Skrevet av Emne: Fursuit  (Lest 5547 ganger)

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Fursuit
« på: 19. jul, 2015, 20:06 »
Lurte på om noen kunne forklart meg litt rundt forskjellige typer Fursuits? some Half suit, full suit osv

Takker for svar på forhånd  [w-happy]

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #1 på: 19. jul, 2015, 20:31 »
Fullsuit: hele drakta (bodysuit,head,feets,hands,tail)
Halfsuit: halve drakta (head,hands,feet,tail og enten øverste havldel sv bodysuiten eller nederste.
Partial suit: kan variere (hode,hale,føtter,armer)

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #2 på: 19. jul, 2015, 20:33 »
Fullsuit: hele drakta (bodysuit,head,feets,hands,tail)
Halfsuit: halve drakta (head,hands,feet,tail og enten øverste havldel sv bodysuiten eller nederste.
Partial suit: kan variere (hode,hale,føtter,armer)

Ahhh :p gjør ting litt lettere om en skal se etter fursuit, sjøl om det egt ligger litt i navnet, men Takk for svar! [w-happy]

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #3 på: 19. jul, 2015, 20:36 »
Fullsuit: hele drakta (bodysuit,head,feets,hands,tail)
Halfsuit: halve drakta (head,hands,feet,tail og enten øverste havldel sv bodysuiten eller nederste.
Partial suit: kan variere (hode,hale,føtter,armer)

Ahhh :p gjør ting litt lettere om en skal se etter fursuit, sjøl om det egt ligger litt i navnet, men Takk for svar! [w-happy]

Bare hyggelig [w-happy]
Bare å spørre om du lurer på noe mer

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Fursuit
« Svar #4 på: 19. jul, 2015, 20:55 »
Half suit kalles av og til også 3/4 suit. Det er det min drage er. Suit opp til livet, og en hettejakke i stedet for suit på overkroppen. (Mest fordi jeg ikke rakk å gjøre den ferdig i tide >.<)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #5 på: 19. jul, 2015, 21:05 »
er også toony eller realistisk suit men det har du kanksje hørt, toony er (som navnet sier) tegneserie aktige, imens realistiske drakter skal se ut som hvordan dyret ser ut i virkeligheten

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Fursuit
« Svar #6 på: 19. jul, 2015, 21:30 »
Litt forskjellige sånn ca. stiler av div. fursuit builders  [ureshii]


Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #7 på: 19. jul, 2015, 21:47 »
Half suit kalles av og til også 3/4 suit. Det er det min drage er. Suit opp til livet, og en hettejakke i stedet for suit på overkroppen. (Mest fordi jeg ikke rakk å gjøre den ferdig i tide >.<)

Så deg på Desucon 10 hvis du var en grønn drage der? :p, så vet sånn ca hva de forskjellige typene suits er nå :p

Litt forskjellige sånn ca. stiler av div. fursuit builders  [ureshii]



Ahh Nice :) så det der er noen ta de forskjellige stilene på fursuits?

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit
« Svar #8 på: 19. jul, 2015, 22:04 »
Mange Fursuit-makere som prøver å ha sin egen stil som skiller seg ut, gjør det enklere for å få kunder. Men selvfølgelig selv med de med ett kjent merke er ikke alltid verdt pengene så det er lurt å undersøke litt rundt får man bestiller en fursuit.
Her er en fin start å sjekke ut forskjellige fursuit-makere alt fra kjente til ukjente: http://www.furaffinity.net/user/fursuitcritique



yeahsure0

  • Gjest
Sv: Fursuit
« Svar #9 på: 20. jul, 2015, 17:42 »
Det er to forskjellige type masker/hoder. Resin og foam. Foam hoder er det billigste og enkleste. det er det som folk bruker mest av. Resin er en type plast som du putter foam på for å forme hodet. Det koster ofte mer men du kan ha mye mer funksjoner i dem som f.eks. LED lys små vifter for å kjøle deg ned og bevegelige deler.