Skrevet av Emne: nok sniking og snoking..  (Lest 17839 ganger)

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
Sv: Velkommen Mittens!
« Svar #25 på: 25. mar, 2010, 09:04 »
Det går jo ann å prøve det på nordpolen [w-wink]

Akkurat så varme er ikke fursuits :P
Kan ikke si hvor varmt det er, men trur ikke det hadde gått såååå bra med fursuit ved nordpolen :P

Alliha

• Senior Fur
    • Vis profil
Sv: nok sniking og snoking..
« Svar #26 på: 25. mar, 2010, 16:11 »
Nordpolen hadde vel gått greit, sørpolen hadde vore verre... Kva med 17. mai på svalbard då? Realistisk nok scenario :P

Kaoskatten

• Senior Fur
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Velkommen Mittens!
« Svar #27 på: 26. mar, 2010, 00:17 »
Hei og velkommen til forumet, Mittens! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover. Hyggelig at Dagbladet kan hjelpe oss med å øke medlemslisten. [razz]

Hvis du ikke har noe i mot å dele, så kan jeg jo spørre om alder og yrke. Men hvis du helst vil holde det hemmelig, så er det forståelig.

Og du har flere fursonas? Ikke én spesifikk personlig dyreart?

Det er en håndfull rufser her som bor i Oslo, og flere som bor litt utenfor men som reiser inn til storbyen regelmessig og gjerne dukker opp på Oslo-baserte furmeets. Det er nok ingen som vandrer rundt i fursuits offentlig (enda), hverken på 17. mai eller ved andre anledninger. (Dog en fursuit med bunad på hadde vært et artig syn.) Desucon kunne vært mulig, men de med fursuits må da ha et sted de kan skifte om på. Helst noe annet enn et toalett.

Jeg er katt.. Og ikke tiger eller puma eller noe annet skummelt. Bare vanlig liten kjeledyr-katt. Det er godt mulig jeg kommer til å skape noen forskjellige furs etter hvilket humør jeg er i, men den første som smyger seg inn på dette forumet er hvertfall forsiktige og litt sjenerte Mittens. Det er tryggest det.

Og uten pels er jeg 23. Yrket mitt er det like greit å holde for meg selv LITT til, hvertfall sånn i åpent forum, men hvis jeg blir bedre kjent med noen av dere etterhvert vil dere forstå hvorfor. Kanskje... heh. TIdligere har jeg jobbet 6 år i dyrebutikk. Ellers kan det sies at jeg har bakgrunn som laiver, har forsøkt å redde verden og har bittelitt universitetsutdannelse.

Og om desucon. Jeg bor typ 7 min gange fra Oslos bykjerne og har stor leilighet. Så kanskje det kunne være en mulighet å skifte her og vandre i flokk? (selvfølgelig dersom jeg tør å bli kjent med gjengen og blir akseptert av flokken)
My personal space, respect it!

Sayh Pand

• Overaktiv Fur
  • Rødpanda-mandarinand-griffn
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. mar, 2010, 08:11 »
noe av det jeg fant via google skremte vettet av meg og fikk meg til å føle meg uendelig skitten.

Nesten alt du søker på på nettet vil gi slikte resultater, så da er man egentlig lost nesten uansett hva man er. Er man furry, er man furry, uansett hvordan andre som kaller seg furries er / oppfører seg. Så velger man heller hvem man føler seg komfortable med.  I furry vil du finne alle slags personer, personer du helst ønsket du aldri ville møtt, til personer som er veldig lik deg selv.

Sayh Pand

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. mar, 2010, 08:14 »
jeg helst vil gjøre ALTNÅMEDENGANGMENOOOOSEPÅFUGLEN!!

Så alt er min feil, altså :P

Kaoskatten

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Kaoskåken
« Svar #30 på: 26. mar, 2010, 08:17 »
jeg helst vil gjøre ALTNÅMEDENGANGMENOOOOSEPÅFUGLEN!!

Så alt er min feil, altså :P

haha!! Distraksjonen i hvertfall! :P Fy skam! Du har nok rett.. Jeg er nok furry.. Jeg har bare ikke hatt et ord for det før. Eller visst at det fantes likesinnede som det faktisk går an å leke med. Jeg trodde som vanlig bare jeg var litt stuka i skallen...

Sayh Pand

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #31 på: 26. mar, 2010, 08:52 »
Furmeet høres jo harmløst ut ^^ (jeg tar feil, gjør jeg ikke?) Uansett. Invite me!

noen av oss skal ut å bowle, spise, kino'e torsdag i neste uke (da er det fri og sånn.), det står om i furmeets tråden.

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #32 på: 26. mar, 2010, 11:32 »
I fra forum FAQen:
Sitat
Furmeets. For snakk om sosiale sammenkomster.

Lukket underforum, så du må be en av administratorene om tilgang til den.

Kaoskatten

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Kaoskåken
« Svar #33 på: 26. mar, 2010, 13:52 »
uhm.. og jeg er så fersk at jeg ikke har noen som helst oversikt over hvem som er admin eller ikke. Lol. Uansett! Off I run for fur-shopping! Anyone.. send meg gjerne private meldinger også så jeg kan bli kjent med dere! Jeg er jo bare en harmløs kitten som trenger en pote (eller fler) å holde i på vei inn i et nytt miljø..

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #34 på: 26. mar, 2010, 14:04 »
uhm.. og jeg er så fersk at jeg ikke har noen som helst oversikt over hvem som er admin eller ikke. Lol. Uansett! Off I run for fur-shopping! Anyone.. send meg gjerne private meldinger også så jeg kan bli kjent med dere! Jeg er jo bare en harmløs kitten som trenger en pote (eller fler) å holde i på vei inn i et nytt miljø..
Miles, Kal og Aikho er admin :3
I tilfelle du sku trenge det en annen gang.

Catya

• Gjest
« Svar #35 på: 26. mar, 2010, 16:51 »
Velkommen hit.

Jeg fant forumet via Furaffinity.net  [w-happy]

Kaoskatten

• Senior Fur
    • Vis profil
    • Kaoskåken
« Svar #36 på: 26. mar, 2010, 19:08 »
Tusen takk for så mye feedback folket! Ettersom dette miljøet er så nytt for meg hadde jeg ingen begreper på plass og visste virkelig ikke hvor jeg skulle sette den ene poten fremfor den andre, men takket være at dere er så åpne og svarer med god og relevant informasjon lærer jeg fort og blir kanskje tryggere etterhvert. Jeg føler dere er en søt og hjelpsom gjeng som jeg absolutt vil bli bedre kjent med!

Jeg har virkelig kommet i gang med min furste fursuit og har litt tro på at det blir bra! De første potene mine er hvertfall ferdige og helt fantastisk best! Skal få fikset bilder bare jeg får orka meg til det XD

Craziux

• Über Fur
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #37 på: 26. mar, 2010, 19:40 »
Tusen takk for så mye feedback folket! Ettersom dette miljøet er så nytt for meg hadde jeg ingen begreper på plass og visste virkelig ikke hvor jeg skulle sette den ene poten fremfor den andre, men takket være at dere er så åpne og svarer med god og relevant informasjon lærer jeg fort og blir kanskje tryggere etterhvert. Jeg føler dere er en søt og hjelpsom gjeng som jeg absolutt vil bli bedre kjent med!

Jeg har virkelig kommet i gang med min furste fursuit og har litt tro på at det blir bra! De første potene mine er hvertfall ferdige og helt fantastisk best! Skal få fikset bilder bare jeg får orka meg til det XD

Hørest supert ut, du skal alltid ha stor tro på deg selv, det er da du får det best til, lykke til med fursuiten! [w-wink]

Edit: Fant plutselig ut att fursuit på godt norsk blir "Rufsedrakt" [w-happy]
« Siste redigering: 26. mar, 2010, 19:42 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky