Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829142 ganger)

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19925 på: 19. mar, 2015, 23:06 »
meh prøvde og så et bilde jeg tegnet på 3ds og til pcen men det er ikke alltid like let for da bilde ser ferdig ut på 3dsen og så overfører jeg det til pcen så kommer det fult av hvite prikker for hvis jeg bare har glemt en pixel så blir det ganske tydelig på pcen og man ser ikke det på 3ds så jeg prøvde og fikse bilde sånn 7 ganger men fikk det til slutt og så spurte jeg mamma om henne kunne lage en 3 etasjer kake til meg på bursdagen min og så sa hun at hun ikke kunne det så spurte en lærer om hvor vanskelig det er og hun sa at det ikke var noe vanskelig så sa jeg det men forsatt nei så sa jeg atte jeg kan jo bake en 3 etasjer kake selv så jeg lurer på da hvor vanskelig kan det være å lage en? 

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19926 på: 20. mar, 2015, 01:11 »
^hjelp

Jeg hater å ikke få sove om nettene :|

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19927 på: 20. mar, 2015, 01:18 »
samme her. Noe av det verste som finnes er å ikke få sove om nettene, spesielt når du skal tidlig opp neste dag.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19928 på: 20. mar, 2015, 01:20 »
meh prøvde og så et bilde jeg tegnet på 3ds og til pcen men det er ikke alltid like let for da bilde ser ferdig ut på 3dsen og så overfører jeg det til pcen så kommer det fult av hvite prikker for hvis jeg bare har glemt en pixel så blir det ganske tydelig på pcen og man ser ikke det på 3ds så jeg prøvde og fikse bilde sånn 7 ganger men fikk det til slutt og så spurte jeg mamma om henne kunne lage en 3 etasjer kake til meg på bursdagen min og så sa hun at hun ikke kunne det så spurte en lærer om hvor vanskelig det er og hun sa at det ikke var noe vanskelig så sa jeg det men forsatt nei så sa jeg atte jeg kan jo bake en 3 etasjer kake selv så jeg lurer på da hvor vanskelig kan det være å lage en? 
vær så snill å bruke komma og punktum. vanskelig å lese det du skriver slik det står skrevet nå.

jeg er trøtt. og ikke trøtt. og har legetime i morgen kl 10. tror jeg døgner, jeg..

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19929 på: 20. mar, 2015, 06:53 »
meh prøvde og så et bilde jeg tegnet på 3ds og til pcen men det er ikke alltid like let for da bilde ser ferdig ut på 3dsen og så overfører jeg det til pcen så kommer det fult av hvite prikker for hvis jeg bare har glemt en pixel så blir det ganske tydelig på pcen og man ser ikke det på 3ds så jeg prøvde og fikse bilde sånn 7 ganger men fikk det til slutt og så spurte jeg mamma om henne kunne lage en 3 etasjer kake til meg på bursdagen min og så sa hun at hun ikke kunne det så spurte en lærer om hvor vanskelig det er og hun sa at det ikke var noe vanskelig så sa jeg det men forsatt nei så sa jeg atte jeg kan jo bake en 3 etasjer kake selv så jeg lurer på da hvor vanskelig kan det være å lage en? 
vær så snill å bruke komma og punktum. vanskelig å lese det du skriver slik det står skrevet nå.

jeg er trøtt. og ikke trøtt. og har legetime i morgen kl 10. tror jeg døgner, jeg..

meh prøvde og så et bilde jeg tegnet på 3ds og få den til pcen. men det er ikke alltid like let for da bilde ser ferdig ut på 3dsen, og så overfører jeg det til pcen så kommer det fult av hvite prikker, for hvis jeg bare har glemt en pixel så blir det ganske tydelig på pcen, og man ser ikke det på 3ds. så jeg prøvde og fikse bilde sånn 7 ganger men fikk det til slutt.

 og så spurte jeg mamma, om henne kunne lage en 3 etasjer kake til meg på bursdagen min. og så sa hun at hun ikke kunne det så spurte en lærer om hvor vanskelig det er, og hun sa at det ikke var noe vanskelig så sa jeg det men forsatt nei. så sa jeg at jeg kan jo bake en 3 etasjer kake selv så jeg lurer på da hvor vanskelig kan det være å lage en?

bedere? er ikke noe god i punktum ok komma 

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19930 på: 20. mar, 2015, 07:35 »
Ja. =)

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19931 på: 20. mar, 2015, 10:13 »
Var lettere å lese det med punktum og komma, ja.  :)

Uansett. Har hatt masse skolestress, men i dag tidlig ble alt ferdig!! <3 og snart er det påskeferie.  :D
Eneste er at det er overskyet, tåke og regn i Oslo :/ Så ingen fantastisk solformørkelse her i dag.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19932 på: 20. mar, 2015, 11:22 »
Var lettere å lese det med punktum og komma, ja.  :)

Uansett. Har hatt masse skolestress, men i dag tidlig ble alt ferdig!! <3 og snart er det påskeferie.  :D
Eneste er at det er overskyet, tåke og regn i Oslo :/ Så ingen fantastisk solformørkelse her i dag.

det var litt tåke der jeg var men, vi brukte vite plastikk poser til å se igjennom og det funket bra.
men det jeg skulle i kantina i dag så skulle jeg hente bankkortet mitt, så fant jeg det ikke så det har blitt borte, håper jeg kun har glemt det hjemme

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19933 på: 20. mar, 2015, 12:48 »
Så trøtt. Prøver å snu døgnet, har sovet i 3 timer og tenker kun på hvor trøtt jeg er. x__x

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19934 på: 20. mar, 2015, 14:26 »
Dat eclipse tho.

Also. Jeg merker jeg begynner å nå min maksgrense for prestasjon i eksamensjobbingen. :c Har fortsatt så mye som må gås gjennom. *sukke*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19935 på: 20. mar, 2015, 14:52 »
Sov litt lenge i dag, urk. Jaja, får prøve å gjøre noe produktift i dag!

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19936 på: 20. mar, 2015, 15:56 »
solformørkelse! kjente jeg ble litt sjalu når folk fra alle steder sende superfine bilder av eclipsen og jeg kunne så vidt se den pga skyer :c
var bare meg og en annen i klassen i dag xD kom en til til gymmen da men var rart og være såpass få :o endelig helg da, men har fortsatt en dokumentasjon jeg må få startet på som har frist til mandag... jaja skal få slappet litt av i helgen og ^^

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19937 på: 20. mar, 2015, 15:56 »
har vært en rolig dag så langt, har spilt elder scrolls online siden jeg sto opp x3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19938 på: 20. mar, 2015, 19:22 »
Hatt en skjønn morgen sammen med kjæresten min. Dro opp til det lokale museet for å se på solformørkelsen - det var ikke en sky på himmelen, så du kan si forholdene var gode. Vi møtte noen venner av oss og kikket litt sammen med dem før vi skilte lag. Hyggelig morgen og vi fikk sett masse av formørkelsen!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #19939 på: 20. mar, 2015, 20:36 »
Hahah. Fikk melding av en venn (som ikke vet at jeg er furry) at han så en grønn ulv i dag mens han tok T-banen. Det var vel deg, Paxy. xD
har ikke møtt noen andre grønne ulver på tbanen i det siste så var nok meg x3

SnowHug, si til vennen din at du kjenner ulven ;D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19940 på: 20. mar, 2015, 21:21 »
Jeg har funnet ut at det er mer gøy å sitte hjemme på rommet sitt å sminke seg for fun, enn det er å sminke seg for å vise verden at jeg blir flinkere for vær gang, fordi når jeg går ut blir jeg klådd på to no end, OG JEG ER IKKE SÅNN MEGASUPERVAKKER...

Sist gang jeg var ute hadde jeg bare på meg hettegenser og loffebukser, og jeg gikk utifra baren med blåmerker i nakken, siden av magen og over mot ryggen og tannmerker på halsen/nakken. Vennina mi måtte redde meg ut siden faenskapet klarte ikke la meg gå ;-;

Hvis det var mer enn forumet trenger å vite, PM meg eller endre posten min lol :( I just felt like venting.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19941 på: 20. mar, 2015, 23:29 »
Lagde middag men den smakte av skuffelse og nå har jeg altfor mye rester. :|

Avatar by Fujoshiprincess <3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19942 på: 21. mar, 2015, 16:54 »
Fått fullført en tegning i dag, og driver å vasker - Føler meg flink XD

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19943 på: 21. mar, 2015, 22:21 »
What eclipse??? sovna vist over den og jeg, jeg som hadde gleda meg... :(

men men, sto opp seint i dag å. 16:30 for å værra presis.

Gla nyhet over att jeg endelig har en kjøper på veteran bilen min.
Mangler da bare å få solgt den andre bilen og en moped som jeg pusser opp.

Også har jeg vært på postkontoret å henta pakke med pels. :P
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19944 på: 21. mar, 2015, 22:40 »
Hjemme alene, prøver å synge litt. Kjenner godt at det har jeg ikke gjort på noen måneder, gitt. :)))

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19945 på: 23. mar, 2015, 09:43 »
Jeg har gått opp 5 kilo.

Men det virker som at jeg har gått ned i "fettvekt" og opp i "muskelvekt", og det er egentlig en veldig digg tanke, i og med at i det siste så har jeg grøsset over å se meg selv i speilet. Skal begynne å sose litt opp mot fjellet i dag. Mulig at jeg bare går opp til varmestua, som er ved foten av fjellet. Det hjelper jo helt klart, kanskje det blitt lettere for meg å bestige fjellet på en time isteden for tre når snøen forsvinner? haha.

I juni skal jeg også være i Bardu i en måned cirka. Skal ikke si så mye om hva jeg gjør der though, tror dere får spørre meg om dere er nysgjerrige. Da skal jeg trene en del og gå turer, siden det er mer natur og sånt der, enn her haha. Jeg får nok ikke tegna masse via datamaskin though, noe som suger.

Kan jo hende jeg er litt sterkere og lettere å se på når skolen starter igjen? <3

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19946 på: 23. mar, 2015, 12:04 »
Tilbake på skolen i dag etter to uker syk og hjemmeværende.
I don't like this.
Gjør det ikke bedre at jeg bare fikk 2timers søvn i natt ._.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19947 på: 23. mar, 2015, 12:11 »
gleder meg til varmere vær, plus påsken <3
har vært ganske rolig i helga =) håper på litt på furmeets, mangel på det.. o.o og tegnemeets? og walks? >3< vi virkelig trenge å samle sammen en del folk å ha noe gøy. har ikke vært nok av dem... nyåret heller ikke 2014... D;
Nyaaa! you seee~...

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19948 på: 23. mar, 2015, 12:14 »
^ altfor lite furmeets! need moar
Sitter å stresser med å måtte skrive nesten 8 sider idag D:
Hjernen min er kaputt xD
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19949 på: 23. mar, 2015, 13:03 »
gleder meg til varmere vær, plus påsken <3
har vært ganske rolig i helga =) håper på litt på furmeets, mangel på det.. o.o og tegnemeets? og walks? >3< vi virkelig trenge å samle sammen en del folk å ha noe gøy. har ikke vært nok av dem... nyåret heller ikke 2014... D;
Nyaaa! you seee~...

Jeg er gjerne med på noe i påsken :)