Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!

Din status!

<< < (4509/4510) > >>

ToraLily:
Wow! vært en stund siden har skrevet her, Vell. I løpet fra Januar til nå har jeg vær ekstremt travel, vært så mye som har holdt meg i jern! Skriver på historier og slikt for DM guild og vært Dungeon Master for en gruppe, interjuver nye spillere.. Whew. væffal 30% ferdig med boka men har masse å gjøre i igjen.
Oktober vil også bli samme kjør som vært i år. Mne håper veldig på at ting blir roligere, men også mye bedre.

Alyxx:
Var ute og gikk en tur i dag, ellers har det vært gaming og rp'ing på gang... :P

CTL:
Det er en konkuranse i kårken på mela, så jeg har begynt å drikke 50 liter hver dag. Flotte tenner! :M

Alyxx:

--- Sitat fra: CTL på 17. feb, 2020, 04:22 ---Det er en konkuranse i kårken på mela, så jeg har begynt å drikke 50 liter hver dag. Flotte tenner! :M

--- Slutt sitat ---
Bra du ikke har intoleranse haha

Jeg har kommet hjem fra jobb. Blir mest sannsynlig å spise middag og kose meg med Stardew Valley (med furry mod).

CTL:
Mente melka. Har drukket masse melk, men skjønner ikke helt hvordan man vinner. Lager en sang, men tror ikke den blir bra heller. Fikk fanåpst med en kjempefin tegning. Lurer på om noen som er flinke til å sy kanskje kan hjelpe meg å se finere ut på rufsene.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning