Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4828777 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #325 på: 09. feb, 2010, 23:10 »
takk for omtanken Fenris jeg klarer meg vell. Kommer vell til å slenge ut noen nye tegniger snart.
Har fått litt dilla på å få til action poses, og som altid pelsete barbarer.
Fikse bilder i ps syns jeg bare er gøy jeg, bedre enn å bruke flere timer på å flytte på bokstaver en millimeter av gangen.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #326 på: 09. feb, 2010, 23:20 »
føler at det meste går som på skinner for tiden.

art block og "I just can't draw today"ene er borte, fursuiten jeg holder på med begynner å ta form, skolen går.. vell passelig.

eneste er jo at lærere er fortsatt like sure og gretne, og foreldre fortsatt sykt irriterende. men ellers fint.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #327 på: 10. feb, 2010, 19:16 »
Meeh, jeg har så sykt vondt i hodet for tida. Hver fff-ings dag.  
Nettopp kommet hjem, var en tur på kjøpesenteret i byen, hvor de hadde stor Pikachu-plush/pute som jeg ikke fikk kjøpt ;u;
Men men.
Gleder meg til i morgen, da skal klassen ut i skibakken. Og jeg skal stå på snowboard, yesss.

Ellers har jeg det greit n__n
*nomer kjeks og melk*
« Siste redigering: 10. feb, 2010, 19:19 av SpiceyFeline »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #328 på: 10. feb, 2010, 20:08 »
Akkorat nå har jeg det helt jævlig. Jeg har sykt vondt i magen, kjeften min svir, så vell som visse andre steder.
Jeg skal alderig bestille eksta sterk kebab igjenn!  [w-cry]
Bortsett fra det er det helit ålreit.  [w-happy]

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #329 på: 10. feb, 2010, 20:08 »
Puha er hjemme en tur nå har vært på riding i dag og skal på hunde trening snart. det går bra med meg:-) har altid mye gjøre på onsdager. jeg har begynt med trenne lb1 program i dressur i dag  det er ganke vanskelig men morsomt. ses

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #330 på: 10. feb, 2010, 23:31 »
Nja, skal egentlig legge meg nu, men jeg skriver en post her før jeg gjør det.
Jeg hadde VIP-dag på skolen i dag, noe om psykisk helse og diverse. x3 Så fokuserte skolen min på skolemiljø, så vi så en film som handlet om en klasse på østlandet, som hadde et forferdelig klassemiljø. Hoho, satt nesten bare og lo. Jeg mener, det var småtterier. Men jeg kjenner meg igjen i filmen. Så når jeg hørte klassen min sine meninger bak filmen, når vi diskuterte den, ble jeg nesten sjokkert. De skjønner ikke forskjell på rett og galt innen kommentarer og hvordan man behandler andre. Ville ikke kommentere jeg heller, i og med at jeg ikke orker å gi ut hele livshistoria mi. x3 Ble ganske irritert og sur egentlig. Så bygde vi et tårn av marsmellows og spaghetti, og prøve å få det høyeste tårnet. Det var bare skikkelig sær stemning, klarer ikke sette fingeren på det. o.o Sikkert på grunn av den filmen og klassen sine meninger om at det bare var "en sårbar person som ikke tålte en dritt" som fikk meg i dette, fordi jeg kjenner meg altfor godt igjen.

Så jeg gledet meg bare til å komme meg hjem. Men bussen kjørte seg seff fast halveis, og den ble forsinka. x3 Yaaay. Så hele dagen har jeg vert i meeeeeeerkelig stemning. o_O Jeg klarer ikke sette fingeren på det. Mamma gjorde det ikke bedre heller, egentlig. Sikkert bare jeg som har en dårlig dag, tror jeg. xD Jaja. Tanken på at jeg skal ut og spise pizza med Hanna og noen venner i morra, veier opp da. :3 Samtidig som at vinterferien er like rundt hjørnet, whee. ^^

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #331 på: 11. feb, 2010, 15:28 »
--slettet--

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #332 på: 11. feb, 2010, 16:30 »
Altså jeg er litt irritert fordi jeg har dratt frem og tilbake to ganger i dag, til skolen. Vi skal ha bandøving fordi vi har konsert til helga, men vi fikk ikke lov å øve der vi egentlig øver. Derfor er nå håpet vårt musikklinja (her jeg går). Håper bare vi får et rom med nok utstyr!

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #333 på: 11. feb, 2010, 23:59 »
Vell, dagen starta ikke så værst, slepte kadaveret mitt opp klokka 6, Forbannet ellefanten som hadde trampa meg på hue og pissa i kjeften min. Kokte meg et par liter kaffe sterk nokk til å drepe en mammut, forsøke å tvinge opp øya og sette meg på studioet mitt.
Det ble en del  kaffe og kjederøyking i dag jah. Så ved slutten av dagen er jeg faktisk fornøyd for engangs skyld.
18 timers arbeidsdag, lenka til et tastatur, Hue mitt dundrer, pontene skjelver.
Men, tross alt ennå en deadline, ennå et mirakel.
Er på det stadiet nå hvor jeg bare syntes alt er hysterisk morsomt, og får lattis hvær gang jeg ser på denne  [laugh]
På tide å krype ned i hi, God natt!  [w-dizzy]

[eek] aaaah!                                           [w-happy] Omnom nom nom nom
Roflmao
« Siste redigering: 12. feb, 2010, 00:04 av Ziggy_wolf »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #334 på: 12. feb, 2010, 09:48 »
Hoii, føler med deg, Ziggy. Jeg står opp klokka 6 hver dag. x_x Bortsett fra i helgene.
Jeg har det sykt bra nå. Vi har hatt sløvetime i tysk, noe som var sykt digg. Sitter og knasker chillinøtter og drikker Mer - eplesmak. Den er god. :3
Vi har hatt noen få oppgaver og sånn, jeg ble fort ferdig så jeg sitter og titter rundt her og tegner litt. Holder på med en drage nå i matteboka miiii. Smart jeg er. |3 Holder ogs på med et par skisser av fursonaen min og en certain someone's også. >w> Jeg får ta bilde etterpå. når jeg har skissa den ned. xD

Ellers, så var jeg i Molde i går med et par veninner. Drikke vann med tabasco og lollipop-is er win. Kjenner fortsatt at det brenner i halsen min. xD *shivers* Filma mens veninna mi drakk, da. Det var epic win, hahah.
Så er jeg trøtt nå. Gleeeeeeder meg til jeg skal hjem, da skal jeg legge meg. <3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #335 på: 12. feb, 2010, 11:10 »
Takk, Villdyr, yeah ting kan være tøft av og til.
Vell, som jeg sa, enda en deadline, enda et mirakel. Følte meg ganske i vigør da jeg sto opp i dag.
Men, nå merker jeg at jeg byner å bli sliten igjen. Trengte en energi insprøytning så, jeg satte meg
 på kantina og tokk meg no for. Satte meg godt intill en ovn, og bare sløvet, kanskje lengere enn
jeg burde, men på dette tidspunktet gir jeg ærlig talt faen. Ble sittende å fundere,
Hvordan ble det slik? Hvorfor alltid dette konstante stresset og jaget?
Mas, mas, mas, mandag hele året. Undrer av og til om det er en slaks karmisk lov at man må lide
like mye som man har det bra? Kariære, penger status, ser ut til å være alt som betyr noe nå.
Og gjør det oss noe gladere? Mye vill ha mer og fanden vill ha fler. Man mister kontakt med folk
siden de jobber, eller studerer eller er optatt med noe annet. Faen ikke rart folk blir deprimerte.
Sannheten er at glede er ofte kortvarig. Det kan være denne kjeksen jeg eter på nå,
eller en ti sekunders orgasme. Så man må av og til stoppe opp Og se etter de små godene
livet har å komme med. Stresse ned et øyeblikk, lene seg tilbake og bare nyte det for alt det
er verdt. Så om dere unskylder, går jeg å setter meg i sola og tar meg et blås, og en kaffe.
 [w-cool]

« Siste redigering: 12. feb, 2010, 11:19 av Ziggy_wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #336 på: 12. feb, 2010, 12:52 »
C'est la vie.
Har selv måtte lære meg å legge i fra meg "jobben" når jeg har fri.
Problem med IT-jobbing er at 99% av arbeidet foregår oppe i hodet, og hodet kan jeg ikke legge igjen når jeg går for dagen.  Blir heller ikke noe bedre av at jeg alltid tenker fort og på mye. He he.
Kort sagt, når jeg kommer hjem i dag er det totalforbud mot å tenke på servere, brukere og saker som jeg gjerne skulle ha løst.

Private ting som er litt vanskeligere å bare slå av, men der har jeg funnet at en 5-10 minutters prat kan gjøre mirakler. Det løser ikke problemet, men man føler at problemet er mer håndterbart.

Sol, blås og kaffe har du mer enn nok fortjent, så du trenger ikke å unnskylde deg selv.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #337 på: 12. feb, 2010, 15:15 »
Jeg er full av stress! [eek]

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #338 på: 12. feb, 2010, 20:49 »
æsj jeg har det bra nå men knak høyere pekefinger i dag på jobben forde dumme meg skule løfte en pall med noe oppi. men men slipper sykemelding. har gjort klart til pølse festen nå får snart gjester. det er noe lyst her i dag

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #339 på: 13. feb, 2010, 15:29 »
Au knekke fingern høres vondt ut, vet i alle fall at jeg hadde vært helt handykappa hade det vært meg.
Jeg er fylesjuk,  Helt slapp i kroppen. Kom meg endelig ut på gud vet hvor lenge.
Driver å ordner til vi skal ha folk over på filmkveld. Så nå tar jeg meg en pause sitter å reparerer litt,
og hører på koselig rolig ambiant, får meg virkelig til å slappe av skikkelig deilig å høre på. 
Ambefales for slintene huer.
http://www.youtube.com/watch?v=F9wqEQKTGJ4
http://www.youtube.com/watch?v=AXWyq7AxCNg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q79VKiulRcI&feature=related

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #340 på: 13. feb, 2010, 17:22 »
Au knekke fingern høres vondt ut, vet i alle fall at jeg hadde vært helt handykappa hade det vært meg.
Jeg er fylesjuk,  Helt slapp i kroppen. Kom meg endelig ut på gud vet hvor lenge.
Driver å ordner til vi skal ha folk over på filmkveld. Så nå tar jeg meg en pause sitter å reparerer litt,
og hører på koselig rolig ambiant, får meg virkelig til å slappe av skikkelig deilig å høre på. 
Ambefales for slintene huer.
http://www.youtube.com/watch?v=F9wqEQKTGJ4
http://www.youtube.com/watch?v=AXWyq7AxCNg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q79VKiulRcI&feature=related

nei det er ikke godt. men går over igjen. ja man blir litt handykappa. men har det helt fint i dag. det er ikke morsomt være det men son er det å feste drikk et par for mye:-) lykke til med film kvelden

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #341 på: 13. feb, 2010, 19:21 »
Irritert. I god gammel "bli ødelagt når en minst trenger det" ga skjermkortet på hovedmaskinen opp.
Håper jeg kan slippe unna med en enkel utbytte av skjermkort. I verste tilfelle må jeg ta hovedkort, cpu og ram i samme slengen. Grrrr.
Moro når husholdningens dyreste gjenstand slutter å fungere 2 uker før et vikariat går ut.

Jeg får trøste meg med at jeg har lagt til side penger for nettopp slike situasjoner.

Chet

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #342 på: 13. feb, 2010, 20:38 »
Jeg er full av energi siden jeg har arbeida med lys i musikalen "Hairspray" som linja Musikk, dans og drama har hatt denne uka ^^ En dag igjen med to show som skal fremføres. Blir kjipt å starte med vanlig skole igjen, men håper å bli spurt flere ganger om jeg vil arbeide med noen av prosjektene deres  [wink]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #343 på: 13. feb, 2010, 23:45 »
Ah zombie maraton og tako med hjemme mekka mole, kan det bli bedere?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #344 på: 14. feb, 2010, 16:25 »
Dama har dratt meg med på brudeshow, kjeder halen av meg, selv om det var noe intresant.
Driver å hacker meg inn på tråløse nettverk.
Har knekt to så langt. Fire igjenn. ( en pervers liten hobby jeg har)
Noen legger kabal, jeg gjetter passord, greit med litt hjernetrim.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #345 på: 14. feb, 2010, 17:01 »
Dama har dratt meg med på brudeshow, kjeder halen av meg, selv om det var noe intresant.
Driver å hacker meg inn på tråløse nettverk.
Har knekt to så langt. Fire igjenn. ( en pervers liten hobby jeg har)
Noen legger kabal, jeg gjetter passord, greit med litt hjernetrim.

Tsk tsk. Mye morsommere og lovligere å skanne etter ukrypterte nettverk.
Dog passord pleier oftest å være satt til standard, og man kan enkelt finne standardlister for routere online.
Eller kjører du mer avansert hjernetrim? Uansett er noen intellektuelle utfordringer alltids moro ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #346 på: 14. feb, 2010, 17:40 »
time to whine..

(Whine)
Morsdag, valentines dag og fastelavens på samme dag betyr bare katastrofe..

Etter som dette er dagen hvor jeg ikke gjør no sånn spesielt, så tenkte jeg at jeg kanskje kunne ha få gjort no med typen (selv om det bare er over nettet..)..
Nope, helt feil... blir tvangsdratt med til farmor og farfar for å ete, ete og ete enda mer (jippi.. akkurat det jeg vil! NOT!)...
Må vel være med for å ete sukker- og fetbombene delux, og sitte der og høre på fjas..
Hvis tanta mi er der så kanskje det blir snakk om jakt også, bleh..
(/whine)

Så, dårlig humør, dårlig dag.. meh..

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #347 på: 14. feb, 2010, 20:07 »
Har sitti hos familien min og eti meg kvalm på kaffe og kaker, du har min sympati.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #348 på: 14. feb, 2010, 21:45 »
Akkurat spilt konsert på UKM, etter å ha vært på bursdag hos Regandor. Er dritsliten, og føler meg egentlig ikke serlig bra. Tror kanskje jeg begynner å bli i dårlig form. Det skal jeg faen meg ikke ha noe av!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #349 på: 14. feb, 2010, 23:34 »
Hjemme:
Vell, pappa ble sur på meg for ingenting nesten, atter en gang.
han sa ikke at jeg skulle bære katta ut eller noe, så jeg slapp hene ned på gulvet. så ble han sur :I
de snakker til meg på en sur måte når det gjelder kattene, furry fandom, rommet mitt, diabetesen min, og annet.
jeg vet ikke hva jeg har gjort mot dem, men de er tydeligvis sure for alt... iallefall nesten alt.

og når de er sånn, så blir jeg enten sur selv, eller irritert. noe som er utroligt ekkelt. men, det går sikkert greit. bruker jo mesteparten av tiden min på skolen, der andre folk plager meg :I ANYWAYS.

Musikk ftw! :
JEG har downloadet Okami og Zelda O.S.T noe som er fint, spessielt siden det får meg til å tegne bedre kind of. cash cash, owl city, miley cyrus osv inspirerer nesten ikke i det hele tatt :C så... jeg gjorde noe med det.

Buster!
Buster går det veldig bra med, og er ganske fornøyd med han nå. pelsen kommer mer eller mindre i morgen, så det blir kos å holde på med C:
kommer ikke med ny oppdatering før hodet er ferdig furret, og labbene (feetpaws og handpawsene og halen er ferdig. så får jeg ordne på fullsuiten etter vinterferien eller noe. må lage ducktape dummy osv :I og må få folk til å orke å hjelpe meg.

Skolen:
Annet er at jeg ikke skjønner hva som er gøy med å kile meg så jeg skvetter, eller komme opp i trynet mitt og si "HGFDSDFGHJKG!!!!" eller le hardt å springe avgårde, eller skule på meg, eller hva det nå enn måtte være. jeg holdte faktisk på å slå ned noen med en vannflaske :I fordi han irriterte meg så grenseløst. Og, lærerne er ikke akkurat bedre. de irriterer meg nesten enda mer. siden når vi jobber, skal de skravle og skravle, og skrive på tavla, med en skjærende stemme eller høy stemme. og mange ganger får jeg ikke lov å høre på musikk mens de snakker, for jeg skal få det med meg.... de sier også at jeg må prøve å jobbe mer på skolen, for da får jeg mere fritid hjemme. men, HOW? i det bråket... neitakk?
vell, jeg overlever. I guess...


Rommet mitt ser ut som en svinesti : D tror jeg må rydde litt før jeg fortsetter på Buster... xD

OG OG LOVE FÅR EVERYWUN <3 fordi det er VALENTINS DAG <3 8DD
til og med til dere, som føler dere.. alene <3