Skrevet av Emne: [Skriving] En ape og en skrivemaskin, let's make this count!  (Lest 2039 ganger)

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Jakten På Meningen - Første utkast:
http://sejez.deviantart.com/art/Jakten-Paa-Meningen-Foerste-utkast-413056485

Tenkte å begynne å skrive litt for moro skyld igjen, kjenner at jeg er ganske rusten, sikkert mange skrivefeil og jeg skal nok rette på det etter jeg kommer hjem fra jobb i morgen, om noen har tilbakemeldinger av noe som helst slag er det bare til å si ifra, finner du grove skrivefeil er det bare til å si ifra, grammatikken er nok ikke like skarp som det var sist jeg var på skolen, så jeg trenger nok å få frisket opp kunnskapene mine.

Etter å ha lest gjennom det jeg skrev igår, synes jeg at resultatet ble veldig rotete, noe som var en del av poenget, men det var ikke meningen å ha så dårlig flyt, repeterende språk og slikt. Jobber nå med å definere rollefigurene siden jeg har fått noen ideer, dette burde etterhvert føre til et lesbart resultat. Kommer nok til å ta litt tid siden en drar bare ikke gode rollefigurer opp av hatten. Imens tror jeg kommer til å legge til flere utkast etterhvert, har noen ideer hva jeg vil gjøre men konseptet er ikke engang halvbakt ennå, men likevel et sted må en starte.
« Siste redigering: 13. nov, 2013, 00:18 av S.Z. »

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Hah, tror jeg endelig har klart å tenkt såpass langt at jeg har planlagt de viktigste rollefigurene og en setting til historien jeg vil skrive. Er klart at det blir bedre enn ordsalaten jeg begynte med, men jeg kommer til å la utkastet ligge, da jeg skrev det første utkastet hadde jeg hadde en fjern følelse av det jeg ville fortelle, men nå tror jeg at jeg faktisk har nok til å kunne trylle fram en sammenhengende historie etterhvert.

Legger ut en mager snutt av historiens spede begynnelse, men kommer nok til å ta en god stund før jeg legger ut mer da det kommer til å bli mye omskriving, iallefall i starten.

Teh cawkteaz:
"Simon tenkte om det bare var i ham. Han snudde hodet sitt fra side til side, han var fortsatt usikker. En svak summing var tilstede. Han følte en generell ubalanse utbrede seg da han prøvde å ta seg til bens, og han datt fort tilbake til sin tidligere sittestilling. Han kunne heller ikke se noe særlig da det mørkt rundt, det gikk en stund før han merket at han satt på en trestubb, og at kunne føle gresset mellom tærene sine. "Merkelig" tenkte han, "Jeg bure da å ha på meg sko".  Det var da han merket at han var ikledd en hvit kappe, det var akkurat nok lys til at han kunne se såpass."

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.