Skrevet av Emne: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?  (Lest 3705 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« på: 12. mar, 2016, 00:06 »
Når arrangamentet begynner å få bittelitt størrelse blir det veldig mye å holde styr på. Derfor vil jeg be om hjelp på forhånd i år. Om du har lyst til å hjelpe til, les gjennom de forskjellige områdene en kan hjelpe til på, og gi Leophan eller meg tilbakemelding, helst privat. Ta det gjerne over PM her på forumet, telegram, skype eller lign.

Frivillig før:
Om du har tips og/eller idéer til hvordan ting kan ordnes, si ifra! Skriv helst i diskusjonsemnet <- link. Du må gjerne kontakte meg privat også!

Kunst:
Sjekk kunstemnet.


Frivilling under:

Sjåfør:
Jeg trenger en eller flere som har lappen og/eller disponerer bil, en vil få tilbakebetalt for drivstoff en bruker. Siden det tar en liten time å gå, og det er ganske upraktisk å gå i en time om en har mye bagasje, trenger vi noen som kan hente på togstasjonen og kjøre til hytten. Det er heller ingen dusj på hytten, men folk kan få mulighet til å dusje hjemme hos oss om det er sterkt behov for det(f.eks at de har vær i fursuit eller i en kukake), så vi trenger en sjåfør til å kjøre folk den strekningen tur-retur. Om du ikke skal være med på arrangementet, men har muligheten til å låne oss en bil, er det også noe vi vil takke ja til.

På kjøkkenet:
Vi skal servere fire måltider under arrangementet. Til hvert måltid trenger vi to personer som er med på å forberede maten og to personer som vasker opp etterpå.
Skarpen er head chef på alle måltidene og organiserer hvordan ting blir gjort i praksis. En kan melde seg frivillig til å hjelpe til under et eller flere måltid.
Oppgaven til dem som vasker opp består av å sette det som går i oppvaskmaskinen inn dit, håndvaske kjøkkenutstyret som ble brukt til matlagingen og gå ut med søppel etter måltidet. En kan melde seg frivillig til å vaske etter et eller flere måltid.

Renhold:
Vi håper alle er med å holde det så pent og rent som det går an, men etter arrangementet trenger vi fem personer som vi vet med sikkerhet kommer til å hjelpe å vaske gulv, kaste søppel, osv. Det er ikke en kjempediger hytte, så med så mange får en kanskje ett eller to rom å vaske. Rop om du vil hjelpe til med dette, også gjør vi det så godt vi kan, dårlig vask blir bøtelagt med 750kr, så vi vil unngå den. Vi begynner å vaske kl 12:00, så til det tidspunktet er det fint om folk begynner å bevege seg ut av huset.

Sikkerhet:
Vi trenger en eller flere personer som er edru første og/eller andre dag. Disse personene bør ha lappen og/eller førstehjelpskurs. Det viktigste er at det er én edru person som kan kjøre bil på alle tidspunkter under arrangementet. Denne posten vil bli delt opp i fire vakter, så fredag ettermiddag, lørdag formiddag, lørdag ettermiddag og søndag formiddag. Dette er om det skulle skje noe, og om noen trenger å bli kjørt til legevakt. Det blir mest sannsynlig ikke nødvendig, men om man sier ja, må en være forberedt på at ulykker kan skje hele døgnet og evt. må kjøre noen kl 3 på natten. Vi kommer ikke til å være så enormt mange, men jeg har troen på at alt kommer til å gå fint om vi hjelper hverandre.


Nettside: www.furwaycon.com
Bukker og neier og sender tusen takk til Avacyn Wolfir for å sponse oss med en gratis nettside!
Også takk til Skarpen som jeg tvingte sa seg villing til å sette den opp!
« Siste redigering: 12. mar, 2016, 14:07 av Atrox »

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« Svar #1 på: 12. mar, 2016, 05:03 »
Kan melde meg som sjåfør. 90% sikker på at jeg kommer, men må se hva som skjer til sommeren (skal flytte).

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« Svar #2 på: 12. mar, 2016, 13:06 »
Jeg kan sikkert melde meg som sjåfør en av dagene, forutsatt at det er mulighet for lån av bil. Min 2 dørs coupe er helt håpløs å shuttle folk med pga. sete og plassmangel :p
FurAffinity          DeviantArt


Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« Svar #3 på: 12. mar, 2016, 17:17 »
hare net det før men jeg kan hjelep til
Sjåfør. kjøkkenet. og Renhold. men ikke 100% må jo få lit tid til å vere sosial da


gleder meg
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« Svar #4 på: 13. mar, 2016, 04:53 »
har jobbet på frivillig events før,men lang reise,så usikkert
you are only confined by the walls you build yourself.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Vi trenger frivillige! Kan du hjelpe?
« Svar #5 på: 13. apr, 2016, 13:49 »
Kan vel regne med meg på kjøkkenet. Inntar gjerne kjøkkensjefstilling om Skarpen blir sliten. Har mye utstyr jeg kan ta med for å lettere tilberede mat og slikt