Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 991684 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #375 på: 22. des, 2010, 13:40 »
Correct. It's the holiday break and it happens in every guild, on every realm, twice every year (summer and winter) :)


Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #376 på: 22. des, 2010, 13:59 »
Kaine forstår norsk, skriver det bare ikke, så ingen grunn til å legge over til engelsk i en Norsk tråd.

Jeg tror flertallet har lagd seg en Worgen et sted men som allerede sagt, juleferie, mange er kanskje såvidt på for å gjøre en quest eller to, levle en gang eller to på en lavere karakter, gå en dungeon eller heroic, eller kanskje bare for å sjekke post. Så folket er nok der, bare ikke over lengre tid enn høyst nødvendig.


Og til dere andre (eller bare Mouseclick) legg meg til på RealID, aikhoursidae alfakrøll gmail punktum com, så får dere invite til Norpaws guildet på Bronze Dragonflight når vi begge er online.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #377 på: 22. des, 2010, 14:14 »
skylder mest på juleferie :P
Å rushet fra Cata har kanskje også ført til at folk trenger en liten pause fra spillet.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #378 på: 22. des, 2010, 15:43 »
Hmm.. The guild seems to be almost dead... With all these members, one would think there were at least 30% of all the people online every day... But so far, since i joined, it's more like 2%...

Or did everyone go alliance now that worgen came?

Og for å legge til en ekstra ting som ingen har nevnt;
Ikke alle som har deltatt i denne tråden spiller på Bronze Dragonflight :P
og som wolftale sier, rushet fra cata har ført til at folk trenger en liten pause x)
jeg er blant en av de muligens, selv om jeg har mye jobb nå

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #379 på: 22. des, 2010, 18:13 »
Kaine forstår norsk, skriver det bare ikke, så ingen grunn til å legge over til engelsk i en Norsk tråd.

Jeg tror flertallet har lagd seg en Worgen et sted men som allerede sagt, juleferie, mange er kanskje såvidt på for å gjøre en quest eller to, levle en gang eller to på en lavere karakter, gå en dungeon eller heroic, eller kanskje bare for å sjekke post. Så folket er nok der, bare ikke over lengre tid enn høyst nødvendig.


Og til dere andre (eller bare Mouseclick) legg meg til på RealID, aikhoursidae alfakrøll gmail punktum com, så får dere invite til Norpaws guildet på Bronze Dragonflight når vi begge er online.
Da var det gjort :-P

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #380 på: 22. des, 2010, 21:16 »
For those who want to play with my DK on BD, the name is Rardax. For those who wanna chat more than play, then the global ID is Feraltiger at hotmail dot com. I play on 3 servers: BD , Aggramar, and Saurfang (my main server)

Since i'm not around here much, some of you prolly don't know me. I'm from Norway, live in Oslo, am 28 yo, i'm attending a classical art school, i sleep a lot, i don't pay attention to much, i'm asocial most of the time, laugh at inappropriate things, and my humor is highly questionable. I know how to read/write Norwegian, but i don't want to use it much (don't ask).

I've been playing wow on and off for a few years. I entered the game here on the EU realms, but i didn't like the EU realms at all (People were so weird and the guild wasn't as fun as i first imagined:p), so i went to the US realms where i was adopted into a Bear guild and raised to become a pro wow'er. And now i'm back here to teach you guys a thing or two about gaming:p

I don't seem to get along well with Europeans. I've been in 4 different guilds after i came back here. One of them is called "Ursus of Aggramar". Good guild, but i migrated to another server to be with a friend of mine instead (on Saurfang). The first guild i was in on that server, sorta died and everyone left. The second one, i just couldn't stand the people in it. The third one was called "Totem Tea Party". I left after two days. I don't appreciate people who lie, so i left it after the leaders lied and thought they could get away with it (don't ask). I'm currently in a guild called "Blackwatch". Best guild on the EU realms so far. Well, after Ursus that is:p

On the EU realms, i have:

lvl 84 Troll hunter with my fav pets Bagha (a loque spirit beast), Ahkshaira (a gondria spirit beast), Rhodan (a skoll spirit beast), and the best pet ever: Kenti (a normal tiger from the starting zone. You know, one of those "been with me since forever" kinda pets^^,)

And on BD, which is the one you all will be playing with, is Rardax, a lvl 62 frost DK (made the other day).

And lots of mid-lvl alts.

On the US realms, i have a lvl 80 belf pally, a lvl 80 troll hunter, and a lvl 60 tauren druid.

I have belf tanking experience, druid healing experience, and hunter DPS experience. But overall, i prefer DPS. No attention required, so suits me the best:p I make a lousy healer, but not a bad tank. My fav class is the hunter, followed by pally. The classes i hate the most are warlocks and rogues (don't ask). I have never played a DK before, so prepare for noobing! Oh, and i have always hated DK:p

I have a steam acc too if anyone wanna add me. But i already have my circle of friends there that i play with, so i may not always have time for anyone else. ID there is Kaine_Manoram

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #381 på: 22. des, 2010, 22:08 »
<snip>
But overall, i prefer DPS. No attention required, so suits me the best:p
<snip>

Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

Selv spillte jeg DPS i Wrath, men når Cataclysm kom startet jeg med alten min, en Tauren druid som ble Troll druid med en gang Race Change funka. Den er mainly en tank og med en gang jula er litt ferdigere så håper jeg raiding kommer på timeplanen etter hvert som folk får litt mer passende gear enn det de levler igjennom. ;D

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #382 på: 22. des, 2010, 22:14 »
Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

Indeed.
Det har ikke vært fult så vanskelig for meg, siden jeg som regel følger med :P
Tar CC når de trenger/vil, og healer meg selv for at healern skal slippe å stresse for mye ^^
Egentlig ikke for ille, har ikke særlig lyst til å prøve tanking igjen, og trur ikke jeg helt passer som healer x3

Raiding blir ihvertfall spennende  [razz]

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #383 på: 22. des, 2010, 23:46 »
Yea, i know... It already is. I'm looking to find out which class i can play now that doesn't require much.

But for what it's worth, hunter dps in cata is still rather easy. I barely have to do anything. At least so far. but i haven't unlocked heroics yet.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #384 på: 23. des, 2010, 00:12 »
But for what it's worth, hunter dps in cata is still rather easy. I barely have to do anything. At least so far. but i haven't unlocked heroics yet.

Faktisk helt uenig.
Hunterne er akkurat nå den meste krevende klassen å spille.
Hos mine andre DPSere må jeg kun holde styring på 3-4 spells og har kun en figur jeg må fokusere på.
Hunter: traps, pets, aspects, energi (din og pet), spellrotasjon, marking, dots, cooldowns +++

Jeg mangler fortsatt å finne en god balanse mellom energi henting (cobra/steady shot) og energi forbruk (sting, arcane shot, etc).
Aoe, aspect rotering, refreshing av traps og effektiv bruk av selfbuffs er ikke prioritert atm.

Eller for å bruke det gamle hunter ordtaket: "Hunters. Easy to play, hard to master".  :)

Blir slitsomt for deg med Cataclysm da, nå som DPS faktisk må gjøre ting og passe på også. :P

**mumler om late dpsere som fortsatt står i "shinny puddle of doom" og forventer at healer og tank gjør jobben deres**
« Siste redigering: 23. des, 2010, 00:17 av Dax Cyro »

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #385 på: 23. des, 2010, 00:29 »
Yea, i know... It already is. I'm looking to find out which class i can play now that doesn't require much.

But for what it's worth, hunter dps in cata is still rather easy. I barely have to do anything. At least so far. but i haven't unlocked heroics yet.


Vel, du blir den som må gjøre ting, det gjelder uansett hvilken klasse du spiller, kan du bruke CC så må du det, knappene blir ditt ansvar å trykke på når det er tid for det og du er den første som bør interupte mobs eller bosser man vil interupte, for tanken og healeren har andre ting å bruke GCDs på. :)


**mumler om late dpsere som fortsatt står i "shinny puddle of doom" og forventer at healer og tank gjør jobben deres**

De lar man dø, vi driver iaf å lærer opp Logen (som har healet mest) til at "Ja, du kan heale dem, du er god nok til å holde dem i live mens de står i flammene, men når de andre i gruppa som ikke gjør det trenger healing så har du ikke mana nok til å holde dem i live også, derfor må de dumme dø, for at de andre skal leve."
« Siste redigering: 23. des, 2010, 00:52 av Aikho »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #386 på: 23. des, 2010, 11:39 »
**mumler om late dpsere som fortsatt står i "shinny puddle of doom" og forventer at healer og tank gjør jobben deres**

But... it's so shiny.. Must...touch...IT! x3

Nei, men enig i deg med huntern.
Spørs litt på specet ditt så klart, men er forsatt en god del ting å passe på xP
Traps må man nesten bruke nå (iceblock) til CC. Hadde et tilfellet her om dagen, da skulle jeg sap'e, shamanen hex'e samt at huntern skulle iceblock'e.
Huntern fikk det ikke helt til slik at man bare dreit i det x3

Jeg vil ikke si at det er helt hokus pokus å mestere hunter. Har bare noe mer å passe på :P
Jeg som er vant med energi (rogue som main) hadde ikke stort problem med focus x3
men uansett hva man gjør, så har man forsatt en del ting å passe på.
Det er ikke akkurat 1-2 knapper å trykke på :P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #387 på: 23. des, 2010, 12:02 »



**mumler om late dpsere som fortsatt står i "shinny puddle of doom" og forventer at healer og tank gjør jobben deres**

De lar man dø, vi driver iaf å lærer opp Logen (som har healet mest) til at "Ja, du kan heale dem, du er god nok til å holde dem i live mens de står i flammene, men når de andre i gruppa som ikke gjør det trenger healing så har du ikke mana nok til å holde dem i live også, derfor må de dumme dø, for at de andre skal leve."
Helt enig, healeren ska konse mest om seg selv og tanken, om dpser er dumme så får de dø!
Å alle som KAN hjelpe heale skal hjelpe heale hvis healeren har lite mana/problemer

Jhansi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #388 på: 23. des, 2010, 17:37 »
Heh, i already do all those hunter things:p I must just be /really/ good since i find all that to be so easy that i call it button-mashing:p But then again, i have maxed out 2 hunters, so i have it all in my fingers. It's easy for me to play since that's "my" class. MAstering the whole "focus" thing wasn't very difficult. I even soloed the nexus the other day:p Well, most of it anyway. I just went and killed that Telestra lady (the one who transforms into 3 elemental shapes after a while) so i could get the red christmas hat drop:p

Just got to lvl 85 today btw^^,

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #389 på: 23. des, 2010, 21:39 »
hehe, denne diskusjonen minner meg om et sitat fra Ghost Crawler.
kan det ikke ordrett, og finner det ikke igjen.. Men det gikk noe slik som;
"If a DPS die at trash because of threat, we'll call that justice" :P
(altså, om DPS dør ved at han/hun bedriver skade på feil mob i en gruppe av mobs, og dør av det :P)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #390 på: 23. des, 2010, 23:43 »
Gode gamle GC. Husker selv et godt og fortsatt gyldig sitat fra han: "In the expansion everybody will quit their class and reroll".

Men jeg er kynisk nok til at jeg ofrer folk som ikke følger med... INKLUSIV tank.


Update: Lekt litt med Mysterious Fortune Card.
Ved å bruke den får du fortune cards med forskjellige visdomsord... og verdier. De fleste selger kun for 10 og 50 silver, men man kan også få en kjempesjelden 5k gull fortune card.

Noen fortunes jeg fikk:
"Your greatest fortune is in the friends you have. Especially tanks."
"He who fights an army is a martys; he who fights five is elite."
"Never stand in the shadow of dragons."
"All the effort you are making is worth the repair costs."
"Be cautious in your daily quests."
"Never trust an honest goblin or a sober dwarf."
"You will live a long, happy life with many resurrections along the way."
"You really should've looted that spider."
"The path of the faceroller is not the path of wisdom"
« Siste redigering: 24. des, 2010, 02:40 av Dax Cyro »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #391 på: 03. jan, 2011, 23:06 »
Da er priesten min på 85 og jeg kan være med på ting NP-guilden skal gjøre. c:

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #392 på: 05. jan, 2011, 20:55 »
Etter overtalelse fra Tellos og Skarpen, har jeg bestemt meg for å flytte hovedkarakteren min (som har vært på Stormrage i snart fem år, snufs) til Bronze Dragonflight. :-D Hvem er guildleader/officer som kan invitere meg? ^^

MouseClick

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #393 på: 06. jan, 2011, 09:11 »
Off xD Er bare lvl 20 x3 Må skjerpe meg x3

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #394 på: 06. jan, 2011, 12:44 »
Etter overtalelse fra Tellos og Skarpen, har jeg bestemt meg for å flytte hovedkarakteren min (som har vært på Stormrage i snart fem år, snufs) til Bronze Dragonflight. :-D Hvem er guildleader/officer som kan invitere meg? ^^

Aikho og Joon er vel et par som kan invitere deg til guilden :3 det er som regel alltid noen online som kan poke på de som kan invitere ihvertfall ;)

Tellos kan muligens? ikke satt meg inn i det komplekse ranking systemet til joon :p

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #395 på: 06. jan, 2011, 12:49 »
Etter overtalelse fra Tellos og Skarpen, har jeg bestemt meg for å flytte hovedkarakteren min (som har vært på Stormrage i snart fem år, snufs) til Bronze Dragonflight. :-D Hvem er guildleader/officer som kan invitere meg? ^^

Aikho og Joon er vel et par som kan invitere deg til guilden :3 det er som regel alltid noen online som kan poke på de som kan invitere ihvertfall ;)

Tellos kan muligens? ikke satt meg inn i det komplekse ranking systemet til joon :p
Tror ned til Betaer kan invitere.
Jeg kan også i hvertfall :P men nå har ikke jeg vært på så ofte i det siste.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #396 på: 06. jan, 2011, 13:01 »
Etter overtalelse fra Tellos og Skarpen, har jeg bestemt meg for å flytte hovedkarakteren min (som har vært på Stormrage i snart fem år, snufs) til Bronze Dragonflight. :-D Hvem er guildleader/officer som kan invitere meg? ^^

Aikho og Joon er vel et par som kan invitere deg til guilden :3 det er som regel alltid noen online som kan poke på de som kan invitere ihvertfall ;)

Tellos kan muligens? ikke satt meg inn i det komplekse ranking systemet til joon :p
Tror ned til Betaer kan invitere.
Jeg kan også i hvertfall :P men nå har ikke jeg vært på så ofte i det siste.

men da kan vi jo poke deg også til å hjelpe oss :3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #397 på: 06. jan, 2011, 15:06 »
Jeg kan invitere, dog jeg har ikke vert på i løpet av noen dager, blir nok til helga igjen (spiller GT5 og WipEout HD nå :3)

Bare legg til aikhoursidae alfakrøll <google's mailtjeneste> punktum com på RealID (eller Aikho/Aikhien som karakterer på BDf) så blir det ordning på det. (evt. noen andre offiserer kan gjøre det hvis de er online før meg)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #398 på: 06. jan, 2011, 23:53 »
Da har jeg endelig fått ordna fullversjon av WoW <:

Add meg på friendslist om det skulle firste:
kariasol92@gmail.com

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #399 på: 12. jan, 2011, 09:14 »
Sitter og leser litt PTR notes fra USA nå.

Worgen og Troll druids skal få ny Flight form! (Yay!, nå mangler vi bare en Boomkin som ikke er en rød Night Elf og en treeform som er litt mer juletre (Og alle mangler travel og aquatic))
Tauren Druids skal endelig få bruke War stomp!
Drittsekkene skal nerfe enda flere bamse angrep og buffer kattepusen ytligere, bare for å være sikker på at det blir så vanskelig som over hodet mulig å holde aggro på flere mobs når Fangz er med i dungeon.
Enda en charge på Bone shield til DKene og mye mye mer.
Og hos Shamans skal Flametongue scale på AP isteden for SP, men bare for Enhancement. (Nå er vel Tellos glad)

http://us.battle.net/wow/en/blog/2011384#blog
« Siste redigering: 12. jan, 2011, 09:25 av Aikho »