o/, Hey, hallo og hei.
Jeg er HumaneWolf, er 18 år og bor i Vestfold. Jeg er relativt ny inn i furry miljøet osv, men har kjent til det i noen år etter jeg snublet over det på DeviantArt, mer spesifikt at jeg snublet over et par fursuits og noe furry art (Spesielt fursuit som skilte seg ut da). I tillegg liker jeg generelt antropomorfiserte dyr, og synes de ofte kan være interessante karakterer i spill, film, serier og bøker. Dersom jeg kan velge det vil jeg nesten alltid velge en rase/karakter som er et antropomorfisert dyr.
Jeg liker også tanken på at du "ikke er" deg selv, men blir en annen karakter, også som en måte å unnslippe alle forventningene i dagliglivet, rett og slett rive seg litt løs.
Anyway, bestemte meg for å ta en nærmere titt. Kanskje det blir morsomt, kanskje jeg møter noen nye venner, og hva er det verste som kan skje? :p
Av spill spiller jeg en del League of Legends, litt Skyrim og Minecraft, og for tiden spiller jeg også gjennom Mad Max. Jeg er også Community Manager for ETS2MP (nådde 500k medlemmer for en stund siden på nettsiden, 50k på forumet), men spiller ikke ETS2 så mye lenger.
Jeg er elev på videregående, og går VG3 studespesialiserende. Jeg driver noe med webutvikling som hobby, og ønsker å jobbe med programvareutvikling eller webutvikling etter høyskole/universitet.
Håper å møte noen i nærheten (Vestfold og i nærheten av Vestfold)
Twitter: @HumaneWolfTelegram (app): HumaneWolf
Nettside: https://humanewolf.com