Skrevet av Emne: Klessmak  (Lest 70209 ganger)

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Klessmak
« Svar #100 på: 09. mar, 2009, 23:08 »
Svart SVART SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAART! [w-happy] me in a nuttshell; SVART! liste over daglige klær, okei? svart: Frakk til leggen  [w-cool] svart: dongeri/jeans(vet ikke hva det er :P) svart: hatt samme som Miles T.F. Baxxter vi hat people do look guuuud in our hats! [cool] [w-cool] svarte: (dam dam daaaaaaaaaaaaaaaaa) fingerhansker :o totaly unexpected!!!!!!! [eek] og svart: bandana svart t-shorte med (dam dam daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa) ulver helt utrolig unbelievabley unexpected! [eek] alt i alt i luuuuuuuuuuuuuuuuuuk damn guuuuuuuuuuuuuuuuuuud!  [w-cool] bortsett fra trynet damn akneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees hate them so muuuuuuuuuuuuuuch!!!!!!! [w-mad]

Lupus

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 8
  • House vitser på egen risiko.
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #101 på: 17. mar, 2009, 10:51 »
Får slenge meg på lasset da, sjø.

Liker hovedsaklig svarte klær, men syns det blir for ensformig å gå i BARE svart. (Jeg har testet.)
Må innrømme at det meste jeg har, har muttern kjøpt. :/
Men jeg liker den. Kunne sikkert gått rundt i goter klær også.
Vetta pokker jeg. Jeg går da med svarte vanntette joggesko også (Elsker de.)
Og... Bleh. Har litt av vært.
Snake... We're not tools of the government or anyone else! Fighting was the only thing... The only thing i was good at... But... At least i always fought for what i believed in... -The last words of Gray Fox. Metal Gear Solid 1.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klessmak
« Svar #102 på: 17. mar, 2009, 13:03 »
Hømm. Noe nytt siden jeg posta sist, da?

Vel, jeg går ikke så altfor mye i svart lengre. :3 NOE svart er det jo selvsagt, skal ikke se bort ifra det. Jeg går mer i sjokkfarga gensre, striper og grått, tror jeg. Så liker jeg jeans og joggebukser, fordi det er behagelig. <3 Jo, jeg har begynt å gått konstant med lue, bortsett fra når jeg er inne. ...av og til sitter jeg inne med lue også. >-> Meow.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Klessmak
« Svar #103 på: 22. mar, 2009, 04:51 »
Jeg tror jeg hadde en klestil før faktisk. Nå går jeg somregel i en jobbebukse med hettegenser. The end, liksom. MEN, jeg har lagt til, i de siste dagene, en frakk som er på rensing, pluss kirurglua mi som jeg fikk fra Florida. Det, kombinert med et par jeans ser mer ut som en stil igjen, vil jeg tro.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Klessmak
« Svar #104 på: 22. mar, 2009, 19:23 »
--slettet--

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #105 på: 22. mar, 2009, 21:26 »
Jeg har akkurat kjøpt meg lilla genser jeg  :o Hahaha. Fra H&M XD En butikk jeg hater, men er veldig fin hvis man skal ha standar genser/t-skjorte i en farge. Som også er ganske billig :D

Eller så har ikke jeg forandret stilen min ennå, eller jeg kommer aldri til å gjøre det. Uansett folk synes svart er kjedlig farge, synes jeg den er best. For alle har blitt lei svart i det siste. Alle rundt meg har begynt å gå over til grått-hvitt-rosa og vanlige farger. Så jeg holder meg i svart, rød og lilla. For er ikke mange av oss igjen XD

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #106 på: 18. feb, 2010, 00:27 »
hmm, klesstil ja :P

Favoritt farger er vel svart, hvit og lilla. Liker å bruke litt forskjellige farger sammen.
Men det jeg liker best i av det jeg har, er nesten helt hvit :P Hvit (pysj nesten :D), hvit t+skjorte, hvit skjorte (med tynne blå streker) og svarte sokker :D
Men er litt sjenert med å gå i det i til vanlige tider, random folk kaller meg soss :D

Uniquehuskywolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 30
  • I need a fursuit!
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #107 på: 02. sep, 2012, 21:03 »
Liker rocka,mørke klær,eller neonfarger og trange jeans/bukser. Har litt emo stil :3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #108 på: 02. sep, 2012, 22:07 »
klenger meg enda til stilen som inneholder dongeribukse og hettegenser.. er ikke så mye ute blant folk til at jeg bryr meg no mer :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #109 på: 02. sep, 2012, 23:09 »
Hoho, jeg har vel en "hipster" stil. ~~ Siden jeg blir kalt "hipster" all the time.. x3

Men liker egentlig ikke hva jeg går med, finner bare noe som passer sammen liksom, som går i samme stil. Men liker veldig hard-rock, punk, scene stiler. x3
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #110 på: 02. sep, 2012, 23:24 »
Har vel hva man kan kalle en "nærmest senga"-stil. De nærmeste plaggene om morgenen havner på kroppen. Sånn kan det iallefall se ut? Neida. Jeg legger vel ikke allverdens i klesstilen. Mye Jeans, hettegensere og band T-skjorter. Hadde en periode hvor jeg var hekta på plaid, så har en del rutete skjorter. Gir meg litt cowboy-feel :)

Av og til går jeg også litt i hippie-modus med en Thailandsk lappejakke, runde solbriller og chino-bukser. Føler meg litt som en Keroac-karakter.

Tror som regel det er fargene som dikterer hva jeg går med. Sterke farger matcher ikke helt hår og hudfarge, så det blir mye jordfarger, type brunt, skogsgrønt, sort og litt oransje til tider.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Klessmak
« Svar #111 på: 05. sep, 2012, 04:42 »
jeg har vell en av de kjedeligste kles stilene...

Ukedager:
Blåklæder arbeidsbukse, blå tskirt, og "tollpost high visebilety" jakke og tresko....

men i helger og når jeg ikke jobber så går det mest i
"armybukser", random tskirt, og sandaler

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Klessmak
« Svar #112 på: 05. sep, 2012, 08:57 »
faller vel halveis under sence emo kategorien, elsker sorte bukser, farger og spriter opp antrekk så jeg ser litt smålig utfrika ut.

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #113 på: 22. okt, 2012, 10:43 »
Store jeans med en skjorte kanskje? Det er vel det meste jeg bruker o,o

bassofthe

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 125
  • Eira
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #114 på: 01. des, 2012, 02:22 »
Mørkegrå olabukser, svarte t-skjorter (vanligvis med metalband) og flosshatt. Barbeint sommerstid, militærstøvler vinterstid. Skinnjakke i kaldt penvær, allværsjakke ikke-penvær. Piggchoker på konsert og ved andre spesielle anledninger (holder på å gå i oppløsning, trenger noe nytt).
Meow =^^=

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klessmak
« Svar #115 på: 08. apr, 2013, 12:05 »
Litt forskjellig, egentlig. Før var jeg veldig glad i gothstilen, jeg synes fortsatt den er pen å se på, men den er ikke meg.

Jeg går praktisk talt aldri i bukse, jeg går alltid med skjørt eller kjole. Jeg elsker retro/vintage-klær og skulle ønske det var akseptert å gå med rockabilly-kjoler på skolen, men det er det ikke, så jeg går som regel med noe mer nedtonet på skolen, og tar den heller helt ut på con/andre steder kjoler og petticoats passer bedre. 8D

Ellers, om jeg skal gå med noen form for buksetøy, er det som regel shorts med en gøy strømpebukse under og en artig t-skjorte, samt en jakke. Avslappet, men kult! Til tider har jeg fått høre at jeg er litt småhipster, men det skader ikke, hipsterstilen er kul, den!

Avatar by Fujoshiprincess <3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Klessmak
« Svar #116 på: 13. apr, 2013, 10:13 »
Liker å ha en litt røff og "rocka" stil med baggy bukser og skjorte eller en kul t-skjorte. Bruker litt store skatesko også, så hater at det er så vanskelig å finne baggy nok bukser som kan dekke litt over dem Dx Vil liksom ikke ha bukser som er sånn gangstah-baggy men mer sånne som er litt videre akkurat ved åpningen i bunn ._. Finner bare slim-fit over alt virker det som xD

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Klessmak
« Svar #117 på: 13. apr, 2013, 15:04 »
Tja min stil mon tro...

Casual ville jeg ha sagt.

Altså noe ala fargerik skjorte, med hvit t-skjorte under, blå eller svarte jeans samt aviator solbriller om sommeren.

For å gjøre det lettere så kan jeg si at det er en slik stil som du ser på alle bildene hos herreavdelingen på enten Cubus eller H&M. xD
FurAffinity          DeviantArt


Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: Klessmak
« Svar #118 på: 13. apr, 2013, 16:41 »
hette genser/ zipper hoodie, T-skjorte, ola bukse som oftest med stretch. ( så jeg kan bli feit og de fortsatt vil passe litt til :P )


Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer feminine klær og gikk mer i pene skjorte/bluser og så litt mer voksen ut,, men det er ikke så komfortabelt som hoodies og T-skjorter  <___<

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #119 på: 13. apr, 2013, 17:01 »
hette genser/ zipper hoodie, T-skjorte, ola bukse som oftest med stretch. ( så jeg kan bli feit og de fortsatt vil passe litt til :P )


Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer feminine klær og gikk mer i pene skjorte/bluser og så litt mer voksen ut,, men det er ikke så komfortabelt som hoodies og T-skjorter  <___<

comfy>look. ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Klessmak
« Svar #120 på: 13. apr, 2013, 17:06 »
Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer feminine klær og gikk mer i pene skjorte/bluser og så litt mer voksen ut,, men det er ikke så komfortabelt som hoodies og T-skjorter  <___<

Haha tenker det samme om meg selv. Altså, jeg ønsker ikke å kle meg feminint, men litt mer voksent ._. Men jeg liker den stilen jeg har så godt >.< Liksom.. Hvordan type sko bruker "menn"? D: skjer ikke at jeg skal begynne å gå med lakksko til vanlig Dx Og hettegensere er mye bedre enn sånne litt penere gensre ._. Hater å bli voksen >.>

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Klessmak
« Svar #121 på: 13. apr, 2013, 17:15 »
jeg ville gått med lolita / cute og steampunk eller biohazard ^^ ~~<3
men jeg tror ikke det er akkurat jobb klær når man jobber med barn. Oo tror de blir litt skremt av å se en ung dame komme inn med røde øyde kontakt linser og svarte piggede klær på skole / barnehage.. o.o

men vis man senker litt av hobby klæra og bare liksom har nooooe~ som er litt sånn steampunk eller lolita.. (noe som lingner, fks. t-skjorte med motiv eller et søtt skjørt eller hårpynt!!!<3 ) ^^ tror jeg de blir imponert. =D

Gaupis

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #122 på: 17. jun, 2013, 23:02 »
Jeg er veldig glad i litt røffe skjorter man bare kan slenge over t-skjorta, gjerne med ruter. Ellers digger jeg shorts. :)

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Klessmak
« Svar #123 på: 28. jul, 2013, 15:00 »
Meget glad i punk stilen, så bruker gjerne bukser med rute mønster og lenker, skinnjakke og nagler, patches etc  [ureshii]
Hvis det begynner å bli tomt i klesskapet dog så ender jeg ganske ofte med bare svarte klær :p
Og på vinteren så er det egentlig mer "f#¤% stil, stor varm blå jakke ftw" woopwoop