Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 110997 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #50 på: 21. mai, 2010, 17:12 »
Tja, det er den type drømmer jeg kaller "motstanderen".
Den klarer kun å angripe sårbare punkter, så hvordan du blir angripet vil variere på ditt eget selvbilde.

Hos meg er det oftest ikke meg selv som er i direkte fare, men noen jeg kjenner.
Jeg er alltid litt vokter/beskytter/trøstedyr ovenfor folk som står meg nær,
Siden jeg også har en ekstrem selvkontrol og pasifist, så er angripene mer trusler og forsøk på nedvergelse.

Noe som har gjort deg egenstlig i det siste?
For meg er "motstanderen" koblet rett til overlevelse/forsvarsevnen.
Dvs. det er samme mekanikk jeg bruker når jeg er i "fare", og prøver å forvente motstanderens trekk.

YlvaWolfie

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #51 på: 21. mai, 2010, 18:30 »
Da jeg var i Roma i helgen drømte jeg noe som var ganske markabert,
men alikevel litt tragi-komisk kan man vel si...

I denne drømmen drømte jeg at jeg var rundt 20 år. Jeg hadde stjålet en vespa og purken var etter meg. Jeg kjører ned gaten min og parkerer sykkelen uten for naboens hus og løper inn for å gjemme meg i huset. Da jeg tror kysten er klar går jeg ut og ser at en av nabobarna fyker av gårde med mopeden. Etter å ha kjørt en runde kommer han tilbake og jeg sier at han må gi den tilbake til meg for å noensinne få lov til å låne den igjen. Gutten gir mopeden tilbake og jeg kjører videre. Da jeg runder gatehjørnet ser jeg plutselig purken som er på vei rett mot meg. Jeg råkjører tilbake til naboens hus, slenger fra meg mopeden og løper inn i huset. Da politiet er på vei inn plukker jeg opp en kjøkkenkniv og skjærer håndleddene mine. Søsteren min kommer inn rolig gående inn, med en baby i armene og så løfter jeg hendene mine slik at blodet renner over barnets annsikt som etterhvert begynner å gråte. Jeg gir min søster en klem og sier at hun må ta seg av barnet mitt. Så våknet jeg.

Jeg aner ikke hvorfor jeg kuttet håndleddene mine og aner heller ikke hvorfor jeg hadde en baby i drømmen. Så ja... xD

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #52 på: 22. mai, 2010, 00:54 »
Chrono: , ja jeg har planer om det, undeligg nokk er du ikke den første som nevner det.
Det er vell litt min egen dødlighet jeg kjemper i mot på noen måter.
Vell, det kan vell minne litt om en dårlig B-film på mange måter antar jeg.

Dax: motstanderen er en god beskrivelse, Hm, vell jeg engster meg hele tiden for om jeg vil klare meg karieremessig, Og jeg har masse issues jeg ikke har orket å ta tak i før nylig, vell for å si det slik hører du noe ofte nokk så begynner du å tro på det selv, når du får banket det inn i skallen så og si. Og jeg får vell, uh, får litt panikk av og til, jeg er livredd for ikke å bli no ikke etterlate meg noe. Jeg er vell vell klar over alle mekanikene som forårsaker dette, men jeg står fremdeles maktesløs til å gjøre noe med det, vell det føles slik ut uansett. Skremmende er at jeg har hatt de som dagdrømmer og det er kanskje ikke det at drømmene er så skummle (vell de er det, men det skummleste er at jeg føler fysisk smerte i drømmene,  Vell tokk faktisk det steget og ringte en hodekrymper i dag.
Uff, Jeg har blitt langt mer emo en hva jeg liker.  [w-dizzy]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #53 på: 22. mai, 2010, 02:46 »
Ikke noe feil med hodekrympere. Har selv benyttet meg av dem ved to tidligere anledninger og jeg er ennå ikke sendt på galehuset. Det har kun vært faser hvor jeg trengte en uavhengig tredjepart som jeg kunne snakke åpent til :)
Viktigste er at du får snakket åpent med noen angående bekymringene. Jeg har som sagt ansett "motstander" drømmer som forsvarsmekanisme, og merke selv at jeg har lettere for å få dem når jeg har vært bekymret over lengre tid (underbevistheten vil forberede meg eller gi meg noe håndfast å slåss mot).
Enkelte ganger så trenger man bare å gråte og være sårbar... eller så havner man garantert på lengere sykemelding.
Karrieresteget er ganske stort steg og jeg kjenner flere som trengte bistand.

But back on topic:
Merker at mine egne drømmen har endret seg meget i det siste.
Skylder på store endringer de siste årene, og at jeg har begynt å se frukter av maaaange år med hardt og intenst arbeid/slitt :)
Uansett, historiene og miljøene er fortsatt de samme men oppførsel og opplevelsen er forandret.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #54 på: 27. mai, 2010, 03:15 »
Dere har awesome drømmer :'C jeg derrimot... vell..

for et par uker siden, drømte jeg noe utroligt merkelig. (vær klar for rare, gjerne perv bilder i hodet ditt X3x)

jeg gikk i en skog, så og si alene. kun lyse farger, himmelen var hvit, skogen var lys grønn, og vannet jeg gikk ved var himmelblått. jeg hadde det gamle blonde håret jeg brukte å ha før. jeg går et lite stykke på en liten sti ved siden av vannet. der jeg treffer to menn. de ser på meg, jeg ser på dem. alt ble litt mørkere, men himmelen var fortsatt like hvit. alt ble svart.
   Jeg vokner opp i et helt hvitt romm med hvite møbler, der jeg er fullstendig dopet, jeg homper opp og ned. da jeg plutselig "hopper ut av megselv" og ser hva som faktisk skjer. der ser jeg den ene mannen sitter der, naken, men meg på fanget, halvnaken. jeg ble voldtatt i mot min vilje, dopet. idet jeg snur meg, ser jeg er dame som sier "å du er så flink lille venn!" og en annen man som heier og sier "Dæven du e go, you go gurl!" jeg sjingler frem og tilbake, gråter, men sier ingenting pga at jeg var så dopet. jeg set på meg selv, får et nærbilde av ansiktet mitt, jeg er helt rød i ansiktet, tårevåt og alt.

neste morgen, så og si. ligger jeg ganske missbrukt, og de folka vaska ikke opp etter seg heller, om du skjønner hva jeg mener. jeg ser på megselv. jeg tenker "hva i svarte!?". da jeg vokna, skalv og frøs.
________


turde ikke si det til noen heller. siden, det der, var skummelt, awkward, og litt.. uh... sånn man ikke sier til folk.
jeg lurer veldig på hva drømmet betyr.... :I om den betyr noe.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #55 på: 27. mai, 2010, 04:30 »
Mens vi snakker om drømmer Slashdot: Video gamers have ower over their dreams.
Tar den selv med en solid klype salt. Har null kontroll over drømmene og er en ganske aktiv spiller.

Ellers så merket jeg i natten som var (natt til onsdag) at jeg i det siste har pratet mye om jobb og fursuit med et par stykker.
Var på en ny og ukjent arbeidsplass, hadde jobbet der lenge, og gikk rundt med en furry hale. Var bare en ordinær arbeidsdag med et litt uvanlig tilleggsplagg.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #56 på: 27. mai, 2010, 07:24 »
Gårsdagens dagdrøm;

En otter som kommer seg opp fra vannet, setter seg på en stein. Så tar den på sola, og sola lyser sterkere


o.O "denne drømmen" gjentok seg selv 5 ganger før jeg sovna..

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #57 på: 27. mai, 2010, 12:24 »
Dere har awesome drømmer :'C jeg derrimot... vell..

turde ikke si det til noen heller. siden, det der, var skummelt, awkward, og litt.. uh... sånn man ikke sier til folk.
jeg lurer veldig på hva drømmet betyr.... :I om den betyr noe.

Det hørtes ikke bra ut, ønsker deg i så fall bedre drømmer fremmover,
kan egentlig ikke si så mye mer enn det eg har sagt fra før av...

Gårsdagens dagdrøm;

En otter som kommer seg opp fra vannet, setter seg på en stein. Så tar den på sola, og sola lyser sterkere


o.O "denne drømmen" gjentok seg selv 5 ganger før jeg sovna..

Hadde en gang en drøm som gjentok seg 3 ganger, første gangen var eg sirka 7-8 år, neste gang eg hadde drømmen var eg 10-12 år og siste gangen var eg sirka 14-15 år tror eg, kan ikke skrive så mye om den akkurat no, men hvis noen vil kan eg gjerne skrive litt om den, den var litt forskjellig fra gang til gang og den var litt trist i tillegg..
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #58 på: 29. mai, 2010, 10:49 »
Går natts drøm. Jadda, så jeg tusser rundt
i skauen, der finner jeg dama og veninna
hennes i gang med toppløs trynesuging.
De blir jo litt for skrekka når jeg kommer
oppdager dem. Så jeg setter meg på
en stubbe og nyter utsikkten
 og jekker opp en øl, "nei bare
fortsett dere ikke la meg forstyrre"

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #59 på: 29. mai, 2010, 17:19 »
Hahahahah oh wow x3

YlvaWolfie

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #60 på: 29. mai, 2010, 23:10 »
Niice Ziggy haha x3

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #61 på: 29. mai, 2010, 23:23 »
Drømte at jeg hadde fullført pilotutdanning og fløy med SAS! Var ganske NICE :D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #62 på: 30. mai, 2010, 18:58 »
Jeg hadde en veldig.. merkelig drøm i natt i Ålesund, mens jeg var hos veninna mi.


Jeg drømte at jeg var i Ålesund og gikk en tur, ganske langt unna sentrum. Sola skinte, himmelen var blå og vinden var frisk, ganske herlig. Jeg gikk ut til et fyrtårn som stod der og satte meg på rekkverket og tenkte. Jeg har ikke hatt det så.. bra i det siste, og jeg pleier ofte og gå ut og tenke over livet, da. x3 Men uansett.

Himmelen ble gradvis blodrød, og mørke, tunge skyer som aske begynte og dekke for solen. Jeg husker ikke så mye, men vannet ble tjukt og svart som olje som etterhvert begynte og koke. Jeg ble veldig forskrekket, og snudde meg raskt for å gå hjemover til leiligheta til veninna mi.
.. lettere sagt enn gjort, "brygga" som leda ut til fyrtårnet smuldra opp og falt i oljehavet, så jeg var fanget. På andre siden ser jeg en mann stå, ganske ung alder. Type, 20-årene. Jeg vinker over til ham, men han bare står og ser på meg. Som om han nyter det. Håret hans var mellonlangt og blondt, litt skjegg og passe høy. Virker som han visste hvem jeg var, og at det var han som gjorde dette. Med vilje. Jeg har aldri sett fyren før, men..
Han gliser, og snur seg og går. Mens han er på vei bak to bygninger, transformerer han om til en rødrev og løper vekk. Han forsvinner, og jeg er alene. Igjen.

Jeg blir panisk, og trekker opp mobilen og ringer veninna mi, men deknina er død. Jeg snur meg mot veien jeg kom fra, og der står mannen igjen. Akkurat som han nekter meg å dra noen steder. Munnen hans beveger seg mens han ser på meg, og et vindkast sterkt som en storm blåser meg halveis overende slik at jeg nesten faller uti oljehavet som bobler under meg. Sliten og redd, prøver jeg og klatre opp igjen, men nå står mannen rett over meg. Type, Scar og Mufasa-scenario. Øynene hans lyser gult, og det blonde håret blåser i vinden mens han bare står over meg og gliser. Han hvisker igjen, noe på engelsk som jeg ikke husker, men noe om at jeg ikke burde leve eller noe. Så forsvinner han i vinden, mens "armer" fra det kokende oljehavet prøver å dra meg under. Jeg klarer på en eller annen magisk måte og kave meg opp igjen, med gripende brennmerker på bena. Jeg satte meg intill fyrtårnet, redd som jeg var, og knakk sammen i tårer. Nå dukker nok engang denne mannen opp. Han virker rasende denne gangen og sparker meg i magen, slik at jeg faller over på siden. Han snakket noe om hevn for noe jeg har gjort mot ham, også denne gangen på engelsk.

Jeg ser opp på han og skriker hvem han var og hva jeg har gjort. Jeg får intet svar, bare at han gliser igjen og sparker meg igjen, sånn at jeg nesten sitter på kanten av den lille delen av brygga som var igjen. Eneste jeg husker videre, er at jeg fikk høre "You ruined everything" og at han igjen sparket meg, og at jeg falt nedover mot oljehavet som slukte meg. Alt ble svart, og jeg våknet med tårer i øynene.


.. fortsatt gir denne drømmen ingen mening, men en ting var den. Forferdelig. >_<

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #63 på: 30. mai, 2010, 21:02 »
Oi o.o Sterkt.
Har ikkje hatt ein slik drøm, men har hatt drømmar som er emosjonelt pregande... Veitt korleis det er... :c

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #64 på: 26. jun, 2010, 16:48 »
Med tanke på at jeg i mårra skal fly til USA så er det kanskje ikke rart at jeg har hatt de drømmene jeg har hatt. x3

De går typ sånn her:

ÅNEI JEG HAR IKKE PAKKA KOFFERTEN

ÅNEI PASSET ER BORTE

ÅNEI VI ER FORSINKET TIL FLYET

ÅNEI JEG SITTER PÅ FEIL FLY

Såååå ja... håper virkelig reisa går bedre enn den gjør i drømmene mine. >_>;

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #65 på: 26. jun, 2010, 22:52 »
Med tanke på at jeg i mårra skal fly til USA så er det kanskje ikke rart at jeg har hatt de drømmene jeg har hatt. x3

De går typ sånn her:

ÅNEI JEG HAR IKKE PAKKA KOFFERTEN

ÅNEI PASSET ER BORTE

ÅNEI VI ER FORSINKET TIL FLYET

ÅNEI JEG SITTER PÅ FEIL FLY

Såååå ja... håper virkelig reisa går bedre enn den gjør i drømmene mine. >_>;

Gjør det sikkert, er i Wales akkurat no [w-cool]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

shackie

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #66 på: 04. jul, 2010, 16:16 »
For noen dager siden drømte jeg at jeg Gikk , på gata , nært VerdalKino , jeg gikk rundt en parkering plass og
en merkelig mann fulgte etter meg , så løp jeg videre og han forsvant så begynte jeg kinda og drømme om noe
annet , Så , drømte jeg at jeg gikk forbi kinoen litt etter , og da kom han igjen jeg begynte og gå kjappere
men han gikk kjappere også! han løftet meg og gikk , akkurat DA våknet jeg! gaawd det var skummelt <.<

Husker fortsatt ansiktet! skulle ønske det hadde vært en maskin som kunne identifisere han eller noe OM han eksisterer. <..<
Han hadde på seg en kinda gul og grå jakke! .. x.x
« Siste redigering: 04. jul, 2010, 16:21 av Shackie »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #67 på: 05. jul, 2010, 18:35 »
 [eek] Finnes sikkert en fyr lik han i drømmen, er jo milionvis med folk i verden, uansett, er i England no [w-wink]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #68 på: 07. jul, 2010, 01:52 »
jeg ligger våken og stirrer på taket. Jeg kjenner at jeg slutter å puste.
Det går en stund, før jeg føler meg svimmel, lungene brenner som ild i brystet.
Alt blir svart, jeg reiser meg opp og ser kroppen min ligge igjenn i senga.
Jeg svever opp mot taket, mot en slags portal omringet av et hvitt lys.
En lang koridor av lys strekker seg bortover i en lang gang, den glinser og skifter farger.
Noen av fargene klarer jeg ikke engang å besrkive, det er som en mellomting av rødt grønt og blått, det høres helt sykt ut, men jeg kan ikke beskrive den spesifike fargen. Jeg stiger igjennom portalen, Jeg blir stoppet av en kappekledd skikelse i hvitt, med hette over hodet. "Hvor faen har du tenkt deg?!" sier skikkelsen irritert.
"Jeg.." jeg komer ikke på noe fornuftig å si.
"Pell deg tilbake, det er ikke din tid enda, du har fortsatt mye å gjøre"
"Hva er dette for slags sted?" spør jeg.
"Det skal du bare drite i!!" grynter mannen tilbake og dytter meg tilbake.
"Pell deg tilbake nå da, og ikke la meg se deg her før det er tid"
Mannen sukker og rister opgitt på hodet.
Jeg blir dyttet tilbake og lander ned i sengen igjenn, og tenker "ja ja faen heller" og legger meg ned igjenn. Etter noen sekunder merker jeg at jeg puster igjenn. og jeg vokner, spiller litt for å få tankene på noe annet. og ...vell poster her.
Merkelig? [w-confused]
« Siste redigering: 07. jul, 2010, 01:55 av Ziggy_wolf »

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #69 på: 17. jan, 2011, 10:55 »
Heh, har som regel ganske sprø drømmer, men i natt så husket hva jeg drømte.

Var ute og gikk i karl johans gate med familien før vi gikk in på en kafe, sto ganske lenge i kø der, så jeg brukte tia til å se på miniatyr-pistolene de solgte der, hadde veldig lyst til å kjøpe en revolver, før vi hadde endelig fått kjøpt noe å drikke, jeg fikk en drink av ett slag som var litt vanskelig å få ned, så da de andre gikk så måtte jeg bøtte'n ned og løpe etter resten, følte meg ganske full da.
Da jeg hadde tatt dem igjen så dro jeg og søstrene mine på en pub hvor det var stappfult så vi måtte sitte ved døra, og stolen til eldste søstra mi sto i veigen for folk som skulle inn, så da de skøyv henne bort så velta de en blomsterpotte fullt av stein og glasskuler, da ble jeg lei og dro derfra.
Senere så kom jeg over ett fur-con, hvor det hvar dritkult, hvor jeg uten videre gikk rundt med ett fursuithode på hue mitt, aner ikke hvordan den havna der. Men morroa tokk slutt da det kom en gjeng reggae's i dress og kjoler utenfor connet og protesterte. Gikk inn for å ignorere dem, men inne var det en kar som spilte noe ganske hard metal på gitaren sin, var bare jeg som likte det så det ut som.

Da jeg våkna så lurte jeg på om dette var den beste eller særeste drømmen jeg har hatt. [w-confused]
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #70 på: 17. jan, 2011, 12:02 »

Da jeg våkna så lurte jeg på om dette var den beste eller særeste drømmen jeg har hatt. [w-confused]

Nei, det er ikke godt å si.. drømmene mine har gått mer over til virkelighet i det siste,
så eg har desverre ikke så mange gode drømmer som før, hadde noen for ikke så lenge siden,
men vanskelig å huske dem hvis du ikke skriver dem ned eller pugger dem rett etter drømmen.
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #71 på: 17. jan, 2011, 17:10 »
De få gangene jeg faktisk drømmer, er det oftest fæle mareritt :(
Så foretrekker å slippe å våkne midt på natten, full av kaldsvette >-<

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #72 på: 17. jan, 2011, 19:20 »
Eg har hatt en drøm i det siste. Og den var forderdelig. x_x

Det gikk slik. Eg drømte om krig.
Fair enough. Så døde folk rundt meg. Eg ble helt fra meg, og prøvde å hjelpe dem. Men mine ferdigheter med førstehjelp innebærer bare basic førstehjelp, så eg kunne liksom aldri hjelpe dem med skuddsår! ;_; Så våknet eg hver gang dette skjedde.

3 ganger drømte eg dette. Mennesker rundt meg ble skutt, eg prøvde å hjelpe dem men de døde bare i armene mine, og så våknet eg. Den 4. gangen, så ble enda en drept, og eg kom ham til unnsetning. Som vanlig kunne eg ikkje redde ham. Men denne gangen våknet eg ikkje, istede kom en av fienden bort til meg. Han sa: "Det ser ut til at alle dør rundt deg. Kanskje du bør dø nå, så slipper flere å gjøre det? >:3"

Etter det våknet eg, og turde ikkje sovne igjen. Eg var helt skjelven.

Etter den har nettene vært pretty much drømløse.

Klikketiklikk :D

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #73 på: 17. jan, 2011, 21:33 »
har slit litt med den klasiske "løp fra monster og aldri kom til døra" drømen i det siste helt til i går natt da jeg putselig kom på at det var min drøm og jeg bestemte. monstre klarte ikke å ta i gjen en bugati eller hvordan det nå skrives hehe
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #74 på: 17. jan, 2011, 21:47 »
I natt drømte jeg (blant annet) at det var kommet en ny Varg Veum-film, men de hadde ikke giddet å lage noe kult navn, så den het det som den forrige (Skriften på veggen) Filmen gitt ut på at det var en mann som gikk og kjørte ned barn. Når venner og familie la blomster og lys på ulykkestedet, hadde drapsmannen allerede lagt en marsipankake a la Hvit dame ned. Det ble diskusjon om hvorvidt de rundt skulle ta med seg denne kaken hjem og spise den.... For en drøm! :P

Dessuten drømte jeg at jeg skulle passe på en haug med unger inne i en gymgarderobe. Men den ene gutten hadde tatt frem en a) flaske med balsamico-eddik eller b) BBQ-saus som han fordelte i hele håret i håp om å farge det. (Såkalt naturlig farging :P)

Videre var det noe greier med Gullruten, en eller annen fra Tangerudbakken, og det faktum at vi spilte et spill som heter Rummy (dette finnes på ordentlig, veldig kjekt spill)
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.