Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812230 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20150 på: 16. apr, 2015, 09:21 »
^ååh guuud x'D De maskene er litt nightmare fuel <\3

--
status: småsliten, hodepine og en viss sårhet i beina? what have I done.. !
Må tydeligvis gå til jobb? med mindre papps plutselig dukker opp. Har en viss tvil. Har ikke noe stort ønske av å være på jobb, as.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20151 på: 16. apr, 2015, 11:59 »
j eg har fått st u d ie plass på B ali.
3mnd studie for PT på fuckingsB a l i.
Jeg må sette meg ned litt.

(denne posten dobler som et haiku)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20152 på: 16. apr, 2015, 15:12 »
Kjrnner det hjalp på å trene armene mine før jeg fikk den jobben her lol. Jeg er enda sykt svak men går bedre nå HEHE. Har jobba en del med buketter og blomster generelt i dag. Det ble fint :3 kan sikkert dele noen av de fine bildene jeg tok når jeg kommer hjem. De ligger forsåvidt på Facebook og snapchat for de som er interessert og har meg som venn på begge plassene :33

Utenom det har jeg en forferdelig hodepine.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20153 på: 16. apr, 2015, 17:06 »
Synes forkjølelse kan stikke av til Pluto og ikke vise seg mer på Jorden. urk. Kjedelig å være så syk at skoledagen blir et ork, men ikke nok for å la være å dra. Har sittet å laget dragepappmaske, mens det kjennes ut som jeg har hatt et nys sittende fast i nesen i hele dag. Så morsomt atte. Glad det snart er helg så jeg kan dø i senga.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20154 på: 16. apr, 2015, 17:15 »
JEG ER FORVIRRA :C

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20155 på: 16. apr, 2015, 17:52 »
JEG ER FORVIRRA :C
sup?


Jeg har begynt på et nytt og bedre liv. Suppediett i en uke, kun grønnsakssuppe, grønnsaker og frukt som er lov å spise. Dette er dag 1. Går bra så langt.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20156 på: 16. apr, 2015, 20:19 »
Atrox: '' Jeg har begynt på et nytt og bedre liv. Suppediett i en uke, kun grønnsakssuppe, grønnsaker og frukt som er lov å spise. Dette er dag 1. Går bra så langt. ''


AWESOME! =D *klappe i hendene for Atrox*

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20157 på: 16. apr, 2015, 20:59 »
Random Victoria ligger på gulvet på rommet mitt å spiller Minecraft. Jaha

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20158 på: 16. apr, 2015, 21:52 »
Jeg har begynt på et nytt og bedre liv. Suppediett i en uke, kun grønnsakssuppe, grønnsaker og frukt som er lov å spise. Dette er dag 1. Går bra så langt.

Kålsuppe-dietten? Gikk på den for en stund tilbake, men på dag 3 var jeg så dårlig, svak og hadde konstant migrene at jeg bare måtte slutte :P Be strong, gl.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20159 på: 16. apr, 2015, 23:39 »
Jeg har begynt på et nytt og bedre liv. Suppediett i en uke, kun grønnsakssuppe, grønnsaker og frukt som er lov å spise. Dette er dag 1. Går bra så langt.

Kålsuppe-dietten? Gikk på den for en stund tilbake, men på dag 3 var jeg så dårlig, svak og hadde konstant migrene at jeg bare måtte slutte :P Be strong, gl.
Ikke noe kål i denne.
http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article593130.ece

Dag 1 ferdig. Gonna do this.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20160 på: 16. apr, 2015, 23:58 »
Bytt ut nudler med kål så er det samme oppskrift ヽ(‘ ∇‘ )ノ Post resultater da, er spent på hva du klarer på den uka :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20161 på: 17. apr, 2015, 03:14 »
RANT INCOMING:
Jeg får ikke sove og tenker veldig på jobben jeg fikk mer eller mindre denne mandagen.

Det er fint å jobbe med blomster, ja. Blomster er fine, lukter godt og er gøy å holde på med. MEN lokalet jeg jobber på er så moldy og rottent at jeg spyr, og mye av tingene jeg må bruke der av typen håndduker og slikt er fult av blåmann, i tilleg er badet og "kjøkkenet" ekstremt rotete, fult av oppvask og det lukter absolutt drit der. I tilleg er alle hyllene hvor blomsterpotter står og slikt på tur å falle ned. Ikke nok med det, men alle lagrene og bakgrommet er så fult av absolut drit og søppel og pappesker og ødelagte hånkler og mold, at jeg vil egentlig bare kaste opp. I tilleg i butikken er det ingen form for system. Det bare står en haug med drit overalt, i dunger og æsj. Og jeg får beskjed og hint at "ja du får lov å rydde opp hvis du vil....". Alt inni butikken er mega overpriced, også. Som for eksempel en bitteliten dådyr figur lagd av plast og malt i sølvmaling koster 148kr. Jeg hadde kanskje betalt 30 kroner for den. Butikken er også fylt av gamle ødelagte planter. Jeg har forsåvidt gått igjennom mye og prøvd mitt beste på å rydde og fjerne gamle planter, men det ser fortsatt absolutt ikke ut.

jeg stresser så mye siden jeg vil hjelpe og være der siden dama som eier butikken trenger jo hjelp. Men jeg klarer virkelig ikke å ta alt. Om jeg hadde vært et supermenneske så hadde jeg nok klart det. Men det er jeg ikke.  Rot og skittenhet stresser meg så mye at jeg egentlig bare vil grave meg ned. Jeg har ingen lyst til å jobbe der at all. Hadde plassen vært ryddig og rein og hatt en del kunder, så hadde det funka. Men det blir utrolig mye dødtid hvor jeg egentlig bare sitter å fikler med mobilen og prøver å stenge ute alle tingene som stresser meg.

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette til fadern heller. Om jeg sier det en gang, så hører han ikke etter. Om jeg sier det flere ganger mener han at jeg syter. Og om jeg bare gjør noe selv uten hans hjelp så blir han forbanda. Jeg fikk også tilbud om å jobbe en annen plass som er veldig rein og har et system i alt, men neida, her tok pappa over og bestemte at jeg skulle jobbe på en skitten, helsefarlig plass.

I tilleg er det 6 timer vær dag utenom søndag. Det svir litt, spesielt siden at jeg prøver å gå ned i vekt. Jeg har ingen tid eller energi til å sykle eller gå tur på fjellet etter jobb. Jeg prøver å gjøre ferdig commissions og kanskje få litt fritid med litt LoL spilling, men nope. I tilleg sliter jeg med søvn fordi jeg stresser helt sykt over den forbanda jobben....

I tilleg kom stemora mi innom i dag. Hun har påført meg mye av angsten og depresjonen min, og jeg har en del traumer som har med henne å gjøre. Nå som jeg vet at hun kommer innom et par ganger, så har jeg enda mindre lyst til å være der. SPESIELLT siden det er dager hvor jeg må jobbe helt alene (som jeg egentlig ikke klarer fordi.. jeg har egentlig null peiling at all).

jeg tror jeg bare skal gå å legge meg. Om jeg får sove at all....

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20162 på: 17. apr, 2015, 16:47 »
Spicey: Føler meg litt slapp, ja. Men stapper trynet med frukt og grønt og da går det over, etterhvert. Gleder meg til i morgen når jeg kan spise frukt igjen. *-*

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20163 på: 17. apr, 2015, 16:53 »
fikk pakken med stempel og merkelapper i dag med navnet mitt og telefonrommene mitt på så kan ingen stjele tinge mine og viss jeg mister dem så kan de bare ring :3

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20164 på: 17. apr, 2015, 22:42 »
Høres ut som kipe greier Skyee. Får selv noia når ting er skittent og rotete, man jeg bare MÅ rydde da. Skulle gjerne hjulpet deg å gjøre ting litt mer trivelig der, menneh tja :/

---
Forkjølelsen er begynt å gå over, håper jeg er frisk til i morra. Skal gå å legge meg straks, det skal bli deilig å sove hjemme alene for en gangs skyld. God natt og sov godt folkens c:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20165 på: 17. apr, 2015, 23:00 »
x3x grillet kylling med hvitløk smør passer så godt til fredager <3 <3
det er så koselig å våkne til en ferdig commission <3
helga blir gøy <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20166 på: 18. apr, 2015, 01:29 »
Høres ut som kipe greier Skyee. Får selv noia når ting er skittent og rotete, man jeg bare MÅ rydde da. Skulle gjerne hjulpet deg å gjøre ting litt mer trivelig der, menneh tja :/

---
Forkjølelsen er begynt å gå over, håper jeg er frisk til i morra. Skal gå å legge meg straks, det skal bli deilig å sove hjemme alene for en gangs skyld. God natt og sov godt folkens c:

Kan jo nevnes at jeg gjorde en god del drittjobber i dag for å rydde og gjøre det litt finere. Føler ikke lønna jeg får er værdt å stappe hendene mine i klorin og såpe og whatnot selv om jeg har et stort brannsår på begge hendene. Dama ser at jeg tar håndkrem på i ett sett, og hun ser jo at hendene mine er fucked up, men nope. VASK TING MED KLORIN K THNX.

I tilleg tømte jeg en stor bøtte som var fylt med ekstremt gamle og stygge planter. Og de lukta mer eller mindre literally bæsj. Da jeg hadde tatt ut greinene var det bare helt svart vann med en god del blader oppå. Tenkte egentlig at doen kunne ta dem.. MEN NEI. SÅ jeg måtte GRAVE I DOEN OGSÅ. FUCK MY LIFE.

I tilleg er det ikke akkurat så stor mulighet til å vaske hendene og faktisk bli rein.

før jeg starta i jobben så var håndsårene mine på tur bort. Nå er de ekstremt røde, klør og svir. GG. Thank you for your consideration, woman.

Hun trenger virkelig hjelp i butikken as well, men jeg kjenner ikke at jeg klarer.... ,_,

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20167 på: 18. apr, 2015, 14:14 »
Spilt alt for mye GTA V med Delta Shep og 2 andre non furs, må si at jeg er rimelig overrasket over hvor bra spillet er, mye bedre enn forventet! :D
FurAffinity          DeviantArt


ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20168 på: 19. apr, 2015, 16:10 »
Varmt i dag. .-.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20169 på: 19. apr, 2015, 16:47 »
koselig helg så langt ^^

JadePusen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 214
  • Eier av CatbeanCreations
    • Vis profil
    • CatbeanCreations
Sv: Din status!
« Svar #20170 på: 19. apr, 2015, 18:30 »
Kom hjem fra UKM en times tid siden. Det var såååååååå gøy ! Var også på seiling ^.^
Fikk mange gode tilbakemeldinger på utstillingen min

Skal egentlig gjøre skolearbeid nå, men sitter og ser på youtube videoer isteden haha
Telegram: @jadepus

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20171 på: 19. apr, 2015, 20:35 »
Meh vil ikke på skolen i morgen :c Har sove alt for lite, og vi har forberedelse til praktisk halvårsprøve. Hadde egentlig lyst til å tegne litt, men det fristet samtidig å bare gå å legge seg.

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20172 på: 19. apr, 2015, 20:44 »
Har hatt en fantastisk helg hos en venn og fått en ny venn. Sitter nå på togstasjonen i Oslo og venter på 23:25 toget til Bergen. x3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20173 på: 19. apr, 2015, 20:46 »
Har hatt en fantastisk helg hos en venn og fått en ny venn. Sitter nå på togstasjonen i Oslo og venter på 23:25 toget til Bergen. x3
Kult. Besøkte du furries? c:

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20174 på: 19. apr, 2015, 21:57 »
Har hatt en fantastisk helg hos en venn og fått en ny venn. Sitter nå på togstasjonen i Oslo og venter på 23:25 toget til Bergen. x3

Og nå spiser vi pizza på Peppes :)