Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4830234 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15575 på: 17. des, 2013, 10:32 »
Sitter og nyter synet av bekreftelsesmailen fra SAS - Jeg skal tilbake til London i nesten hele ti dager i vinterferien. <3 Og Matthew kommer hjem på fredag, æææ!

Også deilig at den ene pakka jeg bestilte fra en side endelig er sendt. :) Forhåpentligvis blir det ikke så mye kluss nå.

Avatar by Fujoshiprincess <3

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15576 på: 17. des, 2013, 17:36 »
Deilig å komme hjem til masse mat etter 2 timers trening  [cool]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #15577 på: 17. des, 2013, 22:43 »
Gjort ferdig side 2 av en tegneserie på dA. Nu skal jeg ha middag - u -

Laget av FreesTyler C:

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15578 på: 17. des, 2013, 22:52 »
Ferdig dusjet.... ja, ikke noe mer :p
Life is boring when you don't know how to live it.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15579 på: 17. des, 2013, 23:18 »
Eeeeendelig hjemme etter fire timers øvelse..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15580 på: 18. des, 2013, 01:51 »
Rydda opp i skype kontakter

om noen føler for å snakke med meg får de adde meg på nytt. Orker ikke ha folk på lista som bare ligger der, uten at det blir noe kontakt whatsoever.

----

Ekstremt sliten og lei. Og skal til Hammerfest i morgen. Jeg gremmes....

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15581 på: 18. des, 2013, 05:04 »
Påvei til jobb

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15582 på: 18. des, 2013, 10:34 »
Kaffilerer litt mens jeg venter på at antiviruset på den ene laptopen skal bli ferdig.. så rett på lunchen (koldtbord i dag)
Life is boring when you don't know how to live it.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15583 på: 18. des, 2013, 13:14 »
Merker jeg begynner å bli dritt lei jobb nå x.x Har endelig ferie fra skolen, men så må jeg jobbe 7 timer hver dag fram til jul og nyttår. Og så håper jeg at jeg får billett til TG i påsken! Det ser dårlig ut akkurat nå, men har et lite håp ._.

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15584 på: 18. des, 2013, 13:31 »
Merker jeg begynner å bli dritt lei jobb nå x.x Har endelig ferie fra skolen, men så må jeg jobbe 7 timer hver dag fram til jul og nyttår. Og så håper jeg at jeg får billett til TG i påsken! Det ser dårlig ut akkurat nå, men har et lite håp ._.

Hadde vært gøy å opplevd TG en gang. Men tror det skipet har seilt for min del. Tror ikke jeg orker å dra på gitantiske LAN-Partier.. ender vel egentlig at man bare sitter å spille data, og det gjør jeg jo hjemme :) .Heller dratt på desucon, føler det skal være mer sosialt.:)

Og, nå har jeg min kaffekopp nr 2.
Life is boring when you don't know how to live it.

VGRetrophilia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15585 på: 18. des, 2013, 13:34 »
Vært på Subway. Dagens høydepunkt.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #15586 på: 18. des, 2013, 14:12 »
Merker jeg begynner å bli dritt lei jobb nå x.x Har endelig ferie fra skolen, men så må jeg jobbe 7 timer hver dag fram til jul og nyttår. Og så håper jeg at jeg får billett til TG i påsken! Det ser dårlig ut akkurat nå, men har et lite håp ._.

Hadde vært gøy å opplevd TG en gang. Men tror det skipet har seilt for min del. Tror ikke jeg orker å dra på gitantiske LAN-Partier.. ender vel egentlig at man bare sitter å spille data, og det gjør jeg jo hjemme :) .Heller dratt på desucon, føler det skal være mer sosialt.:)

Og, nå har jeg min kaffekopp nr 2.

Du burde prøve å dra en gang, det er veldig gøy hvis man drar med folk man kjenner! Faktisk, så bruker jeg nesten mer tid på andre ting enn bare spilling fordi det er så utrolig mye annet som skjer der også :3 Jeg synes ihvertfall det er veldis sosialt og gøy :D

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15587 på: 18. des, 2013, 14:28 »
Merker jeg begynner å bli dritt lei jobb nå x.x Har endelig ferie fra skolen, men så må jeg jobbe 7 timer hver dag fram til jul og nyttår. Og så håper jeg at jeg får billett til TG i påsken! Det ser dårlig ut akkurat nå, men har et lite håp ._.

Hadde vært gøy å opplevd TG en gang. Men tror det skipet har seilt for min del. Tror ikke jeg orker å dra på gitantiske LAN-Partier.. ender vel egentlig at man bare sitter å spille data, og det gjør jeg jo hjemme :) .Heller dratt på desucon, føler det skal være mer sosialt. :)

Og, nå har jeg min kaffekopp nr 2.

Du burde prøve å dra en gang, det er veldig gøy hvis man drar med folk man kjenner! Faktisk, så bruker jeg nesten mer tid på andre ting enn bare spilling fordi det er så utrolig mye annet som skjer der også :3 Jeg synes ihvertfall det er veldis sosialt og gøy :D

Nah, er for gammelt for slikt. Vennene mine føler nok akkurat det samme heh. Eventuelt de foretrekker å bruke tiden på festing enn å dra på et LANparty:)
Life is boring when you don't know how to live it.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #15588 på: 18. des, 2013, 19:38 »
Spesiel dag. Fikk endelig løst unna en kronglete sak på jobben.
Vi hadde slitt med et problem den siste måneden. I dag fant vi endelig løsning på det.

Middagen ble en koslig spise ute aften sammen med Trashwolf. Koslig og møte gamle kjente.
Ga oss mulighet til å snakke om diverse ting :)

Det siste var når vi skulle ta bussen hjem. En eldre mann i rullestol trengte hjelp av bussen, så jeg hjalp han av.
Vel av oppdaget vi at han ikke hadde noen til å trille han tilbake til sykehjemmet.
What to do? Hvordan ville det vært hvis jeg var i hans sin situasjon?
Så vi dreit i bussen og hjalp han tilbake. Han fikk noen å prate med, samt da kom han seg raskt inn fra kulden.
Smilet hans da vi begynte turen tilbake gjorde det verdt hele turen ^^

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15589 på: 18. des, 2013, 19:39 »
Du burde prøve å dra en gang, det er veldig gøy hvis man drar med folk man kjenner! Faktisk, så bruker jeg nesten mer tid på andre ting enn bare spilling fordi det er så utrolig mye annet som skjer der også :3 Jeg synes ihvertfall det er veldis sosialt og gøy :D

^ This so much ^
Tror ikke jeg har spilt mer enn et par timer de årene jeg har vært der. TG er kjempekos ^^

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15590 på: 18. des, 2013, 22:09 »
Har pugget så mye til prøven i morgen. Jeg kan alt om fordøyelsen nå. Tror jeg. e__e

Så var det bare det å pakke.. Kroppen min gjør vondt og jeg vil sove, men jeg har ikke tid til både pakke og vaske ut i morgen. :l

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15591 på: 18. des, 2013, 23:13 »
Spesiel dag. Fikk endelig løst unna en kronglete sak på jobben.
Vi hadde slitt med et problem den siste måneden. I dag fant vi endelig løsning på det.

Middagen ble en koslig spise ute aften sammen med Trashwolf. Koslig og møte gamle kjente.
Ga oss mulighet til å snakke om diverse ting :)

Det siste var når vi skulle ta bussen hjem. En eldre mann i rullestol trengte hjelp av bussen, så jeg hjalp han av.
Vel av oppdaget vi at han ikke hadde noen til å trille han tilbake til sykehjemmet.
What to do? Hvordan ville det vært hvis jeg var i hans sin situasjon?
Så vi dreit i bussen og hjalp han tilbake. Han fikk noen å prate med, samt da kom han seg raskt inn fra kulden.
Smilet hans da vi begynte turen tilbake gjorde det verdt hele turen ^^

Får nesten lyst til å gi deg en klem for den menneskelige gjesten du og Trashwolf utførte. Nå kan jeg legge meg happy.
Life is boring when you don't know how to live it.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15592 på: 19. des, 2013, 01:22 »
Lang dag igjen.

Hadde fri i dag og sov til tolv, noe som var deilig. Så dro jeg på sangtime, før jeg dro med læreren opp på et sykehjem i nærheten. Skulle bare ha en liten julekonsert med noen andre elever. Ble rørt av historien din, Dax! Gamle mennesker blir så glade for så lite. Ble nesten rørt til tårer av han ene i dag, han holdt hånden min og skrøt sånn av meg, fortalte om hvordan han og datteren hans alltid reiste rundt og spilte og sang sammen. Selv min tilsynelatende aldri-imponerte-høyt-utdannede-sangpedagog var imponert i dag. Skjønner ikke helt hvorfor..

Så dro jeg på min aller siste dramaøvelse, før det bar videre til ei venninne for en hyggekveld med god mat og skravling. Og nåå er jeg her igjen. :)

Avatar by Fujoshiprincess <3

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #15593 på: 19. des, 2013, 09:41 »
Jeg har blomsterdekor i dag! Det er ganske morsomt :3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15594 på: 19. des, 2013, 11:44 »
Skal til Kristiansand for å levere uniformen min på jobb, siden vi er ferdige for sesongen. :) Så en tur på Sørlandssenteret!

Avatar by Fujoshiprincess <3

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #15595 på: 19. des, 2013, 12:08 »
Skal snart i et møte. Så tipper jeg dagen går relativt fort. Dagen i dag har følt ut som en fredag av en eller annen grunn, men tror kanskje det er fordi jeg trodde dagen i går var torsdag.
Ellers skal jeg handle inn en del øl og slikt i dag, slik at jeg har noe liggende på lur.
Life is boring when you don't know how to live it.

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #15596 på: 19. des, 2013, 12:17 »
Chillin' all day
+ programmering

Åhja, jeg er i Bergen fram til 30. desu-mber
Så om noen i området vil treffes, bare send meg en PM eller noe

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15597 på: 19. des, 2013, 15:05 »
Regn regn regn, STAHP, blir gal snart av konstant vått drittvær.
FurAffinity          DeviantArt


AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #15598 på: 19. des, 2013, 16:52 »
Hjemme fra en hyggelig tur i Kristiansand med pappa. <3 Minneverdig!

Avatar by Fujoshiprincess <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #15599 på: 19. des, 2013, 18:36 »
Chillin' all day
+ programmering

Åhja, jeg er i Bergen fram til 30. desu-mber
Så om noen i området vil treffes, bare send meg en PM eller noe
Kanskje jeg og Skarpen kan komme og si hei? c:

JULEFERIE

Jeg gjorde det ganske bra på prøven i dag, I think. Nu chiller jeg hos familien i Esbjerg.

SKAL HJEM TIL NORGE I MORGEN, WHEEEE