Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829075 ganger)

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17275 på: 03. jun, 2014, 16:30 »
Vurderer å lage en Strawberry Tiger.. gylden i fargen... :p


De er såå fine! Dra på sjelevandring og se om det er det rette, det hadde vært stilig. 8D

----


Må ringe UCAS og det er. så. skummelt.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Wolcott C. Husky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 41
  • The ability to speak does not make you intelligent
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17276 på: 03. jun, 2014, 18:05 »
4+ på prøvemuntlig i RLE. Jeg er fornøyd!

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17277 på: 03. jun, 2014, 18:15 »
Ringte UCAS og griner innvendig over hvor klein jeg er i telefonen.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17278 på: 03. jun, 2014, 18:27 »
Sitter på jobb og det pisseregner og tordner/lyner ute [eek] "gleeeder meg" til eg må gå 15 min til bussen  [sad]

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17279 på: 03. jun, 2014, 18:48 »
Ferdig med medieksamen, så er det fri i morgen, og bare en skoledag før en 4-dagers helg <3

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #17280 på: 03. jun, 2014, 20:18 »
Hurra for meg... Jorbæris!
+

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17281 på: 03. jun, 2014, 20:49 »
Hadde ansvaret for to arbeidsukeelever på jobb idag. Virket som de koste seg veldig. De så ikke på telefonene sine en eneste gang, og virket interessert i arbeidet. Det er chill med slike. Gangen før hadde jeg to sminkedukker som var mer interessert i selfies enn dyrene.

..Også fikk jeg mate varanen for første gang idag. Kuleste dyret. :'D

Awesome!!!!! =DDDDDD <33333

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17282 på: 03. jun, 2014, 21:56 »
Vurderer å lage en Strawberry Tiger.. gylden i fargen... :p


De er såå fine! Dra på sjelevandring og se om det er det rette, det hadde vært stilig. 8D

hvorfor skal jeg dra på sjelevandring for en karakter jeg har lyst til å lage? Det er snakk om å lage en karakter som er pleasant å se på, har ingenting med "sjela" mi å gjøre :S

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17283 på: 03. jun, 2014, 22:01 »
Vurderer å lage en Strawberry Tiger.. gylden i fargen... :p


De er såå fine! Dra på sjelevandring og se om det er det rette, det hadde vært stilig. 8D


hvorfor skal jeg dra på sjelevandring for en karakter jeg har lyst til å lage? Det er snakk om å lage en karakter som er pleasant å se på, har ingenting med "sjela" mi å gjøre :S

Pfft, er bare et uttrykk jeg bruker om aaaalt mulig som har med valg å gjøre, jeg bare tuller. Ikke ta det ille opp, unnskyld om jeg var uklar! Go for it, og om du gjør det, vis meg etterpå! :D

----

EDIT: Er i sjokk over at Odderøya Live begynner i morgen fordi BANG, plutselig festivalsommer, og det fyller meg med gledeeee. Selv om jeg ikke skal på Odderøya, da.
« Siste redigering: 03. jun, 2014, 22:05 av AntiVanter »

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17284 på: 04. jun, 2014, 00:54 »
Er trist.

Synd at vær gang jeg er på topp så faller jeg so innifaens fort ned igjen. Uff.. uff uff...


Vurderer å lage en Strawberry Tiger.. gylden i fargen... :p


De er såå fine! Dra på sjelevandring og se om det er det rette, det hadde vært stilig. 8D


hvorfor skal jeg dra på sjelevandring for en karakter jeg har lyst til å lage? Det er snakk om å lage en karakter som er pleasant å se på, har ingenting med "sjela" mi å gjøre :S

Pfft, er bare et uttrykk jeg bruker om aaaalt mulig som har med valg å gjøre, jeg bare tuller. Ikke ta det ille opp, unnskyld om jeg var uklar! Go for it, og om du gjør det, vis meg etterpå! :D


men så kjenner jeg deg ikke heller da, litt for lett å ta feil :p

Kom også over muttmonster sin tigerkarakter og jeg ble litt lei meg. Siden Mutt er ganske well known, så blir jeg kanskje litt banka for å lage en katakter som er gyllen i pelsen + tiger. Jeg finner kanskje ut noe som ikke er 100% likt, da.
https://31.media.tumblr.com/141e560309e11472883b337ac0d256dd/tumblr_mwsdyu5pc41r9msrro2_500.jpg (link for de som ikke vet hva den ser ut som)
« Siste redigering: 04. jun, 2014, 03:53 av Skyee »

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17285 på: 04. jun, 2014, 04:08 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17286 på: 04. jun, 2014, 05:56 »
Kom frem til dette, jeg:


blir sikkert nice, det :p blir sikkert å jobbe på det i morgen.

Snakka også med muttmonster om saken, og hun sier hun absolutt ikke har noe i mot det ^^ forhåpentligvis ble den ikke sånn kjempe veldig lik :S

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17287 på: 04. jun, 2014, 08:06 »
Kom frem til dette, jeg:


blir sikkert nice, det :p blir sikkert å jobbe på det i morgen.

Snakka også med muttmonster om saken, og hun sier hun absolutt ikke har noe i mot det ^^ forhåpentligvis ble den ikke sånn kjempe veldig lik :S

Det blir så fint! Jeg synes ikke det var for likt i det hele tatt, du gjorde noe eget av det. :D

-----

skriker fordi jeg har et intenst behov for å gjøre et eller annet HELE tiden, men jeg vet ikke hva jeg vil.....

Avatar by Fujoshiprincess <3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17288 på: 04. jun, 2014, 08:48 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]
Kondolerer :( Dakar baby...

Klikketiklikk :D

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17289 på: 04. jun, 2014, 09:50 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]

Så utrolig trist å høre... Jeg kondolerer så mye..

Avatar by Fujoshiprincess <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17290 på: 04. jun, 2014, 09:57 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]

Kondolerer så mye <3

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17291 på: 04. jun, 2014, 11:09 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]

Jeg kondolerer. :(

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17292 på: 04. jun, 2014, 11:36 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]


Awf det var leit :c kondolerer

Kom opp i matte...gjør det dårligst i matte...har aldri gjort noe muntlig i matte

Fml

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17293 på: 04. jun, 2014, 12:04 »

Kom opp i matte...gjør det dårligst i matte...har aldri gjort noe muntlig i matte


Huff, jeg føler med deg. :( Men ikke gi opp! Du kan greie det!

----

Skal ha matte nå, men vi skal bare se på Luksusfellen???

Avatar by Fujoshiprincess <3

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #17294 på: 04. jun, 2014, 13:05 »
Babyen til min bror døde idag....lungene sviktet og hun sovnet inn.....hun klarte ikke å ta seg helt opp igjen etter den infeksjonen og hun har vært gjennom mye....

Hvil i fred. [w-sad]
Kondolerer :'(
Rest in Peace little angel <3

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #17295 på: 04. jun, 2014, 13:15 »
WOOHOO, kom opp i samfunnsfag (muntlig eksamen!) Praise the lord at jeg ikke kom opp i matte.
Var på mitt andre cosplay meet-up i helga pluss at jeg bestilte siste del av mitt Sasori cosplay, pluss 2 dataskjermer. This was a good weekend <3

Ellers sitter jeg bare foran data'n uten noe som helst å gjøre, fordi jeg bor midt utti huttiheita. Men om jeg er heldig så kommer jeg inn på Heimdal VGS (elektrofag) i Trondheim. Men med et snitt på 3,LAVT så kan jeg bare drømme videre -.-
Kunne trengt en spill-buddy som kunne hjelpe meg gjennom de lange dagene på her på landet. Bor ikke på gård så det er VELDIG lite å gjøre. Heldigvis er det bare noen uker før sommerferie og ikke minst DESUCON!!! Felixcani, you better prepare for a loooooooong hug! ;3

Sonar Caspersky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
  • Derpy dragon from Telemark. Rawr? =P
    • Vis profil
    • Furaffinity Profil
Sv: Din status!
« Svar #17296 på: 04. jun, 2014, 13:21 »
Forsov meg og rakk ikke NAV møtet i dag før 2 timer etter. Faen.
Saksbehandleren sa "la oss ta det en time fra nå". Digger dere, Nav XD <3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17297 på: 04. jun, 2014, 14:36 »

Kom opp i matte...gjør det dårligst i matte...har aldri gjort noe muntlig i matte


Huff, jeg føler med deg. :( Men ikke gi opp! Du kan greie det!

Heldigvis har jeg greie nok karakterer at selv om det går dårlig så er det ikke egentlig noe problem.

Men stess alikevel cx

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17298 på: 04. jun, 2014, 15:20 »

Kom opp i matte...gjør det dårligst i matte...har aldri gjort noe muntlig i matte


Huff, jeg føler med deg. :( Men ikke gi opp! Du kan greie det!

Heldigvis har jeg greie nok karakterer at selv om det går dårlig så er det ikke egentlig noe problem.

Men stess alikevel cx

Feel ya! Alt er stress nå, men heng i, sommerferien er rett rundt hjørnet! Bra ikke matteeksamen er døden...

----

Endeliiiig hjemme! Har vært på sangtime, men har lengtet etter å komme hjem til å bare sitte i senga, gjøre det jeg skal og spise mat. Mat er best for alltid.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17299 på: 04. jun, 2014, 16:22 »
Jeg syns det er litt synd at jeg ikke får lov å spise meg mett fordi fattern spiser som en gris/mamma lager for lite til middag.

syns gså det er litt synd at det ikke er noe mat jeg ikke blir dårlig av (typ meieri produkter/syrlige ting som frukt) jeg kan spise eventuelt etter middag.

Vi har jo rundstykker og brød, men brød blir jeg dårlig av. Og foreldra mine syntes at det var kjempesmart å legge rundstykkene de kjøpte spesifikt som jeg kunne spise i fryseren, når denne typen ryndstykke er best som kald, ikke stekt i ovn/varm (osten blir så stygg og svett om jeg gjør det, eww)

jeg skjønner godt dette høres veldig ut som teit klaging på småting, men jeg blir litt sint når jeg er sulten. Beklager :(