Skrevet av Emne: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?  (Lest 9033 ganger)

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« på: 07. sep, 2010, 00:48 »
Ja, hvor lenge har du egentlig holdt deg i samme typen klær som du vanligvis bruker nå?
Og hvordan kledde du deg før?

mitt første minne om klær var fra når jeg var rundt 10 år gammel.
Jeg var med skytterlaget på pizzakveld i oslo, og hadde da på meg en genser som var arvet av min eldre søster.
Den glapp gjennom "sensuren" til mamma (og forsåvidt meg) som ikke er så god i engelsk, og på vei ut hadde jeg på meg jakke slik at det ikke syntes før jeg tok av med jakka senere på dagen. Plutselig ble jeg gjort oppmerksom på at det sto "supergirl" i gullskrift utover hele brystet. Da hadde jeg gått rundt i oslogatene med denne en god stund. Traumer anyone? (jeg er da såklart ikke jente)

Rett etter dette begynte jeg og bruke svarte klær.
Siden har det variert i "styrke" der jeg startet rolig med kun svarte plagg, for deretter og starte med mest mulig kjettinger, svart frakk som nesten sopte i bakken, og oppned kors. Tror nok dette var en "fase" som senere gikk gradvis over uten at jeg noengang begynte og bruke "fargede" klær.

De siste 3 årene har jeg begynt på nytt igjen med for det meste ensfargede (noenganger bandlogo el) svarte klær, armyboots, skinnjakke og noen ganger kjettinger på buksene. =)
(savner frakken litt da men...)

Føler meg fortsatt ukomfortabel om jeg bruker noe annet enn svart om det ikke er en form for (jobb)uniform.

Hva med deg?

Heia parantesorgie btw. =)

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #1 på: 07. sep, 2010, 00:49 »
Ser forøvrig nå at det er en tilnærmet lik tråd litt lenger ned her, men siden den ikke handler om tidsrom angående nåværende stil går det vel kanskje greit?

*rødme*

Dorve / Mr. Marcooler

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • "Self offence, is the best offence."
    • Vis profil
    • Marcooler.com!
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #2 på: 10. sep, 2010, 01:43 »
Tja... Æ har væl hatt min relativt mørkklædde stil sia æ va omtrent 12-13 år, 16 (snart 17) no. :p
Den har væl variert nokka over tia, en faktor e væl at kleian min har blitt mer og mer feminin. x3

WolfRam

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 59
  • I'm having an awesome day, thank you;)
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #3 på: 10. sep, 2010, 15:02 »
Har vel hatt samme stil i rundt 8 år nå, siden jeg var 13;)
Jeg kler meg mye i mørke farger, dvs. svart.
Men det har jo så klart vært (og fortsatt er) dager der man kler seg annerledes, dog ikke så ofte.
Det hender (ikke så sjelden) at det er diverse lær-items involvert i klesdrakten også.

Parantesorgie ftw.

Zyrxia

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #4 på: 20. sep, 2010, 09:57 »
Jeg har vel hatt ca. samme stil siden jeg var 13-14. Er nå 17 (men blir visst 18 om en og en halv måned).
Det går mest i svarte (eller mørke) trange klær. Har hatt svart skinnjakke siden jeg var 12, og nylig fikk jeg tak i en skinnfrakk. :3

Over tiden har stilen variert litt. Alltid mørke klær, men noen ganger har jeg hatt tidspunkt hvor jeg plutselig fikk lyst på større klær.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #5 på: 20. sep, 2010, 11:54 »
Omtrent hele tiden egentlig.
Hettejakker + loose-fit bukser er nice <3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #6 på: 22. sep, 2010, 17:47 »
Tja, stil, I dunno. Jeg bare tar på meg noen klær jeg synes jeg relvativt greie å gå i, og topper det med en skinnjakke. Spørs egentlig bare hva jeg skal den dagen etc. Skal jeg bare på skolen hender det jeg bare slenger på meg en T-skjorte, sokker og en joggebukse og drar. Ganske slapt. Har vært en del sånn siden jeg begynte på VGS for noen år siden. Prøvde meg nok en del på en goth/black metal-stil på ungdomsskolen.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #7 på: 23. sep, 2010, 10:38 »
Tja til å byne med gikk jeg i bleie, så gikk jeg over til olabukser, rocketskjorter, naggler og skinnjakke, så dere kan finne ut hvor legne jeg har hatt den rocke/goth stilen min. [w-cool]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #8 på: 23. sep, 2010, 10:55 »
Jeg har ingen fast kledsstil, jeg går egentlig i det jeg selv synes ser fett ut og synes er komfortabelt å gå i. <:
Og det har jeg forsåvidt alltid gjort. Selvom det jeg liker varierer hele tiden fra år til år-ish. xD

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #9 på: 23. sep, 2010, 13:58 »
Tja til å byne med gikk jeg i bleie, så gikk jeg over til olabukser, rocketskjorter, naggler og skinnjakke, så dere kan finne ut hvor legne jeg har hatt den rocke/goth stilen min. [w-cool]

Bleiereferanser funker ikke på samme måte i furry fandomen Ziggy =P Neida.

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #10 på: 23. sep, 2010, 15:08 »
--slettet--

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #11 på: 25. sep, 2010, 16:49 »
Bleier går aldri av moten. [cool]

Går i hovedsakelig svarte klær. Gjerne med noen litt konservative gotiske smykker, som jeg gjerne skulle hatt flere av. Og har vel hatt den stilen i, tja, noe over ti år nå.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #12 på: 11. okt, 2010, 16:16 »
Aldri brydd meg om å ha en spesiell stil. Tar bare på meg det som ligger ferdi vaska på gulvet på rommet mitt og nok er det om den saken. Har alltid brukt Jeans ( om det er det folk kallere det eller om det er det det heter.) og en genser i farge sort, hvit, brun eller beige..

The Dead Pixel

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
  • Crazy drum-machine addicted horror of the north.
    • Vis profil
    • My FA
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #13 på: 19. okt, 2010, 18:29 »
Har for det meste vært inn for meg å gå i mørke gotiske klær, som de der du ser i hyllene på DarkSide London eller på findcoolclothes.com.
Så for tiden har jeg gått veldig mye rundt i Trenchcoat. Ser kult ut, OG holder meg varm? Sign me up! <3

Og dette har pågått siden begynnelsen av videregående, I midten av 2006. ^^
"Going to church doesn't make you a christian any more than standing in a garage makes you a car"

My FA page: http://www.furaffinity.net/user/x-volt/
Be awesome! Buy my music: http://www.furaffinity.net/journal/1728921/

Catya

  • Gjest
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #14 på: 01. nov, 2010, 23:06 »
Siden ungdomsskolen når jeg ble fan av heavy metal, går alltid i svart og har aldri byttet stil siden.

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #15 på: 15. nov, 2010, 20:12 »
Stil? Hvilken stil? Reint bortsett fra at jeg knapt nok er å se i genser (bruker jakke), har jeg vel ikke så mye av en konsistent stil. Liker duse farger, dog.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #16 på: 24. nov, 2010, 00:14 »
Stil? Hvilken stil? Reint bortsett fra at jeg knapt nok er å se i genser (bruker jakke), har jeg vel ikke så mye av en konsistent stil. Liker duse farger, dog.
I second this one. Har aldri egentlig hatt noen klesstil. If any, "boms". Eller muligens treningsantrekk. Liker mest baggybokser med hettegenser til, men kan gå i stort sett det meste. Unngår helst dresskler and such. Skjorte; kortermet passer meg best :)

Klikketiklikk :D

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #17 på: 24. nov, 2010, 00:41 »
jeg har hatt en blå trist stil siden jeg ble dumpet sist for 4 år siden..... men prøver og gjøre noe med stilen min nå det er bare det at jeg er for shy og  redd for å våge noe som helst....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Immortal Bat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 91
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #18 på: 26. nov, 2010, 23:02 »
Har en veldig feminin stil, egentlig, men litt rocka samtidig. De siste par månedene har jeg funnet meg selv i knekorte skjørt, gjerne rysjer på, svarte, litt tykke tights, og diverse leggvarmere, gjerne med sløyfer. Favorittgenserne er en stor hvit mohair-sak i ull, en brun med hals, og en svart hettejakke med en innsving i livet. Der har du meg for tiden :) Hva man skal kalle det hele er heller uvisst. Det har vært en glidende overgang med tunika-greier, og veldig kjedelig jentesak som de fleste i klassen går med (eller ikke kjedelig direkte, men...)
Oppsummert vil jeg si femi/søt/litt svart stil.
« Siste redigering: 26. nov, 2010, 23:07 av Immortal bat »
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #19 på: 07. des, 2010, 23:09 »
Jeg har hatt samme stil i 6 år. Altså siden jeg var 14. Men nå er jeg faktisk ganske lei, så jeg driver faktisk å bytter klesstil. Har alltid gått svart, men nå har jeg begynt å få litt mer farga klær. Rosa, gul, grønn, blå osv. Yeeey. Stefaren min fikk bakoversveis når han så at jeg hadde farget håret rosa. Og jeg har alltid hatt svart, brunt og blondt hår. Haha^^,

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #20 på: 28. des, 2010, 09:59 »
har hatt min stil siden 7. klasse går mye med hettegenser, t-sjorte og dongri bokser. kanskje en gang i blandt dafe klær bare for å gjør mamma galen. [ureshii]
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #21 på: 03. jan, 2011, 15:30 »
jeg har tatt min tamme.... kjedelige stil siden jeg ble dumpet på valentinsdagen 4 år siden....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hvor lenge har du hatt din nåværende stil?
« Svar #22 på: 07. jan, 2011, 23:39 »
4 år ca. Svart/blondt/blått/rødt hår (Har nå svart og blond. Mind-f**k! xD), svart t-skjorte/jakke/genser, blå dongeri bukse. Jeg liker fargen svart, huh?  [ureshii]
Kjedelig? Yes, men det er det jeg trives best med.  ;D