Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812726 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19825 på: 04. mar, 2015, 19:49 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

Mye syk  ?


Ang skolefravær har jeg hatt tilnærma null i alle år minus dager der jeg er hos lege/ tannlege/ er syk.

Vurderer å unne meg noe  :I
Null fravær er veldig bra det. Jeg hadde det selv hatt de siste skoleårene mine og mine første arbeidsgivere var veldig imponert over dette. :)

Første dag på jobb etter NFC, virkelig nedtur. Enda godt det snart er helg og hundeløp!


Ta bilder da !  :D

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19826 på: 04. mar, 2015, 21:38 »
o3o Tora fikk en ny veske av Dax i dag.... <3 den er såååå søt... og liten og har skjell på seg.. og den er blåå farger<3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19827 på: 04. mar, 2015, 22:08 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

Don't worry, så lenge du dokumenterer alt fraværet og har god kontakt med læreren din når og hvorfor du er borte så skal det som regel gå bra. Jeg har alltid hatt ekstremt, ekstremt mye fravær, men får likevel vitnemål. You can do it!!

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19828 på: 04. mar, 2015, 22:46 »
har som mål og være på skolen alle dager, alle timer denne uken, har alt for mye fravær... var på skolen kanskje en og en halv dag forrige uke.
well well greide det nesten

Don't worry, så lenge du dokumenterer alt fraværet og har god kontakt med læreren din når og hvorfor du er borte så skal det som regel gå bra. Jeg har alltid hatt ekstremt, ekstremt mye fravær, men får likevel vitnemål. You can do it!!

Jeg hadde rundt 16 dager (registrert) fravær per år på videregående. Var egentlig mye mer. Trur det var rundt 30-45 på ungdomsskolen til sammen.
Har ikke dokumentert ett eneste fravær, bortsett fra de da jeg sendte søknad i forveien for å dra til familie i USA.

Likevel har det jo gått helt fint med meg. Har aldri fått varsel om stryk på grunn av fravær.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19829 på: 04. mar, 2015, 23:05 »
Det er litt trist at om jeg handler noe, feks saft, iste, pålegg jeg spiser, biola eller noe annet jeg drikker/spiser som man gjerne tilbereder nede på kjøkkenet, så tar noen andre av det.

I morges hadde jeg en og en halv isteflaske stående i kjøleskapet. Når jeg kom ned for å ta meg iste i ettermiddag, var den en halv flaske igjen. Jeg ble småforbanda og tok med meg isteen min opp til minikjøleskapet mitt sånn at ingen andre trenger å ta av den uten å spørre først, og da ble faen meg brodern sint på meg.

Hallo asså jeg tjener ikke så jævlig mye penger i jobben min, jeg tjener langt mindre for å være på museumet via NAV enn det brodern får via å være helsefagsarbeider UTEN å gå gjennom nav. Han kan fint handle sin egen saft/iste, som han drikker grymt av (en og en halv flaske iste av typen fun light er ganske mange liter).

I tilleg synes de det er en dobbel standard når jeg tar noe som ligger i kjøleskapet når jeg har lavt blodsukker. Når hodet mitt ikke får nokk energi til å prossesere hva jeg gjør, sier eller hva som blir sakt til meg, så er det vanskelig å vite hva som er hvem sitt, og så fort jeg har mulighet bruker jeg å handle det tilbake. Sist jeg sjekka er ikke brodern diabetiker, og isteen er sukkerfri to all extent. SÅ han har egentlig ingen unnskyldning til å ta mine ting uten lov, annet enn at han er for lat til å gå over veien til butikken for å handle sin egen iste.

Snart er det sovetid, halleluja for det....

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19830 på: 05. mar, 2015, 00:06 »
Jeg hadde rundt 16 dager (registrert) fravær per år på videregående. Var egentlig mye mer. Trur det var rundt 30-45 på ungdomsskolen til sammen.
Har ikke dokumentert ett eneste fravær, bortsett fra de da jeg sendte søknad i forveien for å dra til familie i USA.

Likevel har det jo gått helt fint med meg. Har aldri fått varsel om stryk på grunn av fravær.
Tror jeg hadde 90 i tiende, og 60-ish 1. og 2. på VGS. Men dokumentering og kommunikasjon var som sagt nøkkelen. Lærere vil jo ikke at man skal falle av, og så lenge man ikke stenger seg inn går det nok fint.

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19831 på: 05. mar, 2015, 00:28 »
Jeg hadde rundt 16 dager (registrert) fravær per år på videregående. Var egentlig mye mer. Trur det var rundt 30-45 på ungdomsskolen til sammen.
Har ikke dokumentert ett eneste fravær, bortsett fra de da jeg sendte søknad i forveien for å dra til familie i USA.

Likevel har det jo gått helt fint med meg. Har aldri fått varsel om stryk på grunn av fravær.
Tror jeg hadde 90 i tiende, og 60-ish 1. og 2. på VGS. Men dokumentering og kommunikasjon var som sagt nøkkelen. Lærere vil jo ikke at man skal falle av, og så lenge man ikke stenger seg inn går det nok fint.

Jeg hadde rundt 100 dager i gjennomsnitt i alle tre åra på VGS. alt godkjent Fravær pga, sykdom som jeg fortsatt sliter med.

Ontopic:
Ja seffølgelig sto jeg opp kl21 i dag. enda seinere... Bare håper jeg ikke ligger på feil side når jeg skal ut i arbeids utprøving. Vil virkelig ikke havne på sosialen igjenn...
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19832 på: 05. mar, 2015, 06:31 »
Verden er dum. Folk er dumme. Godt jeg kan ligge inntil kjæresten min i sengen og se Gotham. <3

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19833 på: 05. mar, 2015, 15:56 »
Cya all laters fluffbuts, scalies and all other variations of awesomeness.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19834 på: 05. mar, 2015, 19:32 »
Herregud, verden er SÅ såpeopera og jeg er så lei.

Avatar by Fujoshiprincess <3

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19835 på: 05. mar, 2015, 22:50 »
Verden er dum. Folk er dumme. Godt jeg kan ligge inntil kjæresten min i sengen og se Gotham. <3

Gotham! Jeg er stolt av dere!

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #19836 på: 06. mar, 2015, 12:27 »
Veldig hvor effektiv man kan være uten pc tilgjengelig. Glemte den på skolen i går, og fikk ryddet og vasket hele rommet mitt. Vasket opp og skiftet på sengen til og med. Kanskje jeg skal la den bli igjen flere ganger når jeg har ting å gjøre?

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #19837 på: 06. mar, 2015, 14:22 »
Irriterer meg over spam. Side opp og side ned...

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #19838 på: 06. mar, 2015, 15:50 »
>3< ser fram til Mae kommer en tur hit samt Christmas kommer på lørdagen? =)
skal bli kjempe koselig!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19839 på: 06. mar, 2015, 16:03 »
Ser legends of Korra for første gang.

Jeg får liksom truly the creeps av Amon

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19840 på: 06. mar, 2015, 18:40 »
Skal ut i kveld med klassen, håper det blir gøy at folk kan la dramaet ligge.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19841 på: 06. mar, 2015, 19:39 »
Skulle ønske jeg fikk solgt tegninger. Ser folk med lignenede ferdighetsnivå selge en del, lurer på hvorfor ikke jeg får solgt. Jaja, mens jeg venter på at det skjer tegner jeg og utvikler meg mer. Det er i det minste positivt.

Prøver å fikse døgnrytmen. Det går ikke så bra, våknet for 20 mins siden. :l

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19842 på: 07. mar, 2015, 15:35 »
Skal på turnering straks :D Blir bra det!
Woohoo!

Klikketiklikk :D

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19843 på: 07. mar, 2015, 17:05 »
Grei kveld ute i går, ble litt drama, som forutsett. Sykt lei nå.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19844 på: 08. mar, 2015, 01:02 »
YES! OMG YES!
1. PLASS I MARIO KART 8 TURNERINGEN JAAAAAAAAAAAAA :D

#HAPPY

Klikketiklikk :D

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19845 på: 08. mar, 2015, 10:36 »
Jobber 4 Skift på Clog. Så har jobbet 9 timmer på kvelden for så å ha 6 timmer med søvn og så tilbake til lørdag dag med en arbeidsdag på 11 timmer...
Utenom det så prøver jeg å få solgt noen PC deler med minimalt sukses og årsavgiften på bil har kommet...

Men hei! jeg har begynt å date noen så jeg tror det veier opp for alle klagene mine ^_^
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19846 på: 08. mar, 2015, 11:08 »
Under en uke igjen til MGP :D


Og finale i Melodifestivalen!

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19847 på: 08. mar, 2015, 12:08 »
Gaming søndag <3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19848 på: 08. mar, 2015, 12:11 »
Under en uke igjen til MGP :D


Finalen er i Mai yes?

Så hadde glemt å sette på vekkerklokken i dag, men ble vekket av at bestemor ringte, så da ble det ikke å sove hele dagen heldigvis XD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19849 på: 08. mar, 2015, 14:45 »
Uff i går var en skummel natt.

jesus fuck.

JEG TRENGTE IKKE BETALE FOR TAXI THOUGH. Jeg sa til taxisjaføren at jeg må inn å hente penger men han bare kjørte. LOL. Var flere folk i bilen though.

hurra