Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 110996 ganger)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #25 på: 14. apr, 2010, 10:47 »
Kansje lurt å gå vekk fra all volden og se mer morsome filmer og spille mer morsome spill, kansje noen gode barndomsminner?
(Bayonetta var ett dritmorsomt spill men litt voldelig)

Har det litt som rayne selv..
Er ikke ofte jeg drømmer noe "godt"...
Hvis jeg først drømmer noe, så er det som regel no dritt.
Død, skader, tragedier og slikt.

For min del så hjelper ikke akkurat tipsa dine så mye :P
komedie liker jeg nå, så har sett/ser en del av det..
Morsomme spill kommer og går..
Og barndomsminner har jeg ikke, grunnet til at jeg bare vil glemme alt som har skjedd i barndommet, med andre ord; ikke en fin barndom.

Spørs jo litt hva som gir utfall for hva man drømmer om.
Om det er det siste du så før du la deg, eller om det er hva du har i tankene før/mens man sover.
Man kan kanskje prøve å tenke på noe fint, noe man liker o.l før man sovner av.

Ja det var noe sånt eg tenkte på, lese om noe intresant på nettet eller noe før man legger seg,
isteden for å tenke på det du pleier å stresse med [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #26 på: 14. apr, 2010, 12:13 »
Kansje lurt å gå vekk fra all volden og se mer morsome filmer og spille mer morsome spill, kansje noen gode barndomsminner?
(Bayonetta var ett dritmorsomt spill men litt voldelig)

Har det litt som rayne selv..
Er ikke ofte jeg drømmer noe "godt"...
Hvis jeg først drømmer noe, så er det som regel no dritt.
Død, skader, tragedier og slikt.

For min del så hjelper ikke akkurat tipsa dine så mye :P
komedie liker jeg nå, så har sett/ser en del av det..
Morsomme spill kommer og går..
Og barndomsminner har jeg ikke, grunnet til at jeg bare vil glemme alt som har skjedd i barndommet, med andre ord; ikke en fin barndom.

Spørs jo litt hva som gir utfall for hva man drømmer om.
Om det er det siste du så før du la deg, eller om det er hva du har i tankene før/mens man sover.
Man kan kanskje prøve å tenke på noe fint, noe man liker o.l før man sovner av.

Ja det var noe sånt eg tenkte på, lese om noe intresant på nettet eller noe før man legger seg,
isteden for å tenke på det du pleier å stresse med [w-wink]

Har det som Fenris der, prøvd å ha gode tanker mens jeg legger meg, eller se noe morsomt, men hjelper ikke.
Tror det enda henger i fra barndommen, når jeg bare satt å så skrekkfilmer og skumle serier hele tida, [laugh] Ikke det smarteste jeg gjorde rett før jeg la meg :D

Phear

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #27 på: 14. apr, 2010, 13:51 »
Hmm, jeg drømmer ganske skjeldent noe jeg husker dagen etterpå. Som er de jeg husker bare sånne litt teite drømmer om at jeg har glemt noe eller glemt å levere noe viktig eller jeg trodde jeg fikk noe fint men egentlig ikke.

Som er litt irriterende siden hjernen min har ganske god fantasi enten jeg vil det eller ikke ^^. Liksom kom igjen hjerne, gi meg noen litt kulere drømmer som jeg også kan huske en gang iblandt =(

Men skal kanskje ikke klage for mye når jeg ser noen har problemer med mareritt veldig ofte. Det må være ganske kiipt.
Do de do

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #28 på: 14. apr, 2010, 18:34 »
Hmm, jeg drømmer ganske skjeldent noe jeg husker dagen etterpå. Som er de jeg husker bare sånne litt teite drømmer om at jeg har glemt noe eller glemt å levere noe viktig eller jeg trodde jeg fikk noe fint men egentlig ikke.

Som er litt irriterende siden hjernen min har ganske god fantasi enten jeg vil det eller ikke ^^. Liksom kom igjen hjerne, gi meg noen litt kulere drømmer som jeg også kan huske en gang iblandt =(

Men skal kanskje ikke klage for mye når jeg ser noen har problemer med mareritt veldig ofte. Det må være ganske kiipt.

Hmmm... har hatt slike drømmer hvor eg får tak i masse penger,
eller verdifulle gjenstander og så kan eg ikke ta dem med meg hjem til virkeligheten, [w-sad] tror flere har slike som disse [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #29 på: 18. apr, 2010, 11:47 »
woah, har hatt drømmer de to siste dagene som jeg husker.
Ikke akkurat noen fine men...

Første dag; Krig.. Nå-tids krig, inne et skogsområde på vinterstid, med et par tre hus her og der.
Hva mer kan jeg si om den? Mye dreping, og ble til slutt (suprise suprise x3) drept selv.

Andre dag(natt til idag); Krig.. igjen.. Men nå litt med for-tids, med rustninger, sverd, økser, you name it.
samme som forrige, dreping, slossing, slagsmål, død  [laugh]

Ser ut til at hvis jeg først skal drømme no, så er det ett eller annet elendighet x3
En sjelden gang noe "godt"

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #30 på: 18. apr, 2010, 18:26 »
woah, har hatt drømmer de to siste dagene som jeg husker.
Ikke akkurat noen fine men...

Første dag; Krig.. Nå-tids krig, inne et skogsområde på vinterstid, med et par tre hus her og der.
Hva mer kan jeg si om den? Mye dreping, og ble til slutt (suprise suprise x3) drept selv.

Andre dag(natt til idag); Krig.. igjen.. Men nå litt med for-tids, med rustninger, sverd, økser, you name it.
samme som forrige, dreping, slossing, slagsmål, død  [laugh]

Ser ut til at hvis jeg først skal drømme no, så er det ett eller annet elendighet x3
En sjelden gang noe "godt"

Det hørtes ikke bra ut [eek]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #31 på: 21. apr, 2010, 07:49 »
Hele rommet ble lyst opp, like etterpå ble all kraft sugd ut av meg, og det føltes som om jeg mistet all kontakt med kroppen.
Og jeg er ikke sikker på om dette skjedde før eller etter jeg sovner. Og jeg føler meg litt gal nu.. .__.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #32 på: 21. apr, 2010, 08:45 »
Hele rommet ble lyst opp, like etterpå ble all kraft sugd ut av meg, og det føltes som om jeg mistet all kontakt med kroppen.
Og jeg er ikke sikker på om dette skjedde før eller etter jeg sovner. Og jeg føler meg litt gal nu.. .__.

[eek] Oi, har ikke skjedd meg før, men du vet, alle her i fandommen er litt små galne [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #33 på: 21. apr, 2010, 08:46 »
Hele rommet ble lyst opp, like etterpå ble all kraft sugd ut av meg, og det føltes som om jeg mistet all kontakt med kroppen.
Og jeg er ikke sikker på om dette skjedde før eller etter jeg sovner. Og jeg føler meg litt gal nu.. .__.
...Romvesner??? =o

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #34 på: 21. apr, 2010, 10:08 »
Hele rommet ble lyst opp, like etterpå ble all kraft sugd ut av meg, og det føltes som om jeg mistet all kontakt med kroppen.
Og jeg er ikke sikker på om dette skjedde før eller etter jeg sovner. Og jeg føler meg litt gal nu.. .__.
...Romvesner??? =o
Ja, tanken slo meg, men det ble for dumt. x3

Jeg har vondt i nakken, da, så kanskje jeg ble bortført. D:

Dirtgrinder

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
    • DeviantART
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #35 på: 21. apr, 2010, 10:41 »
Vel sånn tre fire dager sia drømte jeg at jeg satt og solte meg med en slush på toppen av en aktiv vulkan.
Vet ikke helt hvor den kom fra men like etterpå fant jeg meg selv i en brytekamp med en svær grizzlybjørn på toppen av sagt vulkan.
Ser ut som det skal gå litt dårlig en stund men så begynner den å synge på Henry Halls "Here comes the boogeyman." Bjørnen slipper meg, drar opp en slik stilig gammel stokk og trer på seg en Fedora og begynner å danse og synge.. Jeg finner meg selv ved siden av bjørnen. Og jeg danser og synger med ._. Deretter kom det egentlig bare en hel haug med folk fra ingensteder og ble med på galskapen, med fyrverkeri og spesialeffekter.

Våknet like ettepå fordi bikkja mi hadde fått åpna døra til rommet mitt og slengt seg oppi senga..
Jeg kan ikke å synge engang :C
I am disgusted by what you said :(

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #36 på: 21. apr, 2010, 11:47 »
Vel sånn tre fire dager sia drømte jeg at jeg satt og solte meg med en slush på toppen av en aktiv vulkan.
Vet ikke helt hvor den kom fra men like etterpå fant jeg meg selv i en brytekamp med en svær grizzlybjørn på toppen av sagt vulkan.
Ser ut som det skal gå litt dårlig en stund men så begynner den å synge på Henry Halls "Here comes the boogeyman." Bjørnen slipper meg, drar opp en slik stilig gammel stokk og trer på seg en Fedora og begynner å danse og synge.. Jeg finner meg selv ved siden av bjørnen. Og jeg danser og synger med ._. Deretter kom det egentlig bare en hel haug med folk fra ingensteder og ble med på galskapen, med fyrverkeri og spesialeffekter.

Våknet like ettepå fordi bikkja mi hadde fått åpna døra til rommet mitt og slengt seg oppi senga..
Jeg kan ikke å synge engang :C

XD Ha ha, må nesten begynne å le, har hatt mange merkelige drømmer selv som eg ikke husker for øyeblikket, men de kommer frem når andre begynner å snakke om lignende
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Dirtgrinder

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
    • DeviantART
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #37 på: 21. apr, 2010, 11:58 »
Har drømmer som det der veldig ofte.
Ah blame violent vidya games.
I am disgusted by what you said :(

Isill-wolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 31
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #38 på: 26. apr, 2010, 11:05 »
"Jeg var sammen med to -tre andre. Foran oss er det en stor okse, eller ku...med store horn. En av de jeg går sammen med bykser frem og hopper opp på nakken av det store dyret og kutter halsen åpen, med en skarp kniv. Jeg står fortsatt noen meter unna og det fosser kjempemasseblod ut, jeg går bort og legger hendene mine på dyret og healer med reiki, for å lindre smertene. I det samme jeg legger hendene på kjenner jeg ikke noe smerte, men jeg gulper opp masse tykt blod fra munnen  min. jeg fortsetter og heale litt til og så får jeg øyekontakt med dyret og spør inderlig om han kan tilgi meg..
Han tilgir meg med vennlige øyne og jeg går et par skritt tilbake og så stopper hjertet å slå...."

Ganske heavy drøm det der...jeg gråt nesten da jeg våkna igjen...den var veldig følelsesterk, Men jeg ble ikke redd...

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #39 på: 26. apr, 2010, 11:51 »
"Jeg var sammen med to -tre andre. Foran oss er det en stor okse, eller ku...med store horn. En av de jeg går sammen med bykser frem og hopper opp på nakken av det store dyret og kutter halsen åpen, med en skarp kniv. Jeg står fortsatt noen meter unna og det fosser kjempemasseblod ut, jeg går bort og legger hendene mine på dyret og healer med reiki, for å lindre smertene. I det samme jeg legger hendene på kjenner jeg ikke noe smerte, men jeg gulper opp masse tykt blod fra munnen  min. jeg fortsetter og heale litt til og så får jeg øyekontakt med dyret og spør inderlig om han kan tilgi meg..
Han tilgir meg med vennlige øyne og jeg går et par skritt tilbake og så stopper hjertet å slå...."

Ganske heavy drøm det der...jeg gråt nesten da jeg våkna igjen...den var veldig følelsesterk, Men jeg ble ikke redd...


Ja, det hørtes ut som en spesiell drøm, noen sier det er viktig med sånne drømmer for å forstå ting i virkeligheten,
uansett ønker deg kjekkere drømmer videre [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #40 på: 17. mai, 2010, 11:40 »
Her har det ikke skjedd så mye i det siste.. x3

Slår til med en i samme sjanger som sist;

(små)krig, jeg og noen andre mot blitz og den gjengen, midt i Oslo.
En del skyting, frem og tilbake, bare en bygning rundt i kvartalet som forsatt står oppe (resten av byen står da).
Mot slutten så får jeg hivd til meg en koffert, med innebygd navigeringsutstyr for en satelitt, ferdig lada med ganske kraftig kannon.
Sikter meg inn på blitzbygningen, trykker på knappen for avfyring, og løper unna for å legge meg litt i skjul, fly opp til Kristiansund, er der en stund, skifter antrekk etc.
Så snakker jeg med en gammel bekjent som kan få meg ned til Oslo igjen.
Jeg får meg ned til Oslo igjen, stikker på en eller annen kafé med en annen en, før skuddet treffer.
Det smeller, folk begynner å skrike og løpe rundt, det blir kaos og slikt, og jeg og han andre løper mot blitz.
og alt dette på selveste 17.mai (ja, i drømmen). x3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #41 på: 17. mai, 2010, 15:56 »
Her har det ikke skjedd så mye i det siste.. x3

Slår til med en i samme sjanger som sist;

(små)krig, jeg og noen andre mot blitz og den gjengen, midt i Oslo.
En del skyting, frem og tilbake, bare en bygning rundt i kvartalet som forsatt står oppe (resten av byen står da).
Mot slutten så får jeg hivd til meg en koffert, med innebygd navigeringsutstyr for en satelitt, ferdig lada med ganske kraftig kannon.
Sikter meg inn på blitzbygningen, trykker på knappen for avfyring, og løper unna for å legge meg litt i skjul, fly opp til Kristiansund, er der en stund, skifter antrekk etc.
Så snakker jeg med en gammel bekjent som kan få meg ned til Oslo igjen.
Jeg får meg ned til Oslo igjen, stikker på en eller annen kafé med en annen en, før skuddet treffer.
Det smeller, folk begynner å skrike og løpe rundt, det blir kaos og slikt, og jeg og han andre løper mot blitz.
og alt dette på selveste 17.mai (ja, i drømmen). x3

Har du sett filmen "Max Manus"? Ser nesten ut som før vi fikk "fred"
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #42 på: 18. mai, 2010, 08:23 »
Har du sett filmen "Max Manus"? Ser nesten ut som før vi fikk "fred"

Jupp :P
Men det er... ehm.... 5-6 måneder siden xP hvis ikke lengre...
kan hende at det å game Godfather 2 har påvirka drømmen der litt :P

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #43 på: 18. mai, 2010, 12:19 »
Det er moro med drømmer, men som flere andre her er det sjelden jeg husker mine.
Men kan jo ta et par "gullkorn"

Jeg har jo egentlig mest "alvorlige" drømmer da. =)

1: Står utenfor hos en kompis og tar en røyk med han. Plutselig kommer det en kar løpende mot oss med 2 vakter som hadde helsvart uniform og med vernemaske, (gassmaske) batong og pistol.  Han ble revet ned i bakken og banket helseløs mens jeg og kompisen min sto helt følelsesløse og så på. Det var akkurat da jeg oppdaget at jeg hadde fått tatovert strek-kode på undersiden av håndleddet. (nesten hitman ripoff gitt)
Men det som var mest utrolig var at det tilogmed var strek-koder på alle sigarettene vi hadde. Viste seg etterhvert at vi levde i et helt sykt overvåkningssamfunn der staten hadde tatt litt vel av.

2: denne er fra rett etter at jeg dimmiterte fra militæret og ønsket meg tilbake 90% av tiden i min våkne tilstand.  Her var jeg plutselig hos min mormor en kveld. Så ser jeg ut vinduet,  og der står det et stort skilt med påmalt skrift: "forsyningspunkt" (plass der du kan skaffe mat/ammunisjon osv) og en pil mot skogen rett bak huset.

Plutselig ruller cv90'en jeg var på under førstegangstjenesten (stormpanservogn)  innover veien sammen med 2 leopard2 stridsvogner fra telemarksbataljonen. Jeg sier til mormor (som er 90 år) at militæret kommer, hun spretter opp, tar på seg en sånn hjelm som USA brukte under WW2 og løper ned i kjelleren. Jeg følger etter og ser at det står en gammel M113 vogn der. (pansret beltekjøretøy) Hun setter seg på førerplassen, jeg setter meg bak også braser vi rett gjennom veggen og ut i skogen mot de andre, men der er det nedoverbakke så vi velter. Det var da jeg våknet, så regner med at jeg ikke overlevde. =P

3: Når jeg var rundt 14 år eller noe drømte jeg at jeg var i skogen og leita etter et eller annet. Plutselig dukker Lara Croft fra Tomb Raider opp med en gjeng banditter etter seg. Etter en heftig skuddveksling kommer vi oss ut av skogen og inn på ungdomskolen jeg gikk på før. Der bassenget var hadde disse bandittene gravd videre ned i bakken og funnet en tunnel. Vi var på vei ned i hulen for og sjekke ut ting når vekkerklokka ringte. *skuuuuffa*


Jeg kan kun huske og ha hatt ett eneste mareritt i løpet av livet, men det var nokså grusomt egentlig.

Her var jeg hjemme hos meg selv og var på rommet mitt (i kjelleren) uten og gjøre noe spesielt. Plutselig finner jeg ut at det skjer et eller annet på baderommet, så jeg går inn og der er det en kjempeblekksprut i badekaret. Jeg får noia og løper ut, men nå er det blekkspruter overalt.(tenk tegnefilm der de kan gå bortover på gulv/vegger/tak med tentaklene sine, bare myye skumlere)  etter litt frem og tilbake får jeg tak i en hagle som jeg knerta en del av småkrypa (for bortsett fra kjempeblekkspruten i badekaret var de andre veldig små. Rakk meg vel litt lengre enn til knærne tenker jeg) med før jeg fant en øks som av en eller annen grunn lå på kjøkkenbenken.

Nå var "marerittfasen" over og drømmen gikk inn i en mer voldelig retning. Med nevnte øks hakket jeg meg gjennom resterende småkryp før jeg til slutt kom inn til badekarblekkspruten igjen. Her hakket jeg av alle tentaklene før jeg tilslutt knuste skallen hans. Jeg har aldri sett så syke mengder blod i noen som helst film som jeg så i denne drømmen.  

Litt Off-topic: Er det ikke en jungelstamme eller noe slikt et eller annet sted som er overbevist om at det vi drømmer er det som faktisk er ekte, mens det som skjer i denne verdenen egentlig bare er en drøm? Mener og ha lest det et sted.
« Siste redigering: 18. mai, 2010, 12:29 av Cyrio »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #44 på: 18. mai, 2010, 15:55 »
Du sover minst 1/3 av livet ditt hvis du får nokk søvn, og da er det jo kjekt hvis du får gode drømmer.
Eg prøver personlig å tenke på ka eg har lyst å drømme om eller fokuserer nøye på noe eg liker godt rett før/mens eg sovner,
som ulver og furrier [w-happy] Da får eg ofte drømmer inkludert det eg tenker på [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #45 på: 18. mai, 2010, 16:18 »
Oooh... Det marerittet ditt minne meg om den einaste gongen eg har våkna skrikande.
Eg huskar ikkje så mykje frå det anna enn at eg kjenne det klør rundt på kroppen, og når eg ser etter, ser eg at edderkoppar kjem krypande ut i frå byllar i frå kroppen min. ;_; (er frykteleg redd for edderkopper, btw)

The memories! AAAAA D: *cries*

shackie

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #46 på: 18. mai, 2010, 22:14 »
Oooh... Det marerittet ditt minne meg om den einaste gongen eg har våkna skrikande.
Eg huskar ikkje så mykje frå det anna enn at eg kjenne det klør rundt på kroppen, og når eg ser etter, ser eg at edderkoppar kjem krypande ut i frå byllar i frå kroppen min. ;_; (er frykteleg redd for edderkopper, btw)

The memories! AAAAA D: *cries*
Stakkars! D: .. sett på bloody mary nå eller? <: fordi det skjer i den ene filmen  x3 aww *pats*

--
anyhow, for  omtrent 1 mnd siden , drømte jeg det samme hver natt I EN måned sånn ca (om dere forstod det) .. liksom måneden før den siste måneden x3 , jeg var  anthro-ish like , løpende i et røft terreng som om noen  var etter meg , til slutt så var det en vulkan som hadde ett utbrudd så det var derfor jeg løp troor jeg. | skumleste jeg egentlig har opplevd på lenge|  Dårlig søvn er ikke bra .. <.<''

nå for tiden drømmer jeg om morsomme ting xD , jeg drømte for noen dager siden at jeg hadde en løve! plushie løve! og jeg satt og koste på den og det er det eneste jeg husker fra den drømmen , det var også noe med legoklosser .. hm , Rareste drømmen jeg har opplevd på lenge. og helt sånn tilfeldigvis fant jeg den ene løve plushien min fra da jeg var liten i dag! har altid elska den , aww *mimrer* Elsker den fortsatt og den har nå en god plass ved siden av meg i senga  [laugh]
« Siste redigering: 18. mai, 2010, 22:16 av Shackie »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #47 på: 19. mai, 2010, 08:28 »
Oooh... Det marerittet ditt minne meg om den einaste gongen eg har våkna skrikande.
Eg huskar ikkje så mykje frå det anna enn at eg kjenne det klør rundt på kroppen, og når eg ser etter, ser eg at edderkoppar kjem krypande ut i frå byllar i frå kroppen min. ;_; (er frykteleg redd for edderkopper, btw)

The memories! AAAAA D: *cries*

xD Har hatt en drøm der eg hadde ormer/makker på innsiden av huden på hendene mine en gang, ikke særlig koselig [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #48 på: 21. mai, 2010, 12:39 »

"stønner" Ok Ikke les om du ikke tåler sterke sener serriøst, jeg mener det

Ok wall of text, men for de av dere som er interesert

Drømm natt til 14 mai

Jeg står på taet av et parkeringshus i byen jeg bor i.
Det er natt, månen lyser halvt skjult bak skyer på nattehimmelen.
Jeg går litt tilfeldig rundt undersøker området det står et par
biler parkert rundt omkring. Nedenfor kan jeg se folk som går
rundt omkring, jeg legger merke til musikk som spilles fra en
nattklubb ikke langt i fra. Noen folk raver fulle rundt med
noen flasker i handene, de virker glade.
Men hva gjør jeg helt her oppe egentlig?
I det øyeblikket går det opp for meg, luften virker tykkere
..anderledes. "Hva vis" Jeg setter det ene benet i luften og trår
i fra. Jeg står plutselig en halvmeter oppe i luften.
Dette er en drøm?. Jeg løfter hånda mot ansiktet, konsentrerer meg
om den. En flamme blusser opp i håndflata mi. Ah nå er jeg overbevist
tenker jeg, mens jeg drar en røyk opp av lomma og tenner den på,
deretter rister jeg bort flammen, mens jeg lar meg falle ned på beina
ighenn. Vent, hvis jeg kan gjøre dette hva hvis?
Nei dete er bare tåplig, Men alikevell lukker jeg øynene.
Jeg føler noe bevege seg inne i kroppen min, Det knekker og knaser
og gjør faktisk litt vondt, i det knokkler knekker og omplaserer seg.
Tilslutt føler jeg noe trenge seg gjennom huden som tusen nåler som
stikker meg. Jeg faller til kne i smerte, men heldigvis gir det seg
fort. Jeg kan høre lyder mye klarere, Jeg hører noen prate lengere
nede i gaten, jeg lukter lukten av eksos og duften av blomster fra
trærne ikke langt unna. Jeg åpner øyene forskiktig, jeg løfter potene
opp og kikker på de, "Ikke faen!" Jeg løper bort til en tilfeldig
bilo og kikker meg i speilet, "Ikke faen!" er alt jeg klarer å yttre
i det jeg ser et pelsete ulveansikt ikledd klærne jeg hadde på meg  
som kikker tilbake på meg. Jeg smiler til meg selv, stikker en klo
i kjeften og undersøker de spisse tennene mine.
Jeg løfter opp halen min og kjenner på den og nermest beføler meg selv.

OK, ganske kul drømm så langt heh, vell det varer ikke.

En ruusten ripete stemme skraper i ørene "du er patetisk"
Noe reiser seg fra skyggene, svart røyk eller tåke ser ut til
å oose ut fra et sort intet. To blodsprengte øyne stirrer på meg.
Den er omtrent tre meter stor, jeg kan så vidt skimte en hodeskalle
av et slags dyr så vidt dekket med noe kjøtt, og pelsflekker her og
der. Hele vesenet ser ut til å være dekt av en slags sort olje og
røyk som oser over det. Det reiser seg og går imot meg.
Jeg hører noe pipe. I den ene kloen har den et lite dyr, jeg ser ikke
helt hva det er. Den løvter den opp mot annsiktet mens den piper og
vrir seg. Så synker det tennene i det og river den i to mens blod og
involler spruter utover. Normalt når jeg er bevist i drømmer så kan
jeg bare be hva enn det er å forsivinne. Så jeg forsøker.
Jeg får restene av hva enn dyr det nettopp tyggde på kastet midt i
ansiktet. "Hva faen er du!?" skriker jeg til den. Vesenet tar et
skritt mot meg, "Vet du ikke det, din naive lille dust"
Den bøyer seg ned mot meg kjøttet på hodeskallen omformer seg og,
former noe som ser ut som en for rottnet forvittret versjon av...
mitt eget annsikt. "Jeg er alt du ikke er, ikke tør å være, du er
bare en patetisk kopi" "Nei!" skriker jeg tilbake i halvt retsel og
raseri i det jeg slenger ut en knyttneve. En massiv klo grip er tak
i den. Jeg kjenner noe massivt slå i mot mellomgulvet, kjenner noe
knekke inni meg i det jeg hoster opp blod. Jeg blir slengt bakover
Og kræsjer inn i en murvegg og synker litt i den i det den nermest
knuse. Den står det og ser på meg mens den slikker blod fra en klo.
"Tåpe! du vil prøve å besire deg selv?" Jeg ligger der og vrir meg i
smerte, alt føles så virkelig. Mellom mine egene hulk hører jeg noe
gråte ikke langt unna. Jeg tar meg sammen, og tørker blodet fra
øynene. I en bil ikke langt unna ser jeg et barn som sitter og
gråter. Vesenet knuser vinduet med neven sin og klorer etter det,
mens det hylskriker. Jeg tar meg sammen reiser meg opp, griper en
lyktestolpe og river den løs fra bakken, Jeg løper i mot vesenet
og slår alt jeg klarer. Den snubbler over ende og faller.
"Du lar den ungen være! skriker mens jeg forsøker å støtte meg til
lyktestolpen. Vesenet er på bena før jeg vet ord av det, den river
løs en bildør som om det skulle vært papp og kaster den mot meg.
Jeg klarer så vidt å dukke i det den fyker i veggen og knuser resten
av den. Jeg får et spark hunder haka og faller bakover, faller og faller, til jeg bråvokner og gisper etter luft, "Nei, ikke igjenn"
Det er fortsatt natt så jeg går ut å kjøkkenet åpner vinduet og tar en røyk mens jeg står der og småskjelver.
« Siste redigering: 21. mai, 2010, 12:40 av Ziggy_wolf »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #49 på: 21. mai, 2010, 15:16 »

"stønner" Ok Ikke les om du ikke tåler sterke sener serriøst, jeg mener det


Leste nøye igjennom, hmm... eg er visst en av de få som ikke får blodige drømmer... ser du mye på film?
Uansett, Tips: Du bør slutte å røyke [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky