellers går ting greit. Ny leillighet er koslig, og jobber med noen småting jeg gleder meg til

« Siste redigering: 11. nov, 2014, 10:13 av Dax Cyro »

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #18832 på: 11. nov, 2014, 11:39 »
Skal møte en kamerat på Oslo S etter skolen i dag.
Nærvøs, håper at han dukker opp så jeg ikke står der alene som en idiot :'3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18833 på: 11. nov, 2014, 12:32 »
Våknet til mer nyheter om Marina and The Diamonds' neste album, "Froot". /u\ Er så blodfan at det er helt teit. Elsker henne og kan ikke vente på at det skal komme ut.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18834 på: 11. nov, 2014, 13:41 »
Tydeligvis flørter jeg ukontrolert uten å vite det selv med visse personer

hm

utenom det spiller jeg minecraft på museumet og er egentlig i forsåvidt godt humør ;)

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18835 på: 12. nov, 2014, 03:00 »
Tydeligvis flørter jeg ukontrolert uten å vite det selv med visse personer

Jeg har litt av det samme problemet, flørter egentlig med alle folk/furs. Til det punktet der de lurer på om jeg interessert i de  [blush] and i'm like "Calm Down!".
Har vel hørt det fra kanskje 10+ personer nå at jeg kan være litt vel flørtete =^.^= Tenker kanskje ikke så mye over at jeg flørter idk. eller problemet mitt kan være at jeg tenker lite generelt  [laugh]

Anyway ! jeg har sett litt på hvordan man lager jello shots og har et lite problem D: jeg får ikke kjøpt noe vodka  [mad] så jeg har sett litt på Bols Melon og litt sånn forskjellig 22%.. spennende å se om jeg får til å lage noe ut av det

Cyber Sheppie

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • May the music of my soul never fade
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #18836 på: 12. nov, 2014, 05:56 »
Haaater tidlige morgner. Spesielt etter en søvnløs natt. Jaja. Må man jobbe så har man lite valg.

Life_at_sea.exe
In Soviet Russia, table flips you.
┬─┬ ︵ /(.□. \)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18837 på: 12. nov, 2014, 11:51 »
Tydeligvis flørter jeg ukontrolert uten å vite det selv med visse personer

Jeg har litt av det samme problemet, flørter egentlig med alle folk/furs. Til det punktet der de lurer på om jeg interessert i de  [blush] and i'm like "Calm Down!".
Har vel hørt det fra kanskje 10+ personer nå at jeg kan være litt vel flørtete =^.^= Tenker kanskje ikke så mye over at jeg flørter idk. eller problemet mitt kan være at jeg tenker lite generelt  [laugh]

Anyway ! jeg har sett litt på hvordan man lager jello shots og har et lite problem D: jeg får ikke kjøpt noe vodka  [mad] så jeg har sett litt på Bols Melon og litt sånn forskjellig 22%.. spennende å se om jeg får til å lage noe ut av det

Lol same. Er ikke mye hjerneaktivitet her. Iallefall ikke i det siste når jeg har følt meg som en zombie u3u Har hatt en god del mennesker få følelser for meg bare fordi jeg snakker som jeg gjør. Uffamei xD

vodka og gummibjørner er en viktig del av livet, forresten. Drunken gummybears <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #18838 på: 12. nov, 2014, 12:12 »
damn. har lyst på flere dukker. X''D spesielt event dukkene fra DC. men jeg venter tålmodig til jeg får lov. ^_^ keep on the mind.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18839 på: 12. nov, 2014, 13:11 »
Men i helvete. Fikk to ukers gratis TV2 Sumo via en blogger som er affiliated. Den prøveperioden gikk ut i går, og i dag fikk jeg melding, selv om jeg valgte å ikke legge inn VISA-kortet mitt slik at det ikke skulle være mulig, at de har trekt meg 129,- fra mobilregninga. 129,- som jeg nekter å betale tyvm. *sende sint e-post*

Oxygen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18840 på: 12. nov, 2014, 13:42 »
Er alvorlig trøtt og sulten nå. For trøtt til å lage mat, for sulten til å sove. Kill me. :c

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18841 på: 12. nov, 2014, 13:57 »
Er kjekt å jobbe i kassa her når jeg er så tett i hodet at jeg ikke hører hva folk spør om B)

det er gøy

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18842 på: 12. nov, 2014, 16:54 »
Helgen kan ikke komme fort nok. Dagen i dag gikk fort. Jeg kom meg også videre med prosjektet jeg slet sånn med. Sliter enda, men nå har jeg kastet ballen til læreren så jeg slapper av til jeg får svar fra henne. Har også gjort meg ferdig med oppgaver i andre fag så for første gang i historien ligger jeg på forskudd med alt. Føles så bra! Tror jeg skal belønne meg selv med en ny WoW-sub. :'D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #18843 på: 12. nov, 2014, 17:03 »
Driver og hyper meg selv opp alt for mye til MFF, gleder meg så ekstremt mye >w<
Men så var det alt dette skolestoffet da, urk, så mye å lære. Vel, mer rolig uke neste uke, må virkelig
bruke tiden til å studere.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18844 på: 12. nov, 2014, 18:05 »
under 6 timer igjen til WoD! har handla inn kaffe og snop slik at jeg skal klare å holde meg våken iallefall 2 dager! GLEEEDEEEEES
The more i learn about people, the more i like my dog.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18845 på: 12. nov, 2014, 20:14 »
under 6 timer igjen til WoD! har handla inn kaffe og snop slik at jeg skal klare å holde meg våken iallefall 2 dager! GLEEEDEEEEES

Heldig som har fri du!

Må legge meg sånn rett før releasen for å SÅ jobbe, er ikke hjemme før 18:00 igjen i morgen, først da får jeg spille, great. >.>
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18846 på: 12. nov, 2014, 21:15 »
under 6 timer igjen til WoD! har handla inn kaffe og snop slik at jeg skal klare å holde meg våken iallefall 2 dager! GLEEEDEEEEES

Jeg må legge meg og :( I dun wunnaaaa

heldigvis er det torsdag i morgen, også blir det fredag. Da skal det games til langt på natt xD fuk yeeee

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18847 på: 12. nov, 2014, 22:09 »
Jeg må legge meg og :( I dun wunnaaaa

heldigvis er det torsdag i morgen, også blir det fredag. Da skal det games til langt på natt xD fuk yeeee

Found a solution!

Heiv WoW inn på jobb laptopen og tar buss istedet for bil i morgen, får sitte og svette på bussen med mobilt bredbånd oyes, haha.
FurAffinity          DeviantArt


Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18848 på: 13. nov, 2014, 00:10 »
Heiv WoW inn på jobb laptopen og tar buss istedet for bil i morgen, får sitte og svette på bussen med mobilt bredbånd oyes, haha.

Vi kan bytte. Du kan være hjemme og daffe så kan jeg gå på jobben din å tjene litt cash [ureshii]
         <- Rev

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18849 på: 13. nov, 2014, 01:51 »
Jeg må legge meg og :( I dun wunnaaaa

heldigvis er det torsdag i morgen, også blir det fredag. Da skal det games til langt på natt xD fuk yeeee

Found a solution!

Heiv WoW inn på jobb laptopen og tar buss istedet for bil i morgen, får sitte og svette på bussen med mobilt bredbånd oyes, haha.

Jeg hadde spilt wow på jobben hadde det ikke vært som et klart tegn om at "hei jeg er her for å spille videospill og absolutt ikke jobbe lol" xD

utenom det så har jeg klart å få feber. Og jeg skal legge meg nå.
Håper jeg ikke føler meg så ræv i morgen siden jobb er fint, men ikke så fint med vondt.