det er mye småting egentlig x3 spørs om jeg kommer på alt nå..
Når folk sender melding til meg først, eller hvis de så ett bilde eller en ting og sier "dette minte meg om deg!" det gjør meg virkelig glad
Utrykkene til folk når jeg er i fursuit, når jeg var i bekkestua nylig var det tre små guttunger som var kjempe nydelige og lo og smilte og det gjorde uken min :'3
Taco fredag! gleder meg hele uken til og spise taco når fredagen kommer :'3 (hadde ikke taco i dag tho fordi foreldre var ikke hjemme)
Når jeg finner en sang som er helt perfekt når det gjelder alt. Jeg kan mye musikk teori så jeg blir fort kresen på sanger, men når jeg først finner en sang om har alt jeg ser etter, det er noe av det beste som kan skje x3
Og se folk smile, det er noe helt utrolig. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men det er noe helt spesielt med og se folk smile og bare glemme alt ett lite øyeblikk. Jeg har nesten alltid vært "klassens klovn" eller "komikeren" når jeg er med folk, fordi jeg liker elsker og se de være glad ^^
Story time!: for ca to år siden da jeg gikk på ungdomskolen så jeg alltid samme damen med samme barnevogn da jeg gikk til skolen. Hun så liksom aldri på meg, men er ganske sikker på at hun kjente meg igjen. En dag når jeg så at hun så på meg så smilte jeg til henne, hun smilte rask tilbake før hun kom ut av synet. mandagen etter så jeg samme dame igjen. Da smilte hun til meg først og det gjorde meg ubeskrivelig glad. Resten av året når jeg så hun smilte hun til meg hver dag ^^
Derfor jeg syns fursuiting er så veldig gøy, og se folk glemme alle bekymringer bare ett lite øyeblikk, selv om de kanskje ikke vil ha klem, men bare det at jeg ser de smile når jeg går forbi x3