Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841720 ganger)

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1600 på: 12. sep, 2010, 22:51 »
Drit å sørens dra D:  Begynner å bli syk *tvi holder i tran flaska* redd meg :c

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1601 på: 12. sep, 2010, 23:06 »
I'm doing pretty fine! Har hatt en fin dag hjemme hos Regandor og Fangz, men sover hos foreldra mine i natt. Dunno why really, men jaja, da fikk jeg hvertfall levert skittentøyet mitt her, heh. Fangz og Regandor har lagd begynt på mulen på fursuiten min, den er kjempefin så langt :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1602 på: 13. sep, 2010, 21:28 »
Rantpost, ikke les om du har en god dag.

Jeg har det litt forjævlig akkurat nå.
Jeg har en av mine klassiske "drittdager" i dag, hvor stortsett alt hva jeg gjør går til helvete.

Vel, det starta med når jeg våkna.
Jeg er så heldig, som alle andre jenter, å ha en periode i måneden der alt går skjeis.
Så jeg våkna opp ganske kvalm og svimmel og burde egentlig holdt meg hjemme fra skolen. .. men jeg kom på at jeg hadde teorikurs for bil i dag.
Og det betaler jeg liek 1k for, fra egen lommebok og jeg er en ganske.. tja. Typisk fattig student. x) Så jeg nekta meg selv å bli hjemme.

Vel, så huter jeg meg ut døra og ned på bussen - som var full, så jeg måtte stå i 1 time på vei til skolen. Og når du har fått 4 timers søvn, så.. ja.
Så drar jeg på skolen, greit nok. Snakker litt med et par kompiser der. .. så har vi tysk, og først _i dag_ sjekket læreren LEKSER som vi tilfeldigvis hadde.
.. men ikke stod oppskrevet på gjøremålene for denne uka. Hurra.

Så hadde vi fritimer. Der lå bare jeg og en kompis på hver vår sofa og snakket mens vi whinet til hverandre.
Jeg pmset rundt litt, altså.. Klaget og søyt.. x3  Så gav han meg sjokolade. Snill han var. <3 Mer eller mindre eneste høydepunktet på dagen.
Etter det, hadde vi matte. Det gikk greit. Læreren vår er awesome.
Så ditchet jeg internasjonal fordi jeg ikke gadd, mer eller mindre. Får ikke fagkarakter uansett.
Etter det, såh.. Tja. Jeg ble med et par kompiser ned til byen, siden han skulle vente på noen fra Ålesund som kom, så begge måtte vente i 2 timer.

Men det var kos, satt og snakket om alt og ingenting. Han er flink og cheere folk opp. x3
Så.. gikk vi på bunnpris, kjøpte oss en is og skilte lag; jeg gikk på teori og han henta noen fra Ålesund.
Teorien gikk fint, lærte stortsett ikke noe nytt men.

.. så øh.
Var vi ferdig.
Da stod jeg i byen og kom på at jeg hadde glemt paraplyen min - og jakka mi på skolen. Og det høljregna. Wuhu.
Jeg søkte tilflukt på Jafs, der jeg og en annen kompis kjøpte oss kebab. Men gjett hva. Vi fikk ikke bestikk.
Vi fikk en plastgaffel på max 10cm som hadde uskarpe tagger i enden. Og den skulle vi liksom skjære med, wtf nonsense.
Så vi satt og maula kjøtt og pomfri med bare hendene og så ut som noen villsvin begge to.

Etter det.. stakk vi på et lokalt kjøpesenter sånn at jeg fikk tatt ut penger. Da stod det en random høy mann bak meg som prøvde å se etter pinkoden min. >_>
Og gjett hva.
Han hadde tydligvis forsøkt å stjålet kortet mitt, men failet, og fått tak i busskortet mitt i stedet, så jeg måtte stå og krangle med bussjaføren for å komme meg hjem. Vel, jeg kunne betalt, om han stygge mannen ikke hadde tatt de 400kr jeg hadde i kontanter også.
Og han var mer eller mindre spydig mot meg hele bussturen hjem. -.-

*sint*
.. jeg trenger sjokolade. *gå på jakt i skapet sitt*


Edit:

Hvordan kunne jeg glemme gymlæreren min!
Vel, innlevering forrige torsdag. .. og jeg skulle levere, men da streika internettet mitt.
Så jeg leverte på fredag med melding om at internettet var nede, så jeg kunne ikke levere.
Meldingen jeg fikk tilbake så slik ut:

"Hei, Karianne!
Fristen var satt til torsdag.
Vennlig hilsen, Lise. :) <3 <3 <3"
Hvordan skulle jeg ha SJANGS om å levere inn noe til tiden, når internettet mitt er nede, og jeg fikk vite det på den samme dagen?!
Jævla lausfitte..
« Siste redigering: 13. sep, 2010, 21:32 av Pumzie »

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1603 på: 13. sep, 2010, 22:14 »
Stakkars Puma *dele halve sjokoladen sin med*

Forkjølelses-sesongen har begynt tidlig for meg i år.
Føler at jeg har utretta noe STORT idag altså... Egentlig ikke, husker ikke hvordan dagen begynte engang. Bare at jeg hadde ett eller annet mareritt om at jeg, + masse tilfeldige folk jeg kjenner, drev å klatra på et fjell som hadde kommet opp på festplassen i Bergen sånn at jeg kunne få kjøpe blå hårfarge.
Så nå har jeg bestilt blå hårfarge fra Dragenshule

Men herregud altså, underbevisstheten min trenger en psykolog. Istedet for å dra på skolen for å smitte mest mulig folk i mårra, holder jeg meg hjemme og eter Doc til jeg dauer. (Er Doc lakserende? Eller er det bare lakrisdropsa som smaker dritt det kanskje..? Hm.)
Så, hvem vil høre den sexy whiskystemmen min a?
Haha, neida.

så.....

EDIT:
Brukte jeg virkelig 14 minutter på å poste det innlegget? Kan noen sende meg livet sitt liksom.

« Siste redigering: 13. sep, 2010, 22:20 av SpiceyFeline »

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1604 på: 13. sep, 2010, 23:05 »
*gjesp*.....kjeder meg....

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1605 på: 13. sep, 2010, 23:53 »
Prøvde å bli sammen med ex-en igjen.... Noe som jeg failet totalt i >.< Klarer bare ikke å gi slipp, men nå har jeg fjernet alle spor... Burde klare å komme over det nå :)

Ellers så skal jeg på telt tur med gym klassen i morgen! Skal bli gøy -_- I kuling og alt f***!!! Takk skaperen for at jeg tar med eget telt <3

Så jeg får se hvordan det går XD

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1606 på: 14. sep, 2010, 02:14 »
Skal krangle litt med skolen i morgen angående utdanningen min.
De har tydligvis utelatt en del fag jeg må ha, og har vært TREIG med informasjon,
og fristen til privatis er den 15'ende......

Skal jeg komme meg inn på NTNU
uten å måte gå et Ekstra år...... så må jeg ha de fagene......Jeg vil Flytte til trondheim 2 år, ikke 3år :V

Trenger søvn, men håper at jeg får ordnet det til i morgen.

Vell...Natta. [puzzled]
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1607 på: 14. sep, 2010, 12:29 »
bokser overaaaalt #snubler i en box og lander med snuta først inn i en annen en.#
hrmmmph. bør vell gå vekk fra pcen og fortsette med og flytte inn.  [laugh]

fikk da i hvertfall flytta inn i den nye revehula i går, nå er det bare og finne igjen ting og få det til og se ok ut her...
soo messy, dakars katta mi sitter i et vindu forvirra over hva som foregår..

en ellers så har denna revegutten det heelt supert,
var DEEEEEIIIIILIIIIIGT og ikke våkne til søppelpop/tecno som spilles så høyt at enn detter ut av senga.

« Siste redigering: 14. sep, 2010, 13:22 av nokiakiller »

Zyrxia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1608 på: 14. sep, 2010, 17:22 »
Akkurat nå går det greit. Har akkurat tatt meg av klesvasken. Det hadde samlet seg opp litt siden jeg deler vaskemaskin med tre andre som ikke gidder å lage en slags liste for når vi skal vaske ting. Så ja, det har vært litt vanskelig å vite når den hersens maskinen ikke er opptatt.

Jeg har spist en god middag, jeg synes det gikk helt greit på nynorskprøven jeg hadde på skolen i dag, og i morgen skal jeg på besøk til Mr. M.  [w-happy]

Og akkurat nå skal jeg spille TF2.


I morgen starter jeg dagen med tre timer matte, og jeg gleder meg ikke.

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1609 på: 14. sep, 2010, 17:38 »
Å spørre meg om hvordan jeg har det nå er som å slå en grevling med en pinne. En stor, tjukk pinne. Helt idiotisk.
Neida, I kid the forum.
Jeg har det helt rævva akkurat nå. Jeg er da TOM for Doc, og mamma har GLEMT å kjøpe hostesaft. (STABILT SIDELEIE ANYONE!!)

Og ja, helsesøster på skolen sa forrige uke at jeg burde kutte ned på pc-bruken min og begynne å gå tur i skogen istedet. Det var nesten så jeg begynte å LE henne opp i ansiktet. Men bare nesten, altså.. Ser jeg ut som noe jævla aktivitetsmenneske liksom. Nei, den tida har jeg lagt bak meg.
Merker at jeg ikke skal spørre henne om råd mer.

Bortsett fra dette har jeg det supert :D

Zyrxia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1610 på: 15. sep, 2010, 13:14 »
Merker at jeg ikke skal spørre henne om råd mer.

Helsesøstre er oppskrytt. Det vil de alltid være.

(Jeg bruker å gå tur i skogen faktisk, men det er av eget initiativ. Pluss at jeg bor i den, så det er vanskelig å unngå :3)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1611 på: 15. sep, 2010, 19:26 »
da har jeg sett "Brent av frost" og jeg har møtt han som lagde filmen for andre gang. men alikevell føler jeg meg ganske tom, jeg føler meg ganske alene.
ikke for å være helt dramaqueen men... jeg er ensom X3 jeg tror jeg må gå ut senere elns før jeg dør...

Også hører jeg på "Waldemar" av "Kråkesølv". det får meg til å lengte til Bodø, og folket nede i nordland :c aww...

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1612 på: 15. sep, 2010, 20:24 »
Var kald som fy etter teltturen i dag :(
Vi ble tvungen til å spille volleyball i regn og storm O.o Ikke missforstå, det var gøy, men ikke så gøy etterpå XD
Jeg sov heller ikke så fantastisk godt. Fant enda en ulempe med å være høy >.< Du passer som regel ikke i 3-mannstelt XD Jeg var minst 20cm for lang og måtte ligge med bena utenfor teltet XD

Men nå er jeg hjemme, god og varm <3
Skulle gitt en medalje til personen som oppfant varmtvannsbrederen <3<3<3<3

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1613 på: 15. sep, 2010, 21:20 »
Merker at jeg ikke skal spørre henne om råd mer.

Helsesøstre er oppskrytt. Det vil de alltid være.

(Jeg bruker å gå tur i skogen faktisk, men det er av eget initiativ. Pluss at jeg bor i den, så det er vanskelig å unngå :3)


Jeg VET, sant D:
Og å gå tur i skogen kan jo være kjekt :3 Men hun kunne ha foreslått det LITT før vi var inni den værste uka, sånn på været. Det HØLJREGNER! HVER DAG! D: *puster inn i papirposen sin*


Og ellers,
jeg har det ganske bra nå. Har nettopp rydda og vaska på kjøkkenet. JEG BLE TVUNGET, I SWEAR. I morgen skal moren min fikse time til frisøren imens jeg er på skolen, så da blir det mest sannsynlig bleiking og farging av hår i morgen, eller på fredag. Yess!
Driver å baker brownies faen der dro den slankinga jeg har slanket meg EN HEL DAG. Tenk det da, dere!!!

Tja. Jeg hadde ikke noe mer å si, når jeg tenker over det.
God jul da dere!

EDIT:
Jeg har fått mere Doc!!!
« Siste redigering: 15. sep, 2010, 22:10 av SpiceyFeline »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1614 på: 16. sep, 2010, 09:32 »
Jeg har det fint, sett bort ifra at gymlæreren min er en bitch.
.. se for dere ei lav dame på rundt 30, som er rundt 140 høy og _ypper_ seg på klassen.
Nei, sånn seriøst. Hun ypper på klassen sin.

Også er hun så.. argh.
Vi har hatt like.. 3 gymtimer totalt eller noe, og hun monger helt "Siden dere alle suger så jævlig praktisk, skal jeg ta å pushe dere teoretisk med masse innleveringer og prøver. Ja, dere ber bare om det selv. :) :) :) :)"
Vi hadde samme innsats som i fjor, og da fikk nesten alle i klassen sånn rundt 4-5 i karakter. Jeg ser ikke problemet hennes.
Også spør hun spørsmål til klassen om utholdenhet eller noe, to stk begynner å diskutere et svar og hun flipper helt.
"HOLD KJEFT DERE TO, NÅ ER DET _JEG_ SOM SNAKKER!!!1"

Såå.. neste uke har vi en innlevering i gym, en praktisk prøve (3000meter) og en teoretisk prøve. Woho.
/rant

Jeg føler noen burde gå opp til henne og slå henne med en fisk i ansiktet.

..okay det var godt å få det ut. xD
Ellers har jeg det okay. Skal møte en kompis etter skolen, så skal vi på "shopping".
Høhø. Det blir gøy. 8D

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1615 på: 16. sep, 2010, 13:58 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]

Har også fått tilbake klagen min fra skolen. de måte beklage for at de ikke kunne gi meg matte
tilbudet jeg var lovet, så de tilbyr med plass som privatist, på deres regning.

Får takke ja, siden jeg må ha den for NTNU og Trondheim, i shall be Trondheims fur in 2012,
and have a masters degree before the age of 25!
  [laugh]

Uansett, sitter og spiser havregryn med vann akkurat nå......det er ikke særlig godt  [eek]
Well time to work, har mye og gjøre.

Update

rettelse: Havregryn med vann smaker for jævelig >.<
« Siste redigering: 16. sep, 2010, 14:00 av Olly tF »
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1616 på: 16. sep, 2010, 14:02 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]


Oi, hva slags skole går du på?

Jeg går på NITH i oslo. :3

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1617 på: 16. sep, 2010, 14:05 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]


Oi, hva slags skole går du på?

Jeg går på NITH i oslo. :3


Olav Duun VGS, i Namsos, Nord-Trønderlag.

Eneste Digitale Media linjen i Norge  [ureshii]
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1618 på: 16. sep, 2010, 14:14 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]


Oi, hva slags skole går du på?

Jeg går på NITH i oslo. :3


Olav Duun VGS, i Namsos, Nord-Trønderlag.

Eneste Digitale Media linjen i Norge  [ureshii]

Men da tror jeg skolen din har løyet for deg... NITH har jo også digital media, blant annet 3D modellering og spilldesign. >_>

Olly "Naali" TF

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 150
  • Fjellrev, om du lurte.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1619 på: 16. sep, 2010, 14:19 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]


Oi, hva slags skole går du på?

Jeg går på NITH i oslo. :3


Olav Duun VGS, i Namsos, Nord-Trønderlag.

Eneste Digitale Media linjen i Norge  [ureshii]

Men da tror jeg skolen din har løyet for deg... NITH har jo også digital media, blant annet 3D modellering og spilldesign. >_>

Digitale Medier i form av VGS, ikke som høyskole/Universitet :3

Linjen er ment som VGS utdanning for og kunne komme deg innpå NTNU og lignende,
og på den måten er det den eneste VGS skolen med Digitale Medier som linje.

Skal studere Spill Design på NTNU :3
« Siste redigering: 16. sep, 2010, 14:22 av Olly tF »
Jeg er nok mer sjeldent her en jeg er som fjellrev xD

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1620 på: 16. sep, 2010, 17:14 »
Studiedag i dag, så jeg sitter hjemme.

Dagens digitale medie lekser er: "Spill Second Life, minst 3 timer, utforsk mulighetene."
Kjedelige lekser, sant?   [ureshii]


Oi, hva slags skole går du på?

Jeg går på NITH i oslo. :3


Olav Duun VGS, i Namsos, Nord-Trønderlag.

Eneste Digitale Media linjen i Norge  [ureshii]

Men da tror jeg skolen din har løyet for deg... NITH har jo også digital media, blant annet 3D modellering og spilldesign. >_>

Digitale Medier i form av VGS, ikke som høyskole/Universitet :3

Linjen er ment som VGS utdanning for og kunne komme deg innpå NTNU og lignende,
og på den måten er det den eneste VGS skolen med Digitale Medier som linje.

Skal studere Spill Design på NTNU :3

Åjaaa.. da er jeg med. ;3

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1621 på: 16. sep, 2010, 17:50 »
Uansett, sitter og spiser havregryn med vann akkurat nå......det er ikke særlig godt  [eek]


Det har eg også gjort! [w-happy]

Linjen er ment som VGS utdanning for og kunne komme deg innpå NTNU og lignende,
og på den måten er det den eneste VGS skolen med Digitale Medier som linje.

Det er urettferdig! [w-mad]
Skulle sykt ønske att de hadde den linjen her også...
« Siste redigering: 16. sep, 2010, 17:57 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1622 på: 16. sep, 2010, 17:57 »
Aaah, akkurat nå har jeg det sånn midt på treet. Humøret har vært supert i dag og jeg har gått og ledd mesteparten av dagen.
Prøver å slappe av og roe ned, for jeg er så ekstremt stiv. Spesielt i skuldrene.

Jeg og Shackie har diskutert knekkebrød og polarbrød i dag, og folk som smører på feil vei. Liker ikke at folk gjør det ass, blir så sliten av det.

Korteste. Innlegg. ever

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1623 på: 16. sep, 2010, 18:05 »
Aaah, akkurat nå har jeg det sånn midt på treet. Humøret har vært supert i dag og jeg har gått og ledd mesteparten av dagen.
Prøver å slappe av og roe ned, for jeg er så ekstremt stiv. Spesielt i skuldrene.

Jeg og Shackie har diskutert knekkebrød og polarbrød i dag, og folk som smører på feil vei. Liker ikke at folk gjør det ass, blir så sliten av det.

Korteste. Innlegg. ever

Eg ler sykt av ting som ikke har noen mening i det hele tatt [w-cool]
Og så er det sikkert lurt å ikke skrive for mye, for da er det ikke alle som gidder å lese alt som blir skrevet, ikke att eg har noe imot det, men det tar også litt av dagen hvis man må lese igjennom 20 sånne lange poster hver dag [laugh]

Eg føler att eg selv må prøve å ikke skrive altfor lange innlegg, noe som eg selv gjorde en stund [razz]
« Siste redigering: 16. sep, 2010, 18:08 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1624 på: 16. sep, 2010, 22:09 »
Også hører jeg på "Waldemar" av "Kråkesølv". det får meg til å lengte til Bodø, og folket nede i nordland :c aww...
*Lokke Wolfglow nordover en tur*

Har det greit, men sliter med å få gjort ferdig ei forbanna geografioppgave. Bare svada, sier jeg. Svada! Og innlevering i morgen ._.

Åh, og ja, Lua-skriptet mitt vil ikke funke slik jeg ber det om, og jeg fatter ikke hvorfor. Bugs ftl.