Skrevet av Emne: Hvorfor velgte du brukkernavne?  (Lest 46042 ganger)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #25 på: 25. jun, 2014, 04:12 »
klarte kunst stykket og ha tilsammen 15 nokia 5110 i rekke alle bytta på garanti/reklamasjon.
tilslutt ble det bare naturligt og kalle meg NokiaKiller

Woofi

  • Gjest
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #26 på: 18. aug, 2015, 18:55 »
Jeg var obsessed med filmen Madagascar 2 da jeg skulle lage meg en PSN bruker. (Mr_09Foofi)
https://www.youtube.com/watch?v=Z5vZK--FRZ8
« Siste redigering: 18. aug, 2015, 18:59 av Foofi »

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #27 på: 18. aug, 2015, 21:59 »
var vel ikkje eg som valgte kallenavnet mitt :P men folk som eg spillte med var lei av at eg altid hadde masse random kallenavn så di starta med å kalle meg vinde som er ein forkortelse for mitt etternavn som er vindenes :P så eg har brukt vinde i ca 13-14 år
etter så mangen år så reagerer eg like bra på vinde som jørgen :p

SidikiWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
    • TwoFurryBros
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #28 på: 19. aug, 2015, 00:16 »
Under en julekonsert med musikklinjen hadde vi perkusjonisten Sidiki Camara som gjesteartist i en av korsangene. Rettere sagt Baba Yetu fra civilization 4. Hele opptredenen var rett og slett en  episk og sterk opplevelse som gjorde stort inntrykk på meg og Sidiki var en såppas kul type at jeg måtte huske han på en eller annen måte. Så ja, basically Sidiki ble fursona navnet x3

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #29 på: 19. aug, 2015, 01:26 »
Har hett Wolfheart noen år nå, selve navnet er henta fra det portugisiske metallbandet Moonspell sitt debutalbum "Wolfheart" som jeg synes er bra. Men selvsagt fordi jeg, i likhet med folka i det bandet, er glad i ulv, fordi jeg er glad i dyr. Ulv tiltaler meg på en spesiell måte som er vanskelig for meg å forklare. Mye følelser for dyret, men er også noen mer eller mindre tydlige paralleller. Ulv er(fortsatt dessverre) et forfulgt dyr, sjøl har jeg blitt forfulgt på den måten at jeg ble mobba gjennom hele skolegangen mm, ulven er stort sett sky og det er jeg også, jeg kan "glefse" om situasjonen legger opp til det men helst vil jeg at man skal være venner. Også liker jeg selve navnet da!

Har et navn til som jeg holder adskilt fra her og et anna forum hvor jeg har samme navn som her, et navn jeg fant i Helge Ingstads "Pelsjegerliv", det har jeg i svært mange år brukt som pseudonym når jeg har skrevet i hyttebøker i åpne koier på skauen eller lignende. Og også på nettet på andre fora. Et navn som beskriver meg ganske bra egentlig..

Husker jeg kalte meg for Paragon Belial på tv2.no for noen år sia, betyr mønster djevel mener jeg å huske. Den profilen er for lengst borte..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #30 på: 19. aug, 2015, 13:36 »
Jeg er lite kreativ, og jeg og kompisene mine pleide å si mye "brur" <.<
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #31 på: 19. aug, 2015, 19:57 »
2 grunner til at jeg laget bruker navnet warius

grunn nummer 1. min karakter heter warius

grunn nummer 2. mine venner fra skolen jeg gikk på kalte meg ''krigeren'' siden jeg aldri ga opp en sloss kamp med mobbere.

rererere i'm a tromso dragon. rawr

Tigern

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #32 på: 19. aug, 2015, 20:26 »
Fordi tigere er kule, men bare Tiger var tatt absolutt alle steder på internett  [w-cry]

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #33 på: 19. aug, 2015, 21:37 »
Alltid brukt 'sona-ene mine som brukernavn.
Firnen_Olavsson er en kombinasjon av et drage-navn, og hva etternavnet mitt hadde vært i gamle, norrøne tider, eller Island.
Planning in the shadows


Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #34 på: 19. aug, 2015, 23:29 »
Lagde meg en random bruker på Omegle Drawplanet en gang i tiden. Vi hadde hatt pannekaker til middag rett før, så det var det første som datt ned i hodet mitt akkurat da. + Dragon, fordi jeg er litt opphengt i drager. Bare sånn bittelitt ^^' Likte det bedre enn det jeg brukte da, så tok Dragon_Pancake over som mitt nett-navn.

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #35 på: 22. aug, 2015, 20:58 »
Monstercat, no-shame ripoff av online "plateselskapet" Monstercat, og fordi min fursona er en svart katt med bandana (som deres mascot), so why not? ^^

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Hvorfor velgte du brukkernavne?
« Svar #36 på: 23. aug, 2015, 00:48 »
Før så het eg jo "formicidae" som er artnavnet på latinsk for maur og andre insekter med exoskjelett - og så på DA slang eg på en Exo-foran fordi eg synes det var tøft. men det betydde og at "Exo-formicidae" betød "utenfor-maur" på latinsk XD

Senere fikk jeg min favoritt karakter / OC som eg kalte Morisith. Dette navnet er bare random - og om du googler det finner du bare meg :P Men jeg vet det for min huskeregel er å alltid - alltid google potensielle brukernavn før du tar de i bruk i tilfelle de betyr noe sykt på et annet språk eller noe.  Kallenavnet til karakteren (og meg innimellom) er "Mori" som betyr både død og Skog på japansk - som jeg fortsatt synes er litt awesome. (spesielt siden morisith er en undead monster ting som guider ånder gjennom skogen til underverdenen)