Skrevet av Emne: Tattiser.  (Lest 152702 ganger)

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #25 på: 22. mar, 2009, 22:18 »
Jeg får legge ut bilde av min da :D Jeg har en ankh på underarmen min. Jeg elsker den ;D
Ankh betyr mye for meg. Veit ikke hvorfor, men bare føler meg tilknyttet til den. Og jeg bare elsker symboler.
Så dette er den første og ikek den siste ;)


Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Tattiser.
« Svar #26 på: 28. mar, 2009, 23:25 »
Er alltids en sjanse for at arbeidsgiveren på drømmejobben er en 80 år gammel ultra-konservativ krigsveteran som tror på jerndisplin og spanskerør (Tror jeg det kalltes. )

Hvis du jobber for noen som er sånne, så er det jo ikke drømmejobben.

Man kan ikke leve livet for å tilpasse seg andre

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #27 på: 19. mai, 2009, 06:06 »
tja, har et par tattiser, må vel nesten vise dem frem iogmed at dem er noenlunde furry relaterte ^^ tok begge mens man var i forsvaret.

husker sist sommer, hvor jeg var på besøk hos tanta mi. grilling, sol og bar overkropp. satt og slappet av med noe mat, mens tanta mi satt på den ene siden av bordet med hennes 5 år gamle sønn på fanget. hun lurte fælt på hva jeg hadde på den ene skulderen, hun myste et par sekunder mens hun prøvde å finne ut av det før sønnen hennes utbryter pusekatt xD


Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #28 på: 19. mai, 2009, 06:57 »
den første var jo bare søt  [ureshii]

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #29 på: 19. mai, 2009, 07:05 »
hehe jupp ^^

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #30 på: 01. aug, 2009, 13:21 »
11 august skal jeg bygge på ankhen min ;D Skal legge ut bilde så fort som mulig.  :D

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #31 på: 04. feb, 2010, 22:35 »
tokk meg tatovering av en varulv i dag. er insperert etter logoen til det siste albumen til arckanum, ett svenskt BM band.
Får bare ikke logget den opp fordi jeg ikke aner hvordan jeg legger'n inn her :P
We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #32 på: 05. feb, 2010, 10:32 »
Bare laste det opp fra pc'en ved å bruke en nettside som http://www.tinypic.com, så poste IMG-koden som du får oppgitt der. C:

Selv vil jeg ha tattoveringer. Ikke store greiene, men potemerker på korsryggen eller et nuclear/biohazard-symbol på benet eller halsen kanskje. Men jeg tørr ikke - enda. xD

lassenissen

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #33 på: 05. feb, 2010, 12:05 »
Jeg har litt lyst på tatovering(er), meeeen da kan jeg ikke dra på noe offentlig badested i japan hvis jeg får meg det. D':

Det er totalforbud mot folk med tatoveringer å gå på offentlige badesteder på grunn av frykt for yakuzaen.

Det som er teit er at det er samme om du er en skummel japaner med tatovert det japanske symbolet for "ære" i blodrødt på ryggen, eller om du er en nordmann med en liten pote på leggen. Det er nulltoleranse. >:C

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #34 på: 05. feb, 2010, 12:11 »
Sitat
Jeg har litt lyst på tatovering(er), meeeen da kan jeg ikke dra på noe offentlig badested i japan hvis jeg får meg det. D':

Så.. du drar ofte til Japan for å bade?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Karisma

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #35 på: 05. feb, 2010, 12:52 »
jeg har veldig lyst på en på overarmen det er et stort men huden min tåler ikke. forde jeg tåler ikke fargene uansett hva.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Tattiser.
« Svar #36 på: 05. feb, 2010, 13:04 »
Jeg har litt lyst på tatovering(er), meeeen da kan jeg ikke dra på noe offentlig badested i japan hvis jeg får meg det. D':

Det er totalforbud mot folk med tatoveringer å gå på offentlige badesteder på grunn av frykt for yakuzaen.

Det som er teit er at det er samme om du er en skummel japaner med tatovert det japanske symbolet for "ære" i blodrødt på ryggen, eller om du er en nordmann med en liten pote på leggen. Det er nulltoleranse. >:C

Ikke helt riktig iflg. wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Onsen#Tattoos

Totalforbud hørtes uansett ekstremt ut med tanke på hvor stort spenn tatoveringer kan ha, og at de blir mer og mer akseptert.
Isj, kunne tenkt å besøke Japan en gang. Men jeg drar oftest for å treffe folk fremfor å "bare ha vært der" :)
« Siste redigering: 05. feb, 2010, 13:11 av Dax »

Darkferal

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 265
  • Who am I? Who wants to know?
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #37 på: 05. feb, 2010, 17:20 »
her er'n. er ganske fornøyd med den.

We all hunger for family, unity and belonging, but those three come at a hell of a cost.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #38 på: 05. feb, 2010, 20:11 »
Jeg har litt lyst på tatovering(er), meeeen da kan jeg ikke dra på noe offentlig badested i japan hvis jeg får meg det. D':

Det er totalforbud mot folk med tatoveringer å gå på offentlige badesteder på grunn av frykt for yakuzaen.

Det som er teit er at det er samme om du er en skummel japaner med tatovert det japanske symbolet for "ære" i blodrødt på ryggen, eller om du er en nordmann med en liten pote på leggen. Det er nulltoleranse. >:C

Ikke helt riktig iflg. wikipedia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Onsen#Tattoos

Totalforbud hørtes uansett ekstremt ut med tanke på hvor stort spenn tatoveringer kan ha, og at de blir mer og mer akseptert.
Isj, kunne tenkt å besøke Japan en gang. Men jeg drar oftest for å treffe folk fremfor å "bare ha vært der" :)

Åja, i stand corrected da. :3

Jeg var ikke hundre prosent sikker da, hadde ikke sjekka det opp så kjempenøye selv, men huska og ha hørt det på et program eller noe sånt for en stund siden.

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #39 på: 05. feb, 2010, 21:51 »
Tenker å ta to tattiser x3
Solkorset på høyre skuldre..

og noen poter/paw prints (se link) ett eller annet sted ^^ aner ikke helt hvor ennå x3

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #40 på: 05. feb, 2010, 22:40 »
Eg og har veldig lyst på poter :D Tenkje spesielt på eine pec-en eller på eine skulderbladet [ureshii]

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #41 på: 19. feb, 2010, 03:02 »
Jeg kom på at jeg hadde glemt å legge ut bilde av ankhen min etter at jeg bygde den ut. Hehe.

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #42 på: 17. mar, 2010, 15:16 »
mine første tattiser, 1 på høre underarm og 1 på venstre
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #43 på: 17. mar, 2010, 16:01 »
Jeg vurderer å ta tattovering etter jeg fyller 18.

[link], [link] eller [link] :3

.. eller kanskje små kattepoter som går oppover korsryggen. Hihi. Vet ikke ennå x3
Forslag?

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #44 på: 17. mar, 2010, 16:19 »
Sitat
.. eller kanskje små kattepoter som går oppover korsryggen. Hihi. Vet ikke ennå x3

Kan jeg komme å se på?
Å ta din første tattovering på ryggraden.. du slipper nok å ta kaffekoppen den morra´n for å våkne hvis du prøver deg på den ;3

Ikke at jeg har noe i mot kattepoter, men det er enkelte steder man kanskje bør vente med å tattovere til man har prøvd å ligge under nålene i hvertfall en gang først.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #45 på: 17. mar, 2010, 16:29 »
Sitat
.. eller kanskje små kattepoter som går oppover korsryggen. Hihi. Vet ikke ennå x3

Kan jeg komme å se på?
Å ta din første tattovering på ryggraden.. du slipper nok å ta kaffekoppen den morra´n for å våkne hvis du prøver deg på den ;3

Ikke at jeg har noe i mot kattepoter, men det er enkelte steder man kanskje bør vente med å tattovere til man har prøvd å ligge under nålene i hvertfall en gang først.
Haha, joda. Tror ikke det blir behagelig. xD
Ganske følsom plass og sånn, så klart. Men jeg har ganske høy smerteterskel, sånn egentlig. Får se. Har ikke planer om å ta så fryktelig mange, som det faller på de potene, så blir nok den den eneste. :3

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #46 på: 17. mar, 2010, 21:03 »
Kiba... Dei var dritkule! :3
*ønske seg tatovering og*

Og villdyr: gå for den siste, den er kjempekoseleg^^

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #47 på: 17. mar, 2010, 23:26 »
Kiba... Dei var dritkule! :3
*ønske seg tatovering og*

Og villdyr: gå for den siste, den er kjempekoseleg^^

takk takk
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Chris

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #48 på: 18. mar, 2010, 00:44 »
Her har vi min første og definitivt ikke siste.
Har store planer om flere.

Den er ikke helt grodd enda på bildet, men det får vel gå.
Den er på underarmen, til alles skue...


kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #49 på: 18. mar, 2010, 00:59 »
nice tattis, ka betalte du for den?
fikk mine gratis så bare lurer ka eg skule ha betalt
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"