Skrevet av Emne: Halsbåndtråden [REVIVED]  (Lest 108226 ganger)

RefleXio

  • Gjest
Halsbåndtråden [REVIVED]
« på: 19. des, 2007, 15:35 »
Jah, da va denne tråden oppe igjen, håpe æ.
Så, tråd om generelt prat og diskusjona om halsband, vedlikehold, og slike ting.
Showoffs av halsbande ditt e også bra^^

Har nu sjøll, sia min siste post i den gamle halsbåndtråden, fådd mæ et svart nylonhalsband, kjøpte det nu i høst på Coop Solsiden i Trondheim. kosta mæ ikke meir enn 30 krone =P Billig skræp, ja, æ veit.. Men hadd ikke rå te nokke bedre akkurat da..
Så har æ også fådd fiksa kvelelenka mi, så ska begynn å gå me den igjen.

Bilde:
« Siste redigering: 19. des, 2007, 15:38 av RefleXio »

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #1 på: 19. des, 2007, 19:10 »
Du har et fint halsbånd, Reflexio, selv om det var billig. Send oss bilde av kvelelenka da.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #2 på: 20. des, 2007, 01:31 »
har denne selv =^-^=


Meeow meeeow ^^ (går av og til helt pus'ur i den der)
=D

har også noen lær halsbånd jeg har funnet i den lokale dyrebutikken, (hater egentlig spørsmålet med; "hvilken hund trenger du den til?" ,....)
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

RefleXio

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #3 på: 20. des, 2007, 02:24 »
har denne selv =^-^=


Meeow meeeow ^^ (går av og til helt pus'ur i den der)
=D

har også noen lær halsbånd jeg har funnet i den lokale dyrebutikken, (hater egentlig spørsmålet med; "hvilken hund trenger du den til?" ,....)

Pent halsband og Søøt bjelle ^.~
og, ja, forstår det at du hate det spørsmålet. E sykt irriteranes når du ikke ska ha det te en hund engang.
Men, ka kan dem vite, dem som e outsidera =P neida ^^
Du kan jo også si neste gang du e i dyrebutikken at du ska ha det tell dæ sjøll =P

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #4 på: 20. des, 2007, 08:52 »
hehe søt bjelle ^^ tipper du ser totaly huggable ut i det der  [smile]

Har ikke fått det spørsmålet enda jeg :P hadde nok ikke likt  å fått det heller hehe. Bruker svart skinn med noen små metal knott halsbånd hehe eller kvelelenka en av 2 ^^

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Bjeller!
« Svar #5 på: 20. des, 2007, 12:56 »
Det bjelle-halsbåndet var veldig stilig, Tigra! Hvor fikk du kjøpt det hen? Skulle gjerne hatt et slikt selv (selv om det vel er mest for katte-familien).

Og er nysgjerrig på kvelelenka/halsbåndet også.

RefleXio

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #6 på: 20. des, 2007, 13:37 »
Vel, den kvelelenka æ har e standard flat ringlenke. Kjøft i dyrebutikken her i Bodø. Egentlig ikke meir å si om det..
Her e nu bilde iallefall.
« Siste redigering: 20. des, 2007, 13:44 av RefleXio »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Kvelelenke
« Svar #7 på: 20. des, 2007, 15:04 »
Hvordan virker egentlig en slik lenke? Er det ikke slik at man må ha noen til å dra i den for å få den til å fungere, eller... ? Skulle gjerne sett et bilde hvor denne lenken (eller en annen) ble tatt i bruk.

RefleXio

  • Gjest
Sv: Kvelelenke
« Svar #8 på: 20. des, 2007, 16:41 »
Hvordan virker egentlig en slik lenke? Er det ikke slik at man må ha noen til å dra i den for å få den til å fungere, eller... ? Skulle gjerne sett et bilde hvor denne lenken (eller en annen) ble tatt i bruk.

Har dessverre ikke no bilde av ei kvelelenke i bruk, men, ja, det må vær nån for å dra i den for at den ska ha non effekt (merk: kvelende effekt). Ska få ordna mæ en lås til dem 2 ringan sånn at æ kan ha den på mæ, æ får den ikke over haue mitt når den e satt sammen, for å si det sånn.
Liten illustrasjon:

@Baxxter: Håpe den illustrsasjon hjalp dæ me å fatte torsken, og kansje ga dæ svar på spørsmåle ditt =P

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #9 på: 21. des, 2007, 21:22 »
Skulle gjerne vist dere halsbåndet mitt, men jeg har mistet det...

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #10 på: 22. des, 2007, 21:45 »
Her er mitt halsbånd og lenken jeg har.
Aikho som pekte meg på noen Hunter halsbånd først. Synes spennen på de er så fin og blank  [laugh]

Jeg går ikke ofte med de. Som regel så er det reveplushien min som har halsbåndet på seg.

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Bjeller!
« Svar #11 på: 25. des, 2007, 03:26 »
Det bjelle-halsbåndet var veldig stilig, Tigra! Hvor fikk du kjøpt det hen? Skulle gjerne hatt et slikt selv (selv om det vel er mest for katte-familien).

jeg kjøpte ann på www.pawstar.com : kjøpte noen kozzelige luer også, da jeg kjøpte bjellehalsbåndet, "bare kozelig at folk gloor når jeg går med ann"
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Alyxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
Sv: Bjeller!
« Svar #12 på: 25. des, 2007, 12:49 »
Det bjelle-halsbåndet var veldig stilig, Tigra! Hvor fikk du kjøpt det hen? Skulle gjerne hatt et slikt selv (selv om det vel er mest for katte-familien).

jeg kjøpte ann på www.pawstar.com : kjøpte noen kozzelige luer også, da jeg kjøpte bjellehalsbåndet, "bare kozelig at folk gloor når jeg går med ann"

Alltid koselig med oppmerksomhet. *logrer*

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Bjeller!
« Svar #13 på: 25. des, 2007, 13:26 »
Det bjelle-halsbåndet var veldig stilig, Tigra! Hvor fikk du kjøpt det hen? Skulle gjerne hatt et slikt selv (selv om det vel er mest for katte-familien).

jeg kjøpte ann på www.pawstar.com : kjøpte noen kozzelige luer også, da jeg kjøpte bjellehalsbåndet, "bare kozelig at folk gloor når jeg går med ann"
Oh, den siden er bra :D Sikler litt over denne her

Phase

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #14 på: 26. des, 2007, 01:55 »

... ( @ Tirgas stilige halsbånd ) ...


Hehe tipper du ser passelig huggable ut i den der, ja. x3 Var kjempefint.
Þat eit kyr ok hræddr maðr sem ekki Þorir at skjalfa

Seeker of the Ineffable Flame

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #15 på: 28. des, 2007, 00:08 »
Fikk tatt noen bilder av mitt eget halsbånd, og veldagt finner dere ett av de. Ikke så alt for spennende.

RefleXio

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #16 på: 29. des, 2007, 13:21 »
Det va jo litt søtt et halsband, da, Baxxter^^

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #17 på: 29. des, 2007, 23:22 »
www, baxxter, den der var søt ja^^

JEg skaffa meg mitt eget hallskjede...Er den gammle bikkja mi sitt halskjede

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #18 på: 30. des, 2007, 14:43 »
Mange takk! [razz]

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #19 på: 04. jan, 2008, 08:39 »
hmm Har ikkeno spesielt da men kan liksogodt henge meg med :P hehe folk merker det i hvertfall på job og butikken å sånt ^^

Har brukt detta en stund nå, hadden en kvele lenke før som sagt men det ble litt booring og ingen merka det hehe ser mere normalt ut for å si det sånn hehe.

Litt dårlig bilde tok på rot haugen av en arbeidsplass på job med mobilen 2 min siden.

Kal

  • Administrator
  • Aktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 249
  • Teknisk grevling
    • Vis profil
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #20 på: 06. jan, 2008, 23:40 »
Jeg la merke til halsbåndet ditt i går, Fang. Syntes det så veldig fint ut på deg.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #21 på: 07. jan, 2008, 02:55 »
 [blush] aww takker :) hehe var morro tur selv om jeg var ganske nervøs og forsiktig siden det var første gangen jeg traff furries ^^

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #22 på: 07. jan, 2008, 13:22 »
Vel, vi er for det meste som "vanlige folk" og ikke så skumle (får jeg håpe). Og alltid hyggelig å kunne snakke litt små åpent om diverse ting.

Selv tør jeg ikke å bruke halsbånd noe særlig i Oslo (i alle fall ikke det jeg postet bilde av her). Er ikke så sjelden jeg skumper borti bekjente der, som du jo så. Får spare det til hjemme-hos furmeets og furmeets på litt mindre hjemlige trakter.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #23 på: 07. jan, 2008, 14:07 »
hehe bruker det mesterparten av tiden, men ikkeno serlig når jeg er i hjembyen der jeg kommer fra ^^ er en del folk der som ikke har kommet til å skjønt det helt. Men siden jeg flytta sørover her jeg ikke kjenenr noen så har jeg brukt halsbånd.. så alle jeg møter og blir kjent med det så trenger ikke gjemme noe hehe.

har det ikke på i dag foresten da jeg glemte det på i morgen dusjen og ble helt fuktigt og ekkelt ^^ må vente til det har tørket.. bare det tålte vasken da hehe

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Halsbåndtråden [REVIVED]
« Svar #24 på: 08. jan, 2008, 21:58 »
Her har vi mine to :3

det jeg går med hele tiden...bortsett fra i dusjen :P
Sort nylong og resten er aluminium :D


Og ett av de jeg har på meg nå og da :3
Rosa, er gummi med et tynt lag nylon innenfor og har pigger som gløder i mørket (av typen som er som et gammeldags belte)
lyse blå, er falskt skinn og har små falske diamanter (Av den samme typen som det rosa)


Tok bildene med telefonen for 2 min siden, så derfor er det dårlig kvalitet <.<