Skrevet av Emne: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang  (Lest 3299 ganger)

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
[Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« på: 21. jan, 2013, 12:43 »
Har tenkt å lage en eventyrfortelling. Historien kommer til å skje i det oppfunnet landet Neman'Tala.
La meg gi dere en kort intro i hvor langt jeg har komemt med planleggingen

Rezso er en snikmorder som jobber for en ond og korrupt konge. En dag når han er ute på oppdrag så møter han på en søt rev, som ikke ser han, fordi han prøver å holde seg skjult, men han føler noe spesielt for denne reven. Så han bestemmer seg for å foråde kongen og gå imot det onde styret. Han blir med opprørerne, og blir akseptert blant folket, og prøver å få kontakt med reven. Etter en god stund og reven og Rezso er ute og går en tur, så hører de ulve hyl i det fjerne, og Rezso tar opp sverdet sitt, og går mot lyden, når han kommer fram til kilden så ser han en veldig blodig ulv, som ligger på bakken, skadd og sliten. Rezso bestemmer seg for å spare livet til dyret og yter medisinsk hjelp til ulven. Etter ei stund så går reven tilbake til basen til opprørerne og henter hjelp. Sammen så frakter opprørenre og Rezso ulven tilbake til basen, hvor Rezso behandler ulven fint og hjelper den, blant annet vasker pelsen og renser sår. Etter ett par dager med hvile osv, så bestemmer ulven for å takke Rezso, og tilbyr sin hjelp til opprørererne og blir Rezso sitt kjæledyr og ridedyr. Sammen med ulven, reven og Rezso, så danner opprørerne en liten gruppe med folk som skal komme seg bak den onde kongen sine murer og drepe kongen osv.

Det er en kjapp, unøyaktig versjon av hva jeg har planlagt.
Men jeg trenger også noen characters.

Rezso- Rezso Fang
Rayne- Rayne Fang
Ulven- Trenger navn og ref (tenkte meg en hvit ulv. Siden hvit ulv, svart rytter ser litt kul ut, og at den hvite pelsen vil framheve den blodige ulven bedre)
Blacksmith- Trenger navn og ref
Tailor- Trenger navn og ref
Jewelcrafter- Trenger navn og ref

Trenger noen fler characters som kan være med i en "task" gruppe. Gjerne bueskyttere, sverdkjempere, osv. Jeg trenger ideer. Gjerne noe som ikke er så mye brukt.

Litt om charactersan.
Blacksmith er mann, Jewelcraftern er gift med Blacksmithen, Tailoren er datteren til de to.

Hvis dere har noen ideer som dere synes høres bra ut for en sånn adventure story, så gjerne poste. Men vær så snill å markere postene



[REF]
[Character]
Bilde eller forklaring


[IDE]
(Setting)
(Hvem)
(Hva)
(Hvor)


Alle hjelp vil bli satt godt pris på, og de som hjelper vil få navn på "Thanks to" delen.
Dette blir en blanding av furry story og menneskelig. Alstå anthroene osv og menneskene er blandet. Rezso er menneske i denne historien, og Rayne er rev :) Kan hende andre navn blir brukt for dem senere, men jeg har problemer å skrive story hvor navn mangler, så jeg måtte bare sette inn noe.


Jeg kommer til å skrive på engelsk
« Siste redigering: 21. jan, 2013, 12:52 av Rezso »

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #1 på: 21. jan, 2013, 18:21 »
Orka
Tybalt
Ulric
Balthasar
Abigail
Orella
Ivar
Garratt
Arnaldus
Lettice
Nathaniel
Nicholas
Hache
Torphin


Gardyner
Berthold
Maerwynn
Sadler
Waleys
Hellekin
Humphrey
Taidra
Ougheld
Elmydyn

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #2 på: 21. jan, 2013, 21:19 »
om du ville ha en ide... =D her!
[Character]
Bilde eller forklaring
http://www.furaffinity.net/view/8487543/
Maki-kun (fultnavn: Maki Chima Hellbound)

svart blått hår.
kritthvit ansikt, hud som perler.
rød øyne.
går i fillete klær, sjærfet av vildt fugl.

[IDE]
(Hvem: han er etterkommer av en bloodbounded familie.
(Hva: er flink med polearm, daggers og bueskytting. han har kunnskaper voodoo og magi.
(Hvor: bor i utkanten av en kjempe skog fylt med kjempe diamanter og krystaler som det kommer vann ut av.
ide: han kommer med taktikker til Rezso og gir ham en medaljon som vil besytte ham over fjellene til den grusomme kongen han har i vente.

^_^

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #3 på: 21. jan, 2013, 22:18 »
om du ville ha en ide... =D her!
[Character]
Bilde eller forklaring
http://www.furaffinity.net/view/8487543/
Maki-kun (fultnavn: Maki Chima Hellbound)

svart blått hår.
kritthvit ansikt, hud som perler.
rød øyne.
går i fillete klær, sjærfet av vildt fugl.

[IDE]
(Hvem: han er etterkommer av en bloodbounded familie.
(Hva: er flink med polearm, daggers og bueskytting. han har kunnskaper voodoo og magi.
(Hvor: bor i utkanten av en kjempe skog fylt med kjempe diamanter og krystaler som det kommer vann ut av.
ide: han kommer med taktikker til Rezso og gir ham en medaljon som vil besytte ham over fjellene til den grusomme kongen han har i vente.

^_^

Skal noteres :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #4 på: 23. jan, 2013, 09:13 »
om du ville ha en ide... =D her!
[Character]
Bilde eller forklaring
http://www.furaffinity.net/view/8487543/
Maki-kun (fultnavn: Maki Chima Hellbound)

svart blått hår.
kritthvit ansikt, hud som perler.
rød øyne.
går i fillete klær, sjærfet av vildt fugl.

[IDE]
(Hvem: han er etterkommer av en bloodbounded familie.
(Hva: er flink med polearm, daggers og bueskytting. han har kunnskaper voodoo og magi.
(Hvor: bor i utkanten av en kjempe skog fylt med kjempe diamanter og krystaler som det kommer vann ut av.
ide: han kommer med taktikker til Rezso og gir ham en medaljon som vil besytte ham over fjellene til den grusomme kongen han har i vente.

^_^

Skal noteres :)

:D yeey!

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #5 på: 23. jan, 2013, 12:12 »
@Furry.MakiToraKoneko

Har planlagt hvor din idee kommer til å komme inn i historien. Iløpet av ferden til opprørerne så møter de deg i utkanten av den store skogen, hvor din character venter på dem, uten at gruppen vet det. Du vil gi dem taktikker, advarsler, og en liten hemmelighet, kanskje en skriftrull på ett fremmed språk som de må dra til noen som kan tyde språket skriftrullen inneholder. Jeg hadde tenkt at det skal stå noe om et skjult fort, dypt inne i noen fjell. Som kan bli opprørernes nye tilholdssted.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: [Skriving] The Freedom of Neman'Tala by Rezso Fang
« Svar #6 på: 23. jan, 2013, 13:24 »
@Furry.MakiToraKoneko

Har planlagt hvor din idee kommer til å komme inn i historien. Iløpet av ferden til opprørerne så møter de deg i utkanten av den store skogen, hvor din character venter på dem, uten at gruppen vet det. Du vil gi dem taktikker, advarsler, og en liten hemmelighet, kanskje en skriftrull på ett fremmed språk som de må dra til noen som kan tyde språket skriftrullen inneholder. Jeg hadde tenkt at det skal stå noe om et skjult fort, dypt inne i noen fjell. Som kan bli opprørernes nye tilholdssted.

alright! =D bare husk på at Maki er slu og flørter mørkt mye... Oo noen ganger er litt vansklig å forstå det han mener. <.< litt vansklig å stole på siden er er 'creepy' ~~ >u<