Skrevet av Emne: Kattekigurumi selges  (Lest 2241 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Kattekigurumi selges
« på: 06. jul, 2012, 18:56 »
Heisann!
Jeg selger kattekigurumien min for 500,-, fordi jeg har ikke bruk eller plass til den mer. Den er kjøpt for et år siden på Neo-Tokyo, kun brukt på Desucon, og vasket en gang etter det. Hvis ingen vil ha den ser jeg meg nødt til å kaste den :P Kontakt meg på PM.



Har også en Wacom Inkling for 1000,- om noen er interesserte.
« Siste redigering: 06. jul, 2012, 18:58 av SpiceyFeline »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Kattekigurumi selges
« Svar #1 på: 07. jul, 2012, 16:06 »
Hm. Jeg vet ikke hvor mye/når jeg får penger for å bevise huset, hvor lenge tenker du at du vil vente før du evt kaster den?

Og litt unrelated, hva syns du om inklingen? Selger du den fordi den er dårlig/ikke levde opp til forventninger?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Kattekigurumi selges
« Svar #2 på: 08. jul, 2012, 22:59 »
Hm. Jeg vet ikke hvor mye/når jeg får penger for å bevise huset, hvor lenge tenker du at du vil vente før du evt kaster den?

Og litt unrelated, hva syns du om inklingen? Selger du den fordi den er dårlig/ikke levde opp til forventninger?

Nja, til jeg flytter ut, som blir i August. Men om du eller noen andre er interessert i å kjøpe den kan jeg holde på den til du evt får penger, så lenge det ikke blir alt for lenge til <:

Jeg synes Inklingen er dødskul. Det tok litt trening og triksing med instillingene for å få den til å tegne nøyaktig, men etter det var det utrolig gøy i de ukene jeg brukte den.
Og bare sånn, jeg selger den fordi jeg ikke bruker den så mye mer, fordi jeg rett og slett ikke interesserer meg så mye for tegning lenger.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Kattekigurumi selges
« Svar #3 på: 08. jul, 2012, 23:57 »
Ah, men jeg får nok penger før det :3 Har bare noen andre ting jeg må fikse, og noen prioriteringer å rydde opp i, så må se hvor mye jeg har igjen på slutten!

Det var synd å høre, det med tegneinteressen din >: