Nyheter:
Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Hovedside
Søk
Logg inn
Registrer
Hjelp
Norwegian Paws
»
Generelt
»
Pelskunst
»
Kjøp og salg
(Moderator:
Tellos
) »
Canine Commissions
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Canine Commissions (Lest 5158 ganger)
Foxen
Aktiv Fur
Canine Commissions
«
på:
06. mar, 2014, 16:01 »
Tenkte jeg kunne legge ut den her, i tilfelle noen skulle være interessert. ^3^
Loggført
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.
felixcani
Hyperaktiv Fur
<3 Imma red panda
Sv: Canine Commissions
«
Svar #1 på:
06. mar, 2014, 16:04 »
Bare hundedyr : ( ? Mnage her som ikke har en fursona som er av det slaget.
Loggført
Foxen
Aktiv Fur
«
Svar #2 på:
06. mar, 2014, 16:08 »
Er bare det jeg kan garantere at blir ferdigstilt.
Man må gjerne komme andre arter, så kan jeg gi det et forsøk. Om det ikke blir tilfredsstillende koster det selvfølgelig ingenting~~ ^_^
Loggført
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.
Hundehode
Aktiv Fur
Hvað er að frétta?
«
Svar #3 på:
07. mar, 2014, 10:36 »
Kunne godt tenke meg å stelle meg i comission-kø ^^ Hundedyr trossalt! hadde det vært mulig å bestille flere verk av gangen, evt. flere karakterer i ett bilde eller ser du helst at det er en av gangen?
Loggført
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.
Foxen
Aktiv Fur
«
Svar #4 på:
07. mar, 2014, 11:50 »
Hei. :]
I utgangspunktet tegner jeg bare en karakter om gangen, om det skal være flere, så avhenger det av hva slags interaksjon det er mellom dem (om det er noen).
Om du har skype så kan du ta kontakt med meg der og si hva du vil ha tegnet (foxen90). Eventuelt kan du sende PM her eller e-post til andreas@torden.eu. ^__^
Loggført
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
Norwegian Paws
»
Generelt
»
Pelskunst