Hei og velkommen til forumet, Mittens! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover. Hyggelig at Dagbladet kan hjelpe oss med å øke medlemslisten. ![fox-razz [razz]](/forum/Smileys/default/redfox_razz.gif)
Hvis du ikke har noe i mot å dele, så kan jeg jo spørre om alder og yrke. Men hvis du helst vil holde det hemmelig, så er det forståelig.
Og du har flere fursonas? Ikke én spesifikk personlig dyreart?
Det er en håndfull rufser her som bor i Oslo, og flere som bor litt utenfor men som reiser inn til storbyen regelmessig og gjerne dukker opp på Oslo-baserte furmeets. Det er nok ingen som vandrer rundt i fursuits offentlig (enda), hverken på 17. mai eller ved andre anledninger. (Dog en fursuit med bunad på hadde vært et artig syn.) Desucon kunne vært mulig, men de med fursuits må da ha et sted de kan skifte om på. Helst noe annet enn et toalett.
Jeg er katt.. Og ikke tiger eller puma eller noe annet skummelt. Bare vanlig liten kjeledyr-katt. Det er godt mulig jeg kommer til å skape noen forskjellige furs etter hvilket humør jeg er i, men den første som smyger seg inn på dette forumet er hvertfall forsiktige og litt sjenerte Mittens. Det er tryggest det.
Og uten pels er jeg 23. Yrket mitt er det like greit å holde for meg selv LITT til, hvertfall sånn i åpent forum, men hvis jeg blir bedre kjent med noen av dere etterhvert vil dere forstå hvorfor. Kanskje... heh. TIdligere har jeg jobbet 6 år i dyrebutikk. Ellers kan det sies at jeg har bakgrunn som laiver, har forsøkt å redde verden og har bittelitt universitetsutdannelse.
Og om desucon. Jeg bor typ 7 min gange fra Oslos bykjerne og har stor leilighet. Så kanskje det kunne være en mulighet å skifte her og vandre i flokk? (selvfølgelig dersom jeg tør å bli kjent med gjengen og blir akseptert av flokken)