Skrevet av Emne: Elder Scrolls Online  (Lest 12655 ganger)

Tarquil Sagittarius

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
    • Fur Affinity
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #25 på: 16. apr, 2014, 07:14 »
Bruker ID min er: Tarquil

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #26 på: 16. apr, 2014, 13:13 »
add meh på @Bluntie
The more i learn about people, the more i like my dog.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #27 på: 19. mar, 2015, 20:06 »
Tar meg friheten necro-bumpe denne tråden litt i og med at ESO har gått over til B2P (Buy to play, spillet må kjøpes, men ingen obligatorisk månedsavgift for å spille) under navnet The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited. Otorium postet en fin tråd med info om dette her --> http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5000.0

Nå skal jeg helt ærlig si at jeg ikke har vært så aktiv i dette spille de siste 6-ish månedene, men nå som det er "gratis" å spille er jeg litt på innimellom. However, tidligere opprettet jeg et guild kalt Elites of NorwegianPaws for oss her på forumet og eventuelt andre norske furries eller venner av disse. I og med at jeg ikke jevnt er online i ESO, vil noen melde seg til å være admin for guildet? Fint om det er noen som spiller jevnt innimellom.

Bare å si ifra her eller på PM for de som ønsker dette, og det er bare å fortsette å poste brukernavnet sitt her så vi kan finne hverandre :D
« Siste redigering: 19. mar, 2015, 23:05 av UsagiKun »

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #28 på: 19. mar, 2015, 21:34 »
Kjøpte det tidligere. Hadde vært gøy med andre å spille med! Min bruker-id er ChrisShepbrur ^^
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Otorium

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 134
  • Pack wolf
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #29 på: 19. mar, 2015, 21:42 »
Tar meg friheten necro-bumpe denne tråden litt i og med at ESO har gått over til p2p (Pay to play, spillet må kjøpes, men ingen obligatorisk månedsavgift for å spille) under navnet The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited. Otorium postet en fin tråd med info om dette her --> http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5000.0

Nå skal jeg helt ærlig si at jeg ikke har vært så aktiv i dette spille de siste 6-ish månedene, men nå som det er "gratis" å spille er jeg litt på innimellom. However, tidligere opprettet jeg et guild kalt Elites of NorwegianPaws for oss her på forumet og eventuelt andre norske furries eller venner av disse. I og med at jeg ikke jevnt er online i ESO, vil noen melde seg til å være admin for guildet? Fint om det er noen som spiller jevnt innimellom.

Bare å si ifra her eller på PM for de som ønsker dette, og det er bare å fortsette å poste brukernavnet sitt her så vi kan finne hverandre :D
Glad noen sitter pris på tråden jeg lagde, skal fikse på free to play til pay to play.
Jeg vil gjerne bli med i guild ettersom meg og min bror sitt guild "Khajiit Brotherhood" bare har hatt to members siden spillet kom ut xD
Mitt brukernavn er Otorium :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #30 på: 19. mar, 2015, 21:50 »
Begynt litt med det igjen nå som det har blitt B2P. :)
FurAffinity          DeviantArt


LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #31 på: 20. mar, 2015, 22:13 »
Tar meg friheten necro-bumpe denne tråden litt i og med at ESO har gått over til B2P (Buy to play, spillet må kjøpes, men ingen obligatorisk månedsavgift for å spille) under navnet The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited. Otorium postet en fin tråd med info om dette her --> http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5000.0

Nå skal jeg helt ærlig si at jeg ikke har vært så aktiv i dette spille de siste 6-ish månedene, men nå som det er "gratis" å spille er jeg litt på innimellom. However, tidligere opprettet jeg et guild kalt Elites of NorwegianPaws for oss her på forumet og eventuelt andre norske furries eller venner av disse. I og med at jeg ikke jevnt er online i ESO, vil noen melde seg til å være admin for guildet? Fint om det er noen som spiller jevnt innimellom.

Bare å si ifra her eller på PM for de som ønsker dette, og det er bare å fortsette å poste brukernavnet sitt her så vi kan finne hverandre :D

Har ikke spillt på lenge, men blir gjerne med i guilden! kommer sikkert til å spille litt mere nå :P
Bruker id: Mafacka

Shotherra

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #32 på: 23. mar, 2015, 20:47 »
Kanskje jeg skal begynne litt å spille igjen. Ble litt misfornøyd med karakteren så vil starte på nytt for å den slik jeg vil ha den.
Need a reply or answer from me, look me up on twitter and ask. I might not be here all the time tho.

FurAffinity: http://www.furaffinity.net/user/shotherra/

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #33 på: 24. mar, 2015, 01:11 »
Til info hvis du ikke har spilt på en stund (som meg), så er alle skillpoints resatt så man kan distribuere dem på nytt :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #34 på: 24. mar, 2015, 19:02 »
^ Thanks for the tip
FurAffinity          DeviantArt


Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Elder Scrolls Online
« Svar #35 på: 25. mar, 2015, 12:13 »
Kjøpte det nylig, og elsker det! :3 ID'en er Deltashep

Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/