Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4812252 ganger)

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #825 på: 19. mai, 2010, 23:26 »
hei folkens sorry vært borte en stund jeg har mye å gjøre på jobben jeg har det bra lærlingtiden er full gang begynt få en del lekser og denne uka skal vi jobbe overtid 2 dager:-) er litt sliten men det gjør da ikke noe

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #826 på: 20. mai, 2010, 00:53 »
Jeg måtte faktisk strippe ned til boxere. Vet ikke hvorfor, men rommet mitt er sykt varmt. Det er mørkt ute nå, og vinduet har sått omtrent helt åpent hele dagen, men det rant faktisk svette nedover på gulvet omtrent fordet. Tror kanskje det kan ha noe mer lydisoleringen å gjøre.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #827 på: 20. mai, 2010, 03:18 »
Jeg feiret heller ikke 17. mai. Jeg møtte mor og noen venner av henne på en bar, men jeg orket ikke å være ute så lenge, siden jeg var syk, noe jeg enda er. Men kjæresten min spontanreiser til meg på fredag, så jeg er glad. ^__^

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #828 på: 20. mai, 2010, 08:23 »
Jeg feiret heller ikke 17. mai. Jeg møtte mor og noen venner av henne på en bar, men jeg orket ikke å være ute så lenge, siden jeg var syk, noe jeg enda er. Men kjæresten min spontanreiser til meg på fredag, så jeg er glad. ^__^

Har vært litt småsyk eg også, og den 16. fylte eg 18, det var da eg følte meg værst [w-dizzy]
Ingen var hjemme siden familien min var askefast i england, de kom seg ikke hjem før seint i går kveld, så eg har heller ikke feiret skikkelig, men synes det altid er styr å feste 2 dager på rad, og alle gratulerer hverandre, ikke meg som nettop har hatt fødselsdag... litt kjipt egentlig, men jaja [w-wink]
Men no gleder eg meg på en måte til å komme hjem, siden eg ikke fikk presanger av familien min på fødselsdagen min [w-cool]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #829 på: 20. mai, 2010, 08:56 »
Trashie oh høres sexy ut
Atrox, Crono, go bedring, keep it cool.

Lol har det digg, sitter i kantina å tegner og
hører på dragonhorse  [w-happy]
Føler meg som en rollespill karakter som
nettop har gått opp i level, roflmao.
Klarte å trøkke ut 6-7 tegninger i går
hvor av et landa meg en commish.
Merker at jeg gradevis får mer skillz.
Har bynt å prøve å tegne hvor somhelst,
klarte å hoste opp to skisser på toget.
Tellos, jeg har en tegnechallange til deg,
tegne mens du står på toget, mens det kjører
uten å holde deg fast.
Alt, er f meg mulig bare du prøver,
og fornekter virkeligheten og skaper din egen!
 

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #830 på: 20. mai, 2010, 09:03 »
Trashie oh høres sexy ut

Mmmh, masse svette, deilig ikke sant?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #831 på: 20. mai, 2010, 12:07 »
Trashie oh høres sexy ut

Mmmh, masse svette, deilig ikke sant?

Ikke noe jeg liker bedre enn å se andre svette mens jeg kan lene meg tilbake med noe kaldt drekke og nyte utsikten.

Phear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #832 på: 20. mai, 2010, 12:28 »
Ser på Jaedong vs Calm MSL semifinalene (starcraft lol) sammen med charmander plushien min. Koselig! <3
Do de do

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #833 på: 20. mai, 2010, 15:02 »
Verden ble plutselig veldig veldig stor, og jeg veldig veldig liten..

Jeg er vant med å sette spesifikke planer og gjennomføre dem uansett hvor høyt nivå planen måtte ha. Skylder på ren stahet og et høyt energinivå og fokus.
Men noen ganger skremmer denne gløden meg, og en av disse gangen var i dag.  [eek]

Oppdaget at etter kun 3 år innenfor mitt fagfelt så har jeg begynt å søke for rådgiver-, senior- og lederstillinger.
Jeg vet jeg har kapasitet til det og tidligere sjefer/kollegaer sier "kjør på", men det er fortsatt litt surrealistisk basert på hvor fort det har gått.

**Tar på seg racerbriller, hekter seg fast til en ICBM rakett og etterligner avslutningsscene i Dr. Strangelove filmen**

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #834 på: 20. mai, 2010, 16:08 »
vell. i det siste har det vært litt opp og ned på mæ [sad]
det er så mange forvirringer rundt mæ at æ vet ikke om æ lengre står på bakken :S
jeg spør og graver etter svar men får aldri ett konkret svar.
av og til er det godt å bare legge seg under sengen, og lukke øynene, og bare late som man ikke eksisterer. til noen roper på deg.
det jeg en gang trudde det var, var ikke det jeg trudde. hode mitt har spilt meg ett puss. har blitt med i en lek som man ikke forstod. :S
uansett hva jeg gjør blir ting bare værre.
prøver å få tak i trøst, men ingen gjør det.
prøver å komme mæ unna.. men hjelper ikke.

*gjømmer seg i en mørk krok* en katt må være forsiktig 

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #835 på: 20. mai, 2010, 16:38 »
Aww, dakkar Leon..

vell, hvordan jeg har det nå? Jeg er sliten som bare fy, ved gudene, prøv å sitt i kassa i 8 timer, bare en matpause og ingen røykpause..Ungh, hodet mitt bare spinner.

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #836 på: 20. mai, 2010, 17:07 »
Aww, dakkar Leon..

vell, hvordan jeg har det nå? Jeg er sliten som bare fy, ved gudene, prøv å sitt i kassa i 8 timer, bare en matpause og ingen røykpause..Ungh, hodet mitt bare spinner.

aww *klæmmepå kixt* trur vi trenger det begge to

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #837 på: 20. mai, 2010, 18:17 »
Ser på Jaedong vs Calm MSL semifinalene (starcraft lol) sammen med charmander plushien min. Koselig! <3

Jeg liker deg! C:

Starcraft og Starcraft 2 for the win! <3



Men uansett!

Jeg har det esketremt bra!

Fint vær, skolen går greit, ligger i senga og tar det rolig med Python imens jeg hører på musikk. <3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #838 på: 20. mai, 2010, 18:26 »
Har sitti å sett på Yaoi og nomma sushi i halve dag, så ble det tur ut med veninne av dama mi på kafe. Og så "spy" bære med å handle sko. Nå skal jeg f meg tegne.
Og Leon, Msnen min er rett der oppe om du skulle føle deg pratsom.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #839 på: 20. mai, 2010, 20:08 »
Jeg fikk nettopp tilbakebetalingsplanen på studielånet mitt. Og kort sagt har jeg ikke penger. Så jeg er stresset. Jeg fikk migrene i det jeg leste brevet. Så jeg vil bare legge meg egentlig, og glemme alt rundt meg. Men samtidig ikke, fordi dagen er enda ung, og jeg vil ikke kaste den bort. Fuuuuuuck.

Jeg kan søke om fradrag og utsettelser, og blablabla, men alt er stengt nå uansett, så jeg får ikke gjort noe før i morgen.

Jeg har det muligens bedre i morgen, etter jeg har vært på Lånekassen sitt kontor. Og siden jeg ikke kan gjøre noe nå, prøver jeg å la være å tenke på det.

Og jeg hater samfunnet vi lever i. Har man ikke et statusyrke har man ikke høy sosial status, og man blir sett ned på av andre. Hva med meg? Jeg vet ikke om jeg klarer å studere. .__.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #840 på: 20. mai, 2010, 23:08 »
Pain from every direction except yours.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #841 på: 21. mai, 2010, 00:26 »
Trashie, Then run from the pain towards us.
Atrox jeg har 20020,- i lån vet hvordan du har det.
Eh, nå byner jeg serriøst å lure på om jeg er bipolar.
Var lissom i så super humør hele uka, og plutselig, var det som om hele verden raser i hue på meg.
Fikk skikkeli nøya egentli, Ikke at jeg egentlig er så redd for å dø, mer å ikke etterlate meg noe ettermæle, ikke etterlate meg noe at jeg bare vil svinne hen og bli glemt.
Og for å være ærlig har jeg ikke det grann lyst til å legge meg på grunn av de marerittene jeg stadig har for tiden. "spytter bort på en sort slimete skygge som lusker rundt en hjørne"

Åh gud, jeg bør gi meg nå mens jeg fremdeles har lit verdighet i behold før det her blir enda en emo post.

Uansett håper det blir et kult furmeet i morra, Er jeg litt trøtt så vet dere hvorfor.
Natta!
« Siste redigering: 21. mai, 2010, 01:07 av Ziggy_wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #842 på: 21. mai, 2010, 02:01 »
Atrox jeg har 20020,- i lån vet hvordan du har det.

Ziggy: You bastard. Ganger du det med ti så har du mitt studielån :p

Atrox: Kontakt og snakk med lånekassen. De har mange forskjellige løsninger basert på en persons økonomi, og utsettelser er ganske vanlig.
Ta en sjekk om renteutsettelse. Greit hvis du har veldig lav inntekt eller er arbeidsledig.
Betalingsutsettelse er noe hvem som helst kan søke uten grunn, men kun et begrenset antall ganger.


Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #843 på: 21. mai, 2010, 07:12 »
Morra til en vennina av meg er i 40 åra, det er ti år siden hu gikk på skole og hu har ennå ikke betalt studielånet sitt  [w-wink]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #844 på: 21. mai, 2010, 09:22 »
Eh, nå byner jeg serriøst å lure på om jeg er bipolar.
Var lissom i så super humør hele uka, og plutselig, var det som om hele verden raser i hue på meg.
Jeg opplever det samme ganske ofte selv, men jeg tror ikke du er bipolar. Om jeg er trist en dag, trenger jeg bare å sove, også er jeg glad igjen.

Oww, det var fælt å våkne, jeg hadde et skikkelig hosteanfall, tett alle åpninger i hodet, og det er tungt. Jeg skulle som sagt til Lånekassen, men jeg orker ikke. Jaja, førse innbetaling på lånet er ikke før august, så jeg har nå god tid.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #845 på: 21. mai, 2010, 10:45 »
Oww, det var fælt å våkne, jeg hadde et skikkelig hosteanfall, tett alle åpninger i hodet, og det er tungt. Jeg skulle som sagt til Lånekassen, men jeg orker ikke. Jaja, førse innbetaling på lånet er ikke før august, så jeg har nå god tid.

Eller du kan bare stikke på websiden deres og få fikset alt elektronisk.


Twix: Jupp, men det skyldes at studielånet er blant de snilleste lånene. God frist, lav rente og mulighet for utsettelse/rentefritak.
Gitt at man har mange store utgifter og lite inntekter de første arbeidsårene, så er det oftest greit å bare følge nedbetalingsplanen.
Det er bedre å ha litt penger lagt til side enn at man må ta et dyrere banklån. MEN det er også avhengig av hver enkelt  persons økonomi :)
« Siste redigering: 21. mai, 2010, 10:59 av Dax Cyro »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #846 på: 21. mai, 2010, 11:02 »
Dax: herregud! [eek] og jeg whiner om tohundretusen.
Fikk lyst til å gi deg en klem, kanskje du trenger en klem kanskje je trenger en klem, kanskje jeg bare er i klemmehumør. Uansett må virkelig si jeg beundrer og misunner den drivkraften du har.
Atrox: Forsøk med Reaggie eller powermatal på full guffe en stund, det hjepler.
Uansett er litt som du hjelper med en godnatt søvn til tross for mareritt og what not.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #847 på: 21. mai, 2010, 15:30 »
Blandede følelser.

Akkurat hjemme fra tannlegen. Rotfylling, gikk ikke så bra. Husker en 6-7 sprøyter med bedøvelse, men det gjorde fremdeles for vondt til at de kunne gjøre seg ferdig. Nå gjelder det å se om det de gjorde var nok. Med andre ord, om det gjør vondt når bedøvelsen går ut.


Og allikevel er dette det jeg bekymrer meg minst over...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #848 på: 21. mai, 2010, 17:00 »
Dax: herregud! [eek] og jeg whiner om tohundretusen.
Fikk lyst til å gi deg en klem, kanskje du trenger en klem kanskje je trenger en klem, kanskje jeg bare er i klemmehumør. Uansett må virkelig si jeg beundrer og misunner den drivkraften du har.

Ahh, jeg leste 20 tusen. Da har vi like stort lån. Tok 5 år med utdannelse, men bodde hjemme hos foreldra, avholds og jobbet 100% et år i mellom studiet.
Jeg er selv ganske avslappet angående lånet. Har vært heldig med jobber så lånet har vært god investering.
Men du kan uansett få en trøsteklem neste gang. Det er bare å spørre. Det er ikke størrelsen på problemet som teller, men hvor mye man føler for litt trøst.

Trash: Det vil gjøre vondt. Beklager :(
Hvilken tannlege bruker du? Jeg har selv en tannlege på Gjøvik som er enormt flink.
Etter dårlige skoletannleger og Eike (***** regulering), så er han er helgen. Han kan gjøre hva han vil med tenna mine. Jeg stoler fullt ut på han :)
Kan gi deg navn hvis du ønsker.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #849 på: 21. mai, 2010, 17:22 »
Problemet var vist overfølsomme nerver (jeg tror man godt kan si man har overfølsomme nerver når man kan ta 5-7 sprøyter, hvor av flere direkte inn i nerven, og fremdeles ha nok følelse til at det gjør vondt). Som betyr at jeg kanskje må ha narkose.