Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4829917 ganger)

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11775 på: 04. jan, 2013, 00:08 »
Sitter på toget tilbake til Trondheim etter en fin juleferie i Østfold. Alt går på skinner (bokstavelig talt) helt til en eldre dame forran meg kommenterer på min hardcore trykk kraft på laptop tastene. Litt satt ut svarer jeg "Jeg kan prøve å være roligere", men etterpå tenker jeg (som man alltid gjør): Det er både sovekupe, stillevogn, muligheten for å sette seg en annen plass og satans øreplugger i teppeposen man får utdelt på natt togene. Frister å være enten høylytt så jeg kan si alt det eller rive opp posen min, poke henne på skulderen og gi henne mine øreplugger med et sleskt smil om munnen.
Desverre har jeg ikke baller, så det blir vel å bare sitte her og taste med halv kraft mens det irriterer meg, ta en tur i kantina med pc-en eller gjøre noe annet. FML... Gleder meg forøvrig til å møte pusen og få besøk av en annen bergensk pus ;D

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11776 på: 04. jan, 2013, 00:25 »
Sitter på toget tilbake til Trondheim etter en fin juleferie i Østfold. Alt går på skinner (bokstavelig talt) helt til en eldre dame forran meg kommenterer på min hardcore trykk kraft på laptop tastene. Litt satt ut svarer jeg "Jeg kan prøve å være roligere", men etterpå tenker jeg (som man alltid gjør): Det er både sovekupe, stillevogn, muligheten for å sette seg en annen plass og satans øreplugger i teppeposen man får utdelt på natt togene. Frister å være enten høylytt så jeg kan si alt det eller rive opp posen min, poke henne på skulderen og gi henne mine øreplugger med et sleskt smil om munnen.
Desverre har jeg ikke baller, så det blir vel å bare sitte her og taste med halv kraft mens det irriterer meg, ta en tur i kantina med pc-en eller gjøre noe annet. FML... Gleder meg forøvrig til å møte pusen og få besøk av en annen bergensk pus ;D
xD prøver å se for meg at du gjør akkurat det, hillarious! The slesk smil of d00m :D

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11777 på: 04. jan, 2013, 00:33 »
Sitter på toget tilbake til Trondheim etter en fin juleferie i Østfold. Alt går på skinner (bokstavelig talt) helt til en eldre dame forran meg kommenterer på min hardcore trykk kraft på laptop tastene. Litt satt ut svarer jeg "Jeg kan prøve å være roligere", men etterpå tenker jeg (som man alltid gjør): Det er både sovekupe, stillevogn, muligheten for å sette seg en annen plass og satans øreplugger i teppeposen man får utdelt på natt togene. Frister å være enten høylytt så jeg kan si alt det eller rive opp posen min, poke henne på skulderen og gi henne mine øreplugger med et sleskt smil om munnen.
Desverre har jeg ikke baller, så det blir vel å bare sitte her og taste med halv kraft mens det irriterer meg, ta en tur i kantina med pc-en eller gjøre noe annet. FML... Gleder meg forøvrig til å møte pusen og få besøk av en annen bergensk pus ;D
xD prøver å se for meg at du gjør akkurat det, hillarious! The slesk smil of d00m :D

Ja, men det gjorde jeg jo så absolutt ikke... Jeg tok med pc-en til kantina, var snill, kjøpte en ostegrill + solo... SÅ SPRUTER DET FAEN MEG SMELLVARM OST PÅ TUNGA MI I DET JEG BITER DEN ANDRE BITEN!"()¤)(!"#%()!8929898!!!!11111oneone Karma, yeah right...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11778 på: 04. jan, 2013, 10:44 »
Ahh blitt små forelsket i en av de nye godkjente rasene i Norge: Bohemian Shepherd.
Så søt og nudelig <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #11779 på: 04. jan, 2013, 10:59 »
gha... trolig at jeg har fått beinhinnebetenelse.... skal få bestilt time i dag før jeg drar til Dax =)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11780 på: 04. jan, 2013, 12:34 »
Livet er bra. Det tok litt tid å slutte å savne Danmark, men nå har jeg det så bra i Oslo sammen med Skarpen og andre furs at jeg er happy igjen.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11781 på: 04. jan, 2013, 13:53 »
Sitter på toget tilbake til Trondheim etter en fin juleferie i Østfold. Alt går på skinner (bokstavelig talt) helt til en eldre dame forran meg kommenterer på min hardcore trykk kraft på laptop tastene. Litt satt ut svarer jeg "Jeg kan prøve å være roligere", men etterpå tenker jeg (som man alltid gjør): Det er både sovekupe, stillevogn, muligheten for å sette seg en annen plass og satans øreplugger i teppeposen man får utdelt på natt togene. Frister å være enten høylytt så jeg kan si alt det eller rive opp posen min, poke henne på skulderen og gi henne mine øreplugger med et sleskt smil om munnen.
Desverre har jeg ikke baller, så det blir vel å bare sitte her og taste med halv kraft mens det irriterer meg, ta en tur i kantina med pc-en eller gjøre noe annet. FML... Gleder meg forøvrig til å møte pusen og få besøk av en annen bergensk pus ;D
xD prøver å se for meg at du gjør akkurat det, hillarious! The slesk smil of d00m :D

Ja, men det gjorde jeg jo så absolutt ikke... Jeg tok med pc-en til kantina, var snill, kjøpte en ostegrill + solo... SÅ SPRUTER DET FAEN MEG SMELLVARM OST PÅ TUNGA MI I DET JEG BITER DEN ANDRE BITEN!"()¤)(!"#%()!8929898!!!!11111oneone Karma, yeah right...
This is the reason why I stoped eating ostegrillpølse a long time ago. Tok meg faktisk en idag morges, fordi jeg hungret etter forrandring. Det var nesten ikkje ost i den, så det gikk ikkje galt this time :)

Trøst deg med at Karma kun biter de Karma liker best!
Som minner meg på, tok med meg vann hjemmefra. La det i samme posen som Sudokubladet mitt, splett nytt sudokublad. Nå er boka våt, fordi apparently, så lekker vannflasken min. X) faak. So much for choosing water over soda, being healthy'n stuff.

Klikketiklikk :D

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11782 på: 04. jan, 2013, 14:12 »
Fått komponentene mine til pc wohoo :D endelig kan jeg begynne å bygge  [ureshii]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11783 på: 05. jan, 2013, 02:24 »
Har laget en video om brettspillet "A Game of Thrones"  ;D

Fått komponentene mine til pc wohoo :D endelig kan jeg begynne å bygge  [ureshii]

Nice!  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11784 på: 05. jan, 2013, 02:31 »
Får ikke sove.. ;__;
Så jeg bruker heller tiden til fornuftigere ting, som å se på nyancat Cx
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11785 på: 05. jan, 2013, 02:51 »
Du vet når du er trøtt når du skal løse noe men du løper rundt i sirkler og hopper som Dante.
Hvorfor Devil May Cry? Hvorfor vil du ikke fortelle meg en hint om hva jeg skal gjøre?
Har jeg gått glipp av noe som forteller meg "Sånn her skal du gjøre"?

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11786 på: 05. jan, 2013, 05:46 »
Fuck døgnrytmen min. Ikke rart jeg sov halve mattetimen på fredag.

Shade

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
    • DA
Sv: Din status!
« Svar #11787 på: 05. jan, 2013, 14:47 »
jeg har besøk av en venn og hører på musikk :3
livet er hard men også kjempe bra :3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11788 på: 05. jan, 2013, 15:14 »
Trøtt drage er trøtt.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11789 på: 05. jan, 2013, 19:06 »
Trøtt drage er trøtt.

^^ i går sovnet jeg i 16-17 tiden.. våknet i 12 tiden, for så å legge seg i 4 tiden om nattmorgenen.. i dag våkna jeg i 17 tiden.. trøtt som faen enda. greier bare ikke å rette på døgnet :( værste er at ingen er våkne når jeg vil snakke med folk på skype :(
The more i learn about people, the more i like my dog.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11790 på: 05. jan, 2013, 21:15 »
Nommer pizzabakeren <3

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11791 på: 05. jan, 2013, 21:21 »
Lazy, Lazy day...  -w-

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #11792 på: 05. jan, 2013, 23:43 »
Har besøk ;D ;D Ikke ofte jeg har det :(

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11793 på: 06. jan, 2013, 22:08 »
Jeg fikk endelig somlet meg til å bytte avatar ;D
Den jeg har nå er også laget selv n__n
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11794 på: 06. jan, 2013, 22:22 »
Fått avtalt å dra til Molde på Tirsdag! WEEE! :D <3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11795 på: 06. jan, 2013, 23:35 »
Lurer på om jeg skal cosplaye Wayward Vagabond eller Gamzee Makara :I

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #11796 på: 06. jan, 2013, 23:40 »
Sitter og ser på wolfglow sine speedpaints fordi hun bruker så bra musikk i dem, ehehe

Raywolf

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #11797 på: 06. jan, 2013, 23:55 »
--slettet--

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #11798 på: 07. jan, 2013, 04:47 »
Sitter og ser på wolfglow sine speedpaints fordi hun bruker så bra musikk i dem, ehehe

... vet ikke helt om jeg skal være glad eller trist over at musikken er bra???

??????
----

ontopic: jeg har det..... fint.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #11799 på: 07. jan, 2013, 06:20 »
skal til Legen i dag å sjekke hele beinet eller skader og sånt, siden hun har fryklig vondt når hun prøver å løpe litt.
O_o håper jeg ikke har overdrevet treninga mi....