Skrevet av Emne: SarahLynx - Reference sheet  (Lest 4844 ganger)

SarahLynx

• Hyperaktiv Fur
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
SarahLynx - Reference sheet
« på: 19. apr, 2013, 08:37 »
Jeg har tenkt å skaffe meg et detaljert reference sheet, så jeg kan begynne å fylle litt inn her i underforumet med dere. ^^

Men jeg er litt usikker på hva jeg skal huske ha på det. Noen som har tips til ting jeg bør huske på?
« Siste redigering: 19. apr, 2013, 08:39 av SarahLynx »

Morisith

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: SarahLynx - Reference sheet
« Svar #1 på: 19. apr, 2013, 12:50 »
hmmmm.. ihvertfall foran og bak for å vise markeinger (Side og om det er detaljerte overganger der, ellers pleier ikke det være nødvendig.) Øyenfarge, poteputer/klør. Om hun er ekstra fluffy noen steder eller har detaljer/arr. 

Gjerne ta med litt personlighet og, eg merker det at eg må nesten alltid spørre om interesser eller personlighet om eg skal tegne en karakter, sånn at eg ikke gjør noe feil ytrykksmessig i forhold til karakteren :D
Det du ikke tar med, pleier folk å annta går inn i "rase-standaren", så om hun har knall gul tunge og du ikke sier det kommer folk til å anta den er rosa :D Det gjelder og kroppsbygning, men antar at dette er et tegnet ref? For da ser jo folk hvilke kroppsbygning det er :D

håper eg kunne hjelpe litt ihvertfall :D

SarahLynx

• Hyperaktiv Fur
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: SarahLynx - Reference sheet
« Svar #2 på: 19. apr, 2013, 17:57 »
Ja, er forsåvidt klar over det du nevner. Men trenger påminnelser. :P

Jeg har prøvd et par ganger å fått det tegnet, men de utroligste ting har skjedd. En gang endte jeg opp med helt feil pelsfarge på et ref, en annen gang feil art. Selv om jeg er sikker på at jeg har sagt rett, så tviler litt for mye når jeg setter meg ut for å skaffe et og ender som oftest med å ikke få laget et. Ja, det er et tegnet ref.

Men nå har jeg jo blant annet tenkt å skaffe suit også så vil at den skal være perfekt. Har forsåvidt det i tekst form her, men når sant skal sies så er ikke ord og jeg så gode venner for tiden så kan være det er noen ting som er litt rart: Sarah Lynx - Character Ref text