Skrevet av Emne: Heisann :3  (Lest 1994 ganger)

Chat

  • Gjest
Heisann :3
« på: 05. jul, 2015, 02:27 »
Heisann alle sammen! :D

Jeg er et 24 år gammelt individ ifra Hordaland. Arbeider på fulltid som spillutvikler :3 Litt spesielt og utfordrende yrke i Norge, men det ser ut til å gå frem og oppover :)

I tilegg så har jeg fått diagnosen sosial fobi, noe som gjør både jobb og fritid ganske utfordrende. Men jeg har frem til nå klart meg relativt bra :)
Jeg er ganske nysgjerrig på furry-fenomenet, og misunner alle som tør å gå på conventions både med og uten kostyme. Det er en egenskap jeg skulle ønske jeg selv hadde... Jeg ser videoer fra Desucon og lignende cons, og det ser bare kjempekoslig ut :3

Selv om jeg er ganske sikker på at dere er et ganske åpent samfunn når det kommer til furries, så er jeg mindre sikker på hvordan andre ville oppført seg om jeg identifiserte meg. Derfor er jeg ganske anonym i både prat og profil på siden her. Om du finner ut hvem jeg er, så hadde jeg vært takknemlig om du ikke fortalte det videre. Hadde og likt at du fortalte meg på PM hvordan du fant ut av det :P

Men når jeg først er her, så håper jeg at jeg kan klare å komme inn i diskusjoner og samtaler dere har gående :D Og dere må ikke være redd for å stille meg spørsmål, dog kan det hende jeg bestemmer meg for å utdype svaret på PM hvis det blir alt for personlig/identifiserende.

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Heisann :3
« Svar #1 på: 05. jul, 2015, 10:58 »
Hei og velkommen du fra Hordaland! :)
Har ingen aning på hvem du kan være, og samtidig respekterer at du ønsker å forbli anonym. Når du sier at du er nyskjerrig på furry-fenomenet, betyr det at du selv ikke er en furry, eller har du en sona/karakter du identifiserer deg med?

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #2 på: 05. jul, 2015, 11:48 »
hey og velkommen :P
altid kjekt med fleire folk fra hordaland :P er selv fra sotra.
eg kjenner meg igjen med den sosiale delen men bare vent :P  etter ein stund her så vil alt bli lettare:P

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #3 på: 05. jul, 2015, 12:22 »
Velkommen [w-happy]
Bare å ta det rolig var selv forsiktig/sjenert i starten men etter hvert blir sikker også du tryggere på fandommen og oss ;D
Hvist det er noe bare si ifra alle her er kjempe grei og støttende

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Heisann :3
« Svar #4 på: 05. jul, 2015, 13:32 »
Heisann og velkommen til NorPaws!

Spillutvikler høres ut som en spennende stilling, vet ikke om noen som helst som har hatt det i Norge tidligere. :o
FurAffinity          DeviantArt


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Heisann :3
« Svar #5 på: 05. jul, 2015, 13:52 »
Hei hei, velkommen C: å jobbe som spillutvikler må jo være utrolig gøy og spennende! Jeg vurderte det da jeg skulle begynne på høyere utdanning, men turte ikke å ta risken i og med at det er et ganske vanskelig jobbmarked i Norge :/ hadde vært gøy å se noe av det du lager hvis det ikke blir for personlig though :D

Firnen_Olavsson

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 135
  • Rawr rawr
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #6 på: 05. jul, 2015, 14:20 »
Hei og velkommen til NorwegianPaws

Sosial fobi, eller sosial angst som det oftest blir kalt, er ikke unormalt. Vet av erfaring.
Hvis du trenger hjelp eller råd, eller bare ønsker å prate, så er det bare Å sende en PM.
Selv vært på to konvensjoner nå, noe jeg egentlig aldri hadde trodd jeg skulle overlevd.

Og selv om det alltid er greit å vite litt om hvem den andre personen er, er det alltid mer trygt å holde seg litt skjult. Ingen trenger å vite alt ^,..,^
Planning in the shadows


Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #7 på: 05. jul, 2015, 14:21 »
hei og velkommen :D masse trivelige folk her, så det går nok greit ja ^^
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

skandix

  • Gjest
Sv: Heisann :3
« Svar #8 på: 06. jul, 2015, 01:18 »
Velkommen skal du være :3

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #9 på: 06. jul, 2015, 15:14 »
Hei og velkommen ^^

Chat

  • Gjest
Sv: Heisann :3
« Svar #10 på: 06. jul, 2015, 23:41 »
Taker for alle hilsninger :D

Når du sier at du er nyskjerrig på furry-fenomenet, betyr det at du selv ikke er en furry, eller har du en sona/karakter du identifiserer deg med?

Jeg er vel kanskje en sær plass mellom å være Furry eller ikke. Jeg har ingen planer om roleplaying, cosplaying, etc. Men jeg har vel begynt å se for meg en forsona. (har tanker og ideer til hvordan den ser ut, men vet ikke hvor jeg skal gå fra det)


vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #11 på: 06. jul, 2015, 23:50 »
trenger ikkje å drive med roleplaying og cosplaying for å vere furry :P det handler om så masse meir en bare det  [w-happy]

det er mangen som er med bare for kunsten  og sammfunnet bare for å nevne noken grunner :P

men uansett :P så er det verfall ein fin plass for deg her om du så bare vil ha noken greie folk å bli kjent og snakke med

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Heisann :3
« Svar #12 på: 07. jul, 2015, 02:18 »
Hei og velkommen!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau