Skrevet av Emne: WoW [World Of Warcraft]  (Lest 993250 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #550 på: 13. sep, 2012, 13:06 »
Fyyyyy. En hver hunter med respekt for seg selv går aldri tom for ammo.
Hadde selv for vane og alltid stikke innom vendor å fylle opp ammo før instancer/raid.

Fjerning av lojalitet så jeg heller ikke på som noen stor ting. Jeg har selv et hovedpet som jeg har hatt siden jeg dinget 60 i vanilla, men uten lojalitet kan jeg har pets tilpasset andre roller ved siden av.
Det har også gjort customizing pet mye enklere. Være level 85 og starte med en level 5 pet fra scratch (loyalitet OG level) suger.

Vet ikke helt hvordan det går med guilden. Har selv tatt pause på ubestemt tid.
Makset alle klassene og raiding dabbet veldig av. Godt med en lengere WOW pause, så jeg kan fokusere på andre ting :)

archalla

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #551 på: 13. sep, 2012, 18:18 »

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #552 på: 13. sep, 2012, 19:32 »
Min account har blitt spærret men jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å spille littegranne wow i fremtida om ikke med en gang jeg kommer hjem :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #553 på: 23. sep, 2012, 15:15 »
Heh, fantastisk hvordan folk nagger på LFR, den funksjonen eksisterer så ~alle skal kunne iaf se contentet, det er ingen som tvinger dere til å bruke det. Jeg har hatt flere gode opplevelser med normale PUG-raids etter LFR kom jeg, runda jo hele Dragonsoul med et. LFR har ikke ødelagt noe.

Og personlig foretrekker jeg det nye talent systeme, alle får det de "trenger" automatisk i bakgrunnen og de kan velge mellom, i de fleste tilfeller, noen kjipe, ok eller skikkelig kule ting basert på hva de har lyst på isteden for hva elitistjerks og lignende sider sier er best. Ergo, det blir mer om spillestil enn number crunching når man velger talenter.

Glyphene har fått den samme endringen. Det er mange som er ubrukelig, men de er i mange tilfeller snedige i andre situasjoner eller for andre specs, og minor glyphene lar deg summone en skokk med forskjellige ghouls isteden for en og samme når du bruker Army of the Dead. :D


I dag skal jeg fikse opp mine talenter på bamsen og DKn iaf. Samt sortere barene mine, var så kaos når jeg logget på sist gang jeg hadde tid etter patchen at jeg ble demotivert :P

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #554 på: 23. sep, 2012, 23:08 »
Aikho, du har skjønt det :D

Ble så lei av å høre "speccen din er feil fordi sånn og sånn". Det nye talentsystemet åpner for mange fler muligheter enn det gamle gjorde, selv om det ikke ser sånn ut ved første øyekast, imo. :3 Gleder meg som en unge til MoP nå. Så mange mounts, så liten tid!

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #555 på: 24. sep, 2012, 18:42 »
Da sitter jeg og Sarah utenfor Game nedi Munkegata i Trondheim og venter på nattåpent for Mists releasen, jeg vil ha goodiebag (som de første i køen får)! :P

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #556 på: 25. sep, 2012, 07:38 »
jaja, da var mop (the floor) i gang x3
blir forsåvidt en rolig start for meg.
Plukker opp et eksemplar her i byen etter jobb, har lyst på boksen siden jeg har de forrige ^^
ellers så aner jeg egentlig ikke hvilken karakter jeg skal ta å lvle :x
Har 5 stykk på 85 >.<
Nåja, skal lvle DKen min på 84 til 85 nå da ^^

Edit: wait what? Så en pandaren monk på lvl 84 her nå O.o
RaF eller SoR antar jeg xP
« Siste redigering: 25. sep, 2012, 07:40 av Snøkrystall »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #557 på: 25. sep, 2012, 10:31 »
Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å begynne med MoP i dag, men så fikk jeg det i gave.. Skal sykle hjem på rekordtid etter skolen i dag.

Piro

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #558 på: 25. sep, 2012, 11:47 »
Har (desverre) ikke tid til å la WoW ta over livet mitt... igjen... akuratt nå... :\

Så det får vente, no powerlvling + farming mens prisene er skyhøye denne gangen it seems :\ bah

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #559 på: 26. sep, 2012, 07:45 »
Kjøpte collectors eddition kun for stashet. I like it, men skal ikke spille det så tenker å selge selve spillet. Vanlig pris for collectors edition spill anyone? :P pm meg. Kan desverre ikke spille det mer da sist spilte jeg meg besten i hjel.. sluttet å spille wow for 1.5 år siden. Så gjennom art booken og.. soooooo many furries!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #560 på: 26. sep, 2012, 07:57 »
Pandaren er morsom ^,^ prøver på Panda healer, siden det kunne bli interessant. Start questene til pandaren var utrolig fine ^,^ men usikker på om jeg liker det nye talent systemet men vi får se (har ikke logget inn med noen andre enn pandaren enda).(kun kommet Org nå)

Ååå jeg savner Thrall som horde leader.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #561 på: 26. sep, 2012, 18:12 »
tja, jobben hindrer meg i å powerlevle og spille 24/7, og akkurat i dag når jeg trodde jeg fikk tid, så var bilen min færdi på verksted og allerede en kjøper! adje audi :) (auda) lvl 87, here i come!
The more i learn about people, the more i like my dog.

Piro

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #562 på: 26. sep, 2012, 18:24 »
Æsj... I gave in :\

Nå blir det vel nolife i et halvt år eller noe (i kjent stil). Så dere får kose dere xD

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #563 på: 29. sep, 2012, 02:18 »
WARLOCKEN MIN SOM HETER ARIBEHN HAR NÅ TITTELEN KINGSLAYER. LIVET MITT ER KOMPLETT.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #564 på: 29. sep, 2012, 03:45 »
WARLOCKEN MIN SOM HETER ARIBEHN HAR NÅ TITTELEN KINGSLAYER. LIVET MITT ER KOMPLETT.

MY LORD.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #565 på: 29. sep, 2012, 05:07 »
og der plinga man 90 :) 2 dager senere en planlagt, men pytt pytt [laugh]
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #566 på: 29. sep, 2012, 14:17 »
Burde kanskje skrive litt om hvor jeg ligger i wow jeg og da.

Har en char på Bronze Dragonflight; Kangfur, Pandaren. Nylig starta på den så den er ikke mer en rundt level 10 eller noe xD
Har en char på Turalyon og, Worgen Level 40. Husker ikke så mye om den fordi det er lengesida jeg har spilt på den. ehddhsufgsa.

#Stronk.


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #567 på: 29. sep, 2012, 14:24 »
Startet en monk, det var ganske kult. Men pga gruppepress levler jeg en av 85sene mine. Har prøvd meg på warrior og priest, og jeg må si jeg liker dem ikke lengre. De har mistet et eller annet. Okok, shadow priest har alltid vært blæ, er bare noe en må gjennom for å heale på 90. Fordi holy er awesome. Men der har de også forandret på ting og tang, som er dumt. Vurderer suse til 90 på priesten, ELLER sjekke hunteren min på 85. Skulle det også være teit har jeg jo andre classes på 85, druid, shaman, DK og warlock. Noen som vil anbefale noe? Noe som har blitt kult og ikke meh?

Noen må invite meg til NP-guilden. Har en pandaren monk som heter Kinaputt.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #568 på: 29. sep, 2012, 14:30 »
Atrox: er på med Ikra nå, så hvis kan hive deg inn i NP hvis du vil.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #569 på: 29. sep, 2012, 15:53 »
Da jeg så det nye priest talentet Halo, tenkte jeg instantly på dette: http://www.youtube.com/watch?v=bnVUHWCynig

JEG ER SÅ MORSOM. Le. Damnit.

Piro

  • Gjest
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #570 på: 30. sep, 2012, 01:25 »
Har brukt så mye tid på life + at jeg kjøpte spillet litt for sent, så nå ligger jeg langt etter :(

Powergaming inc.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #571 på: 30. sep, 2012, 11:18 »
Jaja, i går kveld ble man lvl 90 x3
Jeg og to andre hadde et lite små race til lvl 90, selv om vi alle tre har jobb/skole og andre ting som kan sinke oss x)
menmen, jeg slo dem på målstreken ^^

så da tar man det litt mer med ro siden det er lenge til de andre i guilden kommer i mål :P

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #572 på: 30. sep, 2012, 12:40 »
Så meg da på wow: Har ett mål for dagen og det er å ta imot min vovveh med stil.
aaaaaka, 6 timer med wow-ing for så å ta imot ham med stil :3

Håper enten på å ha en nogenlunde høyere druid sammen med glow sin eller å ha en lvl 89 før han kommer :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #573 på: 30. sep, 2012, 15:59 »
87!

Jeg har spilt wow i hele dag. Føler jeg burde ta meg en pause..

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: WoW [World Of Warcraft]
« Svar #574 på: 02. okt, 2012, 10:23 »
MoP har blitt installert!
...nå må jeg bare klare å sette meg ned med det. x)

#DatSkoleslaveri

Klikketiklikk :D