Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812501 ganger)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21650 på: 12. jan, 2016, 20:10 »
Har fått praksis i dyrebutikk via NAV. Det er en helt grei jobb. Styrer og ordner med fisker hele dagen. Litt kjipt av jeg må pendle 1,5 timer hver vei, hver dag jeg jobber, menmen. Det er uansett bedre å ha noe å bruke dagene på. Var ganske lei arbeidsledighet.

Gratulerer igjen, hvilke dager var det du jobbet?

Selv har jeg fått forlenget praksisplassen ut januar, og hadde i dag en "test" på å selge et hamster - for å vise mine kunnskaper og salgs-evner. Fikk mye positiv tilbakemelding på det, så nå kan jeg starte opp smått med å ta kunder og selge smådyr c:
Samtidig har jeg flyttet inn på Bekkestua sammen med Exodai, så nå har jeg både praksisplass og et sted å bo. Føler at ting begynner å falle på plass og motivasjonen kommer tilbake ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21651 på: 12. jan, 2016, 20:22 »
håper på å bli foster mor til dyr som trenger et hjem <3 veldig veldig håpe på <3

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21652 på: 13. jan, 2016, 23:51 »
Litt kjipt av jeg må pendle 1,5 timer hver vei, hver dag jeg jobber

Ah, kjenner til den! Etter at jeg flytta tilbake til hjemstedet mitt sommeren 2014 så må jeg også pendle ca 1,5 time til og fra jobb hver dag, i alle fall nå på vinterstid. Må gå fra parkeringen og inn på jobb og begynne å få opp alle systemene, så er greit å være litt i forkant. Har kjørt strekningen på ca 1 time og 10 min på fine, tørre sommerveier :P

Er bare glad jeg har en god bil å kjøre med greit anlegg som gjør at jeg kan digge til musikk eller lydbøker, da går det noe lettere, selv om jeg er et B-menneske og ofte er trøtt om morgenen pga manglende søvn og er trøtt på ettermiddagen pga utmattet etter jobb :P

Jobber 08.00 - 16.00, så jeg kjører hjemmefra ca 06:00 om morgenen og er hjemme igjen ca 18.00 om jeg kjører rett hjem. XD

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21653 på: 14. jan, 2016, 01:45 »
Sitter her og gjøre ingenting når jeg burde begynne å tegne istedet.

Lengesiden sist, forresten.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21654 på: 15. jan, 2016, 07:27 »
Når du er vant til å sovne syv på morgenen og plutselig må stå opp syv på morgenen.. =_=

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21655 på: 15. jan, 2016, 16:30 »
Heeelg :3
kylling i dag <3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21656 på: 16. jan, 2016, 16:34 »
På vei tilbake fra Sørlandet i buss etter et lettere sagt mislykket bilkjøp, hel lørdag kastet bort på drit men.

Får vel fortsette jakten på finn etter ny kjerre. :P
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21657 på: 16. jan, 2016, 19:21 »
Rydda og vaska i dag, kjæresten kommer hit i morgen see :3

Aaaah ! gleder meg <3 ;u;

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21658 på: 16. jan, 2016, 21:07 »
Hadde hyggelig middag med foreldra mine, det gleder seg veldig til EF22 i år, mor er veldig glad for å kunne oppleve ting med meg <3 far gleder seg til å dra til Berlin c:
også håper jeg å gå ned 3 kilo til c: <3 og forhåpentligvis blir jeg 90 kilo i løpet av slutten av Februar <3 ny rekord blir det <3

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21659 på: 17. jan, 2016, 15:43 »
*sukk* glad for at lørdagen er over...  men fikk tidligere i dag en telefon fra en dame på sykehuset i tromsø. fikk litt creepy følelse også sier damen. du er nødt å komme hit. familien venter på deg... var litt forvirret. dro på sykehuset og der fant jeg en venn av familien som da sleit med kampen mot lunge kreften. og etter å ha vært på sykehuset i godt over 2 timer. da var kreft kampen tapt. hvil i fred Birger.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21660 på: 17. jan, 2016, 17:00 »
*sukk* glad for at lørdagen er over...  men fikk tidligere i dag en telefon fra en dame på sykehuset i tromsø. fikk litt creepy følelse også sier damen. du er nødt å komme hit. familien venter på deg... var litt forvirret. dro på sykehuset og der fant jeg en venn av familien som da sleit med kampen mot lunge kreften. og etter å ha vært på sykehuset i godt over 2 timer. da var kreft kampen tapt. hvil i fred Birger.
Kondolerer... veldig leit å høre :(

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21661 på: 18. jan, 2016, 01:42 »
Da må jeg få kondolere deg Warius, er bestandig trist når de en er glad i forlater denne verdenen
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Daemonatrixxx

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 97
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21662 på: 18. jan, 2016, 05:50 »
Kondolerer å mye  :'(

*Sukk*

Ny uke, nye muligheter, men dessverre jobbing til lørdagen også med påfølgende fri på onsdagen etter.

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21663 på: 19. jan, 2016, 17:39 »
Uh. Har ikke noe særlig å dele, da det ikke skjer en dritt her jeg bor. Vel, kulda biter ihvertfall.

Noen som vil ha kake? Har napoleonskake til overs.

Å, jo! Har startet å tegne sånn smått med Wacom Intuosen jeg fikk før jul. Nyter virkelig å få tegnet igjen etter alle disse årene.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21664 på: 19. jan, 2016, 21:29 »
I dag har vært en bra dag og det er jeg veldig glad for ^^

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #21665 på: 19. jan, 2016, 22:19 »
*sukk* glad for at lørdagen er over...  men fikk tidligere i dag en telefon fra en dame på sykehuset i tromsø. fikk litt creepy følelse også sier damen. du er nødt å komme hit. familien venter på deg... var litt forvirret. dro på sykehuset og der fant jeg en venn av familien som da sleit med kampen mot lunge kreften. og etter å ha vært på sykehuset i godt over 2 timer. da var kreft kampen tapt. hvil i fred Birger.

*klem* =(


Snowtail

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 71
  • Heisann alle sammen
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21666 på: 20. jan, 2016, 12:51 »
Er vel den enste plassen jeg kan klage litt så.. *deep breath*

Jeg er en liten, ikke attraktiv, sjenert person. Som ikke klarer å prate med folk jeg ikke kjenner. Og klarer ikke bli kjent med nye folk fordi jeg ikke tør å prate med noen..
Jeg har en jobb jeg trives middels med, men tjener nærmest minstelønn som lærling. Jeg har en bil som detter fra hverandre og deler er dyrt.
Jeg er dypt forelsket i ei som jeg vet jeg ikke kan få.. Jeg prøver og ikke tenke på det, men det er som et gnagsår. Jo mer man ignorerer det, jo større blir det..
Jeg har mer utgifter enn jeg har inntekt og er livredd for å havne i så stor gjeld at jeg ikke kommer meg ut igjen, alle drømmene mine har vært på vent i mange år fordi jeg ikke har økonomisk kapasitet til å gjennomføre dem.
Jeg har et alkohol problem som begynner å merkes på helsa.. Jeg bruker alkohol for å bli passelig normal og kunne prate med folk.
Har tidligere gått på anti depressive medisin mot selvmordstanker jeg hadde for et par år siden. Men det var etter problemer med familien (ikke lyst å gå inn på det nå)
Jeg har aldri hatt en kjæreste, og folk og familie begynner å lure på hva som er galt med meg, og de er ikke redd for å fortelle meg dette.

Jeg har lyst å flytte, men igjen.. Ingen økonomi som kan takle det.
Jeg er ikke spesielt smart og har ingen særlig skills å skryte av.

Det vanskeligste er å holde på smilet, enda jeg sliter voldsomt innvendig.. Men jeg står opp hver dag og drar på jobb og smiler til alle.. Men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer det..
Også har jeg en venn som også sliter med depresjoner og det påvirker meg veldig, men samtidig klarer jeg meg ikke uten denne personen.

Godt å få det ut en plass ihvertfall..

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21667 på: 20. jan, 2016, 13:26 »
Nå som jeg har fått flyttet inn med Exodai så begynner de stereotypiske "a womans job" arbeidet x3
Så i dag, siden jeg har tid, vasker jeg alt av klær, oppvask på kjøkken og støvsuge gulvet. Samtidig skal jeg ut med søpla og hente en pakke på posten - alt før min kjære kommer hjem fra jobb c:

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21668 på: 20. jan, 2016, 13:59 »
Er vel den enste plassen jeg kan klage litt så.. *deep breath*

Jeg er en liten, ikke attraktiv, sjenert person. Som ikke klarer å prate med folk jeg ikke kjenner. Og klarer ikke bli kjent med nye folk fordi jeg ikke tør å prate med noen..
Jeg har en jobb jeg trives middels med, men tjener nærmest minstelønn som lærling. Jeg har en bil som detter fra hverandre og deler er dyrt.
Jeg er dypt forelsket i ei som jeg vet jeg ikke kan få.. Jeg prøver og ikke tenke på det, men det er som et gnagsår. Jo mer man ignorerer det, jo større blir det..
Jeg har mer utgifter enn jeg har inntekt og er livredd for å havne i så stor gjeld at jeg ikke kommer meg ut igjen, alle drømmene mine har vært på vent i mange år fordi jeg ikke har økonomisk kapasitet til å gjennomføre dem.
Jeg har et alkohol problem som begynner å merkes på helsa.. Jeg bruker alkohol for å bli passelig normal og kunne prate med folk.
Har tidligere gått på anti depressive medisin mot selvmordstanker jeg hadde for et par år siden. Men det var etter problemer med familien (ikke lyst å gå inn på det nå)
Jeg har aldri hatt en kjæreste, og folk og familie begynner å lure på hva som er galt med meg, og de er ikke redd for å fortelle meg dette.

Jeg har lyst å flytte, men igjen.. Ingen økonomi som kan takle det.
Jeg er ikke spesielt smart og har ingen særlig skills å skryte av.

Det vanskeligste er å holde på smilet, enda jeg sliter voldsomt innvendig.. Men jeg står opp hver dag og drar på jobb og smiler til alle.. Men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer det..
Også har jeg en venn som også sliter med depresjoner og det påvirker meg veldig, men samtidig klarer jeg meg ikke uten denne personen.

Godt å få det ut en plass ihvertfall..


Har du en psykolog å prate med? Eller så kan du prate med fastlegen din i første omgang. Alkoholen må du ta tak i, du er klar over det også slik jeg tolker innlegget ditt ift helsa. Dyrt er det også, men den største utgiften kan bli å miste deg sjøl til alkoholen!
Usikker på mer hva jeg kan foreslå for deg, viktig å kontakte noen for hjelp trur jeg.
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21669 på: 21. jan, 2016, 08:33 »
Jeg stod nettopp opp fra de døde etter å ikke ha vært her på flere år.. Blir å surre rundt her litt (og skifte ut avatar bildet fra emo perioden min, lol)

velkommen tilbake x)

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21670 på: 22. jan, 2016, 10:05 »
Er vel den enste plassen jeg kan klage litt så.. *deep breath*

Jeg er en liten, ikke attraktiv, sjenert person. Som ikke klarer å prate med folk jeg ikke kjenner. Og klarer ikke bli kjent med nye folk fordi jeg ikke tør å prate med noen..
Jeg har en jobb jeg trives middels med, men tjener nærmest minstelønn som lærling. Jeg har en bil som detter fra hverandre og deler er dyrt.
Jeg er dypt forelsket i ei som jeg vet jeg ikke kan få.. Jeg prøver og ikke tenke på det, men det er som et gnagsår. Jo mer man ignorerer det, jo større blir det..
Jeg har mer utgifter enn jeg har inntekt og er livredd for å havne i så stor gjeld at jeg ikke kommer meg ut igjen, alle drømmene mine har vært på vent i mange år fordi jeg ikke har økonomisk kapasitet til å gjennomføre dem.
Jeg har et alkohol problem som begynner å merkes på helsa.. Jeg bruker alkohol for å bli passelig normal og kunne prate med folk.
Har tidligere gått på anti depressive medisin mot selvmordstanker jeg hadde for et par år siden. Men det var etter problemer med familien (ikke lyst å gå inn på det nå)
Jeg har aldri hatt en kjæreste, og folk og familie begynner å lure på hva som er galt med meg, og de er ikke redd for å fortelle meg dette.

Jeg har lyst å flytte, men igjen.. Ingen økonomi som kan takle det.
Jeg er ikke spesielt smart og har ingen særlig skills å skryte av.

Det vanskeligste er å holde på smilet, enda jeg sliter voldsomt innvendig.. Men jeg står opp hver dag og drar på jobb og smiler til alle.. Men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer det..
Også har jeg en venn som også sliter med depresjoner og det påvirker meg veldig, men samtidig klarer jeg meg ikke uten denne personen.

Godt å få det ut en plass ihvertfall..

Alle har problemer. Spørsmålet er bare om de er ute i det åpne eller ikke.

Hvis det er noe jeg kan hjelpe med så bare si ifra! Hvor henn i landet bor du forresten?

Kunne tenke meg en til som bor her, dog er bare soverommet som er ledig. Leiligheten er på 85 kvadrat og rundt 50-60 av dem + soverommet er ikke en gang brukt. :P

Når det gjelder kjæreste har jeg aldri hatt en selv. Men gidder ikke stresse med det. Vil heller foreslå at du tar den tiden du trenger til å finne den rette enn å vasse gjennom mange kjærester for å finne den rette.

Selvmord er et..sensitivt emne. Lillesøstra mi hadde en god del selvmordstanker for ikke så lenge siden. Er ikke noe stolt av å peke på noen som grunnene til selvmordstankene, men moren min er ikke akkurat en engel. Det er viktig å få støtte når noen har slike tanker. Selv om det er bare en som støtter deg er det viktig å prøve å ha et positivt om ikke apatisk syn på ditt eget liv. Har aldri hatt slike tanker selv da jeg er for glad i å leve. Det er spill som skal spilles, mat som skal spises, dyr som skal koses med, folk som skal snakkes med. Men må si at jeg er stolt over å se at du ikke tok til å ta selvmord. Du har magen til å fortsette, selv om livet kan være et totalt rasshøl.

Sosialisering gjennom alkohol er dog ikke en så veldig god idé. Spesielt ikke hvis du skal finne en ordentlig kjæreste eller ordentlige venner. Er bedre å ha noen få veldig gode venner/bestevenner enn å ha mange vanlige venner/bekjente. Alkohol eller ikke. :P

Men send meg en PM hvis du er interessert i å snakke/ha noen forslag til hva som kan gjøres for å gjøre livet ditt litt lysere.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21671 på: 22. jan, 2016, 10:44 »
Er vel den enste plassen jeg kan klage litt så.. *deep breath*

Ser mange allerede har kommet med gode råd.
Jeg støtter Wolfheart sitt forslag 100%. Basert både på egen og andres erfaring.
Den fasen av livet du er i nå er en stor omstillingsfase, og da trenger man en proff man kan "rante" på.

As for familien og det at du ikke har hatt kjæresten ennå. Det kan de drite totalt i.
Kjæreste er ikke noe man tryller frem, og noen ganger trenger man litt ekstra tid. Noen ganger er det ting som må passe i sammen først.
Det sier jeg nå, og det sa jeg når jeg var 29 år og fortsatt jomfru/ungkar.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21672 på: 22. jan, 2016, 23:49 »
Skriver søknad, oppdaterer CV og ser etter ny jobb som jeg forhåpentligvis kan begynne på etter sommerferien c:

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21673 på: 23. jan, 2016, 00:13 »
Jeg har mistet flyet fra Oslo til Bergen. Takk til det fine Været oppe i nord så ble jeg da 2.5 time forsinket fra Tromsø ned til Oslo. Jeg Skulle jo ta fly Tromsø  - Oslo - Bergen. Men det ble vist en natt på P-hotels Oslo på denne dragen.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21674 på: 23. jan, 2016, 00:53 »
Vært en tur borte på Vinderen i Oslo og kjøpt denne tassen, 2009 VW Scirocco! [w-happy]

Må vente til mandag med å hente pga. omreg, gleder meg som en unge. :3

Endelig fått gjort opp for tabbekjøpet av alfaen for et par uker tilbake.

FurAffinity          DeviantArt