Skrevet av Emne: Goddag  (Lest 6605 ganger)

Seleni

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Goddag
« på: 10. aug, 2009, 15:42 »
Hyggelig å finne et såpass stort community for norske furs..   

Jeg er en mår fra djupeste skauen, og stort mer er det vel ikke å si..
Jo, jeg er på FA nå, heter det samme der, men siden jeg ikke kan tegne om det stod på liv og død, er det ikke mye å hente der..

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #1 på: 10. aug, 2009, 17:23 »
Velkommen hit til NorPaws.

Du kan gjerne fortelle oss litt mer om deg selv, hvis du har lyst ^^

Håper du kommer til å trives her, og at du får et par nye venner ^^

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #2 på: 10. aug, 2009, 20:14 »
Hei og velkommen  [smile]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #3 på: 10. aug, 2009, 21:47 »
Hallo der, og god dag. Velkomna te forumet.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Goddag
« Svar #4 på: 10. aug, 2009, 21:47 »
--slettet--

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Goddag
« Svar #5 på: 10. aug, 2009, 22:35 »
Hallo der, velkommen, vår lille dyrepark, lol

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Goddag
« Svar #6 på: 11. aug, 2009, 06:06 »
HELLOW.

Seleni

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #7 på: 11. aug, 2009, 14:36 »
Vel, jeg er tjue år, jeg har kommet ut av skapet for alle med min legning, men er fortsatt i skapet som furry.

Å komme ut derfra, ser jeg fler baksider enn fordeler med, og tror egentlig ikke noen i min kjentskap vil fortså eller akseptere (bortsett fra dere her på forumet, selvsagt). Jeg ser deres argumenter, og må si jeg er passe frustrert over en slik høytenning på noe som stengt tatt ikke eksisterer i virkelighhetens verden, og som ei heller vil komme til å eksistere uansett hvor hardt man tenker på det. Jeg har en fantastisk kjæreste, og en praktisk sans, og jeg ser ikke hvorfor jeg skal spolere det med å belemre ham med mulige ubehageligheter som tross alt har sitt utspring i hodet mitt.

Forøvrig har jeg heller ingen motforestillinger mot min eget hode som sådan, og koser meg stort.

Regandor

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 884
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #8 på: 11. aug, 2009, 19:53 »
Vel, jeg er tjue år, jeg har kommet ut av skapet for alle med min legning, men er fortsatt i skapet som furry.

Å komme ut derfra, ser jeg fler baksider enn fordeler med, og tror egentlig ikke noen i min kjentskap vil fortså eller akseptere (bortsett fra dere her på forumet, selvsagt). Jeg ser deres argumenter, og må si jeg er passe frustrert over en slik høytenning på noe som stengt tatt ikke eksisterer i virkelighhetens verden, og som ei heller vil komme til å eksistere uansett hvor hardt man tenker på det. Jeg har en fantastisk kjæreste, og en praktisk sans, og jeg ser ikke hvorfor jeg skal spolere det med å belemre ham med mulige ubehageligheter som tross alt har sitt utspring i hodet mitt.

Forøvrig har jeg heller ingen motforestillinger mot min eget hode som sådan, og koser meg stort.

Heihei Seleni
Hyggelig å se flere furs. :3

Det finnes mange meninger om å komme ut av skapet som furry. Noen gjør det aldri og andre kommer ut ganske fort.
Mange er ganske openminded av seg, og bryr seg kanskje ikke så mye om det. Det er bare det at de som ikke liker det, skriker oftest for høyt. Og resten følger bare mainstream noen ganger, siden det er lettest og tryggest.
Men, likevel. det er ikke nødvendig å presse det på folk. :3
Om det å vere furry er en del av livet ditt, burde typen din vite om det synes jeg, så ikke han vil føle at det er en del av deg han ikke får tilgang til. Og du vil kanskje føle deg mye lettere.
Men, du bør jo sjekke om han er mottagelig for sånt  først da. :)  Og det kan lønne seg å gjøre det lett fordøyelig og ikke oppgi de verste sidene av fandomet til å begynne med ihvertfall.

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #9 på: 11. aug, 2009, 23:36 »
hei hei og velkomen til vårt lile hjørne  [laugh] [laugh]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Goddag
« Svar #10 på: 12. aug, 2009, 02:17 »
Velkommen tl forumet :3

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #11 på: 12. aug, 2009, 07:09 »
Nei hei hei,..  [razz]
Velkommen skal du være hit til vårt lille syke hjørne "Seleni"

 
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Goddag
« Svar #12 på: 12. aug, 2009, 23:05 »
hei hoppetihopphopp og velkomne til forumet med alle Norges hjørner vil jeg mene hvor pelser har samlet seg i ren glede for fandomen, for nettlivet, for de sosiale kretser, "hånden på hjertet" for NORGE..... og for komplett galskap av alle slag!^^

leras

  • Gjest
Sv: Goddag
« Svar #13 på: 19. aug, 2009, 20:01 »
Heisann.
Velkommen til vår egen lille verden. Her står sola på hodet og alle har det bra!

FORDI JEG HAR SAGT DET!


(eller noe.. *grin*  )

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #14 på: 19. aug, 2009, 21:35 »
heeeeei~  og velkommen hit~ :D


Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Seleni!
« Svar #15 på: 17. sep, 2009, 21:25 »
Hei og velkommen til forumet, Seleni! Håper vi får se mer til deg fremover og at du vil trives her. Jeg tror også jeg kan gratulere deg med å være forumets første mår. [smile]

Jo, jeg er på FA nå, heter det samme der, men siden jeg ikke kan tegne om det stod på liv og død, er det ikke mye å hente der..

Vel, alltids morsomt å rote rundt i andres Favorites galleri der.

Å komme ut av skapet som rufs kan jo være en litt vrien affære. Det kan være ganske vanskelig å forklare, og innebærer ofte en del små ting snarere enn én stor, spesifikk ting. Men det er jo ofte frustrerende å ikke kunne uttrykke denne delen av en selv fritt.

Quintus

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Goddag
« Svar #16 på: 21. okt, 2009, 13:48 »
Velkommen hit til oss Seleni kult å se et litt mere skjeldent dyr her inne hehe :D håper du vill trives :)