Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 991753 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
ICC guild raid klokken 19.00
« Svar #400 på: 14. jan, 2011, 03:05 »
Jeg og noen andre guildies snakket om dette på skype i kveld(torsdag) og det var en del som ville.

Slenger opp en post her også så får kanskje flere det med seg.

Starter klokken 19.00. Aikho er tank, om jeg forstod det riktig. Vet ikke hvor mange som har mulighet til å stille klokken syv, men det skal nok gå fint å gjøre de første bossene med litt færre folk. Selv kommer jeg online litt over 20.00 pga jobb.

Håper folk stiller!  >:(


Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #401 på: 14. jan, 2011, 03:06 »
Jeg er med fra etter klokka 01:00 :D

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #402 på: 14. jan, 2011, 08:15 »
Jupp, jeg tanker gjerne på Druiden min.

Hvis noen av dere ønsker å heale eller tanke også, send meg mail in-game, så oppdaterer jeg eventen så de andre får en oversiktlig liste over hvem som gjør hva. :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Vi skal drepe Lich King! Vær online klokken 18.00 lørdag om du vil være med. De som var med i går får selvsagt prio på en plass i raidet.

SE TANKSPOT VIDEO/LES TACTS FØR 18.00

Tanks:
Aikho - MT
Fangz - OT

Healere:
Logen
Atrox
Horton

DPS:
Loke
Tellos
Dax
Regandor
Alci

Da håper jeg at vi klarer det. c:

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #404 på: 15. jan, 2011, 06:58 »
Vi skal drepe Lich King!

*blinks*

Lich King, huh? Vældigt sjovt encounter. :3 Blev dog lidt kedeligt da jeg tog ham ned på min 3. alt på 10 man og ikke kom videre med 25HC på min main.

Overvejer lidt at starte en char på Bronze Dragonflight hvis det kunne have interesse? Jeg er frisk på at spille lidt af hvert her i Cataclysm, jeg holder mig dog LANGT væk fra rogues og warriors. x3 Giv lyd!
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #405 på: 15. jan, 2011, 07:35 »
Vi skal drepe Lich King!

*blinks*

Lich King, huh? Vældigt sjovt encounter. :3 Blev dog lidt kedeligt da jeg tog ham ned på min 3. alt på 10 man og ikke kom videre med 25HC på min main.

Overvejer lidt at starte en char på Bronze Dragonflight hvis det kunne have interesse? Jeg er frisk på at spille lidt af hvert her i Cataclysm, jeg holder mig dog LANGT væk fra rogues og warriors. x3 Giv lyd!

Er bare å komme det! er nesten alltid noen online, og som regel en gjeng som gjør heroix osv ^^

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Vi skal drepe Lich King!.

Lykke til da. ^^
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #407 på: 15. jan, 2011, 15:53 »
Lykke til peeps :3

For de som vil:
sith-vs-jedi@hotmail.com

Jepp. Eg slenger meg på WoW bølgen.

Klikketiklikk :D

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #408 på: 15. jan, 2011, 17:27 »
Vi skal drepe Lich King!

*blinks*

Lich King, huh? Vældigt sjovt encounter. :3 Blev dog lidt kedeligt da jeg tog ham ned på min 3. alt på 10 man og ikke kom videre med 25HC på min main.

Overvejer lidt at starte en char på Bronze Dragonflight hvis det kunne have interesse? Jeg er frisk på at spille lidt af hvert her i Cataclysm, jeg holder mig dog LANGT væk fra rogues og warriors. x3 Giv lyd!

Er bare å komme det! er nesten alltid noen online, og som regel en gjeng som gjør heroix osv ^^

Jeg flytter ikke en af mine nuværende 80'ere, beklager. De er alliance og jeg har ikke lyst til at smide penge efter endnu et faction change. Så ja... Er der noget bestemt i mangler i guildet? Jeg har tænkt mig at lave en hunter til at starte med - Zalza, det er en tribute til den første wow character jeg nogensinde har lavet. x3
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #409 på: 15. jan, 2011, 22:01 »
Woop woop!

AIKHOS ASS SAVED US ALL!

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #410 på: 15. jan, 2011, 22:04 »
I tank with my face!

Uansett, episk folkens! Digg run!

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #411 på: 15. jan, 2011, 22:31 »
Woop woop!

AIKHOS ASS SAVED US ALL!

... og masse minner om raidtanking som druider fosser tilbake.
Jeg så aldri bosser mens jeg tanket, kun Herdy's rompe.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #412 på: 16. jan, 2011, 00:51 »
Grattis med killen da ^^
Ganske intens og morsom fight.. :P
Har facehugga det stedet et par titalls ganger <3

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #413 på: 16. jan, 2011, 05:28 »
Og endnu en gang, tillykke. :3 Man bliver jo næsten helt stolt når man ser sådant achievement spam lige efter man joiner et guild. x3 Jeg hjælper gerne med at gentage succesen når min hunter kommer i 80+. :3 Mon ikke det kan lade sige gøre at pulle samme stunt som min anden hunter? At dræbe LK som det første i ICC10? x3
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

zandzpider

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #414 på: 16. jan, 2011, 12:51 »
Kult dere fikk oppleve fighten, men på litt feil måte :P det er jo ikke vanskelig lenger =(

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #415 på: 16. jan, 2011, 13:42 »
Kult dere fikk oppleve fighten, men på litt feil måte :P det er jo ikke vanskelig lenger =(

Selve ICC er ikke vanskelig lengre, Lich King instagibber oss fremdeles hvis vi ikke passer på veldig godt det vi gjør, så han er fremdeles vanskelig.

zandzpider

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #416 på: 16. jan, 2011, 17:53 »
Tja, joa.. må følge med på game mechanics som gibber folk :P men folk har over 2x så høy dps og hp som i wotlk.

det er ikke noen race eller utfordring. kun å ikke drite seg ut...

MEN, det er en fet fight uansett!

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #417 på: 17. jan, 2011, 10:10 »
Tja, joa.. må følge med på game mechanics som gibber folk :P men folk har over 2x så høy dps og hp som i wotlk.

det er ikke noen race eller utfordring. kun å ikke drite seg ut...

MEN, det er en fet fight uansett!

2x så høy DPS har vi heller ikke, da tror jeg ikke du har spillt siden Wrath :P
Castere har gått ned i DPS siden Alle gikk med T10+ i slutten av Wrath, manacost osv. er høyere. Melee har jevnet seg ut i den høye klassen, men langt i fra 2x så høy som i Wrath med T10+, bare at flere når så høyt.

Eneste som er lettere er vel at tankene tåler mer før de bukkerunder :P

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #418 på: 17. jan, 2011, 11:00 »
Tja, joa.. må følge med på game mechanics som gibber folk :P men folk har over 2x så høy dps og hp som i wotlk.

det er ikke noen race eller utfordring. kun å ikke drite seg ut...

MEN, det er en fet fight uansett!

2x så høy DPS har vi heller ikke, da tror jeg ikke du har spillt siden Wrath :P
Castere har gått ned i DPS siden Alle gikk med T10+ i slutten av Wrath, manacost osv. er høyere. Melee har jevnet seg ut i den høye klassen, men langt i fra 2x så høy som i Wrath med T10+, bare at flere når så høyt.

Eneste som er lettere er vel at tankene tåler mer før de bukkerunder :P

Dette er sant.
Når jeg og guilden min gjorde det etter cataclysm, var det jeg og en annen som var 85.
Vi var nylig dinga omtrent, og ikke no særlig til gear. Jeg (rogue) hadde rundt 10k dps, som var normal DPS under siste del av wrath.
Tankene tålte så klart mer, men til gjengjeld gikk også healerne fortere OOM.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #419 på: 17. jan, 2011, 14:43 »
Fikk masse tips og 10 gull fra en random fyr igår ^_^ Han var kjempegrei!
Og eg prøvde å finne frem til en eller annen boss i Venture Co. Mine, men fant bare frem til Engeneering og en blindvei eg bare måtte hoppe ut av. Overlevde hoppet med 5 HP left xD

Klikketiklikk :D

AndyPandy

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #420 på: 26. jan, 2011, 08:06 »
Jeg har også slengt meg på bølgen, although jeg spiller ikke så veldig mye <P Har en Human Warlock i lvl 27 :3

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #421 på: 26. jan, 2011, 12:28 »
Achievementruns i Wrath HCs i går, vi feilet på nesten alle achievementene vi prøvde på. x3

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #422 på: 02. feb, 2011, 10:43 »
Good times, good times Aikho. :3

Jaja, farmefarmefarmefarme makslvlblomster.
Farmefarmefarme... Alliansedouche tar alle blomstene... Farme farme... Allance douche tar blomsterne mens jeg er i combat... Farme farme farme, jeg kommer i combat og en alliansedouche prøver å ta blomsten, jeg fearer mobben og tar blomsten før ham...

En dag går, Farmefarmefarmefarme, samme douche prøver å ta blomsten men angriper meg i stedet for jeg er pvpflagget og står 100% oppå blomsten. Han klarer nesten å ta ned all min hp men jeg tar ham med en final crit på 11k på smiten min... Fy faen så deilig.

Ble så irritert da han gjorde det førstedagen(det er slettes ikke sikkert at det er samme douche men virket sånn for alle hadde samme mount og var night elf.)

Men uansett, har hatt litt for mye farming og for lite raiding i det siste så wow har i grunn blitt litt gidd på grunn av at tre av de jeg hovedsaklig skulle spille sammen med har begynt å gjøre andre ting i stedet. (som i og for seg er egentlig relativt bra siden det hjelper dem videre)

Men uansett, Raid i mot helga, noen interessert i det?
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #423 på: 02. feb, 2011, 11:02 »
Jeg blir gjerne med på Raid. Blir lite WoW i ukedagene siden det er lettere for meg å sette meg med Gran Turismo 5 når jeg kommer hjem og er sliten, men i helgene er jeg ledig nok til å spille mer WoW vil jeg tro.

Skal se når jeg får litt mer rutine at WoW ikke kan lure seg inn igjen (når jobbklubben er ferdig)

Men, ja... De fleste jeg spiller med har vel i en eller annen form nummeret mitt, trenger dere en tank så send på meg en melding og si ifra i god tid før raidet da, så får jeg forbreda meg på å det :P

TL;DR edition: Ja, jeg blir med på raid, bare si ifra.

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #424 på: 02. feb, 2011, 11:09 »
Du kjenner meg, jeg leser mer enn de fleste her på forumet gjør, så går ikke ann å tl;dr -ifisere meg. Jeg kan bli lei på grunn av skivestil og feil men ikke på grunn av at der er for mye tekst :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?