Skrevet av Emne: Hva er din daglige rutine?  (Lest 5318 ganger)

Catya

  • Gjest
Hva er din daglige rutine?
« på: 30. nov, 2013, 19:01 »
Alle har en rutine de går gjennom hver dag når de står opp som de helst ikke vil bryte, som dusj hver dag, en spesiell frokost, trening etc.

Personlig kan jeg ikke starte dagen uten en kopp kaffe (uten frokost går helt greit, er aldri sulten om morningen) men hvis jeg har en avtale og forsov meg og må løpe ut døren, blir jeg veldig gretten og lett irritert hvis jeg ikke får kaffe....utenom det, så er internettet det første jeg jeg sjekker før jeg begynner på andre ting som rydding og tegning. Når jeg jobber med tegning, så står alltid YouTube på med musikk og Creepypasta, eller iTunes hvis jeg bare vil ha musikk.

Så hva er din daglige rutine?
« Siste redigering: 30. nov, 2013, 22:46 av Catya »

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutiner?
« Svar #1 på: 30. nov, 2013, 21:40 »
Stå opp, 1 glass melk og piller/vitaminer, orne seg, skole, sove, anime, ete, lekser, anime/spille/tegne/skype, sove.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva er din daglige rutiner?
« Svar #2 på: 30. nov, 2013, 22:13 »
Frokost, alltid frokost. Med mindre jeg jobber, da har jeg aldri tid til å spise frokost. Så bittelitt internett før jeg stikker avgårde for skole eller jobb. Sjekker NP, FA, face og nettavisene kjapt for å se om det har skjedd noe viktig/interessant.

Så skole/jobb.

Så går kvelden som regel ut på internett, henge med folk irl, lekser, spill og serier.

Oh wow, så kjedelig liv jeg har. :l jk, jeg jobber som dyrepasser. :D

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #3 på: 01. des, 2013, 17:05 »
Slik det er nå er det ganske slapt og tilfeldig, egentlig. Hvis jeg ikke skal noe om dagen, så går det som oftest slik:

Våkne av seg selv /våkne av den første alarmen, sove, våkne av den andre alarmen/, stå opp, ikke spise frokost. Etter det er det helt random.

Når jeg gikk på skole var det
Våkne av første alarm, sove, våkne av andre alarm, sove, våkne av tredje alarm, sove, våkne av fjerde alarm, (alternativt sove, våkne av femte alarm), stå opp, dusje, ikke spise frokost, skole. og random igjen etter det :p

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #4 på: 01. des, 2013, 17:12 »
Stå opp, sett på noe å spise til frokost, sjekk dA, FA, tumblr, og NorPaws, og hent frokosten
en eller annen gang i mellom der. Spis frokost mens du fortsetter, vanligvis havner frokosten
sammen med tumblr.
Gjennta å sjekke dA, FA og tumblr om jeg har tid til det før noe annet jeg eventuelt skall.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #5 på: 01. des, 2013, 18:20 »
Dusj, frokost + glass med Cola, samt passe på at jeg har med lommebok/briller/mobil/ryggsekk.
De rutinene er så inngrodde at jeg må i gjennom de selv om jeg har forsovet meg til jobb.

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #6 på: 01. des, 2013, 18:55 »
Spise, sove, feste og gjenta.
+

Sondring

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #7 på: 01. des, 2013, 21:06 »
15 minutt dusj, 15 minutt kaffe+brødskive og nyheter, så 15 minutt til jobb;
På jobb er det en kopp kaffe hver time til det er på tide å dra hjem.
Avrusning fra kaffen og avreagering fra jobb med en times internett; så koke meg noe middag, så 3-4 timer med hobbytid før det er på tide å legge seg.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #8 på: 01. des, 2013, 21:08 »
Står opp, dusjer, drar på jobb, dusjer, gamer(and or)sosialiserer, legger meg.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #9 på: 01. des, 2013, 22:03 »
Rutine, hva er det?

Stå opp, logge på PCen, sove.

Sånn er det når man dropper ut av skole pga depresjoner, ansgter og andre mentale lidelser. UGG UGG PØLSE MED LUGG LADIES AND GENTS.
« Siste redigering: 01. des, 2013, 23:40 av Skyee »

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #10 på: 01. des, 2013, 23:19 »
Min rutine er vel egentlig forskjellig utifra om jeg tar buss eller kjører bil til skolen.

Men som regel har jeg dårlig tid uansett, litt mer tid når bilen brukes heldigvis. :)

Sover for lenge, slenger på klær asap eller står alt for lenge ved skapet og bestemmer meg for å velge noe, lommebok, klokke, telefon og nøkler rett i lomma.
Flyr ned, starter med å vaske håret, slenge på deo, parfyme samt voks i håret.
Løper og smører mat til skolen + frokost, pusser tenna og løper ut døra og kjører litt over gjennomsnittlig fort til skolen eller sykler full guffe til stasjonen for å rekke buss. xD

Still worth it for å sove lenge da. [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt


Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #11 på: 01. des, 2013, 23:23 »
Våkne opp, finne noe å spise, logge på PCen og sjekke FA, NorPaws, youtube, email og fjesbok. Game en stund, så trene i en time, etter det ta en dusj. Så game igjen, snakke med folk. Og til slutt sove :3
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #12 på: 02. des, 2013, 06:58 »
Våkne opp, drikke kakao/sjokomelk og ta tabletter, sette meg foran tv/data og surre og sjekke ting.
reise på jobb. spise litt.
reise hjem, gjøre ting.
sove.

Purchal

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #13 på: 02. des, 2013, 16:14 »
Tvinge meg selv ut av senga, Frokost, Rekke bussen før den drar fra meg :C, Dø litt på skolen, Rekke bussen hjem før den drar fra meg, Gå tur med hunden, Lekser, Spille, Sove. Repeat

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #14 på: 02. des, 2013, 16:29 »
våkner rundt syv av enten en sulten katt eller gretten mamma, spisen en yogourt eller frokostblanding, går eller blir kjørt til skolen rundt 07:50 prøver og ikke bli tegnet på eller sovne på skolen, går hjem procrastinerer bort leksene spiser no mat prater med folk blir trøtt prøver og holde meg våken en stund sovner repeat xD

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #15 på: 02. des, 2013, 16:39 »
Står opp, drar til skolen og tuller, kommer hjem, spiller, øver, tegner, maler, hører på musikk watevh i sikkert 5 timer, går en trekvarters tur, ser på noe tull, leser og sover repeat x 330. Men avogtil drar jeg til verdensrommet når jeg kjeder meg.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #16 på: 02. des, 2013, 18:06 »
Pusser tenna, løper som faen til skolen, drar hjem, internet, sover.

VGRetrophilia

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #17 på: 03. des, 2013, 23:02 »
Våkne, sjekke om jeg har fått noen notifikasjoner på Twitter, Fur Affinity og Steam, dusje i 15 minutter, føne håret, ta bussen til skolen, sitte og stirre tomt ut i lufta til jeg får lov til å gå hjem, dra hjem, eventuelt spise dersom jeg er sulten, sitte foran datamaskinen og stirre tomt ut i lufta til jeg kan gå å legge meg, sove.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #18 på: 05. des, 2013, 01:25 »
Stå opp, vann, snus, kaffe, lufte voffen, jobbe, lufte voffen, spille/serier/film/finne på noe med noen, lufte voffen, sove.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #19 på: 05. des, 2013, 18:34 »
Slumre vekkerklokken tre ganger, løpe på badet for å rekke det før pappa fordi jeg slumret vekkerklokken tre ganger, smøre frokost og lunsj for dagen, glemme/ikke gidde å bære alle bøkene jeg trenger, sove i bilen til skolen, sove på skolen, ettermiddagslur når jeg kommer hjem, middag, gjøre eventuelle lekser, tumblr tumblr twitter reddit tumblr facebook, sove

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #20 på: 06. des, 2013, 22:54 »
Enten stå opp 6 eller en gang midt på dagen, avhengig om jeg skal på skolen.
Eting -> kaffe -> tannkosting.
[hvis skole] kjede meg i 2-6 timer mellom forelesningene + null buss hjem. Kanskje dra på besøk etter skolen.
[hvis ikke skole] kjede meg hjemme.
[hjemme alene / på besøk] drar til verdensrommet og chiller
Middag -> prøve å få tid til å gå -> kveldsmat -> vente på å bli trøtt -> sweet relief (SFW).

Det er ikke mye annet å gjøre her.

Catya

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #21 på: 14. des, 2013, 10:54 »
Stå opp, pusse tenner, vaske ansiktet, gre håret, lage kaffe, sjekke internettet, tegne, spise, mer tegning, sove.

Om kvelden så pleier jeg alltid å gjøre klar kaffe maskinen/espresso kannen (kommer an på hva jeg har lyst på) så er det bare å vri om en bryter når jeg står opp. Også har jeg begynt å lage min egen appelsin juice kvelden før, så har jeg fersk juice neste dag. Fant ut at den juicen vi kjøper er et år gammel, den holdes i en lufttett tank, og har nærmest ingen vitaminer igjen....

skandix

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #22 på: 01. jan, 2014, 23:44 »
stå opp ca 07:00 dusje, pusse tenna, ete en god frokost, Jobbe med matte og fysikk i et par timer, så ete litt mer, ta en jogge tur, sitte på datamaskinen ete litt mer og så legge meg.

Repeterer denne rutinen sånn ca hver dag..  :P

CaldCat

  • Gjest
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #23 på: 03. jan, 2014, 12:12 »
Stå opp når min interne klokke tillater det, med mindre jeg har matte eller jeg har fått en vakt på formiddagen. Spise frokost, stelle meg, pusse tenner. Eventuell matematikk eller jobb. Middag. Spilling og kaste bort tid på nettet. Stikker kanskje ut på en spasertur eller er med en venn. Kommer hjem, spiser, sitter litt mer på PCen, steller meg, legger meg.

^ My exciting life :P

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Hva er din daglige rutine?
« Svar #24 på: 16. jan, 2014, 14:26 »
Står opp enten klokken 5 eller 7, i halvsøvne kler jeg på meg så hopper i en drosje, eller går ned i byssa og brygger kaffe. Mens kaffen brygger tar jeg meg en røyk, eller når jeg hopper ut av drosja..For å så lage kaffe..

Jobb...Joobb...Slutt på dagen enten klokken 3 eller 5..Hjem eller stikker til en kamerat hvor jeg spiser, slapper av, etc.