Skrevet av Emne: planetside 2  (Lest 4148 ganger)

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
planetside 2
« på: 28. nov, 2015, 20:50 »
hey
tenkte å starte med planetside 2 igjen  men etter somd et ikkje er noke gøy å spille aleine så lurte eg på om det er noken som spiller det eller kunne tenke seg å teste :P

det er ett FTP spill,  litt det samme som battlefield bare mykje større skala og 3 factions
serverene har 4 brett som er 8x8 km og grense på 2k spillere per brett
er liksom noke heilt spessielt nor kampen er på ein base med størrelse på ett BF / cs map og det er 100-400 spillere med masse tanks og fly

til alle som liker FPS spill så er dette noke som burde testes :P er lite som slår det nor du er i ein gruppe med 48 spillere og du har 4 squad ledere og 1 general som leder og lager taktikker

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: planetside 2
« Svar #1 på: 08. mai, 2016, 21:55 »
Noen som fortsatt spiller detta? Oss Stealthy infiltrators klarer oss ikke så godt uten skikkelig firepower! Jeg ser etter folk å game sammen! ^^

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: planetside 2
« Svar #2 på: 08. mai, 2016, 22:51 »
er ein stund siden eg spillte det siste hadde liksom ikkje noken å spille med :P
eg var den personen som virkelig hadde firepower ^^ var mest i tank
ka faction spiller du ?

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: planetside 2
« Svar #3 på: 09. mai, 2016, 16:32 »
Non Conglomarie tror jeg, vet ikke hvordan det staves. Blått!

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: planetside 2
« Svar #4 på: 09. mai, 2016, 19:55 »
tror eg har ein br 38 på NC men min main var vanu som er br 78 tror eg

Yakamaru

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 207
  • Offense is never given, it's taken
    • Vis profil
Sv: planetside 2
« Svar #5 på: 21. jun, 2016, 18:23 »
Ah yes, Planetside 2. Morsomt spill, men blir litt slitsomt i lengden. Har rundt 150+ timer i spillet. En del av timene bare rota rundt med de forrige klanene jeg har vært med i. :P

Har en BR 29 på NC og 1/1 på Vanu og Terran. Spiller for det meste Heavy Assault med Warden for longrange og standard issue MG for closerange. Har jo selvfølgelig den obligatoriske heatseeking missile launcheren for de irriterende flyfaenskapene. :P

Hvis dere er interesserte i å spille kan dere sikkert legge meg til på Skype eller Steam: Yakamaru89 på begge.
There are two kinds of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.