Problemet er at sabotasje heller ikke er bra.. som f.eks å sleppe løs fangede rever som har vært i bur fra fødselen av har ingen peiling av hvor hard den virkelige verdenen er.. så de ender opp med en tragisk død..
men jah, noe må gjøres uansett! NEI TIL PELS! Og nei til dumme kjendiser som syns at pels er trendy!!
Vi får jobbe oss fort nedover i europa også angripe Asia, vi bare trenger å gi dem en go grunn (jah, jeg veit, det er tragisk at folk må ha en "go" grunn til å slutte å plage dyr) for å slutte..
Har blitt enklere, men en eier kan fremdeles velge å avlive et dyr fremfor å prøve å omplassere det.. Noe jeg syns er teit.. Norge trenger et dyrepoliti! Verden trenger et dyrepoliti!
(og du kan ringe både mattilsynet og dyrebeskyttelsen om jeg ikke tar feil ved mistanke av dyremishandling)
Er ikke akkurat snakk om slik sabotasje akkurat x3
det blir bare dumt for dyra igjen, i og med at de ikke har noe erfaringer fra den virkelige verden, ikke annet enn at mennesker er no dritt ihvertfall x3
Minmote.no er ganske fine på å reklamere for pels -.- både for fusk og ekte... samma greia egentlig...
Reklamerer man for Fusk, så kommer folk uansett til å vurdere og skaffe ekte >:
Ja, dra nedover med knytta poter, og dunke inn no vett i folka x3
Hvorfor folk skal ha en god grunn til å ikke plage dyr skjønner jeg meg ikke på O.o Men det har no med at mennesket har denne ene tingen som gjør det til verdens mest grusomte individ... Hevn..
Kan være egoisme også for den sakensskyld... x3
Ja, det er nå sant..
Dyrepoliti hadde vært bedre...
I USA og England har de noe alla det... (sikkert noen andre land, men det er de jeg veit om nå )
Ihvertfall så er det no slags politi som sjekker om saker med dyremishandling, som er positivt... men fyss det er mange stygge saker O.o