Besøk oss fra mobilen:m.norwegianpaws.orgwap.norwegianpaws.org
Oooh, har aldri hørt om det, men har P4 og Digital Devil Sagaen til PS2 . :3I love those games. <3Må sjekke dettar ut!
Sitat fra: iRenia på 02. des, 2012, 16:35Oooh, har aldri hørt om det, men har P4 og Digital Devil Sagaen til PS2 . :3I love those games. <3Må sjekke dettar ut!Jeg kan hjelpe deg i spillet Når du joiner, ta kontakt med Pawsie , det er meg XD
har spillt det men jeg fårstår ikke så mye av det såå... husker ikke levelen min eller hva slaks pet jeg har men det er lenge siden...
Jeg kan hjelpe deg i spillet Når du joiner, ta kontakt med Pawsie , det er meg XD
i know... jeg hadde en profil i ca. halt år og sluta i et år også begynte jeg igjen såå... og løpet av den tiden var ikke profilen min slettet men alle folkan mine var borte.... (har ikke vært hacka noen gang) prøvde å logge in for 10 min siden og profilen min fantes ikke o.O
Sitat fra: FluffyFurry på 02. des, 2012, 22:08i know... jeg hadde en profil i ca. halt år og sluta i et år også begynte jeg igjen såå... og løpet av den tiden var ikke profilen min slettet men alle folkan mine var borte.... (har ikke vært hacka noen gang) prøvde å logge in for 10 min siden og profilen min fantes ikke o.ODe har byttet host og account database fra AeriaGames til AtlusOnline, du må migrere aeriagames profilen din inn i Atlus profilen din.
Tenkte å prøve engang, men før opplevde jeg bare tull med Aeriagames. Spesielt på Grand Fantasia. Kanskje jeg gir det ett try om de har byttet host.. ^^