Skrevet av Emne: Battlefield 3  (Lest 2416 ganger)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Battlefield 3
« på: 30. mai, 2014, 18:45 »
Hei, folkens! Tenkte jeg skulle si ifra om at Battlefield 3 er gratis og at det er en Norwegian Paws "klan" tilgjengelig for de som liker litt taktiske skytespill. Skaff det fort, dog. Det er gratis kun frem til 3. Juni som en del av "Origin Spanderer".

Origin Spanderer funker som Instant Collection delen av PlayStation Plus. Altså, når du trykker last ned så har du egentlig kjøpt spillet for 0,- og det er ditt til odel og eie. Det er ikke som en Free Weekend på Steam. :) Du trenger Origin og en nettleser som ikke er Internet Explorer/Safari for å spille (dvs. Chrome eller FireFox, egentlig). Du trenger også 20-25GB ledig plass på harddisken for å laste det ned.

Origin kan lastes ned her.
Battlefield 3 finner dere i butikken i Origin klienten, eller her.

"Klanen" som nevnt tidligere finner dere her og jeg heter Aikho både i Origin og på Battlelog.


Hvis det er noen spørsmål eller rop om hjelp så kan det godt hende at jeg har svar eller tips, bare spør her så ser vi hva vi får til. :)
« Siste redigering: 05. jun, 2014, 14:45 av Aikho »

Wolcott C. Husky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 41
  • The ability to speak does not make you intelligent
    • Vis profil
Sv: Gratis Spill (PC): Battlefield 3
« Svar #1 på: 30. mai, 2014, 19:28 »
Alt jeg kan se er at jeg kan bli en "fan" av platoonen, plus at jeg har et rart brukernavn av en eller annen grunn... Kommer nok til å finne ut av det ganske snart når jeg får lastet det ned!

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Gratis Spill (PC): Battlefield 3
« Svar #2 på: 30. mai, 2014, 20:02 »
Vel, ja. Platoons er invite only så vidt jeg vet. Tror jeg kan invitere de som er fan av den, vet jeg kan invitere folk på vennelista.

Nicket du har kan forøvrig endres i Origin. Det vil nok kanskje ta noen minutter eller en liten time før det er på nettsiden. Soldaten din vil ha et navn basert på ditt Origin navn, men er ikke like lett å endre.
« Siste redigering: 30. mai, 2014, 20:31 av Aikho »

Wolcott C. Husky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 41
  • The ability to speak does not make you intelligent
    • Vis profil
Sv: Gratis Spill (PC): Battlefield 3
« Svar #3 på: 31. mai, 2014, 02:06 »
Sånn, da har jeg vel alt klart til å spille litt Battlefield 3 i morgen formiddag! Ser ut til at jeg tydeligvis har fått to kontoer på Battlelog siden, en som er linket med min Xbox Live profil og en som jeg nettopp har laget! Det ser ut til at det bare er å trykke "apply to join platoon" hvis du er logget in og er på Norwegian Paws platoon siden.