Skrevet av Emne: ny niecraft server  (Lest 2194 ganger)

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
ny niecraft server
« på: 02. jun, 2015, 13:59 »
hallo 
etter ønske fra fendrax så hoster eg ein minecraft vanilla server bare for furrys :P
det er ein 20 slots server så det er bare å slå laus kerativiteten
eg har og ein TS3 server som kan brukes

MC   88.90.245.14
TS3  88.90.245.14  PW furry     

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: ny niecraft server
« Svar #1 på: 05. jul, 2015, 22:19 »
Er denne fortsatt aktiv?

får bare feilmelding på den nemlig :P  Vurderte å sette opp noe om det ikke var en tilgjengelig minecraft server i live, men dumt å gjøre dette om denne fortsatt eksisterer

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: ny niecraft server
« Svar #2 på: 05. jul, 2015, 22:23 »
eg er ikkje heilt sikker på om den faste serveren er kommet opp   
den serveren som er linka her er ein som eg hosta på min pc og skulle vere ein midlertidig
problemet er at eg ikkje kan ha den online om natten  for min pc bråker som ett fly og star ved siden av min seng :P
men er det interesse for det så kan eg ha den gående så lenge min pc står på   som er mesteparten av dagen

fendrax snakket om å få leid ein server men er ikkje sikker på kordan det er med den

eg tenkte og å starte ein server pc men mangler harddisk og har ikkje giddet :P

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: ny niecraft server
« Svar #3 på: 05. jul, 2015, 23:17 »
Ah oki.

Eg har nemlig et par realms, så eg kan dedikere det ene til Norpaws om ønskelig ^^ vet ikke om det er en grense på 10 eller noe sånnt, men om interessen er såpass så er det jo bedre med en "ekte" server.  Eneste er at realmet må whiteliste folk, så da trenger eg navn

skandix

  • Gjest
Sv: ny niecraft server
« Svar #4 på: 06. jul, 2015, 00:21 »
eg er ikkje heilt sikker på om den faste serveren er kommet opp   
den serveren som er linka her er ein som eg hosta på min pc og skulle vere ein midlertidig
problemet er at eg ikkje kan ha den online om natten  for min pc bråker som ett fly og star ved siden av min seng :P
men er det interesse for det så kan eg ha den gående så lenge min pc står på   som er mesteparten av dagen

fendrax snakket om å få leid ein server men er ikkje sikker på kordan det er med den

eg tenkte og å starte ein server pc men mangler harddisk og har ikkje giddet :P
Om det skulle være behov så har jeg noen dedikerte servere jeg har stående kjørende her og der som kan brukes, skulle det være behov for det.