På barneskolen startet det hele, det var denne såkalte populære gjengen selvfølgelig, de var jo de " kule" husker ikke hva de gjorde men, så ille var det ikke, men folk løp etter meg med meitemark og puttet de i hetta mi, jeg hadde sett en steina unge som åt de og visste godt at deler du disse faenskapene i 2 lever de enda, de er ekle. Jeg sto jo til slutt i skoleveien og grein pga det var sånt fandenskap hvor enn jeg så, folk stjal også ting fra meg som pokemon, hårpynt osv, og venninna mi var jo dum i hue og klikket mentalt om noen bare sparket i luften. Læreren filleristet meg da jeg sa orde neger, jeg var pissredd for at hun skulle bli sur når jeg gikk på barneskolen. Så kom jeg over på ungdomskolen hvor første året var et helvete, men fader da, det var min feil det der. Jeg klagde over at jeg ikke hadde venner, fikk ikke akkurat noen på den måten. Så bestemte jeg meg i niende for at jeg var fuckings lei av å bli kaldt stygg og feit, jeg trente 2 timer hver eneste dag og åt ikke mer en suppe omtrent. Så begynte et nytt skoleår, folk innbilte seg at jeg hadde anorexia, så havnet jeg hos legen fordi folk freacket ut. Plutselig fant jeg ut at det var en kul jente som var sence/emo ish , jeg digget henne og prøvde ut emo stilen selv, hun kunne gå med hva hun ville uten å bli mobbet for det, jeg så opp til henne den gangen. Så begynte folk å mobbe meg for å være emo " ja kutter du deg selv da eller?" Etter det var jeg så forbanna lei av å være loner og bli utfryst at jeg gikk rundt over alt der det hang mange folk og prøve på alle feile måter å få kontakt, jeg trodde til slutt folk hata meg, det var jo litt sånn. Hilde var en bitch, man kunne ikke engang se på henne uten at hun klikket og sa " hva er det du ser på ?" jævla sminkemisbrukene kjerring, hun så jo overhode ikke ut med den skjoldete brunkremen. Så kom vgs jeg ble jo selvføgelig mobbet der også, nei du sier ikke det. De ville liksom prøve å være snille, de var jo ikke det, og jeg passet ikke inn med de folka, det sto mennesker 1 meter unna meg og baksnakket meg, de har gjort det i alle år. På vg 2 lo folk av meg , mobbet meg på nett og mye mer, det er så mye at jeg ikke får forklart det. Jeg er faktisk utrolig redd for skoleåret som kommer om jeg da kommer inn på IKT linja jeg søkte på, jeg vet det er folk som kommer til å mobbe meg. De fleste rundt området synes jeg er teit, rar eller gæren,
så jeg vil mer enn gjerne vekk herfta.