Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812184 ganger)

Arch Blueleaf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20025 på: 30. mar, 2015, 22:42 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.
Skype: Espen.thorkildsen Steam: imonimo kik: Arch Blueleaf

:3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20026 på: 30. mar, 2015, 22:59 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.

føler omtrent det samme da ferien kommer, for med en gang er det JA FERIE men etter en stund er det gørr. for absolutt alle jeg er venn med i klassen er sånn at de reiser og kommer ikke tilbake før skolen starer. så da blir det sånn at jeg tenger at vill være på skolen en hjemme for da har jeg noen å prate med.  men jeg har bursdag i dag da

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20027 på: 31. mar, 2015, 10:50 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.

er bare å komme en tur til oss i Oslo og vi har gjeste rom som folk kan sove på =) vis du trenger å komme deg ut og møte folk =D

btw. Tora har fått ennå flere fursona's... vel klarer å holde styr på dem alleeee <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20028 på: 31. mar, 2015, 12:08 »
Klarte å knuse skjermen på mobilen. Lol ;3;

Har også lavt blodsukker på jobb. Er ikke helt gøy.

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20029 på: 31. mar, 2015, 15:35 »
måtte reise til drammen i dag for jeg måtte signere noe i banken så tydelig vis har jeg 2 kontoer men aner ikke hva den andre er

men jeg kjøpte noen nye farger også da men de hadde ikke den ene spesielle blyanten/farge jeg hvile ha :(

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20030 på: 31. mar, 2015, 16:08 »
Endelig fått et headshot av fursonaen. Så blir det å se om det blir gjort noen endringer på designet etterhvert :P
Life is boring when you don't know how to live it.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20031 på: 31. mar, 2015, 20:58 »
Jeg har trent en del i det siste. Prøvd å fokusere på bein, armer, skuldre, rygg og bryst.

Jeg kan bære tyngre, og jeg har fått synlige muskler! Armene er også blitt en del hardere, noe som jeg syns er ganske kult i og med at jeg aldri har hatt muskler i armene før haha. Klarer også å gå lengre og fortere etter helga i Alta med UKM, da vi mer eller mindre sprang non stop i somewhat smådyp snø frem og tilbake fra byen til skolen og kultursalen :P hadde ikke så veldig mye tid og vi brukte alt vi kunne av tida vi hadde, haha.

Etterhvert var planen å fokusere mer på resten av kroppen :p
« Siste redigering: 31. mar, 2015, 21:27 av Skyee »

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20032 på: 31. mar, 2015, 21:11 »
Så vondt å bekymre seg for andre og vite at du ikke helt kan hjelpe dem. Jeg prøver så godt jeg kan, da, og håper det hjelper litt.

Avatar by Fujoshiprincess <3

Arch Blueleaf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20033 på: 31. mar, 2015, 21:28 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.

er bare å komme en tur til oss i Oslo og vi har gjeste rom som folk kan sove på =) vis du trenger å komme deg ut og møte folk =D

btw. Tora har fått ennå flere fursona's... vel klarer å holde styr på dem alleeee <3

Hehe det skulle jeg gjerne gjort hadde jeg vert hjemme, men som jeg skrev er jeg stuck på vestlandet x3.

Foredrene mien masser masse om at jeg må stå på slalom, men jeg er for pysete q.q. Irriterende at det er nesten det eneste å gjøre her ute også -.-
Skype: Espen.thorkildsen Steam: imonimo kik: Arch Blueleaf

:3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20034 på: 31. mar, 2015, 21:38 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.

er bare å komme en tur til oss i Oslo og vi har gjeste rom som folk kan sove på =) vis du trenger å komme deg ut og møte folk =D

btw. Tora har fått ennå flere fursona's... vel klarer å holde styr på dem alleeee <3

Hehe det skulle jeg gjerne gjort hadde jeg vert hjemme, men som jeg skrev er jeg stuck på vestlandet x3.

Foredrene mien masser masse om at jeg må stå på slalom, men jeg er for pysete q.q. Irriterende at det er nesten det eneste å gjøre her ute også -.-

åååh! men en gang kan du vel komme! så skal vi gjøre masse gøøøy! <3 du kunne gjerne fått lov å prøve fursuit og sånt! c: nya! x3 foreldra mine maser åsså om mye rart. men heldigvis forstår dem at jeg bestemmer over mitt liv, slalom er vansklig ass... x_x; jeg måtte bli henta oppe på fjellet når jeg sto på slalom.. klarte ikke å komme ned den bakken søstra mi ville jeg skulle ta... det var rød og svart løype... D; ghaa!

Arch Blueleaf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20035 på: 31. mar, 2015, 21:41 »
Kjeder meg og er ensom ettersom vennen jeg har på vestlandet ikke gadd og møte meg i dag og alle jeg kjenner er avlogget. Vestlandet har flott natur, men det blir alltid gørr kjedelig om kveldene når man ikke kan gå i skogen og har ingen å være med/prate med.

er bare å komme en tur til oss i Oslo og vi har gjeste rom som folk kan sove på =) vis du trenger å komme deg ut og møte folk =D

btw. Tora har fått ennå flere fursona's... vel klarer å holde styr på dem alleeee <3

Hehe det skulle jeg gjerne gjort hadde jeg vert hjemme, men som jeg skrev er jeg stuck på vestlandet x3.

Foredrene mien masser masse om at jeg må stå på slalom, men jeg er for pysete q.q. Irriterende at det er nesten det eneste å gjøre her ute også -.-

åååh! men en gang kan du vel komme! så skal vi gjøre masse gøøøy! <3 du kunne gjerne fått lov å prøve fursuit og sånt! c: nya! x3 foreldra mine maser åsså om mye rart. men heldigvis forstår dem at jeg bestemmer over mitt liv, slalom er vansklig ass... x_x; jeg måtte bli henta oppe på fjellet når jeg sto på slalom.. klarte ikke å komme ned den bakken søstra mi ville jeg skulle ta... det var rød og svart løype... D; ghaa!

Haha sure jeg vil gjerne komme innom en dag. ^^ og ja slalom er sinsykt vanskelig jeg er så red for å falle spesielt litt med tanke på at faren til en vennine av meg sitter i rullestol etter en slalom ullyke så jeg er ganske redd for å skade meg skikkelig >.<
Skype: Espen.thorkildsen Steam: imonimo kik: Arch Blueleaf

:3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20036 på: 31. mar, 2015, 22:58 »
Pakker og gjør alt klart til avreise mot Hamar og TG imorgen tidlig. Hyyyype! :l

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20037 på: 31. mar, 2015, 23:19 »
begynt og male garasjen i dag hadde maling over hele meg når jeg var ferdig xD dro og kjøpte slush men narm og exodai, for og så dra hjem og lage middag og se på tv/prate x3 super koselig kveld!

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20038 på: 31. mar, 2015, 23:22 »
Hatt en veldig hyggelig kveld med Narm og Paxy! ^^
FurAffinity          DeviantArt


ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20039 på: 31. mar, 2015, 23:31 »
var ute fra 12:30 til 15:00 i dag..... vil gå ut en tur i morgen åsså, gi meg siiiign! vis du vil henge med meg i oslo <3

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20040 på: 31. mar, 2015, 23:39 »
Pakker og gjør alt klart til avreise mot Hamar og TG imorgen tidlig. Hyyyype! :l

Hehe, hadde lyst til å dra men out of cash yo

anyway.. Kjøpte masse is i dag :D yay 10kr for alle typer is =^-^= også reparerte jeg bilnøkkelen min slik at jeg ikke trenger å stå sånn 10cm unna døra og sikte på sentrallåsen for at den skal åpne seg. Så nå kan jeg stå sånn 2 meter unna D: Mercedes lager ikke veldig bra bilnøkler

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20041 på: 01. apr, 2015, 03:41 »
Ohh, all skriften på denne siden er i Comic Sans.. xD
Er hos familien i påsken. Spiste ute på McDonalds og har kjøpt en awesome t-skjorte ^w^ og nå spiller jeg minecraft med en venn.  :D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20042 på: 01. apr, 2015, 10:49 »
Ser ut som noen Admin/Mods har hatt det kult på forumet :P
Har postet om free doodles på FA, spent på om noen er interessert - Eller om de bare tror det er aprilspøk xD

Nå ska jeg starte å bade hunder :3 Ha en fin 1.april folkens og ikke la dere bli lurt ;)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20043 på: 01. apr, 2015, 14:33 »
Ser ut som noen Admin/Mods har hatt det kult på forumet :P
Har postet om free doodles på FA, spent på om noen er interessert - Eller om de bare tror det er aprilspøk xD

Nå ska jeg starte å bade hunder :3 Ha en fin 1.april folkens og ikke la dere bli lurt ;)
Skjønner ikke hva du  snakker om.

Og lykke til, jeg kommenterte. :3


Kjæresten min lager middag nå. Klokken er ikke 3 engang. Sånn skjer når vi står opp tidlig. xD Drar til moren hans for å tilbringe påsken der, blir nok kos. Vi tar med oss ski. Får se hvordan det går.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20044 på: 01. apr, 2015, 17:03 »
Var hos legen i dag...

Fikk vite at han fikk så vondt av meg at han nå har utviklet kreft, er helt sjokkert og vet ikke hva jeg skal gjøre. >.>


Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20045 på: 01. apr, 2015, 17:13 »
skulle til Sverige å råne i dag da. gikk ikke akkurat som planlagt

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20046 på: 01. apr, 2015, 17:16 »
Jeg har busta vær eneste aprilsnarr i dag så langt.

dæven folk suger <\3 Venter liksom bare på en telefon hvor noen fake griner og skriker at de er gravid. Eller har fått kreft eller noe annet bullshit :I

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20047 på: 01. apr, 2015, 17:31 »
Er ikke av natur å faktisk tulle eller gjøre narr av folk... ono; så tar ting litt for alvorlig...
håper å slippe å se veldig veldig alvorlige aprilsnarr greier.. c:
så lenge jeg vet det er en spøk så går det nok greit...

Arch Blueleaf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20048 på: 01. apr, 2015, 17:33 »
Er ikke av natur å faktisk tulle eller gjøre narr av folk... ono; så tar ting litt for alvorlig...
håper å slippe å se veldig veldig alvorlige aprilsnarr greier.. c:
så lenge jeg vet det er en spøk så går det nok greit...

Er enig med deg. Syntes det å tulle om kreft eller lignende eller det å slå opp med noen abre er forferdelig og ikke gøy i det heletatt. 1. April er den dagen jeg hater mest av alle dager...
Skype: Espen.thorkildsen Steam: imonimo kik: Arch Blueleaf

:3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20049 på: 01. apr, 2015, 17:57 »
jeg tar ingenting seriøst på 1 april.

>:I