Skrevet av Emne: Hva er folks interessert her  (Lest 10384 ganger)

VulpineBoffin

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Hva er folks interessert her
« på: 25. jul, 2015, 00:26 »
Jeg vil vite hva folk liker gjore utenfor Furry stuff .3

Eg vil bare se om noen har samme interreser som meg...
Eg liker Historie og spill ( Sefolgelig)... En annen ting er a ete .3 Spesielt sjokomelk og Chips  [w-wink] NomNom
:3

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #1 på: 25. jul, 2015, 00:48 »
Liker også å spille , men har ikke gjort det på en liten stund.
Lage ting, male, tegne, lage skulpturer, scrappe, spraye lerret, sy (sånne kreative ting stort sett)
Liker også å stå på snowboard eller slalom
Vere med venner, prate, gjøre ting ute om vinteren , bade osv..
Gidder ikke nevne alt men stort sett slike ting jeg liker å holde på med [w-happy]

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #2 på: 25. jul, 2015, 01:00 »
Jeg liker å spille, tegne, se på film og serier, musikk, stå på snowboard og intereserer meg for biler fly datamaskiner og andre store og små maskiner som våpen, tanker, romfart og universet generelt.
« Siste redigering: 27. jul, 2015, 23:05 av yeahsure0 »

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #3 på: 25. jul, 2015, 01:22 »
ganske sikker på at det er ett likt emne her ett sted


jaja :p

- Teknisk tegning. Blir i underkant lite dyr og skapninger i tegneblokkene mine, men heller decormønster eller sirkler og streker som danner ett bilde.
- [/size]Lage ting[/size] eller prøve ut nye ting innenfor tradisjonell art. (med voks, blekk, smelting av diverse ting)
- Fursuiting! har veldig lyst til og bli flink til og fursuite! :3
- Musikk teori og spilling, gikk på kurs og fikk lære det jeg ville om musikk teori og spille Gitar (auk og el). har også ett keyboard men det står litt ubrukt. Har også blitt jævlig kresen på sanger nå etter jeg har lært så mye om det.
- Psykologi, kan man vel kalle det, eller måten vi tenker på og hvorfor vi gjør det. Leser mest om: generelt om menneske og hvorfor vi er som vi er, psykiske lidelser (GAD/SA, depresjon, DD, DA og noen andre), individualisme(?), service dyr og hvordan det hjelper og mye mer ^^
- Være med venner ofc x3
- Ps3 med Infamous 2, just cause 2 og batman arkham asylum cx
- Kan nesten sette opp tumblr som en egen interesse også haha liker også og leke med html5
- Lucid drømmer og drømmer/nightmare i seg selv interesserer meg veldig, greide endelig og ha en lucid drøm igjen etter flere måneders slit : 3

sikkert mange flere småting men lar det stoppe der  [w-happy]

« Siste redigering: 06. aug, 2015, 15:13 av Paxy »

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #4 på: 25. jul, 2015, 01:29 »
eg har ikkje så mangen men har veldig stor interesse for noken ting   [w-happy]

pc bygging og gaming eg har altid bygget min egen pc og gamer mest world of tanks eller world of warships, liker og digital tegning sjøl om eg ikkje er noke serlig flink men det kommer seg :P

biler glad i å kjøre og er veldig intresert i kordan den er bygget og fungerer (reflekterer mitt yrke :P  bil oppretter).

våpen [w-happy]   alt fra sverd, bue til pistoler og rifler    sist eg var på leirdueskyting så traff eg 15 av 15 :P  og var på folkehøgskole i namdal det vi låg på 300 meter med jaktrifle ^^


Jeg vil vite hva folk liker gjore utenfor Furry stuff .3

Eg vil bare se om noen har samme interreser som meg...
Eg liker Historie og spill ( Sefolgelig)... En annen ting er a ete .3 Spesielt sjokomelk og Chips  [w-wink] NomNom

ser du er glad i historie er det noke spesielt du er mest intresert i?   eg har sjøl sansen for ww2 historie og har ganske stor peiling på det
ganske sikker på at det er ett likt emne her ett sted
trur du kan ha rett i det :P

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #5 på: 25. jul, 2015, 02:13 »
Spise, drikke, sove. no, I am srs. Bruker mye tid på å game, men sier ikke nei til en fest. c:
Ellers liker jeg å se film med kjæresten og sovne halveis inne i den. :D

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #6 på: 25. jul, 2015, 02:14 »
Spise, drikke, sove. no, I am srs. Bruker mye tid på å game, men sier ikke nei til en fest. c:
Ellers liker jeg å se film med kjæresten og sovne halveis inne i den. :D
hun holder aldri lenger enn 50 min inn i en film før hun snorker.

SnowHug

  • Gjest
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #7 på: 25. jul, 2015, 03:15 »
Spille på 3DSen. Chatte & se hva andre gjør på mobilen. Høre på musikk. Spise. Gjerne alt dette i senga :3 hender jeg ser på serier av og til også. Liker å gjøre masse usosiale ting. Men jeg blir fort ensom, og da vil jeg være med venner. :3

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #8 på: 25. jul, 2015, 04:21 »
Alt som har med furry og gjøre obv.
Jeg er også en musiker (piano), og begynner å få litt interesse i Jumpstyle dansing.
Jeg gamer også, spesielt interesse med realitisk krigføring bla. ARMA og project reality. Liker også fps spill, som battlefield.
Jeg er også veldig interessert i militær relaterte ting, og driver med en del pistol skyting. Airsofting er også noe jeg elsker ^^
Være sosial og være med gode venner ute osv. :3
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #9 på: 25. jul, 2015, 11:48 »
For meg har interessene i en årrekke liggi rundt dyr, hatt hund rundt meg i over 36år (to Norsk Buhund, en Siberian Husky og nå en gammel Grønsky-en miks av Grønlandshund og Siberian Husky) og har hatt to katter. Friluftsliv med turer på skauen og i fjellet (har omkring 7-800netter ute i telt, under gapahuk eller åpen himmel). Det blir for dårlig med turer for tida iom at bikkja er gammal og sliter med ledda sine så det begrenser veldig hva jeg får til(blir første året godt over 15år jeg ikke har liggi ute på tur sålangt da, året er er jo ikke over og hvis en avpasser lengde og fart kan det jo gå med bikkja). Og musikk, først og fremst å høre på(country, rock, heavy metal black metal, symfonisk metal ol). Har spilt fiolin da jeg var ung og lovende.
Har noe interesse for annen verdenskrig og er med i en militærhistorisk forening hvor jeg sitter som varamann i styret for tida. Biler og veteranbiler, kanskje spesielt militærhistoriske biler(gammern har både en willys jeep og en Dodge wc 54 ambulance-begge fra 1943. Sjøl har jeg en Mercedes Geländewagen 300gd som er eks-militær og veteran på 34år). Litt toghistorie synes jeg er ålreit også sjøl om det er litt vemodig med endel nedlagte baner som bare ligger å råtner.
Er ellers mye på nettet men hakke peiling på data..  :-[  :P
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #10 på: 25. jul, 2015, 14:35 »
ja da var det min tur :D

har en del interesser ja. første er jo alt med furry. jeg har alltid hatt en stor interesse for drager. ( er drage selv ) jeg har blant annet vokst opp i en lastebil familie. min far er lastebilsjåfør og kjører langturer helt til italia. min onkel er mekaniker i tromsø. og selv så jobber jeg som renovatør og er delvis mekaniker i Tromsø. jeg jobber regelmessig med en scania V 8 baklaster som er en bra bil. kan innrømme at jeg ser mye moro på veien når jeg er på jobb. husker tilbake i oktober i fjor. skulle bare tømme en 1100 liter konteiner (stor konteiner) og jeg at en lastebil fra estland stopper bak meg mens jeg jobber. jeg ser at han er en fan av renamon fordi han hadde ett stort plakat av renamon i førerhuset  8) men har jo andre interesser enn bare biler og furries. jeg driver med tegning og jeg tegner det meste av furries men det går mest i drager. jeg har en youtube kanal som jeg har i sammarbeid med isberget supporterklubb (supporterklubben til Tromsø) har jo også en del interesse innenfor musikk men den type musikk jeg hører mest på er mer tung musikk som metal. deathcore, black metal. ya name it.

har lite forståelse med video spill  :P det eneste spillet jeg forstår er pokemon men ja. ingen gamer sorry.

den sangen jeg kan best går jo som følger '' det e lov å knall te! det e lov å blø! kan vi høre alle? TROOOMSØØØ!
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #11 på: 25. jul, 2015, 16:37 »
Tar en kort en x3 Er interessert i gaming for det meste, har ett par hundre timer i terraria, og sikkert flere døgn i WoW (o.o) Ellers så digger jeg å lage mat, skal snart byne andreåret på Rauma vgs, der jeg altså skal gå kokk og servitør, er også svært glad i tegning/maling og å se på anime eller lese manga ^^ Hører også mye på musikk, der går det i EDM og musikk med en del bass generelt x3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #12 på: 25. jul, 2015, 20:33 »
Musikkproduksjon, filmproduksjon, psykologi, psykofarmaka

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #13 på: 25. jul, 2015, 22:59 »
Her er emnet som ble nevnt tidligere trur jeg
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3085.0


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #14 på: 25. jul, 2015, 23:50 »
Jeg har en stor interesse for gaming, datamaskiner og elektronikk, grafisk design og kunst in general, costume creation og cosplay, anime og andre serier, er veldig into klesstiler og klær in general og sminke etc.

so yeah I guess that covers most.

Shef_the_shep

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #15 på: 26. jul, 2015, 00:05 »
eeemh jeg liker å holde på med gaming(har spillt wow i 5år slutta i år og startet med CS:GO i stede), kamera, skyte våpen(har prøvd en del våpen) og elsker musikk <3
min steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198039648123/ (spiller for det meste CS:GO og black ops 3)
min skype: yeknom.pwn
snapchat: oleeeeeeeeee      <--- det er 10 e'er                                                   http://www.furaffinity.net/user/sheftheshep/ <--- min FA

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #16 på: 26. jul, 2015, 07:07 »
Her er emnet som ble nevnt tidligere trur jeg
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3085.0


Lar emnet stå oppe fordi temaene ikke er identiske. :)

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #17 på: 26. jul, 2015, 10:38 »
Interesse for:
- Dyr, spesielt katter, ulver og rovfugler.
- Tegning
- Psykologi
- Universet, verdensrommet og hypergalactic stuff
- Filosofering

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #18 på: 26. jul, 2015, 20:08 »
-Spill
-Historie(Mest Norrønsk)
-Mytologi (Det fins noen skumle skapninger her til lands og i vann)
-Kaniner
-Akvarie(Fisk og reker)
-Tegne og maling
-Kaniner



Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #19 på: 26. jul, 2015, 22:03 »
Stuff som interiserer meg:p
- Gaming
- Bil (overkant for mye ta det [laugh])
- Vær, som tornadoer, osv
- Anime og Manga
- Dyr
- Sitta på youtube og glana på youtubere som Markiplier, seananners osv lool

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #20 på: 27. jul, 2015, 15:57 »
Sånn halvveis kort sagt, og ikke i noen spesiell rekkefølge: Lydopptak av spesielle ting og steder, synthesizere, musikk/lydproduksjon, programmering (C og Python, stort sett), webdesign (eller "lage brukbare nettsider som ser sånn halvveis ok ut med HTML5/CSS3/JS" på godt norsk), fotografering, RP-spill (Discovery Freelancer, TES-serien, m.m.), Pokémon, elektronikk, store og små kattedyr, og verdensrommet inkludert det meste annet over jordoverflaten. Anime/mangaentusiast er jeg vel forsåvidt også, selv om det riktignok begynner å bli en stund siden sist jeg så/leste noe nytt... [razz]

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #21 på: 27. jul, 2015, 16:01 »
1. anime og manga (psykotisk horror og ect)
2. tegne, male og skrive (lage ting, egen ideer)
3. Musikk (trance, techno, epic, dubstep og pop)
4. Spill (RPing, MMOGRPing, Fanatsy, Strategi og Horror)
5. Healing / Krystaller / Natur / Harmoni .
6. BjD dukker <3
7. og mye myee mer! <(^u^)>

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #22 på: 27. jul, 2015, 18:10 »
- Bil (overkant for mye ta det [laugh])
^^^^^^^^^^^^^
THIS

- Detailing (går igjen under bil xD
- Være sosial, snakke med folk, dra på furmeets ++
- Alt mulig IT-relatert stuff, helst innen klienter og private enheter da. c:
- Lage mat
- Se på film og serier (mainstream duh)
- Musikk <3
- Litt filosofi og ting med verdensrommet/univers (Som regel kun etter et par glass med voksenbrus da)
FurAffinity          DeviantArt


Hanne

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #23 på: 05. aug, 2015, 21:10 »
har fått sansen for spill. Har alltid likt det, men har aldri hatt playstation,x-box osv.... :-\
liker også å sjå på tv serier, filmer og anime i fantasy, komedie og meir eller mindre "skummelt" gendre.
eg er også glad i å tegne både tradisjonelt og digitalt.
tegneserier innen Marvel universet (+batman(DC)).
har alltid likt mytologi, mest norrønsk og gresk.
liker å vera på tur ute i naturen.
eg liker å beskrive megself som ein "dork" eller "nerd".. :-)

eg er og veldig glad i cola og non-stop....

« Siste redigering: 05. aug, 2015, 21:16 av Hanne »

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: Hva er folks interessert her
« Svar #24 på: 28. sep, 2015, 19:57 »
Spill-
        Jeg spiller en del PC spill, har nettop kjøpt meg xBox One og spiller litt der.

Teknologi-
          En av mine største interesser er teknologi, internet, servers og diverse. Alt som kan kobles til ett nettverk og leke med.

Bedrift-
         Jobber med å starte en skikkelig hosting bedrift basert på virtualisering og cloud tjenester, som jeg skal starte etterhvert.

Litteratur-
                Skriver novelle sammen min beste venn fra USA ^^ Er utrolig interesert i fantasi, manipulering av ord og lignende, har dyselexi, men med god hjelp og samarbeid så kommer jeg meg igjennom skrive feilene som kommer når jeg skriver ^^