Skrevet av Emne: [Musikk] Musikk i vårt samfunn!  (Lest 7826 ganger)

Ace Darkfury

• Fur
  • *
  • I spank you from the bottom of my butt!
    • Vis profil
    • Furaffinity
[Musikk] Musikk i vårt samfunn!
« på: 21. jan, 2012, 14:34 »
Jeg er etter lang tid tilbake og med nye erfaringer og kansje, bare kansje, dere vil høre på hvor langt utviklingen har kommet?
uansett jeg kommer til å oppdatere musikken min på Furaffinity og Soundcloud,
MEN dette blir ikke super ofte, arbeidet rundt dette er jeg egentlig veldig pirkete på så jeg bruker tid på det jeg ønsker å produsere, seff det er mulig å lage raske saker og ting som jeg gjorde med denne men du vil bli overasket over hvor mange ganger jeg pirket på vokalen min og gjorde det på nytt. dette foregikk i 2-3 timer før jeg ble fornøyd med tekst, melodi og stemmebruk. jeg går nå på folkehøgskole så jeg får mange muligheter til å produsere nytt materiale og har planlagt noe nytt som jeg bare vil kjøre i gang med ulingen på men jeg må vente til jeg har studiotekniker tilgjengelig, satser på å komme igang på mandag etter helgen =3

''unplugged'' versjon:
https://www.furaffinity.net/view/7240388/

Versjon med trommer  bass og synth:
http://soundcloud.com/slande/humphreys-lovehowl

her har jeg skrevet min første sang og spillt den inn diskret i garageband =3 mange av dere har sikkert sett filmen Alpha & Omega, inspirasjonen kom derfra og handler for så vidt om Humphrye's kjærlighet for Kate ^_^håper dere liker det,

vet ikke om jeg traff riktig på tråden men om det skal vise seg og være feilplassert ønsker jeg beskjed så jeg kan rette meg bedre til neste gang x3
takk for din oppmerksomhet ^_^

« Siste redigering: 24. jan, 2012, 15:41 av Ace Darkfury »
If you ask me how I know my Rock'n'Roll
All my life I gave my heart and my soul!

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Musikk i vårt samfunn!
« Svar #1 på: 23. jan, 2012, 22:43 »
Forever Alone D=   [w-cry]

Hundehode

• Aktiv Fur
  • **
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. jan, 2012, 22:58 »

Herregud, jeg glemte denne tråden helt! kikket på den på telefonen da jeg var på jobb og tenkte: "Fett! Musikertråd på Norpaws og noen har lagt ut sanger. Må høre når jeg kommer hjem!"

And then stuff happened..

Uansett; La meg være den første (i denne tråden) til å si at du har en utrolig fin, varm og klar røst! Likte vokalharmoniene innmarri godt og spesielt den litt "ule"-aktige kvaliteten du la til. Anbefaller dere andre her å høre også :D

Musiker? tja, jeg spiller en del på hobbybasis, men er ikke teknisk anlagt nok til at jeg har begynt å spille inn. Tenkte jeg skulle prøve å få tak i noe lett noe som Fruity loops, eller lignende. Lagde for litt siden en Shoegaze/Metall-versjon av en Knutsen & Ludvigsen-låt som jeg har lyst til å spille inn ;)
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Miwa

• Gjest
« Svar #3 på: 23. jan, 2012, 23:10 »

Herregud, jeg glemte denne tråden helt! kikket på den på telefonen da jeg var på jobb og tenkte: "Fett! Musikertråd på Norpaws og noen har lagt ut sanger. Må høre når jeg kommer hjem!"

And then stuff happened..

Uansett; La meg være den første (i denne tråden) til å si at du har en utrolig fin, varm og klar røst! Likte vokalharmoniene innmarri godt og spesielt den litt "ule"-aktige kvaliteten du la til. Anbefaller dere andre her å høre også :D

Musiker? tja, jeg spiller en del på hobbybasis, men er ikke teknisk anlagt nok til at jeg har begynt å spille inn. Tenkte jeg skulle prøve å få tak i noe lett noe som Fruity loops, eller lignende. Lagde for litt siden en Shoegaze/Metall-versjon av en Knutsen & Ludvigsen-låt som jeg har lyst til å spille inn ;)

Hahaha, skjedde akkurat det samme med meg! Sjekket den i skoletiden på mobilen, å tenkte å ta en nærmere titt når jeg kom hjem. Så ble det andre planer og jeg ble glemsk! Beklager!

Akkurat som hundehode skriver her, så synes også jeg at du har en fantastisk god stemme. Likte stemmningen over denne sangen, og hører helt klart at du har blitt inspirert av filmen. Og spør du meg, synes jeg at du faktisk har løftet den opp noen hakk med sangen din  [ureshii]

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #4 på: 23. jan, 2012, 23:47 »
åh, det er så deilig å høre slikt fra pelser at det kiler inni meg ^_^ blir så glad!
det er sjeldent jeg tar meg tid til å lage sanger rettet mot Fandommen i det heletatt, men det skal sies...at det er den første sangen jeg har skrevet i mitt liv som jeg har gjennomført, så yay.
håper bare jeg får flere ideer snart, fordi det er gøy å lage når man synger om noe man enten er truffet av eller bare liker =3

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #5 på: 24. jan, 2012, 01:36 »
vet ikke om jeg traff riktig på tråden men om det skal vise seg og være feilplassert ønsker jeg beskjed så jeg kan rette meg bedre til neste gang x3

Vel, hvis tråden er ment som "her er musikk jeg har laget" så passer den nok bedre under Privat portefølje. Jeg flytter den da dit, men si i fra hvis du mener dette er galt.

Og fin sang, forresten!

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: [Musikk] Musikk i vårt samfunn!
« Svar #6 på: 24. jan, 2012, 08:06 »

Vel, hvis tråden er ment som "her er musikk jeg har laget" så passer den nok bedre under Privat portefølje. Jeg flytter den da dit, men si i fra hvis du mener dette er galt.

Og fin sang, forresten!
hmm, tenkte kansje det var noe som mangla på begynnelsen her ja, var meningen det skulle stå at man kunne poste det man har laget og dele det med forumet, gjennom denne tråden, ser ut som delen uteble, beklager x3 men det er det som da er formålet med tråden, deling av pelsers musikkarbeid.

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #7 på: 24. jan, 2012, 16:27 »
Sykt bra, Seb. Du har forbedra deg stort, og jeg fikk frysninger av stemmen din.
Du er kjempeflink, sangen høres ut som om den kom direkte fra filmen. :3

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #8 på: 24. jan, 2012, 17:20 »
Sykt bra, Seb. Du har forbedra deg stort, og jeg fikk frysninger av stemmen din.
Du er kjempeflink, sangen høres ut som om den kom direkte fra filmen. :3

Takk Pumz, føler virkelig at jeg får noe ut av dette året!
*klemme* ^_^

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #9 på: 24. jan, 2012, 17:24 »
Forresten så er det 2 live vids på youtube!
Tribute - Tenacious D Cover:
http://www.youtube.com/watch?v=iMKE87pl28g

50's - 2000's Medley:
http://www.youtube.com/watch?v=8pK8Yttp4iM&feature=related

[w-cool] like a baws

Sarrukh

• Senior Fur
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
« Svar #10 på: 24. jan, 2012, 17:33 »
Må kime i med folk om stemmen... Jeg likte unplugged versjonen best, gitaren tilfører rytme, og stemmen og gitaren utfyller hverandre bra melodisk.

Laffe the Fox

• Senior Fur
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
« Svar #11 på: 24. jan, 2012, 17:34 »
Forresten så er det 2 live vids på youtube!
Tribute - Tenacious D Cover:
http://www.youtube.com/watch?v=iMKE87pl28g

50's - 2000's Medley:
http://www.youtube.com/watch?v=8pK8Yttp4iM&feature=related

[w-cool] like a baws

Haha, tribute! Herlig!
Syntes forøvrig den barske stemmen din passet utrolig bra til den  ;D
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Mally Azure

• Senior Fur
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
« Svar #12 på: 24. jan, 2012, 18:07 »
For en fantastisk stemme du har!! Likte Alpha & Omega sangen much much!  [ureshii]

Ace Darkfury

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #13 på: 26. jan, 2012, 22:17 »
Kom til å tenke på at om det skulle være en sang noen kunne tenkt seg å høre meg synge så prøver jeg gjerne ^_^ blir som regel karaoke backing men om jeg klarer akkordprogresjonen kan jeg spille det virituellt da jeg er crap på gitar ol xD tenkte kansje det var interessant for noen  [w-happy]