Skrevet av Emne: Halsbånd / smykker  (Lest 4023 ganger)

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Halsbånd / smykker
« på: 13. jan, 2015, 14:17 »
Hei alle sammen!
I det siste har jeg laget en del halsbånd / smykker og lurer på om det ville være noe interesse for det her på forumet?
Jeg har ganske mange farger, men kan så klart finne enda flere dersom du vil ha noe spesielt.
Tenkte prisen kunne ligge rundt 50 kr per smykke, og da kan du velge 3 farger (stort bånd, lite bånd og sløyfe) og også bjelle etterhvert :)
De lukkes med vanlig smykkeløsning bak.


« Siste redigering: 19. jan, 2015, 14:10 av Fujoshiprincess »

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Halsbånd / smykker
« Svar #1 på: 18. jan, 2015, 21:51 »
Den er meget fin. Men jeg rent personlig vile jeg foretroket at di hvar lit mer halsbon for dyr hunner catter.  Men fin er den. 

Hva vis man hade smyke sten som miner omm naim tag. 

Men den er meget fin
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Halsbånd / smykker
« Svar #2 på: 18. jan, 2015, 22:06 »
Den er meget fin. Men jeg rent personlig vile jeg foretroket at di hvar lit mer halsbon for dyr hunner catter.  Men fin er den. 

Hva vis man hade smyke sten som miner omm naim tag. 

Men den er meget fin

Takk! Er nok litt vanskelig da jeg ikke har mulighet for å sy i tykt lær (det er ofte dette som blir brukt til ekte halsbånd)
Dette er mer pyntesmykker, ikke ment til hardt bruk eller som et ekte halsbånd :)

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Halsbånd / smykker
« Svar #3 på: 18. jan, 2015, 23:29 »
Den er meget fin. Men jeg rent personlig vile jeg foretroket at di hvar lit mer halsbon for dyr hunner catter.  Men fin er den. 

Hva vis man hade smyke sten som miner omm naim tag. 

Men den er meget fin

Takk! Er nok litt vanskelig da jeg ikke har mulighet for å sy i tykt lær (det er ofte dette som blir brukt til ekte halsbånd)
Dette er mer pyntesmykker, ikke ment til hardt bruk eller som et ekte halsbånd :)

Jeg skjønner.  Vel syn tror jeg. Heller vile lit noe mer slikt.  Men finne er di. Men ikke for en mann mend en ulve forsona desver.  I alefal ikke for meg
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Everchosen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 156
  • He who stand with me, Shall be my brother
    • Vis profil
Sv: Halsbånd / smykker
« Svar #4 på: 19. jan, 2015, 12:36 »
Den er meget fin. Men jeg rent personlig vile jeg foretroket at di hvar lit mer halsbon for dyr hunner catter.  Men fin er den. 

Hva vis man hade smyke sten som miner omm naim tag. 

Men den er meget fin


Takk! Er nok litt vanskelig da jeg ikke har mulighet for å sy i tykt lær (det er ofte dette som blir brukt til ekte halsbånd)
Dette er mer pyntesmykker, ikke ment til hardt bruk eller som et ekte halsbånd :)

Jeg skjønner.  Vel syn tror jeg. Heller vile lit noe mer slikt.  Men finne er di. Men ikke for en mann mend en ulve forsona desver.  I alefal ikke for meg

Spørsmålet var vel heller om det var noe interesse, ikke om hva annet de hadde passet til om de var litt mindre xD

ja jeg er interessert :3!
Death And Despair


Fujoshiprincess

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Halsbånd / smykker
« Svar #5 på: 19. jan, 2015, 14:09 »
Spørsmålet var vel heller om det var noe interesse, ikke om hva annet de hadde passet til om de var litt mindre xD
ja jeg er interessert :3!

Skal nok lage en til deg, får snart bjeller også hvis du vil ha det :)
Send meg en PM med hvilke farger ^^