Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829955 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19425 på: 16. jan, 2015, 13:59 »
HD er litt sneaky

Wait what? XD

Ellers, skal til Lonon i dag og møte venner. Blir forhåpentligvis en fin helg :)

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19426 på: 16. jan, 2015, 14:38 »
snart ikke mer snø igjen :D #borutrolignærmevannetsåerikkesårartegentligmenfortsjattdeilig2015
Snødde noe så helt sinnsykt i går da alle bussene kom for sent og det var sånn 7 som hadde kjørt ut :P Så denne reven orket ikke å dra på skolen i dag =^-^=

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19427 på: 16. jan, 2015, 18:35 »
Fikk plutselig "lyst" til å liste opp alle utgiftene denne måneden, så der forsvinner ca 10k >.> Det inkluderer billett til TG da så yay anywayz :3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19428 på: 17. jan, 2015, 00:08 »
gått med sår i munnen 1 hel uke, men den plaget meg ikke før på madagen... gleder meg til å våkne en morgen uten 'canker sore' =)
så kan jeg spise ordenlig og sånt. x3x
åsså gleder meg til faun dukken min på 58 cm dukker opp <3 men ikke til å betale toll... x3x;;
gleder meg til NFC =D til og med bursagen min åsså da <3
åsså gleder meg til å treffe en BJD-venn i oslo <3


Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19429 på: 17. jan, 2015, 11:44 »
Foreldre snakk med meg, ikke over meg. Det er ikke noe vits å skrike for overdøve hva jeg sier.

Og takk mamma for å ikke bruke 10min på å gjøre det du hadde lovet fordi "du ikke hadde tid". Yep men å sitte å se på tv i tre timer og lese bok i to hadde du tid til :I

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19430 på: 17. jan, 2015, 23:07 »
vell fikk brev fra militæret her om dagen så jeg måtte fylle et et skjema på nette men jeg håper at jeg ikke  kommer inn vill ikke i militæret  [w-cry]

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19431 på: 18. jan, 2015, 01:03 »
vell fikk brev fra militæret her om dagen så jeg måtte fylle et et skjema på nette men jeg håper at jeg ikke  kommer inn vill ikke i militæret  [w-cry]

Fikk også brev fra militæret, men ingen innkalling. Mulig jeg får det senere, men kanskje ikke fordi jeg regnes som "funksjonshemmed", skal ikke inn uansett :3

Annet spennende skjedd de siste dagene? Nah..

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19432 på: 18. jan, 2015, 01:48 »
vell fikk brev fra militæret her om dagen så jeg måtte fylle et et skjema på nette men jeg håper at jeg ikke  kommer inn vill ikke i militæret  [w-cry]

Fikk også brev fra militæret, men ingen innkalling. Mulig jeg får det senere, men kanskje ikke fordi jeg regnes som "funksjonshemmed", skal ikke inn uansett :3

Annet spennende skjedd de siste dagene? Nah..

Hvis de velger å regne dere som tjenestedyktige gjennom del 1 av sesjon, blir dere kalt inn til sesjon del 2. Hvis dere svarte at dere ikke ville inn i forsvaret blir dere mest sannsynlig ikke tatt inn til del 2. Ved sesjon del 2 tas det fysiske tester og tester for kartlegging av kunnskap. I tillegg vil dere kunne snakke med et befal om hvor dere vil bli plassert ut og, hvis dere er heldige, hvilken stilling dere skal ha.

Ikke tro på hva befalet sier da... De sier shit de ikke nødvendigvis vet noe om bare så de kan fylle opp plassene. Men ingen fare! I forsvaret har man en prest, og disse prestene har mye makt med den stillingen de har (som oftest oberstløytnant, noe som er på samme linje med bataljonssjefen). Gå til presten og si at dere ikke trives, og at dere vil dimmitere, så skjer det som oftest som dere vil. :P

Ellers vil jeg egentlig anbefale å ta en tjeneste i forsvaret. Selv føler jeg at jeg har hatt godt av det, i hvert fall. Er jo folk som virkelig vill inn men ikke kan fordi de regnes som tjeneste-udyktige.

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19433 på: 18. jan, 2015, 05:49 »
Å avtjene verneplikt er det beste jeg har gjort så langt i livet mitt, så jeg vil virkelig anbefale dere som innkalles til å gi rekrutten 2-3 uker før dere går til fenriken og sier dere vil ut. :) For, ærlig talt, vil dere ut så setter de ingen stopper i veien for dere. Jeg var selv ganske dvask og veldig usikker på hva alt kom til å være, men motivert til tusen. For all del bare spørre, både Kazookie og meg selv, om det er noe som helst man lurer på. =)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19434 på: 18. jan, 2015, 08:17 »
Spilt vekk hele natta :O
Også klarer jeg ikke å velge hvilket ansikts uttrykk jeg vil ha på suiten D:
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19435 på: 18. jan, 2015, 08:44 »
Er MEGA syk. Har 40 grader. :'( [sad] :(

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19436 på: 18. jan, 2015, 11:48 »
vell fikk brev fra militæret her om dagen så jeg måtte fylle et et skjema på nette men jeg håper at jeg ikke  kommer inn vill ikke i militæret  [w-cry]

Fikk også brev fra militæret, men ingen innkalling. Mulig jeg får det senere, men kanskje ikke fordi jeg regnes som "funksjonshemmed", skal ikke inn uansett :3

Annet spennende skjedd de siste dagene? Nah..

Hvis de velger å regne dere som tjenestedyktige gjennom del 1 av sesjon, blir dere kalt inn til sesjon del 2. Hvis dere svarte at dere ikke ville inn i forsvaret blir dere mest sannsynlig ikke tatt inn til del 2. Ved sesjon del 2 tas det fysiske tester og tester for kartlegging av kunnskap. I tillegg vil dere kunne snakke med et befal om hvor dere vil bli plassert ut og, hvis dere er heldige, hvilken stilling dere skal ha.

Ikke tro på hva befalet sier da... De sier shit de ikke nødvendigvis vet noe om bare så de kan fylle opp plassene. Men ingen fare! I forsvaret har man en prest, og disse prestene har mye makt med den stillingen de har (som oftest oberstløytnant, noe som er på samme linje med bataljonssjefen). Gå til presten og si at dere ikke trives, og at dere vil dimmitere, så skjer det som oftest som dere vil. :P

Ellers vil jeg egentlig anbefale å ta en tjeneste i forsvaret. Selv føler jeg at jeg har hatt godt av det, i hvert fall. Er jo folk som virkelig vill inn men ikke kan fordi de regnes som tjeneste-udyktige.

Huff, det skjønte jeg mye av xD
Tror jeg regnes som tjeneste-udyktig, sa iallefall en fyr som var veldig opptatt av og komme inn. Det viste seg at han heller ikke fikk komme inn fordi han var for høy stakkars xD

----
Nytt ikon av: http://lindsayprower.deviantart.com
« Siste redigering: 18. jan, 2015, 12:11 av sweetwolf1 »

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19437 på: 18. jan, 2015, 12:10 »
Spilt vekk hele natta :O
Også klarer jeg ikke å velge hvilket ansikts uttrykk jeg vil ha på suiten D:
Å avtjene verneplikt er det beste jeg har gjort så langt i livet mitt, så jeg vil virkelig anbefale dere som innkalles til å gi rekrutten 2-3 uker før dere går til fenriken og sier dere vil ut. :) For, ærlig talt, vil dere ut så setter de ingen stopper i veien for dere. Jeg var selv ganske dvask og veldig usikker på hva alt kom til å være, men motivert til tusen. For all del bare spørre, både Kazookie og meg selv, om det er noe som helst man lurer på. =)


Jeg var så heldig å få bli tatt inn i førstegangs tjenesten, back then var eneste grunnen at jeg joina var slik at jeg skulle få lastebil lappen.. det skjedde da ikke så da ville jeg bli vognfører på stridsvogn, for det kom ikke på tale at lille chubbie meg skulle bli noen fotsoldat! Er lenge siden jeg har hata så mye som jeg gjorde i forsvaret, men når året var omme, så er det noe jeg virkelig savner, hat der og da men man kan klappe seg på skulderen at der har jeg vært og gjort mitt! Forsvaret, der befalet ikke har så veldig mye mellom hue og vennene man skaffer seg er noe for seg sjæl!
The more i learn about people, the more i like my dog.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19438 på: 18. jan, 2015, 12:35 »
Oi, hallo, jeg forsvant visst litt. Å bo her er som å være med på Hotell Cæsar, det er så sykt drama til tider at det er ikke morsomt engang. >____> Har skjedd så sykt mye teit denne uka, jeg er bare så sykt lei av at folk ikke bare kan chille og ikke lage et nummer ut av absolutt alt.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19439 på: 18. jan, 2015, 14:20 »
Yeay fikk nettop Paint Tool SAI.
Skal man ha alle børstene i full versjon eller må man laste de også ned???

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19440 på: 18. jan, 2015, 16:02 »
ble dårlig på fest i går

sukk

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19441 på: 18. jan, 2015, 18:12 »
Har vaska sengetøy og håndklær i hele ettermiddag, men ikke alt ble tørt og siden det koster flesk å kjøre alt sammen gjennom tørketrommelen en gang til må jeg vente på at ting skal tørke på tørkestativet på rommet, så jeg får ikke ryddet videre. Jeg kunne latt det tørke på kjøkkenet, men om de andre skal lage mat vil lukta sette seg i det, så det burde jeg ikke...

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19442 på: 18. jan, 2015, 19:04 »
utrolig trøtt

mulig jeg legger meg super tidlig i dag

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19443 på: 18. jan, 2015, 19:37 »
Yeay fikk nettop Paint Tool SAI.
Skal man ha alle børstene i full versjon eller må man laste de også ned???

Utenom standard-brushes som airbrush, paint, eraser, pencil osv. må du lage dine egne eller laste ned ferdige fra f.eks. deviantArt.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19444 på: 18. jan, 2015, 20:48 »
Yeay fikk nettop Paint Tool SAI.
Skal man ha alle børstene i full versjon eller må man laste de også ned???

Utenom standard-brushes som airbrush, paint, eraser, pencil osv. må du lage dine egne eller laste ned ferdige fra f.eks. deviantArt.

Ganske sikker på at du kan bruke disse i SAI også. Veldig mange fine brusher i alle fall
http://www.obsidiandawn.com/

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19445 på: 18. jan, 2015, 21:18 »
Vært i selskap i dag. Super klient ettersom jeg ikke kjennte noen der. Liksom gjengen til kjæresten te mamma. Eksen hans kom også, så alt ble bare merkelig.. Viste ikke de hadde mer med hverandre og gjøre men men. Endelig hjemme~

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19446 på: 18. jan, 2015, 22:09 »
o3o ser fram til i morgen, gjøre min første ingress walk =3 men ser ikke helt fram til tannpleier time som tannlegen min anbefalte at jeg burde. o3o;;
heldigvis har jeg noe å se fram til ^^ håper kan åsså treffe folk i morgen. om folk ønsker da.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19447 på: 18. jan, 2015, 22:50 »
Faren til kjæresten er så altfor snill. Moren hans er altfor snill. Hele familien hans er så snille mot meg.

Fortjener ikke en så vidunderlig kjæreste med en så fin familie.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19448 på: 19. jan, 2015, 07:10 »
God morgen. Eller godnatt, idk. Jeg skal prøve å sove nå.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19449 på: 19. jan, 2015, 07:13 »
Er fortsatt syk, derfor fikk jeg en stor bamse til 100 kr!!! [ureshii]