Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4830215 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19475 på: 21. jan, 2015, 02:13 »


jeg lagde en sprite.

nå skal jeg sove, god natt <3

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19476 på: 21. jan, 2015, 06:16 »
Trøtt..

Edit: har nå en sovende hund under armen, og en snorkende ved siden av meg~ Dette e hva jeg har som jobb :3
« Siste redigering: 21. jan, 2015, 12:53 av sweetwolf1 »

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19477 på: 21. jan, 2015, 15:03 »
Ble 18 igår  [cool] woho!

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19478 på: 21. jan, 2015, 17:50 »
Woop woop !

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19479 på: 21. jan, 2015, 18:08 »
Har vært på yo-messa på skolen idag.
Har nettop vært på kinaresturangen.
De hadde lykkekaker der :)

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19480 på: 21. jan, 2015, 19:11 »
Ble 18 igår  [cool] woho!

Gratulerer :3 Nyt voksenheten x)

---

Blitt forelska i denna lille fyren jeg :'3


Edit: størrelsen burde være bedre nå
En av hundene på jobben, Husky valp :3
« Siste redigering: 21. jan, 2015, 20:40 av sweetwolf1 »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19481 på: 21. jan, 2015, 20:24 »
du kan gjøre bildet litt mindre altså, så man kan se bildet. (til og med meg med monsterskjerm ser ikke mye av bildet).
Så ikke akkurat veldig ut som en husky though, så mer ut som en trekkhund som kan likne litt på de for eksempel monsen brukte/bruker i finnmarksløpet lel. men ok.

er så fantastisk tragisk å lese kommentarer til ting de har funnet opp til diabetes "I'd rather want a cure.."

"yeah no fucking shit. but that's not possible yet and it'll be a long time until it is, how about be happy about this invention instead you ungrateful shit?"

hærregud...


har også heftig gangsperre i armene, skuldrene og ryggen etc. Bært tungt i dag! Kanskje jeg får litt muskler though? ;)
« Siste redigering: 21. jan, 2015, 20:27 av Skyee »

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19482 på: 21. jan, 2015, 20:44 »
du kan gjøre bildet litt mindre altså, så man kan se bildet. (til og med meg med monsterskjerm ser ikke mye av bildet).
Så ikke akkurat veldig ut som en husky though, så mer ut som en trekkhund som kan likne litt på de for eksempel monsen brukte/bruker i finnmarksløpet lel. men ok.

Fiksa størelsen.

Husky e opprinnelig en blandingsrase så de kan se veldig ulike ut, men han her altså en Husky på 6mnd så bare valpen :3 Men helt enig i at han ikke ligner på det folk ofte kaller "Husky".

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19483 på: 21. jan, 2015, 21:34 »
Takk så mye sweetwolf ;)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19484 på: 21. jan, 2015, 21:53 »
Ble 18 igår  [cool] woho!

Gratulerer med gårsdagen  :D

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19485 på: 21. jan, 2015, 21:54 »
Har egentlig en innlevering på dokumentasjon som skal leveres om 6 min og en monsteroppgave i norsk til fredag, som jeg ikke er begynt på. Kjempegøy, og som bonus får du dårlig samvittighet! Stresser som et helvete over filleting nå. Tror egentlig jeg trenger en klem...

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19486 på: 21. jan, 2015, 22:52 »
dat moment når jeg har hoppet fra å gjøre null pga angst og traume, til tusen flere ting, men så får jeg kjeft for å ikke gjøre absolutt alt, og ikke klare å gjøre det bra nok.

for ca. en uke siden fikk jeg en times-lang kjeftesession hvor jeg var snakket om som den største, fæleste og mest grusomme personen på planeten. Føltes nesten som om de beskylte meg for massemord på en skole altså. Jeg følte meg SÅ RÆV etterpå, og jeg føler egentlig ikke at en sånn heftig kjeftesession hjelper så mye. Får meg egentlig bare lyst til å gi opp og gi faen, heller..

I dag har jeg gjort mitt beste. Gikk på jobb til tross for minimalt med søvn, dusjet, spiste, kjøpte energidrink (ellers hadde jeg sovna på jobb, guhh), sprunget frem og tilbake med massevis av kilo med bokser med papirer og drit fra fjerde etasje på museumet til en konteiner en stykke unna museumet, kommet hjem, vært å handla, spiser middag, hjelper til å rydde, sover med uhell i 3 timer elns, vokner opp, lager mat, vasker opp, etc. Det er mange ting jeg ikke får mulighet til å gjøre fordi andre gjør det før meg, som feks å lage middag. Sånt må jeg egentlig snakke med mamma om før jeg drar på jobb, noe som er litt stress siden jeg er helt på bærtur når jeg vokner xP

om det ikke er nok så vet jeg ikke mer altså. Jeg kan egentlig ikke akkurat bruke penger på regninger og slikt fordi jeg ikke får inn noen ting nesten. Det er som å gå på jobb bare for å betale drit jeg egentlig ikke skal betale før jeg er 100% for megselv, iallefall i følge den sosiale normen. Sure, jeg kan betale min egen netflix, spotify, telefonregning, kanskje medisiner og diabetesutstyr etc, men strøm, store matinkjøp, og liknende har jeg rett og slett ikke egentlig penger til. Hadde jeg hatt en ordentlig fulltids jobb, så kanskje. But nope, jeg har en navjobb. So theres that...

I tilleg trener jeg og spise sunt for å holde blodsukkeret mitt i sjakk så mamma slipper å få helt whiplash vær gang vi er innom sykehuset og får høre hva langtidsblodsukkeret lå på. Det er heller ikke godt nok.

Jeg har egentlig fint lite overskudd etter jobb til så mye, noe jeg syns er litt trist. Men jeg kjører på fordet, og det er enda ikke nok. Why try, liksom...


Folker også veldig glad i å trampe på meg når jeg har det fint og har et oppegående humør. For en deprimert person så er det veldig vanskelig å forholde seg glad og munter, og vær gang noen gjør noe dumt som ødelegger for meg så vil jeg bare spy.. Er det virkelig så inni faens vanskelig å forstå at jeg ikke er noe wonder woman??
/rant]
« Siste redigering: 21. jan, 2015, 22:55 av Skyee »

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19487 på: 21. jan, 2015, 23:41 »
Ble 18 igår  [cool] woho!

gratulerer med dagen :3
Death And Despair


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19488 på: 22. jan, 2015, 00:11 »
Nå har jeg betalt depositum, og kontrakten er godkjent av SiO. Damn dette skjer virkelig. JEG ER IKKE KLAR MEN JEG GLEDER MEG. :'D

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19489 på: 22. jan, 2015, 00:59 »
fant pokemon kode til oras, POKEMON497, enjoy :DD!
you are only confined by the walls you build yourself.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19490 på: 22. jan, 2015, 02:42 »
Har fått en slik ekstrem need til å dra til Disneyland XD Hvorfor må det koste så myeee?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19491 på: 22. jan, 2015, 07:27 »
Har fått en slik ekstrem need til å dra til Disneyland XD Hvorfor må det koste så myeee?
Jeg blir med :D Jeg har tenkt på det ganske lenge xD men nå er jeg en Disney fan også..

Syns det er litt synd at the franske fursa ikke har outgoing i Disneyland på Halloween lenger :< Det hadde vært så gøy.

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19492 på: 22. jan, 2015, 08:43 »
Hater folk som avtaler noe men gjor noe annet..

Og femmede folk som kommer og bryr seg om ting de ikke har noe med.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19493 på: 22. jan, 2015, 09:48 »
HALLELUJA JEG FIKK SOVE I NATT

nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal få til å gjøre alt jeg skal på 45 min... lol

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19494 på: 22. jan, 2015, 11:23 »
Har fått en slik ekstrem need til å dra til Disneyland XD Hvorfor må det koste så myeee?
Jeg blir med :D Jeg har tenkt på det ganske lenge xD men nå er jeg en Disney fan også..

Syns det er litt synd at the franske fursa ikke har outgoing i Disneyland på Halloween lenger :< Det hadde vært så gøy.

Mer lyst til å dra til den i Florida, eller California. Er enda ingen fan av Frankrike XD

Trøøøøøøtt, vil sove meeer. Vil ikke gå ut å hente mat og drikke QAQ

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19495 på: 22. jan, 2015, 12:58 »
Har fått en slik ekstrem need til å dra til Disneyland XD Hvorfor må det koste så myeee?
Jeg blir med :D Jeg har tenkt på det ganske lenge xD men nå er jeg en Disney fan også..

Syns det er litt synd at the franske fursa ikke har outgoing i Disneyland på Halloween lenger :< Det hadde vært så gøy.

Mer lyst til å dra til den i Florida, eller California. Er enda ingen fan av Frankrike XD


NORPAWS DISNEYLAND OUTING 2016 8D

-*-

I'm afraid of cleaning my closet... I don't know what hides in there ;3;
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19496 på: 22. jan, 2015, 13:40 »
>3< nyaaaa. i dag blir det tikka masala til middag. ~~
å jeg håper denne gangen at den ikke blir for sterk x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19497 på: 22. jan, 2015, 13:55 »
Aner ikke hvorfor men jeg føler meg uvell i dag... What is DIS?


Hjem om en time though :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19498 på: 22. jan, 2015, 14:04 »
Har fått en slik ekstrem need til å dra til Disneyland XD Hvorfor må det koste så myeee?
Jeg blir med :D Jeg har tenkt på det ganske lenge xD men nå er jeg en Disney fan også..

Syns det er litt synd at the franske fursa ikke har outgoing i Disneyland på Halloween lenger :< Det hadde vært så gøy.

Mer lyst til å dra til den i Florida, eller California. Er enda ingen fan av Frankrike XD

Trøøøøøøtt, vil sove meeer. Vil ikke gå ut å hente mat og drikke QAQ
Kunne tenkt med å dra til alle ^,^ både Disney world og Disney land :3
Er nok større sjans jeg kommer meg til den franske enn de i amerikanske xD

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19499 på: 22. jan, 2015, 16:53 »
Jeg har så fint profilbilde <3

Nå skal jeg ut og stå på ski for første gang på 10 år.

Edit: Skituren får bli i morgen. Det blir mørkt så ekstremt fort jo. D:
« Siste redigering: 22. jan, 2015, 17:12 av Atrox »