Skrevet av Emne: Hei Hei  (Lest 3101 ganger)

Daijvina

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • Min DeviantArt
Hei Hei
« på: 06. sep, 2010, 13:10 »
Hei, tenkte dette var en grei side for meg å joine sånn at jeg kan komme i kontakt med furries fra skandinavia/norge. For øyeblikket har jeg ingen furrsuits, men jeg jobber med en partial wolfsuit. Det eneste jeg har fått gjort på den er masken(mangler skjeven), ørene, potene(både arm og ben, jokset på bena med å bruke noen tøfler jeg har) halen og leggene som jeg kan bruke som legvarmere på vinteren [razz] Men grunnen til at jeg ikke har kommet så langt på den til å bli ferdig til deadlinen min (som er 11. september) er fordi jeg ligger syk her hjemme og har ikke fått sjangs til å få tak i det siste jeg mangler for å bli ferdig.

Men noe jeg lurer på. Finnes det furry meetings eller noe lignende her i Norge? Det hadde vært så kjekt å få møte fursuiters. Den eneste jeg har møtt(vist vi kan kalle karakteren for en fursuiter) er Shookie Monster(Cookie Monster fra Sesam stasjon). Møtte han på et cosplay her nede i Stavanger i mai. Det hadde vært ganske kult å få fursuiters til Stavanger på et cosplay som skal være rundt halloween (ifølge kalenderen min sier den at den skal være 30. Oktober). Jeg kommer garantert til å ha en liten "twist" på cosplay kostymet jeg får låne av en venn siden jeg ikke har sjangs til å skaffe mitt egent. Jeg kommer nok til å bruke deler eller hele partial suiten min på kostymet for moro skyld og ha litt komisk med Ichigo Kurosaki fra Bleach.

Vist det ikke var obvious hvor i Norge jeg er fra, så er det alltså oljebyen Stavanger [wink] Det hadde vært så kjekt å møte noen furrier her nede. Vet at en venn av meg har1 fursuit og vist jeg  husker rett så hadde han også en partial suit.

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #1 på: 06. sep, 2010, 15:12 »
hei kult å hilse på deg ;D, klarer nesten ikke vente til halloween  [ureshii]
[inserts passende signatur]

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #2 på: 06. sep, 2010, 15:23 »
Hei og velkommen! :D

Når det kommer til furmeets, så har vi ett underforum dedikert til det. Men dette, og ett par andre underforum er som standard skjult for nye medlemmer. Men hvis du poster og er litt aktiv, og virker som en grei person, så kan du spørre en av administratorene om du kan få tilgang. :)

Dette, og annen nyttig informasjon finner du forsåvidt i forumets FAQ/OSS, som du finner her:

http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=12.0

Og finner du ikke svaret der, er det bare å spørre meg eller andre på forumet om hjelp. ^^


Og sånn ellers, så får jeg bare ønske deg ett langt og hygelig opphold på denne norske, hårete kroken av internettet. :)


Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #3 på: 06. sep, 2010, 16:43 »
Hei hei! :3 er mange fursuiters på forumet her, om du snuser rundt litt finner du tråder på akkurat det temaet :)

oh and..

Welcome!  [ureshii]

Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #4 på: 06. sep, 2010, 19:39 »
hallo og velkommen  [w-happy]
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Daijvina

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • Min DeviantArt
Sv: Hei Hei
« Svar #5 på: 06. sep, 2010, 20:40 »
tusen takk for den varme velkomsten [smile]

Kohuded

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #6 på: 06. sep, 2010, 20:41 »
Heisannheisann

Daijvina

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • Min DeviantArt
Sv: Hei Hei
« Svar #7 på: 06. sep, 2010, 21:01 »
Heihei Kohunded

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hei Hei
« Svar #8 på: 06. sep, 2010, 21:03 »
Velkommen skal du være. ^^

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #9 på: 06. sep, 2010, 22:02 »
Hei hei, godt å se at det er andre fra området rundt stavanger her   [razz]
Var liksom på tide, at det kom noen....

Vi hadde foresten et furmeet på den samme dagen som dere var i stavanger, jau vi fikk med oss kakemonsteret...
Tror miles(admin/forumet) tullet litt med om vi skulle spørre om dere noen av dere var furrys,... -> men vi avslo oss den tanken..
Siden vi konkluderte med at det var bare anime/neko figurer dere prøvte å være xD

hehe,Og siden dev'art sia di er full av bilder fra "div" cosplay sider, Tror jeg kanskje at du kjenner til karen(du for hilsa fra meg vis du kjenner nah).

Hihi   [laugh]

"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen, Daijvina!
« Svar #10 på: 06. sep, 2010, 22:10 »
Hei og velkommen til forumet, Daijvina! Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover. Jeg vet om et par andre rufser i Stavanger-området som jeg besøkte i sommer, Tirga og VVolfsong.

Og takk til Spicey's betch<3 for å ha klart opp vedrørende underforumene. [smile] Det blir stadig organisert sporadiske treff her i Norge, av varierende størrelser.

Og Tirga, det var vel i juli at vi tuslet rundt i Stavanger; mer nøyaktig 23. til 25. juli. Og spøkte med at det ville vært surrealistisk om det pågikk to parallelle furmeets, når vi så den lille gjengen som gikk med haler og dyre-ører, og noen andre cosplay-lignende artikler.

Daijvina

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • Min DeviantArt
Sv: Hei Hei
« Svar #11 på: 06. sep, 2010, 22:45 »
Hehe, dere så sikkert oss cosplayere som var på picnic. Jeg var ikke noe furry da siden jeg fikk lyst til å eksprimentere med maling på kroppen(tror det var den picnicen) Men det hadde vert hyggelig å møte fellow furries^^ Føler meg litt rar til tider når eg går rundt me ulvehalen min, er for lat til å bruke ørene. Men takk for den varme velkomsten^^

WolfchildRusk

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Careful I'm not domesticated
    • Vis profil
Sv: Hei Hei
« Svar #12 på: 07. sep, 2010, 00:05 »
Velkommen velkommen

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hei Hei
« Svar #13 på: 07. sep, 2010, 13:45 »
Velkommen Daijvina.
Vi har furries spred litt rundt omkring i Norge, så du kan både treffe folk rundt Stavanger og ellers i Norge.
Bare en liten ting, fursuiting er kun en underdel av furry fandommen så vi har mange musikkere/ tegnere/ o.l også :)

Hvis du lurer på noe så bare spør.